Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Čudne stvari v projektu enotne vozovnice
Strani: 1
sporočil: 1.021
A to pomeni še ena kartica v denarnici?
Namesto, da bi uporabili že delujočo tehnologijo, bodo spet razvijali novo.
O izvajalcih pa raje ne bi zgubljal besed, saj samo provizije poberejo, delo pa opravi podizvajalec. Za navedeno pa je seveda kriv naročnik, a ta kot ponavadi nič ne ve. Slovenija pač.
Namesto, da bi uporabili že delujočo tehnologijo, bodo spet razvijali novo.
O izvajalcih pa raje ne bi zgubljal besed, saj samo provizije poberejo, delo pa opravi podizvajalec. Za navedeno pa je seveda kriv naročnik, a ta kot ponavadi nič ne ve. Slovenija pač.
sporočil: 396
JAz se sploh ne čudim, če so takšne lumparije. Namreč če gledamo
strukturo kdo sodeluje pri tem projektu je več kot očino, da gre za
napajanje političnih strank iz tega projekta.
Zato predlagam, da se pogleda kdo so vodstva in kateri politično opciji pripadajajo.:
1.) Slovenske železnice
2.)Ljubljanski Potniški promet.
3.)Prometni institut Ljubljana
ITD.
Če gledamo strokovnost v povezavi z tehnologijo vidimo, da so to samo vreče v katero se pretaka denar. Odteka pa normalno v žepe posameznikov.
Zato bi morala politika nemudoma takšen projekt ustaviti in predati strokovnjakom, ki obvladajo in sočasno so pošteni. Če gledamo projekt iz stališča gospodarskega razvoja je izredno pošteno naravnan, samo problem je da se mešajo šarlatani, k iso navadni kriminalci v projekt. Še bolj zanimivo pa je to, da v projektu ne sodelujejo vsi Avtobusni prevozniki ampak samo Slovenske železnice, katere izsiljujejo z tem, da posilijo slabe storitve in dobijo še zato dobro plačilo.
Zato predlagam, da se pogleda kdo so vodstva in kateri politično opciji pripadajajo.:
1.) Slovenske železnice
2.)Ljubljanski Potniški promet.
3.)Prometni institut Ljubljana
ITD.
Če gledamo strokovnost v povezavi z tehnologijo vidimo, da so to samo vreče v katero se pretaka denar. Odteka pa normalno v žepe posameznikov.
Zato bi morala politika nemudoma takšen projekt ustaviti in predati strokovnjakom, ki obvladajo in sočasno so pošteni. Če gledamo projekt iz stališča gospodarskega razvoja je izredno pošteno naravnan, samo problem je da se mešajo šarlatani, k iso navadni kriminalci v projekt. Še bolj zanimivo pa je to, da v projektu ne sodelujejo vsi Avtobusni prevozniki ampak samo Slovenske železnice, katere izsiljujejo z tem, da posilijo slabe storitve in dobijo še zato dobro plačilo.
sporočil: 21
Naj si gredo ogledat zadevo v Istambul, kjer z eno kartico lahkop
plačuješ avtobusni prevoz, tramvaj in podzemno (kolikor je že je)
in je prevoz resnično poceni.
sporočil: 48.253
Ce imas alternativo placevanju s sprintano karto (ki jo prebere
ustrezni citalec), ni treba kreditne kartice. Ampak sem ziher da te
variante ne bo.
sporočil: 1.628
Zadnja sprememba: abrame 31.05.2016 10:39
Tako se to dela v vsakem pravem Mestu, kot so Istambul, Dunaj,
Bruselj, Budimpešta itn...Malomeščanski melos, kakršen velja za "najlepše mesto", pa predvideva in izvaja drugačene (parcialne) variante, ki so značilnost zaostalih plemenskih skupnosti ....
Ampak to žalostno konstanto sedaj v našem malem mestu res imamo!
sporočil: 763
Samo eno vprašanje - ali je tu morda KONČNO govora o projektu, po
čigar uspešnem zaključku mi na primer v "parkirnem centru" Stožice
ob uporabi plačila P+R VENDARLE ne bo več treba vsako popoldne ali
čakati vratarja, da mi pride ročno dvigniti zapornico, ali pa
zvoniti pri zapornici in čakati, da mi jo ("samodejno"?!) odpre-jo?
:-S
Strani: 1