Strani: 1

anon-394991 sporočil: 252
[#2607489] 13.07.16 16:40
Odgovori   +    2
Če gledamo svetovno gospodarstvo vidimo, da se večina proizvodov v transportu preusmerja v kontejnerje, katere je lažje pretovoriti z manj delovne sile. Kot vidimo se strmi k temu, da se tovor pripelje do srednje EUROPE in tukaj imamo strateško možnost tudi za razvoj industrije, saj bi lahko sočasno pridobili še cenejše komponente za končne izdelke, katere bi lahko mi sestavili. Sočasno pa bi centralno zbirališče bilo idealna odskočna deska za izvoz in posledično povečanje delovnih mest v industriji.

Sam mislim, da je potrebno strmeti k temu, da se znižajo stroški transporta. Če gledamo t.i. svileno železniško traso vidmo, da je trenutno možno voziti po njej tovor, vendar je omejitev na količini.
To ozko grlo bi morali prevzeti v KOPRU tako, da se poglobi kanal za največje kontejnerske ladje in sočasno omogoči prevoz čimveč tovora po tirih. Žal pa trenutno stanje sploh ne omogoča razvoja.

Gledanje ozkih interesov in držanje sveče koruptivnemu delovanju bo pripeljalo LUKO do pogroma, da ne bo več rentabilna. Vsak, ki hoče priepljati neki tovor nekam bo pogledal čim krajšo pot do končne destinacije in kot vidimo se opošteva prav to. To pa bi mi lahko izkoristili za napredek in še dodatno vložili v razvoj. RAZNE JOVIČIČE in MATIČE pa odsloviti, saj jim je glavni cilj narediti čimveč škode Slvoenskemu gospdodarstu. Prej navedeno so že pokazali z zastavami komunistov, katere imajo spravljene v omarah.

Strani: 1