Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.964
[#2597915] 25.05.16 12:04
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: FIN-379669 25.05.2016 12:05
Problem je, ker bi bogata elita rada branila interese potrošnika. Torej bila njihov sindikat. Čeprav gre v bistvu za nespristransko mediacijo. Že to mi ne gre vkup.

Lačna vrana siti ne verjame. Sori, nekaj ne štima.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2597917] 25.05.16 12:10
Odgovori   +    20
Zavod ECDR marsikaterem deluje odbijajoče zaradi slabega vtisa, ki sta ga v političnem udejstvovanju in v državnih službah ustvarila Kresalova in Zalar. Da pa si Počivalšek dovoli reklamirati zasebno podjetje, ki ga je registriral (?) je višek neumnosti ali brezobzirnosti, pač saj nam nihče nič ne more.
najobj sporočil: 31.918
[#2597936] 25.05.16 13:33
Odgovori   +    21
Zadnja sprememba: najobj 25.05.2016 13:39
... Pa nekdanja poslanka Maša Kociper s svojim zavodom Potencial. Odvetniška zbornica pravkar organizira izobraževanje, kjer predava Kociprova. ...

... ja, tota Maša Kociper ima res potencial, če bo z mediacijami tako uspešna, kot je bila takrat, ko je veliki krogec stlačila v mali krogec ali kako je že tisto fiskalno pravilo takrat razložila svojim kolegom v parlamentu ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2597977] 25.05.16 17:33
Odgovori   +    7
Obvezno in prostovoljno mediacijo v stečajih je v parlamentu med poslanci najbolj zagovarjala Maša Kociper, tedaj poslanka koalicijske PS - vlado pa je vodila Alenka Bratušek.
Ja kaj, pri(ma)d(o)na Alenčica se je predlagala za komisarko, kognitivna specialistka za velikosti krogcev Maša
www.youtube.com/watc...5UiZ9iPEK4
se je delegirala v mediatrijo, najlepša notranja ministrica na svetu pa se je naposled našla v mediaciji. Zakaj se tako moško šovinistično spravljate na te damske zgodbe o uspehu? Malo ženske solidarnosti prosim. :-)
bigl sporočil: 18.363
[#2598004] 25.05.16 20:49
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 25.05.2016 20:52
Kaotično zakonopisje ne rabi razlagalcev, ampak urejevalce, poenostavljalce. Seveda je pogoj pismenost poslancev. Razlagalci kaotične zakonodaje, kvečjemu kaos le - te samo še povečujejo. Komu ta zmeda koristi pa je seveda glavno vprašanje. In komu škoduje, tudi. Lep dan.

P.S. Mediacija ja ampak ne kot posledica omenjenega kaosa. Naj se ta uredi. Razmišljam.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2598012] 25.05.16 22:28
Odgovori   +    4
čas vnosa: 25.05.16 18:34
Turist Počivalšek je podmazan 100%
anon-78175 sporočil: 834
[#2598303] 27.05.16 07:09
Odgovori   +    0
Ne, ne, ne, ...
anon-272577 sporočil: 1.095
[#2600290] 08.06.16 07:54
Odgovori   +    0
Ne razumem naslova: kaj je burleska? A to, da je Počivalšek gospodarski minister???
murje sporočil: 5.120
[#2603576] 24.06.16 12:47
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 24.06.2016 12:48
ECDR

Na zavarovalne police posameznih zavarovalnic se že dodajajo samo lepilni lističi v obliki:
Podrobnosti o pritožbenih postopkih in o izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov so navedene na www.as.si/pritozbeni-postopki ali preko telefona 080 11 10.
www.as.si/pritozbeni-postopki

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

V Adriaticu Slovenici, zavarovalni družbi d.d. Koper si prizadevamo za zadovoljstvo zavarovancev, nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja in za strokovno in korektno opravljanje zavarovalnih storitev. Ob tem se tudi zavedamo, da pri poslovanju lahko pride tudi do trenutkov, ko so naša ravnanja ali odločitve drugačna od tistih, ki jih potrošniki zavarovalnih storitev pričakujete. Za take primere smo v Adriaticu Slovenici d.d. oblikovali interni postopek za reševanje vaših pritožb ter predvideli tudi možnost izvensodnega reševanja morebitnih sporov.

