Strani: 1 2

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607879] 15.07.16 11:25
Odgovori   +    18
Državna podjetja, ki opravljajo javne službe so postala sama sebi namen in predvsem skrbijo za interese zaposlenih delavcev. Nekaj šibkih ali nezainteresiranih vlad zapored, je ta podjetja, tudi železnice, popolnoma prepustilo v upravljanje sindikatom, ki ji zanima le blaginja zaposlenih. Če ni vse po željah železniških sindikatov, zagrozijo s stavko in jim vlada takoj popusti. Edina in prav edina prava rešitev za nas, ki smo se rado vozili z vlaki je, da naše železnice prevzamejo Avstrijske ali Italijanske železnice in nam omogočijo »evropsko« potovanje z vlaki, verjetno bo nekaj dražje bo pa spodobno.
blink sporočil: 3.523
[#2607888] 15.07.16 11:47
Odgovori   +    13
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
anon-321814 sporočil: 180
[#2607897] 15.07.16 12:08 · odgovor na: blink (#2607888)
Odgovori   +    6
[blink]
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
Ko so se proge gradile več kot 100 let nazaj, Ljubljana ni bila center vesolja. V takratni državi je bilo bolj pomembno povezati ... khm, recimo Dunaj in Trst z še eno progo poleg Južne železnice.
anon-202165 sporočil: 970
[#2607922] 15.07.16 13:05 · odgovor na: anon-317028 (#2607879)
Odgovori   +    5
Samo po tem tvojem predlogu bi bile železnice še vedno državne.

Si pa lahko prepričan, da kdorkoli bo že nekoč lastnik, prav nekega hudega interesa ne bo imel razvijati hitre proge med temi slovenskimi vasmi.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607928] 15.07.16 13:16 · odgovor na: anon-202165 (#2607922)
Odgovori   +    7
[bacco979]
Samo po tem tvojem predlogu bi bile železnice še vedno državne.

Si pa lahko prepričan, da kdorkoli bo že nekoč lastnik, prav nekega hudega interesa ne bo imel razvijati hitre proge med temi slovenskimi vasmi.
Počasi, prvo koncesija za prevoze, potem ostalo. Ob javnem dolgu v višini 83% BDP in 1,5 milijard ki jih letno dajemo za obresti ter pošrešnim javnim sektorjem bomo kmalu in poceni morali prodati vse kar imemo, podobno kot Grki.
PetraS sporočil: 2.368
[#2607929] 15.07.16 13:19 · odgovor na: (#2607917)
Odgovori   +    1
oprosti. z avtom se voziš, a ne?
anon-202165 sporočil: 970
[#2607931] 15.07.16 13:34 · odgovor na: anon-317028 (#2607928)
Odgovori   +    3
Lahko da imaš prav, vendar če prodamo SŽ italijanskim ali avstrijskim železnicam, bodo še vedno državne. Samo pač ne slovenske.

Država pa po tvojem ni dober lastnik.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607932] 15.07.16 13:46 · odgovor na: anon-202165 (#2607931)
Odgovori   +    5
[bacco979]
Lahko da imaš prav, vendar če prodamo SŽ italijanskim ali avstrijskim železnicam, bodo še vedno državne. Samo pač ne slovenske.

Država pa po tvojem ni dober lastnik.
Država je dober lastnik, poglej Renault v Franciji ali državne banke v Nemčiji, le sedanja slovenska država ni dober lastnik podjetij, verjetno bomo čakali na mlajšo odgovorno generacijo slovenskih politikov, ki bo imela boljši odnos do državne lastnine, ki jo sedanja politika obravnava kot plen in jo deli ter uničuje po ključu »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega«.
anon-202165 sporočil: 970
[#2607933] 15.07.16 13:52 · odgovor na: anon-317028 (#2607932)
Odgovori   +    3
OK. Ampak potem prodaja ni edina možnost. Verjetno bi se dalo tudi samo izboljšati upravljanje.
anon-202165 sporočil: 970
[#2607936] 15.07.16 13:58 · odgovor na: blink (#2607888)
Odgovori   +    4
[blink]
LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
Ampak že iz Mosta na Soči so pa železnice že neverjetno konkurenčne. Do Ljubljane potrebuje vlak enako kot avtobus in le pol ure več kot avto. Pa še cenejši je :)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607937] 15.07.16 14:01 · odgovor na: anon-202165 (#2607933)
Odgovori   +    8
[bacco979]
OK. Ampak potem prodaja ni edina možnost. Verjetno bi se dalo tudi samo izboljšati upravljanje.
Že desetletja izboljšujemo korporativno upravljanje v državnih podjetjih, za mastne denarce se pišejo študije pa nič, kajti »sveto« pravilo koalicijske pogodbe »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega« vse povozi.
najobj sporočil: 31.902
[#2607940] 15.07.16 14:17
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 15.07.2016 14:22
... Oprostite, ampak s slovenskimi vlaki res ne prideš nikamor ...

