Strani: 1

hansi sporočil: 862
[#2610486] 31.07.16 19:21
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: hansi 31.07.2016 19:23
Moja izkušnja pri Telemach-u.

Zakupil sem mesečni paket za 10 €, ki zajema 1 Gb podatkov in brezplačne klice, ker sem v juliju službeno potoval v Italjo in dopustoval na Hrvaškem.

Kljub obljubljenim brezplačnim klicem le teh nisem bil deležen, ker bi moral biti registriran v, z njihove strani predpisanem omrežju. To sem ugotovil šele, ko sem podrobno prebral njihove SMS in pregledal porabo na moj.telemach.
Klici zaradi EU tarife sicer niso pretirano dragi, pričakoval bi pa, da so zajeti v zakupljenih količinah, če je že obljubljeno, drobnega tiska pa v spletni ponudbi ni.
No, ko sem to ugotovil, sem ročno nastavil omrežje, ker pa je moj telefon preveč pameten, je večkrat prestavil omrežje na drugo, neizbrano omrežje in sem klical z dodatnimi stroški.
Pa še izkušnja glede nastavitev za internet (iz meseca aprila).
Ker sem opazil, da mi med gostovajem ne deluje prenos podatkov, sem na Telemachovi strani zaprosil za pravilne nastavitve, kar sem tudi prejel. Telefon sem po navodilih nastavil, v avstrijskem omrežju je delovalo, v italijanskem pa ne. Seveda mi ni deloval prenos podatkov, ko sem rabil službeno.
Po reklamaciji me je tehnik poklical in povedal, da imajo povsem nove nastavitve. Če imam problem, pa naj takoj pokličem (in pred poslovnimi partnerji 10 - 15 minut ali še več poslušam njihove reklame).
Sedaj mi prenos podatkov deluje, glede na izkušnje uporabnikov nameravam pa zamenjati operaterja z zanesljivejšim.
Jezni SS
MD-471473 sporočil: 5
[#2610506] 01.08.16 07:10 · odgovor na: hansi (#2610486)
Odgovori   +    1
[hansi]
Moja izkušnja pri Telemach-u.

Zakupil sem mesečni paket za 10 €, ki zajema 1 Gb podatkov in brezplačne klice, ker sem v juliju službeno potoval v Italjo in dopustoval na Hrvaškem.

Kljub obljubljenim brezplačnim klicem le teh nisem bil deležen, ker bi moral biti registriran v, z njihove strani predpisanem omrežju. To sem ugotovil šele, ko sem podrobno prebral njihove SMS in pregledal porabo na moj.telemach.
Klici zaradi EU tarife sicer niso pretirano dragi, pričakoval bi pa, da so zajeti v zakupljenih količinah, če je že obljubljeno, drobnega tiska pa v spletni ponudbi ni.
No, ko sem to ugotovil, sem ročno nastavil omrežje, ker pa je moj telefon preveč pameten, je večkrat prestavil omrežje na drugo, neizbrano omrežje in sem klical z dodatnimi stroški.
Pa še izkušnja glede nastavitev za internet (iz meseca aprila).
Ker sem opazil, da mi med gostovajem ne deluje prenos podatkov, sem na Telemachovi strani zaprosil za pravilne nastavitve, kar sem tudi prejel. Telefon sem po navodilih nastavil, v avstrijskem omrežju je delovalo, v italijanskem pa ne. Seveda mi ni deloval prenos podatkov, ko sem rabil službeno.
Po reklamaciji me je tehnik poklical in povedal, da imajo povsem nove nastavitve. Če imam problem, pa naj takoj pokličem (in pred poslovnimi partnerji 10 - 15 minut ali še več poslušam njihove reklame).
Sedaj mi prenos podatkov deluje, glede na izkušnje uporabnikov nameravam pa zamenjati operaterja z zanesljivejšim.
Jezni SS
Moja ni žal nič boljša

Aprila Telemachove storitve v tujini niso delovale niti v Italiji, ne v Franciji in ne v Španiji (preverjeno). Račun za klice na tehnično podporo je na koncu znašal 10 EUR, efekta pa nič. Po e-mailu so me pa en teden zafrkavali, da ne morejo reševati moje vloge, ker sem napisal napačno davčno številko ...

Na koncu sem v Španiji kupil novo SIM za prenos podatkov za 10 EUR in je bil mir. Enako ima letos Vip na Hrvaškem 85 kn (10,5 EUR) za 1 teden interneta 4G (omejitev je 20 GB! prenosa) z možnostjo podaljšanja za 15 kn na dan (5GB) ali 75 kn na teden.

Slovenskih ponudnikov za počitnice v tujini več ne uporabljam.
anon-385697 sporočil: 15
[#2610523] 01.08.16 11:10 · odgovor na: hansi (#2610486)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 01.08.16 10:17
[hansi]
Moja izkušnja pri Telemach-u.

