2 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
41 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
8 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Rusi se zanimajo za ljubljansko plinsko toplarno

Strani: 1

anon-198668 sporočil: 2.998
[#2602194] 18.06.16 20:59
Odgovori   +    8
Rusi so zelo dobrodošli ker zavračajo sleherno investicijo, če država ne dovoli, da se podkupi posamezne politike. Za Ruse je to edino zavarovanje investicije, ki kaj velja. Standardni razdelilnik je:

- 40% za stroške
- 30% podkupnin za naročnika
- 30% podkupnin za izvajajlca

Mislim, da je to za politiko zelo ugodno, pri projektu TIR2 znese podkupnina za našo stran 500 mio evrov, kar je zelo dobro. Ne vem koliko je vredno TE Ljubljana, ampak bo podkupnin za par sto mio evrov.

V teh časih, ko ni investicij, so to za politiko izredno zanimivi projekti.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2602196] 18.06.16 21:35 · odgovor na: anon-198668 (#2602194)
Odgovori   +    5
[eliot]
Rusi so zelo dobrodošli ker zavračajo sleherno investicijo, če država ne dovoli, da se podkupi posamezne politike. Za Ruse je to edino zavarovanje investicije, ki kaj velja. Standardni razdelilnik je:

- 40% za stroške
- 30% podkupnin za naročnika
- 30% podkupnin za izvajajlca

Tudi podkupnine se delijo po ključu »Cerar dobi tri, Erjavec in Židan po enega«.
Micare sporočil: 1.582
[#2602197] 18.06.16 22:24 · odgovor na: anon-317028 (#2602196)
Odgovori   +    2
Zelo močno dvomim, da je ta gospoda sposobna kaj takega. Povprečna pokojnina ni zadosti za dom upokojencev. Drugi so tisti, ki izvajajo "politiko". Poklicat tuje "financarje" in pojektante, da ocenijo racionalnost in vrednost projekta. Pri nas smo vsi v sorodu ali iz iste ulice. Zahtevat garancijo za izvedbo in ustrezno delovanje. Brez aneksov. Tudi izvajalec nosi riziko. Naj pogledajo projektno dokumentacijo in oddajo ponudbo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2602204] 19.06.16 05:42
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-317028 19.06.2016 05:44
Putin je v Sankt Petersburgu spravil v žep evropske »yes man«. Rusija ve, da evropske sankcije niso izvirne in zaradi škode, ki jo trpi EU ne morejo biti večne. Tudi "EU-yes mani« so ugotovili, da ukrajinskega Porošenka v Kijevu niso inštalirali Rusi. Sliši se, da so predstavniki ameriškega ExxonMobila v Sankt Petersburgu, torej tudi Američani so pripravljeni na podpis novih pogodb z Rusi.
anon-343346 sporočil: 396
[#2602207] 19.06.16 07:47
Odgovori   +    1
Kdor vsaj malo pogleda globalno sliko v svetu bo videl, da je zanimanje za ta dva projekta v bistvu čiste poličnih ciljev. Če gledamo samo plinarno v Ljubljani je to izredno dober velik porabnik plina in tako si zagotovijo porabo plina v Sloveniji, kar je strateško slabo za Slovenijo, saj bo dober poligon za izsiljevanja.

Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.

Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2602211] 19.06.16 09:20 · odgovor na: anon-343346 (#2602207)
Odgovori   +    1
[tone45]
.....

