Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski BDP pogajanjajo tudi nakupi tovornjakov
Strani: 1
sporočil: 2.998
Dejansko država s subvencijami tovornjakarjev umetno dviguje BDP
številke, povečan promet pa naredi neznansko in drago škodo, za kar
država spet investira in še poviše BDP ... in vse to na kredit,
brez sleherne realne rasti dodane vrednosti. Dejansko na kredit
kupujemo navidezno zvišanje BDP. Na takšno zvišanje se pa obešajo
še javni uslužbenci in, dejansko zaradi nakupa tovornjakov na
kredit, tudi njim zvišujemo plače.
Seveda to nima prav nobene zveze z racionalno politiko ali razvojem. Vse to pelje zgolj v smeri Grčije.
Seveda to nima prav nobene zveze z racionalno politiko ali razvojem. Vse to pelje zgolj v smeri Grčije.
sporočil: 3.129
Tu si pa zgrešil. Nakup tovornih vozil ne uživa nikakršnih
subvencij. Res pa je, da je slovenski prevoz blaga za približno 40%
nad potrebami slovenskega trga, kar pomeni, da presežna tovorna
vozila vozijo v tujini, oziroma za tujino in prinašajo izvozne
prihodke. Tudi ni nobene korelacije pri onesnaževanju glede porekla
vozila. Če ne bi vozili slovenski prevozniki bi vozili slovensko
blago tuji prevozniki (kar sicer že zdaj počnejo popolnoma legalno
npr. Hrvati, Slovaki, Madžari, Romuni, Bolgari in Poljaki). Razen
tega je potrebno vedeti da npr. prepeljejo železnice le okrog 17%
blaga, ostalo cestni prevozniki, čeprav železnice zaposlujejo
približno 40% zaposlenih v prevozu blaga. Pa še to, slovenski AC je
finančno vzdržen. Davkoplačevalce je stal v zadnjih 15 letih
približno 1,5 mrd evrov ( davkoplačevalci smo plačali okrog 3 mrd
evrov, vendar smo uporabniki vrnili z davkom na motorna vozila v
istem obdobju okrog 1,5 mrd evrov), železnice, ki so zastarele so
davkoplačevalce v tem času stale približno 4,5 mrd evrov, saj so
železniške uporabnine minimalne (letno nekaj mio evrov).
Strani: 1