Strani: 1

FIN-277951 sporočil: 128
[#2583486] 24.02.16 14:27
Odgovori   +    1
Načrtovano, ni Mercator po župi priplaval :)
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2583490] 24.02.16 14:33 · odgovor na: FIN-277951 (#2583486)
Odgovori   +    2
[FIN-277951]
Načrtovano, ni Mercator po župi priplaval :)
Dogovor velikih poslovnih subjektov, da si krajnskogorsko smučišče ravno pre vrati ne ustvarja nelojalne konkurence.
anon-318613 sporočil: 664
[#2583494] 24.02.16 14:44
Odgovori   +    4
Vredno slovesa najboljšega soseda, kot v časih najboljšega managerja :)

Samo še smučišča kranjske prevzamemo :) Najboljša firma, najboljši manager, najlepša Lublana, ... najlepša smučišča, ..., team par exelance, ... Kako pa je z najboljo Elekto, bo še tretjič vstala od mrtvih?
anon-202165 sporočil: 970
[#2583499] 24.02.16 15:05
Odgovori   +    2
Grozno! Kaj bi šele bilo, če še trgovine v Kranjski Gori ne bi imeli?
simona2 sporočil: 2.201
[#2583503] 24.02.16 15:14 · odgovor na: anon-202165 (#2583499)
Odgovori   +    7
v bistvu je res grozno:
1. niso izpolnili, v kar so se zavezali - problem zaupanja v blagovno znamko
2. ko jim je kart zmanjkalo, niso poskrbeli, da bi jih v desetih minutah dobili, vmes, ko folk čaka, pa ji prodali še kavo in potico - problem organizacije in nezmožnosti hitrega odziva, prodajalkam je bilo čisto vseeno, ali je kart zmanjkalo, ker jim ni jasno, da je njihjova plača odvisna od tega, da jim ni vseeno;
3. namesto, da bi bil folk srečen, ko gre iz mercatorja, je razpenjen - in bo šel v hofer; problem je, da ni razpenjen samo na melr, ampak tudi na smučišče -- tako, da bo morala iti kg v prihodnje v španovijo z bolj odgovornim partnerjem
4. in btw - prejšnjo soboto je gerlitzen ceno karte, ne da bi te poslal prej v štacuno, znižal na 28 evrov - ful je blo slovencev - 15 min iz kg :) potem se pa vprašajte, zakaj slovenija ni zmagovalec..
anon-202165 sporočil: 970
[#2583507] 24.02.16 15:31 · odgovor na: simona2 (#2583503)
Odgovori   +    10
Na spletni strani piše takole: Od 15.11.2015 pa vse do razprodaje zalog imetnikom Pika kartice nudimo ugodnejše smučarske vozovnice za Kranjsko Goro, Vogel ali Golte. Prodaja smučarskih vozovnic poteka v vseh hipermarketih Mercator.

Kolikor vem v Kranjski Gori ni hipermarketa, najbližji je na Jesenicah, v Kranjski Gori pa so imeli očitno karte dodatno.

V vsaki akciji lahko izdelka tudi zmanjka. Ko se ravno omenja Hofer, (je vsaj včasih) ravno pri njih akcijskega blaga zmanjkalo že pol ure po odprtju.
simona2 sporočil: 2.201
[#2583508] 24.02.16 15:38 · odgovor na: anon-202165 (#2583507)
Odgovori   +    0
ne razumem sporočila, sorry, sem zabita: folk je razočaran nad melr, ker so jih s ponudbo nategnili, ampak to ni problem melr, ampak folka (ker folk ne zna brat, ker ne loči med market in hipermarket, ker ne razume "do razprodaje zalog") ?!
anon-202165 sporočil: 970
[#2583521] 24.02.16 16:12 · odgovor na: simona2 (#2583508)
Odgovori   +    0
Ja, njihovi kupci mislim da v glavnem vejo za tistih nekaj hipermarketov. Če bi pa akcija veljala povsod, bi pa to zagotovo pisalo.
anon-2977 sporočil: 286
[#2583531] 24.02.16 16:33 · odgovor na: simona2 (#2583508)
Odgovori   +    1
več ali manj res. Folk je dovolj zabit da ne razume besed kot so "hipermarket" in "do razprodaje zalog" oziroma bi radi imeli vse prinešeno na pladnju v trenutku ko se spomnijo da bi pa še malo v KG posmučkali. In potem ko se gospodi ne izpolni želja pa takoj v medije pa na TIRS in tramvaj komando.
In rumeni mediji (očitno tudi Finance) željni takh zapletov takoj pograbijo in naredijo sceno. Verjetno bo danes zvečer že obsežen prispevek pri 24ur.
simona2 sporočil: 2.201
[#2583534] 24.02.16 16:36 · odgovor na: anon-2977 (#2583531)
Odgovori   +    1
neverjetno... kaj bi se zgodilo z amazonom, če bi tako delal? bil bi mercator :)
simona2 sporočil: 2.201
[#2583536] 24.02.16 16:42 · odgovor na: (#2583530)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: simona2 24.02.2016 16:52
pa pinju no... itak bodo na cesti, kot je veliko merkurjevih... pa kot bodo najverjetneje tuševi... ne bodo delodajalci tega delali, bodo upniki... džizs... džizs predvsem zato, ker če bi samo malo razmišljali, ker če bi una prodajalka rekla, shit -- a je povsod zmanjkalo kart, ali jih majo v mb in a jih ne bi raje sem prinesli, bi bilo drugače, potem ne bi bila na cesti, ampak bi mela višjo plačo, ker bi prodala še bajadere... kaj ni jasno? predvsem pa lahko ti kupce zafrkavaš, dokler je sam melr pa emona... pol pa enkrat ni emone, je pa lidl..