Glede Drugega tira pa samo kaže, da bo koruptivno delovanje dobro zaživelo. ZA gospodarstvo pa bo ta projekt samo povzročal blokado in oviral razvoj. Pri tem projektu je več kot očitno, da bi radi PRIMORCI neglede na breme ostalih Slovencev postavili vse v KOPRU in posledično povzročili nekonkurenčnost celotnega projekta.
Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
Strateško bi potrebno znižati ceno prevoza kontejnerja do pristanišča in potem omogočiti lokalni logistični center, kjer bi bilo možno pošiljke kontejnerjev naložiti na kamione in sočasno bi bilo pristanišče razbremenjeno in imelo maneverski prostor za novi promet do izgradnje drugega tira, kateri pa bi pokazala kako izgraditi drugi tir.
S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....
ČE ob tem se upoštevamo emisije v zrak in plačevanje taks bi bilo najbolj smiselno uporabiti kontejnerski center v Ljubljani in v SEŽANI. Kdor pozna železniško traso iz KITAJSKE preko Rusije v Severno EU natančno ve, da je logika povsem šla v drugo smer, če se res zanimajo.
Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.
anon-343346 sporočil: 396
[#2602224] 19.06.16 11:15 · odgovor na: anon-178149 (#2602211)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Hudičevi PRIMORCI, ne pustijo, da bi še kdo imel Luko v Sloveniji. Pa je tako lepo kazalo, ko se je začelo delati na luškem terminalo na Goričkem za časa naših SDS direktorjev (važno da je naš, ni važno če kaj zna).
Poglej. Kolikor je meni poznano je Kontejnerki terminal tudi v Ljubljani. Pusti oslovske poteze SDS, kjer so nekateri člani povzročili toliko škode, da jih 30 generacij nebo popravilo.
S tem, da boš najprej kontejner po cesti peljal v zaledni terminal, boš ceno prevoza kvečjemu dvignil in seveda se bo takoj postavila upravičena zahteva po gradnji 3. pasu na AC. Potrebe po razbremenitvi luke sploh ne bo več in tudi potrebe po 2. tiru ne bo več, Luka bo šla po takih odločitvah namreč v maloro....
Če gledamo LUKO Koper in oba kontejnerska terminala v preteklosti vidimo, da sta bila v Sežani in Ljubljani. Torej lahko se transport odvija po progi. Sočasno pa sta lahko tudi kot za zbiranje kontejnerjev za prier premalo prostora v LUKI. Prej navedeno bi lahko prevzeli promet za sreddnjo EU iz MILANA. Po informativnih razgovorih sedaj hodijo z kamioni po tovor v MIlano in ga pripeljejo v Srednjo Europo. Če ne verjameš pojdi se poznimat kam pripeljejo ladje in kje potem razlagajo kontejerje in kje podjetja kupijo izdelke. Potem pa pojdi na AC v Italijo in poglej katere registrske tablice so na kamionih.

Glede proge med Kitajsko in EU je strateško najbolj ugodna varjanta izgradnje 2 tira med KOPROM in DIVAČO. do takrat pa bi delovali zaledni terminali, katere sem napisal zgoraj.

Se pa strinjam z tem, da vsi ciljajo kako si bodo napolnili žepe z provizijami. Tudi člani SDS.

Da se prometna logika spreminja so dejstva, toda do izgradnje nove svilene poti je še mnogo časa, v sedanji obliki pa transkontinentalni kontejnerski promet še ne predstavlja grožnje pomorski poti.
Nadomestna t.i. svilena pot bi lahko bila ladja do KOPRA z veliko nosilnostjo in dva pomožna kontejerska terminala v zaledju. To bi rešilo trenutno sutiacijo. Nato pa sočasno še izgradnja drugega tira. Sprejeti pa zakon, da se za koruptivno delovanje, katerega se dobi tistega zapre.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2602229] 19.06.16 11:35 · odgovor na: anon-343346 (#2602224)
Odgovori   +    0
Tone45,

jaz sem te razumel, kakor da navijaš za zaledni terminal, v obliki kakor ga je predlagal novi(?) član nadzornega odbora LK v pretklosti. To je, probleme kapacitete proge se obide s cestnim transportom na kritičnem mestu.
O tem kako se tovor iz Italije prevaža po AC ni vredno debate. Je že tako, da je železniški tovorni promet v Italiji zelo siromašen, in v severni Italiji ga generirajo v glavnem tuji prevozniki. Zakaj pa se ne organizira železniških kontejnerskih linij, je pa drugo vprašanje, včasih vem, da je potekala intermodalna linija proti Romuniji.