Zakupil sem mesečni paket za 10 €, ki zajema 1 Gb podatkov in brezplačne klice, ker sem v juliju službeno potoval v Italjo in dopustoval na Hrvaškem.

Kljub obljubljenim brezplačnim klicem le teh nisem bil deležen, ker bi moral biti registriran v, z njihove strani predpisanem omrežju. To sem ugotovil šele, ko sem podrobno prebral njihove SMS in pregledal porabo na moj.telemach.
Klici zaradi EU tarife sicer niso pretirano dragi, pričakoval bi pa, da so zajeti v zakupljenih količinah, če je že obljubljeno, drobnega tiska pa v spletni ponudbi ni.
No, ko sem to ugotovil, sem ročno nastavil omrežje, ker pa je moj telefon preveč pameten, je večkrat prestavil omrežje na drugo, neizbrano omrežje in sem klical z dodatnimi stroški.
Pa še izkušnja glede nastavitev za internet (iz meseca aprila).
Ker sem opazil, da mi med gostovajem ne deluje prenos podatkov, sem na Telemachovi strani zaprosil za pravilne nastavitve, kar sem tudi prejel. Telefon sem po navodilih nastavil, v avstrijskem omrežju je delovalo, v italijanskem pa ne. Seveda mi ni deloval prenos podatkov, ko sem rabil službeno.
Po reklamaciji me je tehnik poklical in povedal, da imajo povsem nove nastavitve. Če imam problem, pa naj takoj pokličem (in pred poslovnimi partnerji 10 - 15 minut ali še več poslušam njihove reklame).
Sedaj mi prenos podatkov deluje, glede na izkušnje uporabnikov nameravam pa zamenjati operaterja z zanesljivejšim.
Jezni SS
Za oba - razumem, da vama uporaba telefona ni najobolj domača, vendar pa se mi zdi nepošteno, da za svojo nevednost obtožujeta operaterja. Za višje račune sta kriva popolnoma sama. Glede uporabe hrvaške SIM kartice - možno le, če je telefon kupljen v prosti prodaji (brez vezave pri operaterju) - takih telefonov je bolj malo, saj so redki pripravljeni plačati za telefon cca. 500 do 900 EUR. Če pa si že pripravljen toliko plačati, bi pa lahko vsaj vedel, kako se tak telefon uporablja...
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2610530] 01.08.16 11:52 · odgovor na: anon-385697 (#2610523)
Odgovori   +    1
[Greg1976]
> [hansi]
> Moja izkušnja pri Telemach-u.
>
> Zakupil sem mesečni paket za 10 €, ki zajema 1 Gb podatkov in brezplačne klice, ker sem v juliju službeno potoval v Italjo in dopustoval na Hrvaškem.
>
> Kljub obljubljenim brezplačnim klicem le teh nisem bil deležen, ker bi moral biti registriran v, z njihove strani predpisanem omrežju. To sem ugotovil šele, ko sem podrobno prebral njihove SMS in pregledal porabo na moj.telemach.
> Klici zaradi EU tarife sicer niso pretirano dragi, pričakoval bi pa, da so zajeti v zakupljenih količinah, če je že obljubljeno, drobnega tiska pa v spletni ponudbi ni.
> No, ko sem to ugotovil, sem ročno nastavil omrežje, ker pa je moj telefon preveč pameten, je večkrat prestavil omrežje na drugo, neizbrano omrežje in sem klical z dodatnimi stroški.

> Pa še izkušnja glede nastavitev za internet (iz meseca aprila).
> Ker sem opazil, da mi med gostovajem ne deluje prenos podatkov, sem na Telemachovi strani zaprosil za pravilne nastavitve, kar sem tudi prejel. Telefon sem po navodilih nastavil, v avstrijskem omrežju je delovalo, v italijanskem pa ne. Seveda mi ni deloval prenos podatkov, ko sem rabil službeno.
> Po reklamaciji me je tehnik poklical in povedal, da imajo povsem nove nastavitve. Če imam problem, pa naj takoj pokličem (in pred poslovnimi partnerji 10 - 15 minut ali še več poslušam njihove reklame).
> Sedaj mi prenos podatkov deluje, glede na izkušnje uporabnikov nameravam pa zamenjati operaterja z zanesljivejšim.
> Jezni SS

Za oba - razumem, da vama uporaba telefona ni najobolj domača, vendar pa se mi zdi nepošteno, da za svojo nevednost obtožujeta operaterja. Za višje račune sta kriva popolnoma sama. Glede uporabe hrvaške SIM kartice - možno le, če je telefon kupljen v prosti prodaji (brez vezave pri operaterju) - takih telefonov je bolj malo, saj so redki pripravljeni plačati za telefon cca. 500 do 900 EUR. Če pa si že pripravljen toliko plačati, bi pa lahko vsaj vedel, kako se tak telefon uporablja...
Ma dej nehi.

Večina operaterjev danes ne zaklepa več aparatov na svoje omrežje.

Bolj verjetno, je da sta imala naša uporabnika ali pa operater težave z nastavitvijo pravega APN omrežja za 3 ali 4G povezavo.