evo, in zdaj še ena zgodba... seveda se "zaloge niso odprodale", melr je šel iskat karte in jih pripeljal v kg; smo jim rekli, da naj nam pošljejo sliko, ko bodo pripeljali, da naredimo veselo novico, evo, spet poceni karte :) melr se odziva in posluša kupce; nam pošljejo sliko iz katere se absolutno ne vidi, da so to res karte v kg v melr.. ok, they don't care, pa ne znajo spromovirat svoje štacune v kg in dodatno - med vrsticami so nas obvestili, da so jih zdaj nekaj skupi nabrali, da ne bomo mi skakali in bomo srečni :) ja, pa pinju - vaši kupci bodo srečni, madona... jaz ničesar ne razumem... in zdaj bo še, da to zanalašč delam, ne pa zato, da se izboljša customer service... mah...
0105KRKAX sporočil: 6
[#2583549] 24.02.16 17:07 · odgovor na: simona2 (#2583508)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.02.16 15:45
[simona2]
ne razumem sporočila, sorry, sem zabita: folk je razočaran nad melr, ker so jih s ponudbo nategnili, ampak to ni problem melr, ampak folka (ker folk ne zna brat, ker ne loči med market in hipermarket, ker ne razume "do razprodaje zalog") ?!
Jaz pa ne razumem tebe: s katero ponudbo so jih nategnili, če kart v ponudbi sploh niso imeli?

In če to drži, potem je to problem folka. In brez skrbi, ta folk bo na melr jezen samo do neke druge akcije.
simona2 sporočil: 2.201
[#2583554] 24.02.16 17:09 · odgovor na: (#2583539)
Odgovori   +    0
tako razmišljanje mene čisto ubije :) no, malo še brcam...
navajaš pravila in formo: kdo je to, kdo je uno, kdo je pripeljal, kdo je načrtoval in tako iščimo odgovornost... pa pinju, a ni bolj simpl, da prodajalka, ko vidi, ni kart - pokliče šefa pa reče, tu mi penijo, da ni kart, zmanjkalo - naredte kaj, da bodo ...
jaz ne vem, ali ima naš sistem vgrajeno to, da šefi poslušajo, kaj jim povedo zaposleni, ne vem, če ima sistem vgrajeno to, da prodajalke lahko povedo, ej to je shit, zrihtite -in se jih posluša... po mojem ima -- je pa vprašanje, če zaposleni to naredi ali pa reče, "boli me doko" ..... če karkoli od tega manjka - je problem... ampak ne moreš pa rečt, šef bi moral vsak dan preverjat, a so še karte -- ker upam, da dela kaj, kar prinaša več prihodka...
simona2 sporočil: 2.201
[#2583559] 24.02.16 17:18 · odgovor na: 0105KRKAX (#2583549)
Odgovori   +    0
v bistvu je problem večplasten :)

