7 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-151710 sporočil: 77
[#2598377] 27.05.16 12:23
Odgovori   +    0
Uh, one bejbe prej so ble full hot, uha pa poze. Miška je kar zaštekala in scroll navzdol tudi.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598379] 27.05.16 12:23
Odgovori   +    7
Čestitam Financam, da med zmagovalci ni nobenega Volkswagna ;-)
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2598388] 27.05.16 13:24
Odgovori   +    1
Velikega francoskega avta ne bi nikoli kupil (razreda Mercedesa E), Francozi velikih avtov enostavno ne znajo delati. Renault 16 je bil dober avto, vsi nasledniki pa ena sama katstrofa.

Mali renaulti so pa kar dobri, a imajo tudi svoje finte. Prodajajo se pa samo zaradi cene.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2598391] 27.05.16 13:27
Odgovori   +    2
A se našteti Člani letošnje menedžerske žirije vozijo z Renault Maganom?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2598418] 27.05.16 15:21
Odgovori   +    0
lajkam sliko 34/45.... se mi na "celokupno situacijo slovenske samobiti inu države" zdi jako simbolična!

:))
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598428] 27.05.16 16:10 · odgovor na: drugmirko (#2598418)
Odgovori   +    0
No limit za pet sekund pozornosti...
anon-202594 sporočil: 25
[#2598431] 27.05.16 16:28
Odgovori   +    5
čas vnosa: 27.05.16 13:58
Na srbski podelitvi nagrade za poslovni avto leta je igral srbski alpski kvintet Pivo, stregli so kranjske klobase...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2598452] 27.05.16 19:11 · odgovor na: anon-154083 (#2598379)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Čestitam Financam, da med zmagovalci ni nobenega Volkswagna ;-)
Jani in tisti, ki ste dali plus odgovorite prosim na naslednje vprašanje:

Če bi vam dali na izbiro za službeni avto Megana in VW Passata, katerega bi vzeli?
chef sporočil: 2.986
[#2598459] 27.05.16 20:24 · odgovor na: anon-202494 (#2598391)
Odgovori   +    3
Clani menedzerske zirije so ocenjevali le managerske avte, torej na rezultat megana niso z nicemer vplivali (niti na rezultat talismana). Se pa ljudje v Sloveniji vedno tipicno slovensko vtaknejo v zmagovalca cesarkoli in iscejo teorije zarote. Zato tudi je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina.
milos9 sporočil: 1.046
[#2598470] 27.05.16 21:19 · odgovor na: anon-202494 (#2598452)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: milos9 27.05.2016 21:20
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton, katerega za službeni avto?
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2598496] 28.05.16 03:51 · odgovor na: milos9 (#2598470)
Odgovori   +    0
[milos9]
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton, katerega za službeni avto?
Priznam, da sem tu naredil napako, ker sem članek samo na hitro preletel, ker so ti izbori eno...

Jabolka in hruške je tudi nabor Managerskih avtov (MB razred E, A6, BMW 7, Jaguar XF, Lexus RX), pa še paradajz je zraven. Ne vem, kdo ga je delal.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598506] 28.05.16 08:39 · odgovor na: anon-202494 (#2598452)
Odgovori   +    1
[Breiva]
> [jani1974]
> Čestitam Financam, da med zmagovalci ni nobenega Volkswagna ;-)

Jani in tisti, ki ste dali plus odgovorite prosim na naslednje vprašanje:

