Strani: 1

1357 sporočil: 7.095
[#2595840] 12.05.16 00:14
Odgovori   +    19
Finance ste res postale Flance, po temu članku sodeč hujše od POP tv, Svet tv3 in Bimbo Plannet tv skupaj. Nesreča ali zastoj na cesti so popolnoma normalni dogodki, ki se dogajajo na cestah vsakodnevno in je potrebno te dogodke vkalkulirati v čas vožnje, sploh če je razdalja daljša. Tisti, ki ste se kdaj vozili ob konicah okoli velemest ( Muechen, Milano, London, Paris,..) ste lahko na svoji koži občutili kaj pomeni zastoj na cesti ob dejstvu da ni bilo nobene nesreče temveč samo tako velika gostota prometa. ne pozabiti da 10 let nazaj trojanskih predorov še ni bilo in je ves mednarodni cestni promet med Lukovico in Arjo Vasjo potekal po magistralni cesti, danes pa cvilijo vsi če je en del avtoceste dan ali dva zaprt iz upravičenih razlogov ( sanacija poškodb prometne nesreče).
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2595853] 12.05.16 07:36 · odgovor na: 1357 (#2595840)
Odgovori   +    6
En pameten odgovor z lepo okarakterizacijo Financ, ki bodo kmalu na nivoju Grozovite televizije v službi resnice (3/4 prispevkov pri tej TV hiši namreč vsebuje besedi GROZOVITO ali STRAŠNO). Vsi čokoladni ateljeji in podobni odrezanci od centra Slovenije, si pa naj ogledajo zemljevide cest, in bodo našli številne alternativne poti, seveda so nekoliko daljše krajevno in časovno, toda večina alternativnih poti je običajno boljša od nekontroliranega stanja v koloni. Vsa pohvala Pošti, ki je to takoj spoznala....
anon-125566 sporočil: 80
[#2595860] 12.05.16 08:28
Odgovori   +    7
Situacija bo samo še slabša, zato je edina rešitev: vse tovornjake nad določeno tonažo na železnico.
Konasnica sporočil: 1.741
[#2595889] 12.05.16 09:57
Odgovori   +    1
Kaj bodo pa sedaj rekli kritiki avtocestnega programa in vlaganj v beton in asfalt. Kaj nam koristijo visokoleteče besede o trajnostnem razvoju, vlaganj v visoke tehnologije in informacijsko šaro, če stojimo ure in ure na neprimernih dvopasovnicah?

Enostavno ni predstavljivo kaj bi bilo če Slovenija ne bi imela avtocestnega križa, ki je bil deležen toliko kritik, psovanj, stigmatizacij in polivanj z gnojnico. Še dobro da smo takrat imeli ljudi, ki so kljub osebnim diskvalifikacijam in medijskim usmrtitvam, vztrajali na tem programu in zgradili za nizko ceno, hitro in kvalitetno osnovno slovensko infrastrukturo, ki je ena redkih primerjalnih prednosti Slovenije.

Tudi kritiki trojanske varinate (forsirali so več kot 5 km dolg predor skozi Motniško dolino) naj se zamislijo. Požar v tako dolgem predoru bi imel bistveno hujše posledice (da ne govorim o enocevnem predoru kot so nekateri takrat predlagali). So pa bili ti ljudje ljubljenci medijev in politike. Tudi Financ!? Tudi obvoz bi bil bistveno daljši!

Marsikaj iz politikanstskih, medijskih in gostilniških ocen avtocestnega programa bo potrebno iz časovne distance in brez trenutnih populističnih histerij, revidirati. Tudi Finance če so res neodvisni in konstruktivno kritični!?
anon-235585 sporočil: 33
[#2595906] 12.05.16 11:20 · odgovor na: Konasnica (#2595889)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 12.05.16 11:07
sem prepričan, da bi bilo bolje, če bi imeli dobre železniške povezave
Konasnica sporočil: 1.741
[#2595920] 12.05.16 12:08 · odgovor na: anon-235585 (#2595906)
Odgovori   +    1
A ja, za tako ceno in s takim tempom gradnje kot delamo II. tir? Npr. Nemci imajo zelo dobro urejeno železniško omrežje in kljub temu polne avtoceste. Podobno je tudi drugod v razvitem svetu. Slovenija je pa s svojo razpršeno poselitvijo sploh zelo zahtevna za javni transport. Res pa je, da so prevozniška omrežja zelo močna in da je pri prenosu tovora iz cest na železnice, poleg objektivnih težav, tudi veliko subjektivnih interesov, ki niso v interesu "trajnostne" prometne politike države!

Strani: 1