... OK, naj ti bo, ko si glih ti, ti oprostimo ...

P.S.: ker se ti kolca po japonskih vlakih, tam zaradi hitrosti sploh ne veš, da se voziš po Japonski, v Sloveniji pa si med vožnjo lahko ogledaš njene lepote, jih pofotkaš in o njih na tviterju kaj napišeš svojim prijateljem po svetu ... aja, in če bi se japonski vlak tam nekje pri Kopru dobro zalaufal, se do Lendave niti ustavit ne bi mogel ...
Gustl sporočil: 13.628
[#2607943] 15.07.16 14:30
Odgovori   +    5
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi, precej pa).

Ljubljana - München

1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo 

In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.

Skratka…cel žur:)
najobj sporočil: 31.902
[#2607945] 15.07.16 14:42
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 15.07.2016 14:46
To sporočilo je izbrisal avtor (15.07.2016 14:46)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2607946] 15.07.16 14:42 · odgovor na: Gustl (#2607943)
Odgovori   +    4
[Gustl]
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi, precej pa).

Ljubljana - München

1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo 

In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.

Skratka…cel žur:)
Naslednjič ti priporočam potovanje s firma Krstić, hitreje in bolj zabavno:
www.youtube.com/watc...3xw2SqEWb0
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2607948] 15.07.16 15:15
Odgovori   +    2
Sprožite, da se poveže ljubljanski in zagrebški bicikelj.
mimoidoci sporočil: 5.997
[#2607949] 15.07.16 15:18 · odgovor na: Gustl (#2607943)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: mimoidoci 15.07.2016 15:23
[Gustl]
Moja najboljša pot s SŽ je bila..…po spominu…. (niso vse oni krivi, precej pa).

Ljubljana - München

1) Ob ene 15h bi moral vlak speljat iz Ljubljane.
2) Nas natrpajo na dva avtobusa in peljejo na Jesenice, kjer naj bi se dali na vlak (ker je vmes proga bila nekaj zjebana).
3) Ampak so se ušteli in je en od avtobusov šel nazaj v Ljubljan in smo morali čakat, da je pripeljal novo rundo
4) Zato smo zamudili vlak, ki gre iz Villacha. Smo potem čakali v Villachu do cca 19h.
5) Med tem so Nemci zaprli mejo (bi bilo pravočasno, če bi bilo vse OK). Bil je ravno tisti dan.
6) Zato smo se peljali samo do Salzburga, tam na pol vojno območje, beguncev polna postaja, so nas napotili z nekimi vavčerji na taxije in naj se peljemo z dokumenti v Freilassing.
7) Ob 23:30 nas je v Freiassingu čakal nov vlak.
8) V Munchen sem prišel torej ob 00:30.
9) Na koncu ni bilo take katastrofe, ker je bil v New Yorku dež in so zato morali itak za nekaj ur prestavit začetek teniškega finala na US Open in sem tako lahko gledal celo tekmo 

In ta karta je bila mislim da 91 EUR. Na vlaku sem bil zato, ker je bil bus poln. Avstrijske železnice so mi vrnile denar za taksi, neke formularje je bilo treba izpolnit.

Skratka…cel žur:)
Gustl, tole je pa tako hladno - racionalen opis dejstev, predvsem točka 9, kot ga je sposoben le Cerar na talk showu z Milekovo (vredno ogleda). Ta ga je celo uro rotila in prosila, naj za božjo voljo že enkrat pove, kateri ljubezenski film, knjiga, komad, umetniško delo vobče, karkoli, ga je v življenju ganilo, da je vsaj malo čustvoval in ob tem razmišljal. Pa nič.

Torej izvrži iz povedanega tisti dež v New Yorku, neznansko srečo ob prestavitvi tenisa in podobne oslarije in priznaj, da te je gnala edino in samo ljubezen in da je bila katastrofa na koncu vsaj delno pokompenzirana.

Ker drugače si zrel, da postaneš slovenski premier.
Tako boring, da je že trikrat ločen :)

Evo še priloga, ki jo omenjam.