Če bi vam dali na izbiro za službeni avto Megana in VW Passata, katerega bi vzeli?
Izbira med VW in Renaultom bi bila odvisna od marsičesa. Ali bi izbiral v okviru nekega budgeta, ali bi stala dva avta na dvorišču... Kaj bi se dalo narediti glede kombinacije motorjev, opreme, barv,... Kaj bi bilo v danem trenutku na razpolago (ali je že Talisman ali je še Laguna) itd.
V osnovi pa bi hotel imeti čimbolj udoben avto, ne čimbolj športnega, kar bi verjetno pomenilo rahlo prednost za Renault.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598508] 28.05.16 08:45 · odgovor na: chef (#2598459)
Odgovori   +    4
[chef]
Se pa ljudje v Sloveniji vedno tipicno slovensko vtaknejo v zmagovalca cesarkoli in iscejo teorije zarote. Zato tudi je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina. Zato tudi je ta drzava ena navadna skregana in zahojena vukojebina.
Teorije zarote imajo najbolj plodna tla v ZDA. Tako je očitno tanka črta med vukojebino in velesilo ;-)
chef sporočil: 2.986
[#2598513] 28.05.16 09:07 · odgovor na: anon-202494 (#2598496)
Odgovori   +    1
Ne gre drugače, nekaj zaradi samega nabora vozil (letos v najvišjem razredu nova le sedmica, drugi so že nekaj časa na trgu, S90 bo šele prihodnje leto), nekaj zaradi splošne situacije (bogati si "upajo" privoščiti kak cenejši model, denimo Mercedes E namesto S, da ne pade preveč v oči in se ga -spet- tipično slovensko ne vlači po zobeh, koga vse je nategnil in okradel blablabla). RX paše v ta razred, tudi poslovneži radi sedijo visoko itd oziroma ne vem, kaj te je sploh zmotilo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2598523] 28.05.16 10:54
Odgovori   +    0
atraktivnim aerobnim gibanjem
LOL! Bolj po domače: bakterijsko dihalno. :-)
aeróben -bna -o prid. (ọ̑) biol. ki za življenje potrebuje prosti kisik: aerobne bakterije / aerobno dihanje
fran.si/iskanje?View...ry=aeroben
Da ne bi kdo zamešal s temle:
aeróbični -a -o prid. (ọ̄) ki je v zvezi s kondicijskim treningom, pri katerem se s plesnimi in gimnastičnimi vajami krepi pretok kisika v telesu: aerobična telovadba; aerobična vaja; Iz osnovnih aerobičnih elementov se postopoma gradi sestava, ki mora biti občutena E (↑)aeróbika
fran.si/iskanje?View...aerobični
pobalin sporočil: 14.456
[#2598524] 28.05.16 10:58 · odgovor na: milos9 (#2598470)
Odgovori   +    0
[milos9]
Če že mešate hruške in jabolka, gremo konkretno: clio in phaeton, katerega za službeni avto?
Rabljen out-of-production Phaeton za ceno novega in modelsko še svežega Clia, jasno. Stroške goriva in vzdrževanja itak krije firma. :-)
mer333 sporočil: 890
[#2598578] 29.05.16 18:48
Odgovori   +    1
Zanimivo: Ford, Opel, Renault, Peugeot in Fiat. Še Citroen manjka, pa imamo kompletni nabor avtomobilov, ki se jih že dolgo izogibam. Zakaj - ker so nezanesljivi in se radi kvarijo. Prisegam na Nemce in Japonce.( Opel in Ford sta samo delno nemška avta )
dz1975 sporočil: 2.264
[#2598582] 29.05.16 20:40 · odgovor na: chef (#2598513)
Odgovori   +    1
[chef]
RX paše v ta razred, tudi poslovneži radi sedijo visoko itd oziroma ne vem, kaj te je sploh zmotilo.
Se pravi managerski razred pokriva vsa vozila premijskih znamk od srednjega razreda dalje? Ker RX je v rangu MB GLC, BMW X3/4 in Audija Q5; do sedmice je kar velik preskok...
153 sporočil: 9.333
[#2598583] 29.05.16 21:28
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 29.05.2016 21:32
Jo ni čez ponarejeno holivudsko
zabavo, ki vsiljuje puhloglavo slavo ?

Sodražan
chef sporočil: 2.986
[#2598585] 29.05.16 21:52 · odgovor na: dz1975 (#2598582)
Odgovori   +    0
Si ga zamesal z NX
dz1975 sporočil: 2.264
[#2598681] 30.05.16 17:11 · odgovor na: chef (#2598585)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (30.05.2016 18:12)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2598687] 30.05.16 18:14 · odgovor na: dz1975 (#2598582)
Odgovori   +    0
?
NX je v razredu X1, Q3, GLA.
RX je primerljiv z X3/4, Q5, GLC, kot že napisano.
Lexus ima še dva večja terenca; GX in LX. Slednji je npr. primerljiv z Range Roverjem, MB GLS ali Escalade-om.
Še uradno stran Lexusa s primerjavo konkurence: www.lexus.com/compar...itor/42554

Če ima pri nas Lexus malo pregrete cene terencev (RX200t pri nas 60k EUR, v ZDA RX350 38k) to še ne pomeni, da avti kar zrastejo za en razred...pa ne da imam kaj proti Lexusu, IS mi je prav simpatičen, tudi RC ni napačen.
chef sporočil: 2.986
[#2598729] 30.05.16 23:31 · odgovor na: dz1975 (#2598687)
Odgovori   +    0
Morda te bodo v pravilno umeščanje NX in RX v razrede prepričale mere teh vozil in konkurence (X5, GLE, RRSport, Q7). Največji Lexus, ki si ga omenil, ima konkurenco v Mercedesu GLS (prej GL) in RR, Audi in BMW pa ga še delata (Q9 in X7).
drugmirko sporočil: 1.301
[#2598783] 31.05.16 10:59 · odgovor na: mer333 (#2598578)
Odgovori   +    0
[mer333]
Zanimivo: Ford, Opel, Renault, Peugeot in Fiat. Še Citroen manjka, pa imamo kompletni nabor avtomobilov, ki se jih že dolgo izogibam. Zakaj - ker so nezanesljivi in se radi kvarijo. Prisegam na Nemce in Japonce.( Opel in Ford sta samo delno nemška avta )
eh... sicer vsi vemo, da je statistika "žena lakog morala" ampak zgleda, da se se jih res že dolgo izogibaš. zakaj? iz dveh razlogov: 1. -po marskateri statistiki se francoska sekcija tvojega nabora velikokrat znajde pred ljudsko tako čislanimi Nemci (pa tudi pred kakšnim od Japoncev) in 2. - zaradi osebno/empirične izkušnje!

