Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Rusi se zanimajo za ljubljansko plinsko toplarno
Strani: 1
sporočil: 2.998
Rusi so zelo dobrodošli ker zavračajo sleherno investicijo, če
država ne dovoli, da se podkupi posamezne politike. Za Ruse je to
edino zavarovanje investicije, ki kaj velja. Standardni razdelilnik
je:
- 40% za stroške
- 30% podkupnin za naročnika
- 30% podkupnin za izvajajlca
Mislim, da je to za politiko zelo ugodno, pri projektu TIR2 znese podkupnina za našo stran 500 mio evrov, kar je zelo dobro. Ne vem koliko je vredno TE Ljubljana, ampak bo podkupnin za par sto mio evrov.
V teh časih, ko ni investicij, so to za politiko izredno zanimivi projekti.
- 40% za stroške
- 30% podkupnin za naročnika
- 30% podkupnin za izvajajlca
Mislim, da je to za politiko zelo ugodno, pri projektu TIR2 znese podkupnina za našo stran 500 mio evrov, kar je zelo dobro. Ne vem koliko je vredno TE Ljubljana, ampak bo podkupnin za par sto mio evrov.
V teh časih, ko ni investicij, so to za politiko izredno zanimivi projekti.
sporočil: 30.415
[eliot]
Rusi so zelo dobrodošli ker zavračajo sleherno investicijo, če država ne dovoli, da se podkupi posamezne politike. Za Ruse je to edino zavarovanje investicije, ki kaj velja. Standardni razdelilnik je:
- 40% za stroške
- 30% podkupnin za naročnika
- 30% podkupnin za izvajajlca
Tudi podkupnine se delijo po ključu »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega«.
sporočil: 1.582
Zelo močno dvomim, da je ta gospoda sposobna kaj takega. Povprečna
pokojnina ni zadosti za dom upokojencev. Drugi so tisti, ki
izvajajo "politiko". Poklicat tuje "financarje" in pojektante, da
ocenijo racionalnost in vrednost projekta. Pri nas smo vsi v sorodu
ali iz iste ulice. Zahtevat garancijo za izvedbo in ustrezno
delovanje. Brez aneksov. Tudi izvajalec nosi riziko. Naj pogledajo
projektno dokumentacijo in oddajo ponudbo.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 19.06.2016 05:44
Putin je v Sankt Petersburgu spravil v žep evropske »yes man«.
Rusija ve, da evropske sankcije niso izvirne in zaradi škode, ki jo
trpi EU ne morejo biti večne. Tudi "EU-yes mani« so ugotovili, da
ukrajinskega Porošenka v Kijevu niso inštalirali Rusi. Sliši se, da
so predstavniki ameriškega ExxonMobila v Sankt Petersburgu, torej
tudi Američani so pripravljeni na podpis novih pogodb z Rusi.
sporočil: 396
Kdor vsaj malo pogleda globalno sliko v svetu bo videl, da je
zanimanje za ta dva projekta v bistvu čiste poličnih ciljev. Če
gledamo samo plinarno v Ljubljani je to izredno dober velik
porabnik plina in tako si zagotovijo porabo plina v Sloveniji, kar
je strateško slabo za Slovenijo, saj bo dober poligon za
izsiljevanja.
Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.
Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.
Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.
Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.
sporočil: 4.311
[tone45]Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
.....
Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.
Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.
sporočil: 396
[MarijanMacek]Poglej. Kolikor je meni poznano je Kontejnerki terminal tudi v Ljubljani. Pusti oslovske poteze SDS, kjer so nekateri člani povzročili toliko škode, da jih 30 generacij nebo popravilo.
Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....Če gledamo LUKO Koper in oba kontejnerska terminala v preteklosti vidimo, da sta bila v Sežani in Ljubljani. Torej lahko se transport odvija po progi. Sočasno pa sta lahko tudi kot za zbiranje kontejnerjev za prier premalo prostora v LUKI. Prej navedeno bi lahko prevzeli promet za sreddnjo EU iz MILANA. Po informativnih razgovorih sedaj hodijo z kamioni po tovor v MIlano in ga pripeljejo v Srednjo Europo. Če ne verjameš pojdi se poznimat kam pripeljejo ladje in kje potem razlagajo kontejerje in kje podjetja kupijo izdelke. Potem pa pojdi na AC v Italijo in poglej katere registrske tablice so na kamionih.
Glede proge med Kitajsko in EU je strateško najbolj ugodna varjanta izgradnje 2 tira med KOPROM in DIVAČO. do takrat pa bi delovali zaledni terminali, katere sem napisal zgoraj.
Se pa strinjam z tem, da vsi ciljajo kako si bodo napolnili žepe z provizijami. Tudi člani SDS.
Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.Nadomestna t.i. svilena pot bi lahko bila ladja do KOPRA z veliko nosilnostjo in dva pomožna kontejerska terminala v zaledju. To bi rešilo trenutno sutiacijo. Nato pa sočasno še izgradnja drugega tira. Sprejeti pa zakon, da se za koruptivno delovanje, katerega se dobi tistega zapre.
sporočil: 4.311
Tone45,
jaz sem te razumel, kakor da navijaš za zaledni terminal, v obliki kakor ga je predlagal novi(?) član nadzornega odbora LK v pretklosti. To je, probleme kapacitete proge se obide s cestnim transportom na kritičnem mestu.
O tem kako se tovor iz Italije prevaža po AC ni vredno debate. Je že tako, da je železniški tovorni promet v Italiji zelo siromašen, in v severni Italiji ga generirajo v glavnem tuji prevozniki. Zakaj pa se ne organizira železniških kontejnerskih linij, je pa drugo vprašanje, včasih vem, da je potekala intermodalna linija proti Romuniji.
Bom pa še enkrat dodal, država mora skrbeti za ustrezno infrastrukturo, drugače je pač ne rabimi!
jaz sem te razumel, kakor da navijaš za zaledni terminal, v obliki kakor ga je predlagal novi(?) član nadzornega odbora LK v pretklosti. To je, probleme kapacitete proge se obide s cestnim transportom na kritičnem mestu.
O tem kako se tovor iz Italije prevaža po AC ni vredno debate. Je že tako, da je železniški tovorni promet v Italiji zelo siromašen, in v severni Italiji ga generirajo v glavnem tuji prevozniki. Zakaj pa se ne organizira železniških kontejnerskih linij, je pa drugo vprašanje, včasih vem, da je potekala intermodalna linija proti Romuniji.
Bom pa še enkrat dodal, država mora skrbeti za ustrezno infrastrukturo, drugače je pač ne rabimi!
sporočil: 7
Kako to da se Finance ne odzovejo s kakšnim prispevkom
na temo zamenjave predsednice nadzor.sveta AŽK?
na temo zamenjave predsednice nadzor.sveta AŽK?
sporočil: 10.889
V poletnih mesecih so strahotne kolone tranzitnih turistov na
cesti. V obmocju luke Koper: Zusterna, Ankaran, Izola je v poletnih
mesecih zrak bolj onesnazen kot v Zasavju. Pol Ankarana je v plehu
avtomobilov, ki cakajo na transport. Luko in turizem bosta unicila
neracionalnost in pohlep. Pozresnost. Koliko turizma, koliko Luke?
Kaksna je smiselna kapaciteta Luke? Kdo rabi transportni drugi tir?
Drzava? Luka? Drzavljani? Kdo naj ga financira? Kdo naj ga izvaja?
Kdo naj dobi koncesijo?
sporočil: 4.311
[Inside]Glede na tako črnogledost forumaša Insida in na žalost premnogih Slovencev je edini smiselni nasvet
Glede na razvoj dogodkov nimajo šans niti za energetiko REWE niti za drugi tir, Hamburg.
Narediti kolektivni samomor, saj nič ne znamo, nič ne zmoremo, če že kaj naredimo, naredimo samo za to, da se kaj ukrade.
Torej, vsi na britof (da bo manj dela za naše sosede, ko bodo pospravljali za nami) in se kolektivno fentat!
sporočil: 10.889
A ves, kdaj kiti naredijo kolektivni samomor? Kadar se vodji tropa
zrola, trop pa mu slepo sledi.
sporočil: 2.998
To so bedarije.
Plače v Rusiji so padle za 10%, inflacija pa narasla na 13%, kar še bolj zajeda v plače. V EU pa je prizadeta Francija, zaradi izvoza vina in sira, ampak ni nobenega padca gospodarstva ali gospodarske rasti, medtem ko je Rusija v recesiji. Francija še vedno ima 2,6 milijonov miljonarjev ... in ni odvisna od izvoza vina in sira v Rusijo. Rusija pa je odvisna od izvoza nafte, katero ceno so znižali Američani.
Tudi obeti so zelo slabi za Rusijo, kajti razviti so začeli prehod na električno energijo in trajnostne vire, 70% ruskega izvoza so pa fosilna goriva.
Res je, da Rusija lahko prenese revščino, vajeni so, tako kot so vajeni nedomkratičnih odnosov in policijske države. Tako lahko životarijo desetletja, ampak svet gre naprej. Zahod se še razvija, Kitajska se razvija, Indija se razvija ... Rusija pa stagnira.
Plače v Rusiji so padle za 10%, inflacija pa narasla na 13%, kar še bolj zajeda v plače. V EU pa je prizadeta Francija, zaradi izvoza vina in sira, ampak ni nobenega padca gospodarstva ali gospodarske rasti, medtem ko je Rusija v recesiji. Francija še vedno ima 2,6 milijonov miljonarjev ... in ni odvisna od izvoza vina in sira v Rusijo. Rusija pa je odvisna od izvoza nafte, katero ceno so znižali Američani.
