Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Savdijci z rekordnimi 3,5 milijardami dolarjev podprli Uber
Strani: 1
sporočil: 48.253
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira
taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
sporočil: 8.271
[bc123a]Verjetno zato, da se hitreje širi.
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
Kaj pa danes NE rabi (kapitalske) inekcije!?
Kaj se sploh lahko širi brez kapitalskih inekcij!?
*Razen invazivnega tujerodnega in po vrhu še alergenega plevela!?
sporočil: 678
[bc123a]Tole je odgovor s Quore:
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
"It is a common practice for a company to offer their product at a rate below their cost in order to create a market. If the first consumer in each market had to pay the actual cost of the ride they'd never be able to afford the service. Uber has mature markets like San Francisco where they are profitable on a unit level, but on a global basis they are still burning through cash like no startup in history. What are they spending it on? They subsidize certain trips by guaranteeing drivers hourly minimums (usually $20/hr). They spend a lot on driver acquisition and onboarding. They spend a lot on entering new markets. They spend a lot on lobbying and lawyers. They spend a lot on staff. They don't do a lot of marketing in a traditional sense. They don't book and cancel competitor rides - if this happened in the distant past it no longer occurs. Cheers."
sporočil: 6.899
[bc123a]Compliance & lobbying :-)
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
sporočil: 48.253
[nomad]Temu pa se res rece predatorski kapitalizem. Se pravi imajo vecje stroske kot konkurenca, ampak hocejo konkurenco uniciti z dumpingom.
> [bc123a]
> A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
>
> Kaj so njihovi najvecji stroski?
Tole je odgovor s Quore:
"It is a common practice for a company to offer their product at a rate below their cost in order to create a market. If the first consumer in each market had to pay the actual cost of the ride they'd never be able to afford the service. Uber has mature markets like San Francisco where they are profitable on a unit level, but on a global basis they are still burning through cash like no startup in history. What are they spending it on? They subsidize certain trips by guaranteeing drivers hourly minimums (usually $20/hr). They spend a lot on driver acquisition and onboarding. They spend a lot on entering new markets. They spend a lot on lobbying and lawyers. They spend a lot on staff. They don't do a lot of marketing in a traditional sense. They don't book and cancel competitor rides - if this happened in the distant past it no longer occurs. Cheers."
Ja bravo, Financarske navijacice za Uber.
Kaj ko bi nek nesramno bogat sejk ustanovil konkurenco financam in 5 let fural enak ali boljsi medij zastonj, samo da bi unicil finance? A bi potem se vedno tako navijali zaa taksne predatorske firme?
Ker uber BO dvignil cene, ko unici konkurenco. Sem mislil da je ob vsem bluzenju z optimizacijo vsaj z nizjimi stroski!
sporočil: 27.189
[bc123a]tu ne gre nujno tolko za to, da jo nujno rabi, kot za to, da se je ravno nasel naslednji s prevec denarja.
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?po moje je zanimivo tole ftalphaville.ft.com/...er-higher/
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.06.2016 13:16
[crt]... in premalo pameti, ce sem zleht. Iz tvojega polinkanega clanka:
> [bc123a]
> A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
tu ne gre nujno tolko za to, da jo nujno rabi, kot za to, da se je ravno nasel naslednji s prevec denarja.
especially as it moves towards rolling out the much hyped self-driving fleet.
Jup. Ona self-driving fleet za katero se google pravi da nema nista se 10-30 let.
Sicer pa hvala za clanek, ga je dat za sharing economy cheerleaderjem na financah, ko bodo spet naslednjic imeli popadke o disrupcijah.
sporočil: 678
Veliko biznisov je naredilo eksplozijo rasti (in odpravilo s
konkurenco) preko velikih kapitalskih naložb (in začasnih izgub).
PayPal je delal customer acquisition preko tega, da je vsak nov
uporabnik dobil $10 za prvi nakup. Isti princip je uporabljal
AirBnB in še mnogi.
sporočil: 5.933
[bc123a]Jaz se že več kot eno leto "prepiram" s prijatelji, ker trdim, da bo Uber propadel :) Pa kar noče. Zmeraj najdejo nekega bumbarja, ki investira abnormalne cifre v taksi firmo.
A mi lahko kdo pove, zakaj globalna taksi firma, ki samo koordinira taksiste, rabi taksno kapitalsko injekcijo?
Kaj so njihovi najvecji stroski?
sporočil: 10.519
Hmmm...Izgube večje od prometa...Na kratek rok ni težava...Ne vem
kje je tu kratek rok in kakšen startup je to. Dejstvo je, da je
denarja preveč in ga pač lahko investitorji mečejo kamorkoli že.
Potem pa pišete na Financah mnogo preveč o Uberju, Airbnb,
Pokemonih itd. Vse to so trivialne posledice izjemne količine
vloženega znanja in naporov v povsem drugih startupih in
uveljavljenih firmah.
Strani: 1