4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-370045 sporočil: 2
[#2604247] 28.06.16 16:54
Odgovori   +    1
čas vnosa: 28.06.16 16:47
General 2015-EU-TM-0250-M CarEsmatic

Koper, Barcelona and Piraeus are core ports situated on the Baltic-Adriatic, Mediterranean and Orient/East Med corridors respectively. The Action will improve an existing MoS service to increase transport of electrical cars by sea. To this end the Action will: develop access infrastructure in two ports (Koper and Barcelona) to improve port access and railways connections. Vehicle traceability during transportation using radio frequency identification will be developed as well. Further, Koper and Barcelona will study and prototype installation of columns for electrical charging and one study will assess environmental performance of Neptune line, the operator of the link. Overall benefits will include decongestion of roads and promotion of cleaner sources of energy.

Recommended CEF Funding**: €3,472,500
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2604254] 28.06.16 17:59
Odgovori   +    21
Za Luko gre, za Telekom gre, NLB gre, Petrol gre, Triglav gre, Slovenske železnice gre, Dars gre, UKCL gre....V resnici pa predvsem za njihov denar. Kdo kasira?
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2604269] 28.06.16 21:20
Odgovori   +    1
Tole pesmico in njen refren posvečam SLO. Samo Queen je treba zamenjati z ustrezno osebo.
www.youtube.com/watc...IlUvEOhFos
anon-133022 sporočil: 57
[#2604277] 28.06.16 22:34
Odgovori   +    0
Sem pričakoval podatek koliko članarin dobijo sindikati. Če pavšalno zmnožimo 1% od plače, ki je okrog 2000 je to 20 eur na osebo in če to pomnožimo z 1000, dobijo približno četrt miljona na leto.
anon-58746 sporočil: 3.738
[#2604280] 28.06.16 22:51
Odgovori   +    2
ja jasno, tako je v vsaki nezreli družbi kjer si elita takšna in drugačna želi prisvojiti čim več družbenega, in najbolj uspevajo kjer imajo v državnih podjetjih en kup nesposobnih ljudi in dovolj denarja, takrat se pojavijo vsakovrstni svetovalci, odvetniki, analitiki in še in še. Sponzoriranje, ok zakaj pa ne, bolje to kot pa da še ta denar speljejo na privatne račune. Bolj žalostno je da so številni ljudje in njihova podjetja dobivala plačila, pavšale....velikokrat za nič dela...in to naj bi bilo častno, moralno...in dosti takih se ima v Slovenski družbi za eminentne ljudi...kakšna majhnost, pritlehnost. Kaj je narobe s to družbo, in nazadnje vsi vedo kdo je podpisal razne svetovalne pogodbe pa je kdo za to odgovarjal, ko bo s svojim premoženjem, in ko bo javno očrnjen tudi pohlepnež ki je dobival plačilo za nedelo, potem bo drugače in tudi tujina nas bo imela za bolj kredibilne, do takrat pa le za debilne...

Strani: 1