Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir oziroma primite se za denarnico

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2589863] 31.03.16 22:54
Odgovori   +    19
Med Cerarjem in Bratuškovo ni razlike in Cerar potrebuje le čas kako preživeti do konca mandata. Namesto komentarja le vic, ki je že bil objavljen v Financah. Alenka Bratušek pride na banko in uslužbenki pomoli kartico: »500 evrov bi dvignila.«
Uslužbenka: »Osebni dokument, prosim.«
Alenka pobrska po torbici in pravi: »Nimam s seboj, pa saj me vendar poznate.«
Uslužbenka: »Žal mi je, naša pravila so stroga, brez identifikacije ne bo šlo.«
Alenka: »Potem pa vprašajte kolege, zagotovo bodo vsi potrdili.«
Uslužbenka: »Ne bo pomagalo, lahko gre za veliko podobnost. Je pa ena možnost, včeraj je bil tukaj brez dokumentov tudi Aljaž Pegan, pa je pokazal nekaj telovadnih vaj, da nas je prepričal. Lahko vi kaj pokažete?«
Alenka: »Hja, ta trenutek res nimam prave ideje. Ampak se bom že česa spomnila, samo čas potrebujem.«
Uslužbenka: »V redu je, gospa Bratušek. V kakšnih bankovcih želite?«
tupamaros sporočil: 3.720
[#2589865] 31.03.16 23:08
Odgovori   +    14
Mi smo največji Balkanci na Balkanu.
0708KLiXL sporočil: 210
[#2589866] 31.03.16 23:09
Odgovori   +    14
Hočeš ali nočeš moraš prodati zemljišče za drugi tir , tako da to je dejstvo(drugi tir).

Seveda, kako zaslužiti in denar mastno oprati za izbrano udbokapitaliste kot prej pri avtoceste, teš, celovški dvori, zemljišča zunaj.....je pa res tema za posvečene...
anon-2977 sporočil: 286
[#2589921] 01.04.16 09:28
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-2977 01.04.2016 09:30
drugi tir je pesek v oči raji, oziroma projekt ki bo zagotavljal kontinuiteto TEŠ6. Predvsem kontinuiteto koritništva. Tako kot piše.. za ta projekt se zavzemajo predvsem tisti ki pričakujejo koristi za sebe in svoja podjetja. Dejstvo pa je da, četudi se postavljamo na glavo, se nas bodo verjetno že nasrednji rok globalni logisti začeli izogibati. Pa ne zato ker nimamo drugega tira, amapk zato ker Luka Koper nima dovolj veikih kapacitet, in možnosti širjenja četudi bi hoteli. Hrvati se sprašujejo o smiselnoti vlaganj v Reko ker se ne morejo primerno širiti nam pa še ni jasno da je glavnim igralcem na trgu logistike premalo to kar lahko ponudijo Trst, Koper in Reka skupaj. Zraven pa se zaradi koritništva še otepamo tujih investitorjev oziroma se le-ti že izogibajo nas.
Dva največja Kitajska logista iščeta luko ki bo zmogla pretovriti parkrat toliko kot lahko Koper in zato so začeli vlagati v Pirej, ki ga bodo povezali z Budimpešto. Ko se bo to zgodilo, bodo v Kopru lahko pretovarjali samo še drobtinice. Zato pa je dovolj en tir. Žal je tako da naročnikom in prejemnikom ladijskega tovora večinoma ni najbolj pomembno da je tovor na cilju tiktak, amapk da pride v enih normalnih časovnih okvirih.
1126DXSXU sporočil: 273
[#2589992] 01.04.16 15:34
Odgovori   +    0
Luka Koper seveda potrebuje boljšo logistično povezavo.

Samo to ne bi smelo pomeniti, da je takšna povezava bianco menica. Ta projekt je že v fazi projektiranja zrasel iz 500mio na 1400mio in ga pri sedanji ceni dobiček Luke ne odplaca nikoli.
Luka ima 50mio dobička in če naj bi ta investicija zahtevala samo 3% donos na vložen denar ali 3% na sposojen, ne ostane za vračilo vložka skoraj nič
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2590010] 01.04.16 18:38
Odgovori   +    2
čas vnosa: 01.04.16 08:06
Kr neki nametano skupaj.

Izkušene firme delajo predore brez ekstra stroškov. Tehologije in know-how obstaja, ampak ne pri slovenceljskih pripravljalcih projektne solate.
Če bo izbira normalna, bo res narejen za 500 milijonov.

Koristi pa morajo biti, gradbeni sektor mora imet zaposlenih xx tisoč ljudi, in držćava se mora razvijat z infrastrukturo tako kot ostali svet. Tako gre to na tem planetu, vse ostale pravljice so za lobiste onstran meja.

Šentvid je bil katastrofalno projektiran, ideje nore in nepotrebne... Izvajalec pa tak, da je pod mizo sodeloval z F21 mafijo, ki sega na ministrstvo, projektivo, in ex SCT omrežje, to vprašajte tiste ki so si tam delili posle in projektirali. Za drugo plat zgodbe vprašajte v kakšno normalno državo, kakšne tehnične in projektne rešitve bi uporabili. Tam je razlika med praktičnim perfekcionizmom in balkansko šlamparijo.

Strani: 1