24 min
Ko se upokoji vodja gradnje
54 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
1 ura
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Strani: 1

igor1976 sporočil: 482
[#2592344] 15.04.16 10:36
Odgovori   +    2
Tudi mene so presenetile ocene Opla, Renaulta in Forda, bi bilo zanimivo, če bi naredili podoben test tudi z razred večjimi SUV-ji.
milos9 sporočil: 1.046
[#2592347] 15.04.16 10:54 · odgovor na: igor1976 (#2592344)
Odgovori   +    4
To je šele prvi projekt s kolegi iz drugih medijev, meja je nebo :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2592373] 15.04.16 13:14
Odgovori   +    1
hecno... sem parkrat vozil Cactusa in moram reč, da sem o njegovem podvozju dobil ravno obraten občutek od vas... njegovo podvozje in motor sta mi delovala kot, da sta sposobna veliko bolj dinamične vožnje od tega čemur je Catus kot avto v bistvu namenjen. torej... ležernemu in nestresnemu "cruisanju" z lagodnim nasmeškom na obrazu... po tem kako lahkotno, ter s kakšnim "veseljem" in vodljivostjo je "oddelal" serije hitrih zavojev lokalne stranske ceste, me je veliko bolj spominjal na DS3 kot pa na običajnega in absolutnemu udobju podrejenega Citroena.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.

btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.
anon-202594 sporočil: 25
[#2592525] 17.04.16 22:45
Odgovori   +    0
čas vnosa: 17.04.16 22:14
Pomembna ciljna skupina za to kategorijo vozil so tudi ženske in nekako nimam občutka, da bi vsaj ena sodelovala pri testu, sicer Yeti ne bi osvojil prvega mesta (kljub ostalim vrlinam).

Ocenjevanje zaviranja "po občutku" pove vse o resnosti testa.
chef sporočil: 2.986
[#2592531] 18.04.16 08:14 · odgovor na: anon-202594 (#2592525)
Odgovori   +    0
Pri testu je bila tudi ženska, Urška Radolović iz Avtomobilizem.com, yeti pa ni bil v nobeni kategoriji povsem na vrhu. Zaviralo se je na poligonu, kjer je nad zavorno potjo v metrih bedel inštruktor, ni pa bilo elektronske merilne naprave.

Strani: 1