ad 1.:
www.avtomobilizem.co...6-05-2016/
www.reliabilityindex...nufacturer
www.autoexpress.co.u...urers-2016
www.autoexpress.co.u...alers-2015

ad 2.: že 29 let si konstantno lastim vsaj enega Citroena, gospa pa zadnjih 15-20 let službeno&za lastno uporabo vozi VW in Audi, vmes pa enega Forda... jaz sem v tem času od "resnejših" problemov, na vseh Citroenih (od podedovanjega fotrovega hidravličnega GS-a, do tazadnjega C2) skupaj imel tole: crknjen šalter za štop lampe, preperelo membrano frgazerja in, pred kratkim, počen feder na C2. za "s*ranja", ki jih je v tem času imela gospa na "ubermensh" vozilih tu ni zadost prostora.... še najbolj "benigen" je bil Ford, ki si je vsaj enkrat na dve mesca izpisal "stop, engine failure" pa je blo vsakič treba le na servis resetirat kompjuter motorja....
sem pa zaradi "peripetij" s "premiumskimi" modeli, ko so bili ti na servisu, imel v obliki nadomestnega vozila priliko sprobat še kaj drugega iz "nemške stalice"... in kot bi rekli naši južni sosedi -nije me se dojmilo! pa še eden od njih ji je na eni od službenih poti (s pišivimi 7k in nekaj km na števcu) crknil na avtocesti do te mere, da so ga le še naložili na kamion...

poanta: razlike v kvaliteti in zanesljivosti med mainstream proizvajalci so zelo majhne! mainstream je v vsakem pogledu vse bližji premiumu oziroma, razlika med njima ni več tako drastična. in... na "šrot" lahko s skorajda enako vrjetnostjo nabašeš pri kateremkoli od njih. sama, še posebej dolgoročna zanesljivost, pa ima veliko vrjetneje več za opravit z odnosom do vozila kot pa s kakšno "imensko-rodoslovno" povezavo modela in znamke.
zato tvoje besede, če drži tista o "dolgem izogibanju", zvenijo bolj kot stereotip... ali pa kot stvar okusa.


btw.: vsi modeli o katerih pišem so bili kupljeni novi in z nobenim se ni ravnalo kej posebej "nemarno" (z izjemo, da gospa v mestu teško nade višje prestave od tretje :). ). gospa je svoje menjala "po predpisu službenih kilometrov" (oz. pribl. na 4 leta), jaz pa svoje na 7-10 let... in njene službene sva vozila samo ona in jaz.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2598894] 31.05.16 16:48 · odgovor na: chef (#2598729)
Odgovori   +    0
Lexus sam navaja kot neposredno konkurenco RX-a BMW X3 in Audi Q5...
Resda je RX daljši, ampka na račun nabitih odbijačev, sama medosna razdalje je krajša od obeh nemcev.
Lexus RX 109.8''
BMW X3 110.5''
Audi Q5 110.6''
BMW X5 115.5''
Audi Q7 117,9''
RX ima najkrajšo medosno razdaljo - od Q7 več kot 20 cm. Ne vem po kateri logiki gre za isti razred. Zaradi cene?
chef sporočil: 2.986
[#2598896] 31.05.16 16:53 · odgovor na: dz1975 (#2598894)
Odgovori   +    0
Aha, zdaj pa še medosna in to v inčih :D ...point? Daljša medosna ne pomeni nujno tudi več prostora v kabini.... V bistvu ne vem, kaj bi rad povedal? Naravna konkurenca NX je X3 (in nikakor ne X1 ali GLA, vsaj poglej si vse enkrat od blizu), RX pa X5 in drugi v tem razredu. V bistvu si edini, ki se - nimam pojma zakaj - spotika ob vse skupaj, zato ne bom več tratil časa. Srečno.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2599208] 01.06.16 21:45 · odgovor na: chef (#2598896)
Odgovori   +    0
Večja medosna razdalja v 99% primerih več notranjega prostora (po dolžini).
Sicer pa lahko sprejmeva kompromis: RX je v ZDA v razredu X3/Q5, v Evropi pa v razredu X5/Q7 - cenovno je to celo res, kar je verjetno tudi nemajhen razlog, da je v ZDA letna prodaja 100.000 vozil, v Evropi pa 3.000 vozil.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2599233] 02.06.16 07:28 · odgovor na: chef (#2598896)
Odgovori   +    0
[chef]
Aha, zdaj pa še medosna in to v inčih...
...palcih pravzaprav.

Strani: 1