Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Volkswagen bo gradil mega tovarno baterij

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598308] 27.05.16 07:57
Odgovori   +    3
Sedaj na koncu so ugotovili, da dizlov na pošten način ne znajo izdelovati ali kako naj to razumemo?
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2598310] 27.05.16 08:03
Odgovori   +    1
Ko bo na trgu baterija, ki bo "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja, bo ta mega tovarno izdelovala precej manj baterij, kot sedaj investitor načrtuje.

"... skupina znanstvenikov Univerze v Kaliforniji, ki je morda odkrila nov tip baterije, ki bi lahko "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja ob tem pa ne izgubila niti volta električne napetosti. Za elektrode so uporabili nanožice, a ker so te izjemno lomljive, jih je stalno praznenje in polnjenje s časom uničilo. Te nanožice so raziskovalci nato premazali z manganovim dioksidom, celoten sklop pa so pomočili v elektrolitski gel (gel podoben polimetilmetakrilatu oziroma "plexiglasu"). Iz gela so potegnili baterijo, ki naj bi preživela najmanj 200 tisoč praznenj in polnjenj." www.racunalniske-nov...erije.html
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2598336] 27.05.16 09:40 · odgovor na: anon-154083 (#2598308)
Odgovori   +    0
Dizle zadnji dve leti že delajo bolj pošteno, le realnost okoli hibridov (deloma e-avtov) je pač očitna. Gremo v hibride. Dizli pa bodo v upadu. Ne še, ampak v roku 5 let.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2598381] 27.05.16 12:26 · odgovor na: anon-187668 (#2598310)
Odgovori   +    0
[menim]
Ko bo na trgu baterija, ki bo "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja, bo ta mega tovarno izdelovala precej manj baterij, kot sedaj investitor načrtuje.
Ali pa več, ker bodo električni avti končno prodrli...
1357 sporočil: 7.095
[#2598545] 28.05.16 18:03
Odgovori   +    1
Največja možna napaka, ki jo je lahko menagment in nadzorni svet VW storil. Vsi ostali proizvajalci baterij se bodo tako ali drugače obrnili proti njim ( tehnološko kot komercialno) in edini rezultat bo ta da bodo VW e vozila po parametru baterij nekonkurenčna napram konkurenci kar bo pa hkrati pomenilo ker je baterija pri e vozilih ključni del vozila da bodo ta vozila nekonkurenčna na trgu.

Strani: 1