Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek VW: goljufije že od leta 1999, kazen narasla na 18 milijard evrov
Strani: 1
sporočil: 3.600
Seveda sta šefa VW vedela. V koncernih se vse dela z vednostjo
višjih. A brez žvižgača je težko dokazati. Bo potrebno enemu od
višjih managarjev ali inženirju stisnit jajca, ponudit imuniteto,
pa bo. Ameriški tožilci so mojstri za to.
p.s.
Mi je prišla na misel afera Patrija, kjer je tožilec želel direktno stisnit jajca vodji organizacije. Ni šlo, ker ne gre tako. Najprej nižjega, da dobiš višjega.
p.s.
Mi je prišla na misel afera Patrija, kjer je tožilec želel direktno stisnit jajca vodji organizacije. Ni šlo, ker ne gre tako. Najprej nižjega, da dobiš višjega.
sporočil: 1.227
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne
glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo
povzročeno Sloveniji?
In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.
No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....
Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.
No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....
Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
sporočil: 3.220
[Troublemaker]Evropske ovce vse pojedo, sploh če je kosilo nemško. GAS avto pa že snuje nove podvige za nove natege. Uradna mafija je tale evropska zveza z vazali po posameznih deželah, ki služijo bruseljskim baronom. Naš cmerar je eden bolj priliznjenih in vdanih.
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?
In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.
No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....
Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
sporočil: 2.339
[COP]
Seveda sta šefa VW vedela. V koncernih se vse dela z vednostjo višjih. A brez žvižgača je težko dokazati. Bo potrebno enemu od višjih managarjev ali inženirju stisnit jajca, ponudit imuniteto, pa bo. Ameriški tožilci so mojstri za to.
p.s.
Mi je prišla na misel afera Patrija, kjer je tožilec želel direktno stisnit jajca vodji organizacije. Ni šlo, ker ne gre tako. Najprej nižjega, da dobiš višjega.
"..naj bi vedela..". V koncernih se niti teoretično ne dela vsega z vednostjo višjih. Kdo bo komu kaj stisnil, bomo pa še videli.
sporočil: 2.339
[Troublemaker]Če ZDA ne bi bile tako pomemben (in reguliran) trg, bi se lahko kolektivno slikali. EU je bolj ohlapna zveza držav. TISA bo kompromis.
Mar v Sloveniji ni organa in njenega operativnega vodje, ki bi ne glede na t.im EU solidarnost zahteval odškodnino za škodo povzročeno Sloveniji?
In če je že Amerika stisnila VW prevaranta, ki trdi da zaradi visokih odškodnin ne zmore prevzeti enakih odgovornosti za EU državljane, naj se v smislu bodočega fenomenalnega trgovinskega sporazuma država odloči in zahteva vsaj enakomerno porazdelitev bremen in odškodnin: nah se torel ameriške zmanjšajo, da bi tudi EU državljani dobili nekaj.
No sicer pa je ta primer dovolj zgovoren, kako bodo potekali in se odločali spori med korporacijami in institucijami na eni in drugi strani Atlantika: TISA sporazum bo prinesel dobit za US stran, medtem ko pa bodo EU kupci to finansirali z višjo ceno istega proizvoda, z visokimi ekoločkimi taksami itd....
Kaj počne pristojni minister v Sloveniji glede tega? Ali pa bo mirče rekel, da se zadeva temeljito preučuje??
Premier ve, da je Nemčija naš daleč največji trgovinski partner...
sporočil: 2.264
Škoda bo še mnogo večja...do sedaj so fasali 15 milijard usd,
mislim da jih vsaj še toliko čaka, saj se je od takrat ugotovilo,
da so problematični tudi šestvaljni motorji, ter da noben fix za
VAG dizelske motorje ne bo zadosti, da izpolnijo CARB in EPA norma,
poleg tega so to načrtno delali zelo dolgo. Pa obsotječa sodba je
bila samo poravnava z lastniki 2.0TDI motorjev in regulatorji. Ta
teden so tri države vložile tožbo in vseh ostalih 47 bo slej ko
prej sledilo.
Sicer je vse skupaj pretirano, ampak sami so si krivi, kaj so pa silili z smrdljivi dizli na trg, ki za razliko od Evrope ne favorizira dizlov z 100 zakoni in predpisi...
Sicer je vse skupaj pretirano, ampak sami so si krivi, kaj so pa silili z smrdljivi dizli na trg, ki za razliko od Evrope ne favorizira dizlov z 100 zakoni in predpisi...
Strani: 1