Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mitsubishi manipuliral s porabo goriva

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2593221] 22.04.16 08:58
Odgovori   +    0
Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
bc123a sporočil: 48.253
[#2593222] 22.04.16 09:04 · odgovor na: anon-204390 (#2593221)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
VW je za odpravljanje posledic svojega skandala rezerviral 16 miljard evrov. To je cirka polovica VSEGA ZUNANJEGA DOLGA slovenije.

Zgleda, da bodo morali kar avte v ZDA odkupit, vsaj tako je namigoval sodnik v ZDA.
najobj sporočil: 31.910
[#2593227] 22.04.16 09:28 · odgovor na: anon-204390 (#2593221)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 22.04.2016 09:29
[vickibedi]
Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...

P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2593235] 22.04.16 09:55 · odgovor na: najobj (#2593227)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [vickibedi]
> Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.

... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...

P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
To sploh nima nobene zveze. Gre za zavestno prirejanje rezultatov in laganje potrošnikom.
Jaz upam, da se zadeva ne bo ustavila samo pri VW.
anon-297342 sporočil: 416
[#2593237] 22.04.16 09:59
Odgovori   +    0
V podobnem položaju sta se leta 2014 na ameriškem trgu znašla Hyundai in Kia, ki sta za okoli 1,2 milijona vozil oglaševala prenizko porabo. Podjetji sta se za več kot 350 milijonov dolarjev kasneje z vlado pogodili za končanje preiskave.
... pa tudi Ford:

www.usatoday.com/sto.../10383307/
igor1976 sporočil: 482
[#2593238] 22.04.16 10:07
Odgovori   +    0
Se pravi malo bolj napumpaš gume, pa dosežeš njihove meritve,... :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2593249] 22.04.16 11:32 · odgovor na: najobj (#2593227)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [vickibedi]
> Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.

... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...

P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
no... jaz bi trditev omilil s tem, da moraš bit kompletno budalo, če vrjameš, da ima podatek o porabi kakršno koli zvezo z dejansko porabo pri individualnem lastniku, saj je ta odvisna od prevelikega števila spremenljivk... od "teže noge" in "stila vožnje" vsakega posameznika, do konfiguracije terena, gostote prometa in vremenskih razmer (če takšne "malenkosi"i, kot so splošna vozniška kultura ali nadmorska višina, kvaliteta goriva in stanje cestne infrastrukture, kar zanemarimo).
če kdo misli, da tovarniški podatek o porabi modela velja tako za "ravno avstralsko puščavo" kot tudi za orenk snežne razmere v švicarskih Alpah je pa res kompleten moron! in ne samo, da si "zasluži", da ga proizvajalci v reklamah "farbajo" z nerealno porabo ampak v bistvu ne bi smel met niti vozniške, ker po moje tak butl ni za za volan!

in iz istega razloga je "cepetanje" o nujnosti izkazovanja realne porabe v dejanskem prometu kompletna bedarija.... saj, kot na "vsake kvatre" vidimo v kakšnih (tudi naših) "PR stunt&reality show" prispevkih oziroma "tekmovanj no name slehrnikov" v čim nižji porabi, se poraba med "tekmovalci" v enakih modelih, na isti "100km" ruti, ob istem času in v praktično enakih prometno vremenskih razmerah -razlikuje tudi za pol litra in več.... pa se vsi na vse kriplje trudijo, da bi (proti eventuelni nagradi) porabli čim manj!
zato so mi slike recimo PSA-jevih modelov, ki se po Franciji v realnem prometu vozijo naokrog z enimi čudnimi škatlami nataknjenimi na vlečne kljuke (povezanimi z izpuhom, da istočasno izmerijo tudi "realne izpuste") zdijo, glede na trenutno histerijo, sicer pohvale vredne... venda rahlo brez veze! ker.... kaj pa ma poraba 308-ce ali Picassoja, izmerjena v sončnem popoldnevu na odprti cesti francoske Provanse s porabo 308-ce ali Picassoja v kompletnem in zasneženem grid-locku moskovskih ulic "na -25"?!? podatek o "realni" porabi pa bo moral ustrezat tako enim, kot drugim razmeram... in to se da doseči samo na EN -glede "realne porabe" sicer zavajujoč- način... s standardiziranim in za vse proizvajalce enakim "normnim krogom" pod predpisanimi pogoji!
sicer se tudi v takem primeru najdejo "nadobudneži" kot sa VAG in Mitsubishi, ki poskušajo na ta ali oni način izboljšat rezultat ampak, pri tem načinu merjenja vsaj veš koliko kateri od modelov "požre" v idealnih razmerah.... "realna poraba" pa je po moje samo drugo ime za "open season" tožb na račun res zavajujočih podatkov.... ker nema teorije, da bo en "amerikanc" mel enako porabo, kot jaz v Janeziji.... k vragu, niti ti in jaz ne bova mela enake porabe, pa se voziva praktično po istih cestah.... in vsak, ki se bo z uradnim podatkom o porabi v realnem prometu počutil "zaveden" ali "prevaran" bo imel vso pravico tožit proizvajalca...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2593253] 22.04.16 12:05 · odgovor na: drugmirko (#2593249)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
>
> ... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...
>
> P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...