1. na ponudbi res piše hipermarketi - s tem, da kdo bere drobni tisk in ne mi, da če ne bereš drobnega tiska, prav ti je :) seveda, prav mi je - ampak imam slab priokus..
2. ne glede na to, kaj piše na ponudbi - glej, glej - so karte na Borovški v KG prodajali do "odpordaje zalog" in jih od danes popoldne spet, ker smo mi zagnjavili... :) torej jih sploh ne bi smeli, pa so jih vseeno
3. in če jih kle, zakaj jih samo tu, čeprav ni hipermarket - koliko je torej njihova ponudba sploh točna - in če jih tu, zakaj jih ne v drugih lokal štacunah, ker imajo kg raje kot mojstrano (nimam pojma, če je v mojstrani melr, sicer :))

ampak tako, če bomo o tem, kaj piše na ponudbi in kaj je res -potem lahko mogoče dalj časa :) ampak ni bil keč v tem, kaj piše na ponudbi - ampak v tem, kar se je res dogajalo... jaz sem samo hotla, da pridejo karte, če je ta možnost... in so ... o vsem drugem pa... :)
simona2 sporočil: 2.201
[#2583561] 24.02.16 17:23 · odgovor na: (#2583557)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: simona2 24.02.2016 17:24
ne vem, ampak - a je poizkusila? in se strinjam, a ji je kdo povedal, a jo kdo spodbuja, da naj take stvari pove?! čeprav bi lahko tudi samoiniciativno... in ja, problem, če se ne bi nihče odzval... meni gre na splošno na živce, da je folku ful vseeno.. in to ne pomeni, da mislim, da je samo prodajalkam, ne pa tudi direktorjem... nenormalno težko je karkoli premakniti... kar je meni sploh nerazumljivo, ker imaš vedno več storitvenih servisov, ki so tako vsak hip customer driven, da je neverjetno -- uber, airbnb, amazon... pri nas pa who cares...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2583562] 24.02.16 17:24 · odgovor na: (#2583539)
Odgovori   +    0
[abohte]

