Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dela v Jasovniku presekala Slovenijo, v poslu kaos!
Strani: 1
sporočil: 7.095
Finance ste res postale Flance, po temu članku sodeč hujše od POP
tv, Svet tv3 in Bimbo Plannet tv skupaj. Nesreča ali zastoj na
cesti so popolnoma normalni dogodki, ki se dogajajo na cestah
vsakodnevno in je potrebno te dogodke vkalkulirati v čas vožnje,
sploh če je razdalja daljša. Tisti, ki ste se kdaj vozili ob
konicah okoli velemest ( Muechen, Milano, London, Paris,..) ste
lahko na svoji koži občutili kaj pomeni zastoj na cesti ob dejstvu
da ni bilo nobene nesreče temveč samo tako velika gostota prometa.
ne pozabiti da 10 let nazaj trojanskih predorov še ni bilo in je
ves mednarodni cestni promet med Lukovico in Arjo Vasjo potekal po
magistralni cesti, danes pa cvilijo vsi če je en del avtoceste dan
ali dva zaprt iz upravičenih razlogov ( sanacija poškodb prometne
nesreče).
sporočil: 4.311
En pameten odgovor z lepo okarakterizacijo Financ, ki bodo kmalu na
nivoju Grozovite televizije v službi resnice (3/4 prispevkov pri
tej TV hiši namreč vsebuje besedi GROZOVITO ali STRAŠNO). Vsi
čokoladni ateljeji in podobni odrezanci od centra Slovenije, si pa
naj ogledajo zemljevide cest, in bodo našli številne alternativne
poti, seveda so nekoliko daljše krajevno in časovno, toda večina
alternativnih poti je običajno boljša od nekontroliranega stanja v
koloni. Vsa pohvala Pošti, ki je to takoj spoznala....
sporočil: 80
Situacija bo samo še slabša, zato je edina rešitev: vse tovornjake
nad določeno tonažo na železnico.
sporočil: 1.741
Kaj bodo pa sedaj rekli kritiki avtocestnega programa in vlaganj v
beton in asfalt. Kaj nam koristijo visokoleteče besede o
trajnostnem razvoju, vlaganj v visoke tehnologije in informacijsko
šaro, če stojimo ure in ure na neprimernih dvopasovnicah?
Enostavno ni predstavljivo kaj bi bilo če Slovenija ne bi imela avtocestnega križa, ki je bil deležen toliko kritik, psovanj, stigmatizacij in polivanj z gnojnico. Še dobro da smo takrat imeli ljudi, ki so kljub osebnim diskvalifikacijam in medijskim usmrtitvam, vztrajali na tem programu in zgradili za nizko ceno, hitro in kvalitetno osnovno slovensko infrastrukturo, ki je ena redkih primerjalnih prednosti Slovenije.
Tudi kritiki trojanske varinate (forsirali so več kot 5 km dolg predor skozi Motniško dolino) naj se zamislijo. Požar v tako dolgem predoru bi imel bistveno hujše posledice (da ne govorim o enocevnem predoru kot so nekateri takrat predlagali). So pa bili ti ljudje ljubljenci medijev in politike. Tudi Financ!? Tudi obvoz bi bil bistveno daljši!
Marsikaj iz politikanstskih, medijskih in gostilniških ocen avtocestnega programa bo potrebno iz časovne distance in brez trenutnih populističnih histerij, revidirati. Tudi Finance če so res neodvisni in konstruktivno kritični!?
Enostavno ni predstavljivo kaj bi bilo če Slovenija ne bi imela avtocestnega križa, ki je bil deležen toliko kritik, psovanj, stigmatizacij in polivanj z gnojnico. Še dobro da smo takrat imeli ljudi, ki so kljub osebnim diskvalifikacijam in medijskim usmrtitvam, vztrajali na tem programu in zgradili za nizko ceno, hitro in kvalitetno osnovno slovensko infrastrukturo, ki je ena redkih primerjalnih prednosti Slovenije.
Tudi kritiki trojanske varinate (forsirali so več kot 5 km dolg predor skozi Motniško dolino) naj se zamislijo. Požar v tako dolgem predoru bi imel bistveno hujše posledice (da ne govorim o enocevnem predoru kot so nekateri takrat predlagali). So pa bili ti ljudje ljubljenci medijev in politike. Tudi Financ!? Tudi obvoz bi bil bistveno daljši!
Marsikaj iz politikanstskih, medijskih in gostilniških ocen avtocestnega programa bo potrebno iz časovne distance in brez trenutnih populističnih histerij, revidirati. Tudi Finance če so res neodvisni in konstruktivno kritični!?
sporočil: 33
čas vnosa: 12.05.16 11:07
sem prepričan, da bi bilo bolje, če bi imeli dobre železniške
povezave
sporočil: 1.741
A ja, za tako ceno in s takim tempom gradnje kot delamo II. tir?
Npr. Nemci imajo zelo dobro urejeno železniško omrežje in kljub
temu polne avtoceste. Podobno je tudi drugod v razvitem svetu.
Slovenija je pa s svojo razpršeno poselitvijo sploh zelo zahtevna
za javni transport. Res pa je, da so prevozniška omrežja zelo močna
in da je pri prenosu tovora iz cest na železnice, poleg objektivnih
težav, tudi veliko subjektivnih interesov, ki niso v interesu
"trajnostne" prometne politike države!
Strani: 1