4d.rtvslo.si/arhiv/o.../174416793
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2607950] 15.07.16 15:25 · odgovor na: mimoidoci (#2607949)
Odgovori   +    6
[mimoidoci]
Gustl, tole je pa tako hladno - racionalen opis dejstev, predvsem točka 9, kot ga je sposoben le Cerar na talk showu z Milekovo (vredno ogleda). Ta ga je celo uro rotila in prosila, naj za božjo voljo že enkrat pove, kateri ljubezenski film, knjiga, komad, umetniško delo vobče, karkoli, ga je v življenju ganilo, da je vsaj malo čustvoval in ob tem razmišljal. Pa nič.
Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2607955] 15.07.16 16:03
Odgovori   +    1
Tale vlak iz prve slike izgleda obnovljen? Podoben vlak, ki vozi iz pragerskega v MS, ima klimo. Ceprav je zelo stara in hrupna skatla, so klimo vseeno vgradili ob obnovi.
abrame sporočil: 1.628
[#2607971] 15.07.16 18:13 · odgovor na: (#2607959)
Odgovori   +    8
Tako je, ko železnice ki jih je zgradil Franc Josef upravljajo samoupravljalci !!!
anon-310206 sporočil: 370
[#2607972] 15.07.16 18:15
Odgovori   +    5
Že precej let ,ki segajo še v prejšnjo državo, je veljalo, da morajo biti vlaki "rentabilni".Se spomnite ukinjanja prog ? Planica, Vrhnika...A v svetu in med normalnimi ekonomisti že zdavnaj velja, da je javni transport osnova urejene prometne politike države,tako tudi finansirana, in ni neposredna profitabilna dejavnost.Ta je lahko le za parcialne koncesionarje.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2608000] 16.07.16 08:02 · odgovor na: anon-310206 (#2607972)
Odgovori   +    1
[0116Beza]
Že precej let ,ki segajo še v prejšnjo državo, je veljalo, da morajo biti vlaki "rentabilni".Se spomnite ukinjanja prog ? Planica, Vrhnika...A v svetu in med normalnimi ekonomisti že zdavnaj velja, da je javni transport osnova urejene prometne politike države,tako tudi finansirana, in ni neposredna profitabilna dejavnost.Ta je lahko le za parcialne koncesionarje.
Tako, kot je rekel Tajnikar za Adrio. No, pa smo tudi na forumu Financ prišli do istega zaključka. Po nekaj upiranja in brcanja...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2608006] 16.07.16 09:03 · odgovor na: anon-154083 (#2607950)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 15.07.16 15:57
Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.
bolj me zanima, zakaj je g. Mevza na pogovor pristal.
abrame sporočil: 1.628
[#2608058] 16.07.16 13:20 · odgovor na: anon-154083 (#2608000)
Odgovori   +    5
Ljubljanski tramvaj je bil likvidiran sigurno samo za to, ker ni bil rentabilen. A ne da?
Tako je ko državo upravljajo kruhoborski voluharji ....
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2608114] 16.07.16 17:43 · odgovor na: shevchenko (#2608006)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
> Milekova si je sama kriva. Pri bogati izbiri pohotnežev brez zavor tipa Evald Flisar res ne vem, zakaj si je izbrala najbolj vase zaprtega, z zategnjeno ročno in v asfalt pribitimi gumami.

bolj me zanima, zakaj je g. Mevza na pogovor pristal.
Mogoče je verjel reklami:
Oddaja bo navidezno klasičen pogovor z osebnostjo iz sveta pop kulture, literature, slikarstva, filma, glasbe, gledališča, znanosti in tudi politike, a z neklasičnimi novinarskimi vprašanji, ki se bodo dotikala intervjuvančevega odnosa do življenja, ustvarjanja, ljubezni, duha časa, ki ga živimo … Gostiteljica Vesna Milek bo v oddaji skušala intimno in poglobljeno prehajati v sogovornikovo osebnost, ki se bo pred nami razkrivala v nizu vprašanj, ki ne izgubljajo klasične novinarske ostrine. Vsaka oddaja se bo prilagodila osebnosti intervjuvanca, njegovim posebnostim, skritim strastem, željam in strahovom ter ponudila nov pogled v sogovornikovo osebnost.
anon-387863 sporočil: 21
[#2608227] 17.07.16 15:26
Odgovori   +    3
Privatizacija ne bo rešla ničesar. Američani in Britanci so šli v privatizacija in njihove železnice so zastarale. Dobro, ne tako kot Slovenija, ker mi smo bli pod komunizmom in naš BDP ja daleč pod njihovim. Železnice so monopol in podjetju se ne splača vlagat v nekaj kjer nima konkurence.