Bom pa še enkrat dodal, država mora skrbeti za ustrezno infrastrukturo, drugače je pač ne rabimi!
FIN-465370 sporočil: 7
[#2602236] 19.06.16 12:37 · odgovor na: anon-343346 (#2602224)
Odgovori   +    1
Kako to da se Finance ne odzovejo s kakšnim prispevkom
na temo zamenjave predsednice nadzor.sveta AŽK?
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2602240] 19.06.16 12:54 · odgovor na: anon-178149 (#2602211)
Odgovori   +    1
V poletnih mesecih so strahotne kolone tranzitnih turistov na cesti. V obmocju luke Koper: Zusterna, Ankaran, Izola je v poletnih mesecih zrak bolj onesnazen kot v Zasavju. Pol Ankarana je v plehu avtomobilov, ki cakajo na transport. Luko in turizem bosta unicila neracionalnost in pohlep. Pozresnost. Koliko turizma, koliko Luke? Kaksna je smiselna kapaciteta Luke? Kdo rabi transportni drugi tir? Drzava? Luka? Drzavljani? Kdo naj ga financira? Kdo naj ga izvaja? Kdo naj dobi koncesijo?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2602253] 19.06.16 14:42 · odgovor na: (#2602242)
Odgovori   +    0
[Inside]
Glede na razvoj dogodkov nimajo šans niti za energetiko REWE niti za drugi tir, Hamburg.
Glede na tako črnogledost forumaša Insida in na žalost premnogih Slovencev je edini smiselni nasvet

Narediti kolektivni samomor, saj nič ne znamo, nič ne zmoremo, če že kaj naredimo, naredimo samo za to, da se kaj ukrade.

Torej, vsi na britof (da bo manj dela za naše sosede, ko bodo pospravljali za nami) in se kolektivno fentat!
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2602256] 19.06.16 15:38 · odgovor na: anon-178149 (#2602253)
Odgovori   +    0
A ves, kdaj kiti naredijo kolektivni samomor? Kadar se vodji tropa zrola, trop pa mu slepo sledi.
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2602259] 19.06.16 15:57 · odgovor na: anon-317028 (#2602204)
Odgovori   +    0
To so bedarije.

Plače v Rusiji so padle za 10%, inflacija pa narasla na 13%, kar še bolj zajeda v plače. V EU pa je prizadeta Francija, zaradi izvoza vina in sira, ampak ni nobenega padca gospodarstva ali gospodarske rasti, medtem ko je Rusija v recesiji. Francija še vedno ima 2,6 milijonov miljonarjev ... in ni odvisna od izvoza vina in sira v Rusijo. Rusija pa je odvisna od izvoza nafte, katero ceno so znižali Američani.

Tudi obeti so zelo slabi za Rusijo, kajti razviti so začeli prehod na električno energijo in trajnostne vire, 70% ruskega izvoza so pa fosilna goriva.

Res je, da Rusija lahko prenese revščino, vajeni so, tako kot so vajeni nedomkratičnih odnosov in policijske države. Tako lahko životarijo desetletja, ampak svet gre naprej. Zahod se še razvija, Kitajska se razvija, Indija se razvija ... Rusija pa stagnira.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2602260] 19.06.16 16:19 · odgovor na: (#2602258)
Odgovori   +    1
Ali je luka res tako silno uspesna in ustvarja velikanske dobicke? Kam vlaga? V infrastrukturo? Ali je drugi tir za luko infrastruktura? Ce ni za njih, za koga pa je? Privatni kapital bo seveda investiral, ce bo ugotovil, da bo investicija donosna. Kar se pa turizma tice: od Ankarana mimo Kopra mimo Zusterne do vljucno Izole, jaz ne pomocim prsta v morje in ne namocim nog do gleznjev. In noben kolikortoliko ozavescen clovek NE.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2602261] 19.06.16 16:32 · odgovor na: FIN-454644 (#2602256)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
A ves, kdaj kiti naredijo kolektivni samomor? Kadar se vodji tropa zrola, trop pa mu slepo sledi.
Pri takem narodu, ki ga je sama črnogledost, ni drugega, kot da posnemamo kite. Sicer pa upam, da naši sedanj in bodoči voditelji niso na nivoju te Insidove črnogledosti, vsaj ne večinsko. Saj vsi dobro vemo, da cagav fant še ni nikoli pri fejst punci spal.

