4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

wrop sporočil: 110
[#2595999] 12.05.16 18:44
Odgovori   +    0
Sam sem pred meseci vozil megana boss edition 110 dci s precej opreme in moram reči, da sem se dobro počutil v tem avtu. Glede notranjosti ne bom izgubljal preveč besed, ker je res naredil velik skok, če ga primerjam s prejšnjo generacijo. Število gumbov je minimizirano, kar mi je bilo res všeč. Notranji ambient avtomobila me ni pustil ravnodušnega. Motor je sicer bil zadovoljiv, pospeševal je lepo in res skoraj neslišno. Škoda, da nima do 100 km/h boljših pospeškov. Edina stvar, ki bi me verjetno dolgoročno motila je ta, da so motorji napram konkurenci malo zaspali. Če bi bil na voljo, bi vsekakor probal 130 dci. Žal na voljo ni 165 dci. Trenutno med 130 in 205 KM obstaja precej velika luknja, ki jo konkurenca pokrije.
Sem pa v brošuri videl, da priporočajo menjavo akumulatorja na 5 let. To sicer ne bi bil tak problem, če cena za Start&Stop akumulatorje ne bi bila 200+ €, kot sem enkrat videl v eni avtohiši.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2596210] 14.05.16 08:42 · odgovor na: wrop (#2595999)
Odgovori   +    0
[wrop]
Sem pa v brošuri videl, da priporočajo menjavo akumulatorja na 5 let. To sicer ne bi bil tak problem, če cena za Start&Stop akumulatorje ne bi bila 200+ €, kot sem enkrat videl v eni avtohiši.
No, to vsekakor ni problem Renaulta, ampak vseh proizvajalcev. Oziroma problem nas voznikov, da so nas spet žejne prepeljali čez vodo...
boko3 sporočil: 94
[#2596697] 18.05.16 07:33 · odgovor na: wrop (#2595999)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 18.05.16 07:22
Če daš za avto 17.500 EUR, pa res menjava akumulatorja za 200 EUR na vsaki 5 let verjtno ni noben problem.

Strani: 1