Japonci so šli v privatizacijo malo drugače, samo oni so nek poseben narod s svojo mentalito, tam se tudi privat podjetja čutijo del enotne družbe in so obsedeni z redom in disciplino. Železnice gradi večinoma država. Tako delajo Kitajci, ki imajo zdej železniško infrastruro daleč prek ameriško (tehnologijo so prekopirali od Japoncev). Francozi isto, pri Italijanih se spomnim kako se je Berlusconi kregal in ravsal z okoljevarstveniki da je zgradil visokohitrostne železniške povezave nekaj let nazaj.

Na drugi strani maš Nemce, ki nočejo nič vlagat in nemški vlaki po novem niti ne vozijo več točno.
Neuvrscen sporočil: 1.779
[#2608229] 17.07.16 16:10
Odgovori   +    0
niti ni treba posebej slikati "kamničana", ker tja praviloma vozi enak vlak kot v Novo mesto.
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2608240] 17.07.16 17:10 · odgovor na: (#2608232)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-126255 17.07.2016 17:13
[rename]
> [bacco979]
> > [blink]
> > LJ-Nova Gorica preko Jesenic. Za vse, ki imajo preveč časa in ne vedo kam z njim. 3,5 ure vožnje pri katerih imate občutek da ste prispeli v 500km oddaljen kraj.
>
> Ampak že iz Mosta na Soči so pa železnice že neverjetno konkurenčne. Do Ljubljane potrebuje vlak enako kot avtobus in le pol ure več kot avto. Pa še cenejši je :)

Rekorder je Ljubljanaj-Kamnik. 1 ura za 20 km.
In da imas recimo sluzbo na Rudniku, se pol ure z busom.
Za ta denar je to dober čas. Nasprotno, Finance bi verjetno še manj denarja dale za železnico, sanjajo pa o japonskih vlakih. Po Fraportovemu failu z letališčem nam ostajajo vsaj avtobusi. Tudi lete na Švedsko, k sugar daddyu Financ so ukinili. Ajmo Miško, trći Štokholm. Krstić s.p.
Irbis sporočil: 173
[#2608242] 17.07.16 17:31 · odgovor na: (#2608232)
Odgovori   +    0
[rename]
Rekorder je Ljubljanaj-Kamnik. 1 ura za 20 km.
In da imas recimo sluzbo na Rudniku, se pol ure z busom.
No ja, 46 minut pa res. Imaš pa pa par vlakov, ki ustavljajo samo na glavnih postajah, tisto pride v manj kot 35 minutah, npr. ob 7:31 iz Kamnika in v Ljubljani ob 8:05. Dvomim, da prideš z avtom tako hitro ob tej uri. In to pomeni, da bi se z boljšimi pospeški s postaj (in mogoče še s kakšnim mestom za srečevanje) dalo dobiti čisto spodoben prevoz.
Je pa seveda problem, če moraš potem še naprej po Ljubljani. Proti Dolenjski je nekaj vlakov kar lepo usklajeno s kamniškim (imaš 5-10 minut za prestop), edino pri Leclercu manjka železniška postaja.
Endimion sporočil: 10.292
[#2608248] 17.07.16 19:00 · odgovor na: (#2608247)
Odgovori   +    2
Jah ni čisto tako.

Moj primer je tak da bi za parking v centru kjer delam, odkartal še okoli 100€ na mesec. Oziroma skor eno plačo na leto. In to ni krito v plači.

A morda moj primer ni lih pravi. Do postaje v Polju mam 10 min peš in pd glavne ajzenpon postaje pa še 5 min do pisarne. Skratka vse skup okol 20 minut. Z avtom v rush hour pokurim pol ure brez da iščem parking. Z busom eno uro...

Me pa zmoti članek. Jah gospodična bi lahko imela avto pa je v Zagrebu v uri in pol iz Ljubljane. Kar bi od novinarke nekako pričakoval. Ne pa kev kev ker javnega prevoza pač ni. Če pa je odvisna od javnega prevoza... Pred letom sem se peljal z vlakom iz lj do Brežic. Jah na cugu nas je blo 10. Max 10. Do brežic nas je prišlo morda 5. Ni nekih cost benefitov če mene vprašaš....

Strani: 1 2