Tudi obeti so zelo slabi za Rusijo, kajti razviti so začeli prehod na električno energijo in trajnostne vire, 70% ruskega izvoza so pa fosilna goriva.
Res je, da Rusija lahko prenese revščino, vajeni so, tako kot so vajeni nedomkratičnih odnosov in policijske države. Tako lahko životarijo desetletja, ampak svet gre naprej. Zahod se še razvija, Kitajska se razvija, Indija se razvija ... Rusija pa stagnira.
sporočil: 10.889
Ali je luka res tako silno uspesna in ustvarja velikanske dobicke?
Kam vlaga? V infrastrukturo? Ali je drugi tir za luko
infrastruktura? Ce ni za njih, za koga pa je? Privatni kapital bo
seveda investiral, ce bo ugotovil, da bo investicija donosna. Kar
se pa turizma tice: od Ankarana mimo Kopra mimo Zusterne do vljucno
Izole, jaz ne pomocim prsta v morje in ne namocim nog do gleznjev.
In noben kolikortoliko ozavescen clovek NE.
sporočil: 4.311
[FIN-454644]Pri takem narodu, ki ga je sama črnogledost, ni drugega, kot da posnemamo kite. Sicer pa upam, da naši sedanj in bodoči voditelji niso na nivoju te Insidove črnogledosti, vsaj ne večinsko. Saj vsi dobro vemo, da cagav fant še ni nikoli pri fejst punci spal.
A ves, kdaj kiti naredijo kolektivni samomor? Kadar se vodji tropa zrola, trop pa mu slepo sledi.
Govoriti o turizmu med Ankaranom in Koprom, ali celo Izolo je pa kot rečeno dotalna bedarija........ vredna cagavcev, ki se ne spomnijo ničesar perspektivnejšega.
sporočil: 10.889
Anede. Kaksne nebuloze so bili projekti ob obali, ki naj bi nastala
po zaprtju ""scenic drive"" obalne ceste. V en lavor kontaminirane
vode bi nazidali ohoho hotelskih visokonadstandardnih kapacitet. Da
dol pades.
sporočil: 396
[MarijanMacek]Glede cagavosti pa naslednje: Delno ti dam popolnoma prav. Problem v tej zgodbi vidim popolnoma drugje in to je da vsi projekti v Sloveniji se zadnje čase gradijo samo na lokalnih interesih in sočasno naj bi drugi plačevali stroške dela in gradnje. Sočasno so posamezniki v tajkunskih prevzemih blokirali celotno gospodarstvo in sočasno tudi sebe uničili. Potem vidim žlehnobo zaposlenih v javni upravi, katerim je deveta briga dvig produktivnosti v Sloveniji skozi zdravo ekonomijo, kjer bi imeli korist tudi zaposleni.
Pri takem narodu, ki ga je sama črnogledost, ni drugega, kot da posnemamo kite. Sicer pa upam, da naši sedanj in bodoči voditelji niso na nivoju te Insidove črnogledosti, vsaj ne večinsko. Saj vsi dobro vemo, da cagav fant še ni nikoli pri fejst punci spal.
Govoriti o turizmu med Ankaranom in Koprom, ali celo Izolo je pa kot rečeno dotalna bedarija........ vredna cagavcev, ki se ne spomnijo ničesar perspektivnejšega.
Če gledamo globalno je smiselno narediti dva pomožna kontejnerska terminala in sočasno še možnost distribucjije robe na manjše količine. V nasprotni smeri pa zbiranje praznih kontejnerjev za transport na ladjo. Zakaj to govorim. To govorim zato, da znižamo ceno enega kontejenrja pri transportu in sočasno na delitev stroškov na celotno robo v kontejenrju. To velja za transport v LUKO KOPER invelja za transport IZ Luke Koper.
Zato jaz mislim, da bi bila prioriteta LUKE sedaj, da poglobi ve uvoze in omogoči vstop večjim ladjam z večjo nosilnostjo. Ta tovor z kontejnerji se prestavi do obeh kontejnerskih terminalov.
Sočasno bi z takšnim manevrom omogočili razvoj proizvodnje, saj bi dobili polizdelke za naše kapacitete po nižji ceni, ker bi bil transport nižji. Sedaj pa se gremo kako bi koga nadmudrili.
sporočil: 396
Za lažjo primerjavo dodajam članek Financ, kateri prikazuje kako
slabo kapaciteto ima LUKA KOPER.
Tudi če poglobimo vse plovne poti je problem skadiščiti naenkrat toliko število kontejenrjev. Prav zato je potrebno usposobiti še oba terminala v SEŽANI in Ljubljani.
izvozniki.finance.si/8345639
Tudi če poglobimo vse plovne poti je problem skadiščiti naenkrat toliko število kontejenrjev. Prav zato je potrebno usposobiti še oba terminala v SEŽANI in Ljubljani.
izvozniki.finance.si/8345639
Strani: 1