no... jaz bi trditev omilil s tem, da moraš bit kompletno budalo, če vrjameš, da ima podatek o porabi kakršno koli zvezo z dejansko porabo pri individualnem lastniku, saj je ta odvisna od prevelikega števila spremenljivk... od "teže noge" in "stila vožnje" vsakega posameznika, do konfiguracije terena, gostote prometa in vremenskih razmer (če takšne "malenkosi"i, kot so splošna vozniška kultura ali nadmorska višina, kvaliteta goriva in stanje cestne infrastrukture, kar zanemarimo).
če kdo misli, da tovarniški podatek o porabi modela velja tako za "ravno avstralsko puščavo" kot tudi za orenk snežne razmere v švicarskih Alpah je pa res kompleten moron! in ne samo, da si "zasluži", da ga proizvajalci v reklamah "farbajo" z nerealno porabo ampak v bistvu ne bi smel met niti vozniške, ker po moje tak butl ni za za volan!

in iz istega razloga je "cepetanje" o nujnosti izkazovanja realne porabe v dejanskem prometu kompletna bedarija.... saj, kot na "vsake kvatre" vidimo v kakšnih (tudi naših) "PR stunt&reality show" prispevkih oziroma "tekmovanj no name slehrnikov" v čim nižji porabi, se poraba med "tekmovalci" v enakih modelih, na isti "100km" ruti, ob istem času in v praktično enakih prometno vremenskih razmerah -razlikuje tudi za pol litra in več.... pa se vsi na vse kriplje trudijo, da bi (proti eventuelni nagradi) porabli čim manj!
zato so mi slike recimo PSA-jevih modelov, ki se po Franciji v realnem prometu vozijo naokrog z enimi čudnimi škatlami nataknjenimi na vlečne kljuke (povezanimi z izpuhom, da istočasno izmerijo tudi "realne izpuste") zdijo, glede na trenutno histerijo, sicer pohvale vredne... venda rahlo brez veze! ker.... kaj pa ma poraba 308-ce ali Picassoja, izmerjena v sončnem popoldnevu na odprti cesti francoske Provanse s porabo 308-ce ali Picassoja v kompletnem in zasneženem grid-locku moskovskih ulic "na -25"?!? podatek o "realni" porabi pa bo moral ustrezat tako enim, kot drugim razmeram... in to se da doseči samo na EN -glede "realne porabe" sicer zavajujoč- način... s standardiziranim in za vse proizvajalce enakim "normnim krogom" pod predpisanimi pogoji!
sicer se tudi v takem primeru najdejo "nadobudneži" kot sa VAG in Mitsubishi, ki poskušajo na ta ali oni način izboljšat rezultat ampak, pri tem načinu merjenja vsaj veš koliko kateri od modelov "požre" v idealnih razmerah.... "realna poraba" pa je po moje samo drugo ime za "open season" tožb na račun res zavajujočih podatkov.... ker nema teorije, da bo en "amerikanc" mel enako porabo, kot jaz v Janeziji.... k vragu, niti ti in jaz ne bova mela enake porabe, pa se voziva praktično po istih cestah.... in vsak, ki se bo z uradnim podatkom o porabi v realnem prometu počutil "zaveden" ali "prevaran" bo imel vso pravico tožit proizvajalca...
V meritvah obstajajo povprečne vrednosti, tolerance, pogoji ipd.
Če je meritev opremljena s temi vrednostmi, potem ne vidim težav. Težava nastopi takrat, ko za avto v navodilih piše, da v mešanem ciklu porabi 5,5l/100km, v realnosti pa ga v takšnem režimu nikoli ne spraviš pod 8, še na avtocesti v idealnih pogojih kuri več.
najobj sporočil: 31.910
[#2593260] 22.04.16 12:38 · odgovor na: drugmirko (#2593249)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
>
> ... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...
>
> P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
no... jaz bi trditev omilil s tem, da moraš bit kompletno budalo, če vrjameš, da ima podatek o porabi kakršno koli zvezo z dejansko porabo pri individualnem lastniku, saj je ta odvisna od prevelikega števila spremenljivk... od "teže noge" in "stila vožnje" vsakega posameznika, do konfiguracije terena, gostote prometa in vremenskih razmer (če takšne "malenkosi"i, kot so splošna vozniška kultura ali nadmorska višina, kvaliteta goriva in stanje cestne infrastrukture, kar zanemarimo).
če kdo misli, da tovarniški podatek o porabi modela velja tako za "ravno avstralsko puščavo" kot tudi za orenk snežne razmere v švicarskih Alpah je pa res kompleten moron! in ne samo, da si "zasluži", da ga proizvajalci v reklamah "farbajo" z nerealno porabo ampak v bistvu ne bi smel met niti vozniške, ker po moje tak butl ni za za volan!