Pri kitajskih telefonih je zelo pogosto, da nastavitve v telefonih niso prave za vse obskurne operaterje (recimo, za naše domače...Simobil)
hansi sporočil: 862
[#2610557] 01.08.16 15:33 · odgovor na: anon-385697 (#2610523)
Odgovori   +    0
[Greg1976]
> [hansi]
> Moja izkušnja pri Telemach-u.
>
> Zakupil sem mesečni paket za 10 €, ki zajema 1 Gb podatkov in brezplačne klice, ker sem v juliju službeno potoval v Italjo in dopustoval na Hrvaškem.
>
> Kljub obljubljenim brezplačnim klicem le teh nisem bil deležen, ker bi moral biti registriran v, z njihove strani predpisanem omrežju. To sem ugotovil šele, ko sem podrobno prebral njihove SMS in pregledal porabo na moj.telemach.
> Klici zaradi EU tarife sicer niso pretirano dragi, pričakoval bi pa, da so zajeti v zakupljenih količinah, če je že obljubljeno, drobnega tiska pa v spletni ponudbi ni.
> No, ko sem to ugotovil, sem ročno nastavil omrežje, ker pa je moj telefon preveč pameten, je večkrat prestavil omrežje na drugo, neizbrano omrežje in sem klical z dodatnimi stroški.

> Pa še izkušnja glede nastavitev za internet (iz meseca aprila).
> Ker sem opazil, da mi med gostovajem ne deluje prenos podatkov, sem na Telemachovi strani zaprosil za pravilne nastavitve, kar sem tudi prejel. Telefon sem po navodilih nastavil, v avstrijskem omrežju je delovalo, v italijanskem pa ne. Seveda mi ni deloval prenos podatkov, ko sem rabil službeno.
> Po reklamaciji me je tehnik poklical in povedal, da imajo povsem nove nastavitve. Če imam problem, pa naj takoj pokličem (in pred poslovnimi partnerji 10 - 15 minut ali še več poslušam njihove reklame).
> Sedaj mi prenos podatkov deluje, glede na izkušnje uporabnikov nameravam pa zamenjati operaterja z zanesljivejšim.
> Jezni SS

Za oba - razumem, da vama uporaba telefona ni najobolj domača, vendar pa se mi zdi nepošteno, da za svojo nevednost obtožujeta operaterja. Za višje račune sta kriva popolnoma sama. Glede uporabe hrvaške SIM kartice - možno le, če je telefon kupljen v prosti prodaji (brez vezave pri operaterju) - takih telefonov je bolj malo, saj so redki pripravljeni plačati za telefon cca. 500 do 900 EUR. Če pa si že pripravljen toliko plačati, bi pa lahko vsaj vedel, kako se tak telefon uporablja...
Spoštovani Greg1976,
Morda imamo nekateri druga pomembnejša opravila, kot "vedeti vse o mobilni telefoniji". Telefon znam zelo dobro uporabljati, prav tako nastaviti na pravilne nastavitve, kadar so mi dostopne.
Če ste dovolj natančno prebrali moj post, ste verjetno opazili, da so mi s Telemacha poslali napačne nastavitve, ki so v Avstriji delovale. Morda bi na isti dan delovale tudi v Italiji, ko pa sem rabil, prenos podatkov ni deloval.
Torej, za napačne nastavitve nisem kriv uporabnik ampak operater, ki je posredoval napačne!
Običajno preberem drobni tisk v ponudbi, če obstaja. Pri Telemachu me zelo moti, da drobni tisk skrivajo. To zagotovo ni korektno do stranke.
Pa še en primer neodzivnosti lahko opišem. Ko sem opazil napačno obračunane storitve na moj.telemach sem napisal reklamacijo. Isti dan sem napisal tudi zahtevek na Telekom. Telekom se je odzval takoj naslednje jutro, v dveh dneh sem imel rešitev. Telemach se je odzval šele po več kot dveh tednih ob ponovni urgenci. Takšna je slika teh dveh operaterjev v mojih očeh! Tudi s Simobilom imam bistveno boljše izkušnje kot s Telemachom.
anon-22358 sporočil: 9
[#2610587] 01.08.16 23:46
Odgovori   +    0
Zaključek pa je?
0901Simam sporočil: 153
[#2611131] 07.08.16 11:58 · odgovor na: anon-385697 (#2610523)
Odgovori   +    0
16.7. sem obvestil Telemach, da mi prenos podatkov na Hrvaškem ne deluje. Operater je ugotovil, da je napaka pri njih in da jo bodo odpravili. Ker niso, sem jih klical še 17.7. in 20.7. Od 20.7. naprej so napako odpravljali "urgentno". Do 30.7. ko sem končal dopust je niso odpravili.
18.7. pa jim ni delovalo celotno gostovanje po celem svetu - klici SMSi in podatki.
Ali tudi jaz ne znam uporabljati telefona?

Strani: 1