Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2583393] 24.02.16 11:39
Odgovori   +    2
Da, espace je kot kaže znova pred časom, kar je bil svoj čas že avantime, na katerega je novinec spomnil marsikoga.
O, potem nisem edini čudak. Meni je že ob prvih slikah prišlo na misel, da se je Renault po neuspelem poskusu z MPV-kupejem zdaj lotil MPV-limuzine. Dobro, da tokrat Matra ni zraven.

Chef, zadnja slika je pika na i, kot običajno. :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2583395] 24.02.16 11:51
Odgovori   +    5
Črt, skrij ta članek, da ga žena ne vidi.

Ker sicer si oplel za nekje med 30 in 35 jurčkov!
crt sporočil: 27.190
[#2583397] 24.02.16 11:57 · odgovor na: anon-207617 (#2583395)
Odgovori   +    3
[NemirniTujec]
Črt, skrij ta članek, da ga žena ne vidi.
Ker sicer si oplel za nekje med 30 in 35 jurčkov!
yeah, tell me about it :)
anon-124848 sporočil: 1.700
[#2583475] 24.02.16 14:05
Odgovori   +    1
no končno je tud Renault naredil avto (in ne vozilo) ;)
anon-306927 sporočil: 206
[#2583482] 24.02.16 14:20 · odgovor na: anon-124848 (#2583475)
Odgovori   +    1
[dpd]
no končno je tud Renault naredil avto (in ne vozilo) ;)
Ja res je, ampak lahko bi mu potem tudi privoščil kakšen motor ne samo mlinček (čeprav z dvema turbinama)...
Upam tudi, da digitalni merilec hitrosti ni edina "izbira"...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2583541] 24.02.16 16:53 · odgovor na: anon-306927 (#2583482)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 24.02.2016 16:56
[deficit]
> [dpd]
> no končno je tud Renault naredil avto (in ne vozilo) ;)

Ja res je, ampak lahko bi mu potem tudi privoščil kakšen motor ne samo mlinček (čeprav z dvema turbinama)...
Upam tudi, da digitalni merilec hitrosti ni edina "izbira"...
jep, res je... vozil oba 130 in 160 "konjskega".... avto je gromozanski! "dolg ko pondelk" in težak okrog dve tone... močnejši motor je zadosten vendar iskreno, komaj znosen, če ste navajeni "dizelskega kicka" iz manjših in lažjih avtomobilov z 2.0 turbodizli. še posebej pri višjih, recimo avtocestnih, hitrostih... pohodiš gas in pričakuješ, da bo avto "skočil"... pa žal ne. zato tako njegovi konji, kot tudi njutnmetri delujejo precej "papirnato".... ampak avto je res ogromen (v maso in čelni upor) zato je tudi za razumet, da moč in navor nista izražena. vsaj 2.0 motor z 400+ Nm navora bi mu res prišel prav...