Govoriti o turizmu med Ankaranom in Koprom, ali celo Izolo je pa kot rečeno dotalna bedarija........ vredna cagavcev, ki se ne spomnijo ničesar perspektivnejšega.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2602263] 19.06.16 16:42 · odgovor na: anon-178149 (#2602261)
Odgovori   +    0
Anede. Kaksne nebuloze so bili projekti ob obali, ki naj bi nastala po zaprtju ""scenic drive"" obalne ceste. V en lavor kontaminirane vode bi nazidali ohoho hotelskih visokonadstandardnih kapacitet. Da dol pades.
anon-343346 sporočil: 396
[#2602275] 19.06.16 20:27 · odgovor na: anon-178149 (#2602261)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Pri takem narodu, ki ga je sama črnogledost, ni drugega, kot da posnemamo kite. Sicer pa upam, da naši sedanj in bodoči voditelji niso na nivoju te Insidove črnogledosti, vsaj ne večinsko. Saj vsi dobro vemo, da cagav fant še ni nikoli pri fejst punci spal.

Govoriti o turizmu med Ankaranom in Koprom, ali celo Izolo je pa kot rečeno dotalna bedarija........ vredna cagavcev, ki se ne spomnijo ničesar perspektivnejšega.
Glede cagavosti pa naslednje: Delno ti dam popolnoma prav. Problem v tej zgodbi vidim popolnoma drugje in to je da vsi projekti v Sloveniji se zadnje čase gradijo samo na lokalnih interesih in sočasno naj bi drugi plačevali stroške dela in gradnje. Sočasno so posamezniki v tajkunskih prevzemih blokirali celotno gospodarstvo in sočasno tudi sebe uničili. Potem vidim žlehnobo zaposlenih v javni upravi, katerim je deveta briga dvig produktivnosti v Sloveniji skozi zdravo ekonomijo, kjer bi imeli korist tudi zaposleni.
Če gledamo globalno je smiselno narediti dva pomožna kontejnerska terminala in sočasno še možnost distribucjije robe na manjše količine. V nasprotni smeri pa zbiranje praznih kontejnerjev za transport na ladjo. Zakaj to govorim. To govorim zato, da znižamo ceno enega kontejenrja pri transportu in sočasno na delitev stroškov na celotno robo v kontejenrju. To velja za transport v LUKO KOPER invelja za transport IZ Luke Koper.

Zato jaz mislim, da bi bila prioriteta LUKE sedaj, da poglobi ve uvoze in omogoči vstop večjim ladjam z večjo nosilnostjo. Ta tovor z kontejnerji se prestavi do obeh kontejnerskih terminalov.

Sočasno bi z takšnim manevrom omogočili razvoj proizvodnje, saj bi dobili polizdelke za naše kapacitete po nižji ceni, ker bi bil transport nižji. Sedaj pa se gremo kako bi koga nadmudrili.
anon-343346 sporočil: 396
[#2602276] 19.06.16 20:34 · odgovor na: anon-343346 (#2602275)
Odgovori   +    0
Za lažjo primerjavo dodajam članek Financ, kateri prikazuje kako slabo kapaciteto ima LUKA KOPER.

Tudi če poglobimo vse plovne poti je problem skadiščiti naenkrat toliko število kontejenrjev. Prav zato je potrebno usposobiti še oba terminala v SEŽANI in Ljubljani.

izvozniki.finance.si/8345639

Strani: 1