V nadaljevanju vas želimo seznaniti z naslednjim:

* Pritožbe v zvezi z našimi ravnanji ali odločitvami lahko podate ustno ali pisno na poslovni enoti družbe, kjer je pritožbeni primer nastal, preko naših spletnih strani www.as.si ali po elektronski pošti info@as.si.
* Na vaše ustne pritožbe bomo skušali odgovoriti takoj. Če bi želeli na svojo ustno pritožbo prejeti pisni odgovor, bo pripravljen zapisnik, ki ga v nadaljevanju obravnavamo kot pisno pritožbo.
* Vaše pisne pritožbe bomo obravnavali skladno z našim Pravilnikom o reševanju pritožb strank in vam pisno odgovorili v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu).
* O vaših pisnih pritožbah bodo odločale pristojne pritožbene komisije.
* V primeru, da se ne bi strinjali z rešitvijo svoje pritožbe in z odločitvijo pristojne pritožbene komisije, imate pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred našim izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Mediacije so možne v potrošniških sporih in drugih sporih iz zavarovalnih in odškodninskih razmerij na podlagi zavarovalnih pogodb v primeru, če se vse vpletene stranke s takšnim načinom reševanja spora v posamezni zadevi izrecno strinjajo.
* Če ocenjujete, da je prišlo pri ravnanju zavarovalnice do nespoštovanja Zavarovalnega kodeksa in drugih dobrih poslovnih običajev ter temeljnih standardov zavarovalne stroke, lahko svojo pritožbo posredujete tudi Varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, ki deluje pri Slovenskem zavarovalnem združenju, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana.

INFORMACIJA O IZBRANEM IZVAJALCU IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV

Adriatic Slovenica d.d. je skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izbrala za izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov Evropski center za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR).

Če se stranka, ki je potrošnik (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti), ne strinja z dokončno odločitvijo obravnave pritožbe v internem pritožbenem postopku v Adriaticu Slovenici d.d., ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred ECDR, Tomšičeva ulica 6, SI-1000 Ljubljana, telefon: 08 20 56 590, elektronski naslov: info@ecdr.si, in sicer po postopku in na način, ki ga določajo Pravila ECDR o postopkih reševanja potrošniških sporov. Postopek mediacije vodi pri ECDR akreditirani mediator.

Več si lahko ogledate na spletnih straneh ECDR na povezavi www.ecdr.si.

INFORMACIJA O SPLETNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV, KI IZHAJAJO IZ POGODB, SKLENJENIH PREKO SPLETA

V primeru, če je bila zavarovalna pogodba, iz katere izvira spor, sklenjena preko spleta (interneta), je za reševanje takšnih potrošniških sporov na voljo tudi posebna EU platforma, ki se nahaja na naslovu ec.europa.eu/odr.

Več informacij v zvezi z EU platformo je dosegljivih na:
Online Dispute Resolution platform
Factsheet on the ODR platform (PDF; 357KB)

DG Justice and Consumers website on Alternative Dispute Resolution/Online Dispute Resolution

Za nadaljnja pojasnila o pritožbenih postopkih se lahko obrnete tudi na sedež naše družbe: Adriatic Slovenica zavarovalna družba d.d. Koper, Ljubljanska cesta 3a, 6000 Koper, elektronski naslov: info@as.si ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko našega klicnega centra 080 11 10.

Povezani dokumenti
Pravilnik o reševanju pritožb strank (186 KB)
Zavarovalni kodeks (205 KB)
Agencija za zavarovalni nadzor: Zavarovalništvo - priročnik za potrošnike (oktober 2015) (7 MB)
anon-405626 sporočil: 5
[#2603898] 27.06.16 07:03
Odgovori   +    1
čas vnosa: 25.06.16 19:35
Zblojena zakonodaja, zblojeni uradniki, zblojene odločbe

Strani: 1