Mora pa prodajalka prodati zelo veliko dek poli salame, da pokrije slabe poslovne odločitve vodstva, ker pazi, večina potrošnikov, saj kolikor je meni znano, ocenjuje Mercator zelo pozitivno glede na nakupovalno izkušnjo, ki jo imajo v njihovih trgovinah (povsem drugače pa je ocena Mercatorjeve cenovne politike).
To o pozitivni potrošniški izkušnji je pa hudo mimo od dejanskega stanja. Od vozičkov, ki stalno in skoraj vsi zavijajo v desno, prenatrpanih prehodih med policami z razno dodatno ponudbo, da se niti dva ne moreta srečati kadar za povrhu ni dodatnih vozičkov osebja, ki polni police, do artiklov, ki včasih so, potem pa jih nekaj časa ni, ali pa osnovnih artiklov, ki jih pozabijo pravočasno naročiti, do skreganih prodajalk na salamah, zaradi katerih ne strežejo kupcev, ampak si nagajajo ali streljajo z očmi. To je dejansko stanje in se strinjam, da zaradi slabega vodstva, ki se namesto z opravljanjem svojega osnovnega dela, ukvarja s prirejanjem in izbiranjem takih podatkov, ki olepšajo stanje v poročilih. Nasrkajo pa prodajalke in kupci. Taka je moja dejanska porabniška izkušnja kupca v Mercatorju.
anon-2977 sporočil: 286
[#2583563] 24.02.16 17:26 · odgovor na: simona2 (#2583534)
Odgovori   +    0
[simona2]
neverjetno... kaj bi se zgodilo z amazonom, če bi tako delal? bil bi mercator
Simona očitno nimate ... hm.. recimo temu malo bolj intenzivne izkušnje z Amazonom oziroma nakupovanjem na spletu. V takem primeru, kjer so pogoji akcije povsem jasno objavljeni in razumljivi vsakemu ki ima med ušesi kaj več kot elastiko vam nebi niti odgovorili. Kaj šele parlamentirali z vami o tem kakšen bi moral biti njihov poslovni model da bi ustrezal vam.
Tega ni. To raste samo v glavah presrancev ki si 5 pred 12 zapičijo v glavo da bodo še malo smučkali in potem delajo nacinalno katastrofo ko ne gre vse po njihovih načrtih.
simona2 sporočil: 2.201
[#2583564] 24.02.16 17:31
Odgovori   +    2
zdaj bom še nekaj penla :) dobim zadnjič iz kg prijazno obvestilo, da delajo gastro sejem - od danes do sobote?!- gustiamo tra le alpi ... in takoj pomislim, u super, ziher bodo v kočah pa po restavracijah imeli kakšne slavne kuharje a la alta badia gastro itd... ne, to bo v šotoru in na stojnicah, kar je čisto kul, kot open kitchen, ampak neprimerno za smučišče.. in predvsem, to delaš zato, da folk navadiš hodit v koče, da dvigneš cene v kočah, da daš jelenov golaž s črnimi trobentami namesto pasulja, da spromoviraš vinarje, da lastnikom koč pokažeš, da majo lahko boljšo ponudbo in da to pomeni več ljudi, dnarja, marže... vse s ciljem, da več zaslužiš... a ne, pri nas v šotor ... pr tem,ko bo dež... (ok, to je res od boga dano) ja, pol pa ne grem... :) in grem v turracher :) pol pa je turizem v nacionalnem interesu in najpomembnejša državna panoga za subvencije...
simona2 sporočil: 2.201
[#2583567] 24.02.16 17:39 · odgovor na: anon-2977 (#2583563)
Odgovori   +    1
v bistvu imam same odlične izkušnje z amazonom - od cene, do storitve, do dostave, do vračila, če jih ne bi imela, ne bi tam kupovala.
sorry, res, ker se hoče folk še malo preseravat in se odločat za poceni smujčanje pet pred dvanajsto, da plača 17 evrov za karto, pa gre potem za preostanek do polne cene še na kosilo, da zasluži še gostilna.. bolje bi bilo in vsi bi imeli več od tega, ko se ne bi preseravali in odločali za smučanje. and here - I rest my case. LPS
anon-2977 sporočil: 286
[#2583571] 24.02.16 17:55 · odgovor na: simona2 (#2583567)
Odgovori   +    1
Jaz opravim v povprečju 3 nakupe mesečno na amazonu in sem doživel marsikaj. Tudi točno tak primer kot je ta v članku ko zmanjka zaloge. Zelo enostavno so me odpikali z drobnim tiskom v pogojih poslovanja. Tako da...
Kar se pa tiče kranjskogorskega turizma pa ne bo niti propadel niti preživel zaradi kart na pike v merkatorju. Bo treba pogruntat kaj drugega. Začenši s totalno rekonstrukcijo ceste od jesenic naprej. Tako da .. dajte raje spisat članek o tem... kam je šel ves denar za cesto kjer lokalni šerifi namesto da bi razmišljali o izboljšavah, jerzne občane zattrejo tako da pred najbolk zdelane odseke hitrost omejijo z 90 na 50kmh. Pa se jebite...
crt sporočil: 27.122
[#2583576] 24.02.16 18:06 · odgovor na: simona2 (#2583559)
Odgovori   +    0
[simona2]
v bistvu je problem večplasten :)
1. na ponudbi res piše hipermarketi - s tem, da kdo bere drobni tisk in ne mi, da če ne bereš drobnega tiska, prav ti je :) seveda, prav mi je - ampak imam slab priokus..
2. ne glede na to, kaj piše na ponudbi - glej, glej - so karte na Borovški v KG prodajali do "odpordaje zalog" in jih od danes popoldne spet, ker smo mi zagnjavili... :) torej jih sploh ne bi smeli, pa so jih vseeno
3. in če jih kle, zakaj jih samo tu, čeprav ni hipermarket - koliko je torej njihova ponudba sploh točna - in če jih tu, zakaj jih ne v drugih lokal štacunah, ker imajo kg raje kot mojstrano (nimam pojma, če je v mojstrani melr, sicer :))
- ce v kg obstaja mercator,
- ki pa ni hiper
- in je Veliki Nekdo sposoben reci "jah, ker pa ni hiper, potem pa kurc gleda, pac ne bomo v kg imeli kart za kg, saj je vse po zak... em, pravilih"
- potem se Veliki Nekdo ocitno pripravlja za sluzbo v vladi
- in naj gre cimprej
- ker v vladi to ne bo pomenilo bistvene spremembe,
- v mercatorju se pa ipak odpre sansa, da pride kaksen drugi (v smislu vecja od nic, ne vem pa, na kateri decimalki)

p: ne smucam, bil v zivljenju 2 x v kg in ne vem, kdo vodi kg / slo mercator :)
anon-318613 sporočil: 664
[#2583681] 25.02.16 10:09
Odgovori   +    0
Pa kaj se ukvarjate z lolekom "gorenjcem" in bolekeom "najboljšim sosedom", ko jim zgodovinsko ni pomoči :) Takim je treba pustit, da se sami ukinejo v lastni prevzetnosti. Sicer pa imajo itak kup plačanih lolekov in bolekov, da jim pri tem pomagajo, ker loleki so "najlepši", boleki pa "najboljši tim in sosedje". Izbirat je treba tako z glavo kot nogami :)

Strani: 1