in iz istega razloga je "cepetanje" o nujnosti izkazovanja realne porabe v dejanskem prometu kompletna bedarija.... saj, kot na "vsake kvatre" vidimo v kakšnih (tudi naših) "PR stunt&reality show" prispevkih oziroma "tekmovanj no name slehrnikov" v čim nižji porabi, se poraba med "tekmovalci" v enakih modelih, na isti "100km" ruti, ob istem času in v praktično enakih prometno vremenskih razmerah -razlikuje tudi za pol litra in več.... pa se vsi na vse kriplje trudijo, da bi (proti eventuelni nagradi) porabli čim manj!
zato so mi slike recimo PSA-jevih modelov, ki se po Franciji v realnem prometu vozijo naokrog z enimi čudnimi škatlami nataknjenimi na vlečne kljuke (povezanimi z izpuhom, da istočasno izmerijo tudi "realne izpuste") zdijo, glede na trenutno histerijo, sicer pohvale vredne... venda rahlo brez veze! ker.... kaj pa ma poraba 308-ce ali Picassoja, izmerjena v sončnem popoldnevu na odprti cesti francoske Provanse s porabo 308-ce ali Picassoja v kompletnem in zasneženem grid-locku moskovskih ulic "na -25"?!? podatek o "realni" porabi pa bo moral ustrezat tako enim, kot drugim razmeram... in to se da doseči samo na EN -glede "realne porabe" sicer zavajujoč- način... s standardiziranim in za vse proizvajalce enakim "normnim krogom" pod predpisanimi pogoji!
sicer se tudi v takem primeru najdejo "nadobudneži" kot sa VAG in Mitsubishi, ki poskušajo na ta ali oni način izboljšat rezultat ampak, pri tem načinu merjenja vsaj veš koliko kateri od modelov "požre" v idealnih razmerah.... "realna poraba" pa je po moje samo drugo ime za "open season" tožb na račun res zavajujočih podatkov.... ker nema teorije, da bo en "amerikanc" mel enako porabo, kot jaz v Janeziji.... k vragu, niti ti in jaz ne bova mela enake porabe, pa se voziva praktično po istih cestah.... in vsak, ki se bo z uradnim podatkom o porabi v realnem prometu počutil "zaveden" ali "prevaran" bo imel vso pravico tožit proizvajalca...
... čuj, jaz imam sodelavca, ki je na enem takšnem tekmovanju vozil tako pametno, da je na koncu na tankšteli moral bencin nazaj vlivat, ker ga je imel v tanku več kot na začetku ...

P.S.: vsako tele ma svoje vesele, jebiga ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2593261] 22.04.16 12:46 · odgovor na: anon-204390 (#2593235)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Gre za zavestno prirejanje rezultatov in laganje potrošnikom.
Jaz upam, da se zadeva ne bo ustavila samo pri VW.
Malenkost nadležno vprašanje je, kako lahko neka firma pri homologaciji preveč napumpa gume ali naredi kaj drugega, domnevno neodvisna od vlade licencirana homologacijska organizacija pa tega "ne opazi".

Drugo nadležno vprašanje pa je, ali se je že kdo lotil natančnega preverjanja električnih naprav in dejanske porabe v primerjavi z deklarirano, certificirano, publicirano itn. porabo. Ker, če so metode podobne, bi znala biti še veselica s kategorijami A++, Energy Star ipd.
najobj sporočil: 31.910
[#2593263] 22.04.16 12:51 · odgovor na: anon-204390 (#2593235)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 22.04.2016 12:54
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
> ... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...
>
> P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
To sploh nima nobene zveze. Gre za zavestno prirejanje rezultatov in laganje potrošnikom.
Jaz upam, da se zadeva ne bo ustavila samo pri VW.
... eh, ja in ne, ker če se na nakladanja proizvajalcev o neverjetni porabi - drugmirko je zgoraj vse napisal - njihovih avtomobilov noben kupec ne bi oziral, potem tudi proizvajalci verjetno ne bi tako lagali oziroma ne bi lagali vsi ...

P.S.: meni avto žere ko svinja, ampak tudi če bi imel možnost, ne bi tožil nobenega, ker si avta nisem kupil zato, da bencina ne bi trošil, ampak da bi se z avtom vozil ... khmm, itak pa sploh ne vem, koliko bi mi avto "moral" trošit ...

Strani: 1