števci so pa sam digitalni... sicer jih, če se prav spomnem, lahko naštimaš, da zgledajo kot klasični cagerji ampak nekako mam občutek, da se mehanske "urice s kazalčki" z avtomobilskih armatur poslavljajo hitreje kot je letos kopnel sneg...
chef sporočil: 2.986
[#2583544] 24.02.16 16:59 · odgovor na: drugmirko (#2583541)
Odgovori   +    2
Ker ti motorji poganjajo tudi kombije, bi rekel, da so dovolj zmogljivi :) Niso pa za podiranje rekordov, česar ne omogočata že sama karoserija in nastavitev podvozja :) Števci so le digitalni ja, kdor hoče veliko analogno uro pa naj si kupi DS5 :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2583582] 24.02.16 19:01 · odgovor na: chef (#2583544)
Odgovori   +    0
[chef]
Ker ti motorji poganjajo tudi kombije, bi rekel, da so dovolj zmogljivi :) Niso pa za podiranje rekordov, česar ne omogočata že sama karoserija in nastavitev podvozja :) Števci so le digitalni ja, kdor hoče veliko analogno uro pa naj si kupi DS5 :)
e, čakaj... pa ne moreš zdej primerjat enega C segmentnega karavančka kot je DS5 (ki ma mimogrede 180 konjski 2.0 dizel s 400Nm in kakšne pol tone manj), s skoraj 5 metrskim monovolumnom D segmenta... drugač sem bil pa jaz nad podvozjem prijetno presenečen! za tako "glomazen" avto je zelo okreten in tudi odziven. nagibanje pri menjavi smeri je lepo dušeno, avto se mi še posebej za svojo velikost, skozi ovinke zdel zelo nevtralen, na avtocesti je pa itak absolutna in zelo stabilna križarka... v glavnem, vozne lastnosti za tak avto zelo korektne! tista njihova štirikolesna pogruntavščina deluje zelo dobro, zato se mi je tisti "le" ob "štirikolesnem volanu" v tekstu zdel kar malo podcenjevalen... v glavnem, drugmirko to kontrapcijo jako lajka!
motorji, predvsem 130 konjski, so pa anemični! še posebej, ker je vse ostalo v avtomobilu na dokaj visokem nivoju (obakrat vozil opremo Zen) in je zato "nemoč" motorjev še bolj opazna...
vrac sporočil: 11.068
[#2583583] 24.02.16 19:04
Odgovori   +    1
Sam sem imel priliko voziti Espasa dobrih 20 let nazaj in je bil za tiste čase super zadeva. Z bencinskim motorjem 2 litra in okrog 100 konji si brez problemov vozil 180 kilometrov na uro, kar je za tako velik avto popolnoma zadovoljivo. Zato je turbo dizel s 160 konji v novem modelu popolnoma zadovoljiv. Takšnega avta ne kupuješ za dirkanje, pač pa za udobno vožnjo več potnikov. Za službeni avto je zelo primerna izbira.
chef sporočil: 2.986
[#2583584] 24.02.16 19:08 · odgovor na: drugmirko (#2583582)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: chef 24.02.2016 19:21
DS5 sem omenil zgolj v kontekstu (velike) analogne ure ;)
Aja, kaksen "le"? Ne pozabi prvega dela, kjer pise, koga vse jemljejo (zelijo) za konkurenco. Espace ni vec enoprostorec, ampak hoce med drugim biti tudi poslovna "limuzina" in ga je treba tudi kot takega odpeljat. Podvozje je pac naravnano na udobje, 4control obcutno izboljsa voznjo skozi ovinke, v nacinu sport pa bi volan morda vseeno lahko bil bolj direkten. Ni to bmw5 jasno, ampak tega pomoje ne pricakuje noben kupec in mu po tej plati ni kaj ocitati. Bi pa sam ob nakupu gotovo priporocil 4control in multisense, itak pa je vecina prodanih modelov initiale. ;)
anon-306927 sporočil: 206
[#2583585] 24.02.16 19:30 · odgovor na: drugmirko (#2583541)
Odgovori   +    0
Saj mene "majhni" motorji ne motijo toliko zaradi majhnih zmogljivosti.
Sem umirjen voznik in astronomske končne hitrosti in dih jemajoči pospeški me ne ganejo, bolj me skrbi, kako je z dolgoživostjo teh malih motorjev - avto je velik, težek in tudi ni nek aerodinamičen čudež. Sem pač še staromoden (zato tudi ne maram digitalnih števcev - mimo grede, kako se obnesejo pri nočni vožnji?) in pri meni še deluje tisti stari refleks velik (prostorninsko) motor = nizki obrati pri enakih obremenitvah = daljša življenjska doba in tudi manj hrupa...
Kako je kaj z hrupom oz. odsotnostjo hrupa pri avtocestnih hitrostih?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2583614] 25.02.16 00:06 · odgovor na: chef (#2583584)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:09
[chef]
DS5 sem omenil zgolj v kontekstu (velike) analogne ure ;)
Aja, kaksen "le"? Ne pozabi prvega dela, kjer pise, koga vse jemljejo (zelijo) za konkurenco. Espace ni vec enoprostorec, ampak hoce med drugim biti tudi poslovna "limuzina" in ga je treba tudi kot takega odpeljat. Podvozje je pac naravnano na udobje, 4control obcutno izboljsa voznjo skozi ovinke, v nacinu sport pa bi volan morda vseeno lahko bil bolj direkten. Ni to bmw5 jasno, ampak tega pomoje ne pricakuje noben kupec in mu po tej plati ni kaj ocitati. Bi pa sam ob nakupu gotovo priporocil 4control in multisense, itak pa je vecina prodanih modelov initiale. ;)
drži... analogna ura v DS-u je poprilično carska, pa tudi drugače je notranjost DS5-ke kot happy hour v kupleraju :))... sej tudi Espasova notranjost zgleda hudo šmekersko, vendar ne tako kot v DS-u. ni pa teh dveh avtomobilov za primerjat v bistvu po nobenem kriteriju... pač, dva popolnoma ločena svetova, digitalni in analogni števci gor ali dol.

sam pa ne bi rekel, da "hoče" Espace bit poslovna limuzina in SUV... po svojih lastnostih in obnašanju je še zmerom predvsem enoprostorec, čeprav ne več na tak "ultimativno kombijevsko, a bolj udobno prostoren" način kot smo to pojmovali do sedaj... je s svojim izgledom, ergonomijo in voznimi lastnostmi pač evoluiral do te mere, da lahko zadovolji del potreb in prefernc lastnikov, ki so jim všeč lastnosti limuzin in/ali "mestnih terencev"... ne bi ga pa zaradi tega razglašal za njihovega konkurenta.
se pa za tako velik monovolumen konkretno dobro pelje! in če je pri njemu kaj res za priporočit, je to definitivno 4control! zato bi ga jaz poudarjeno izpostavil... "le" v zgornji formulaciji pa ga nekako "slabšalno minimizira"... ;).
drugmirko sporočil: 1.301
[#2583618] 25.02.16 00:22 · odgovor na: anon-306927 (#2583585)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:30
[deficit]
Saj mene "majhni" motorji ne motijo toliko zaradi majhnih zmogljivosti.
Sem umirjen voznik in astronomske končne hitrosti in dih jemajoči pospeški me ne ganejo, bolj me skrbi, kako je z dolgoživostjo teh malih motorjev - avto je velik, težek in tudi ni nek aerodinamičen čudež. Sem pač še staromoden (zato tudi ne maram digitalnih števcev - mimo grede, kako se obnesejo pri nočni vožnji?) in pri meni še deluje tisti stari refleks velik (prostorninsko) motor = nizki obrati pri enakih obremenitvah = daljša življenjska doba in tudi manj hrupa...
Kako je kaj z hrupom oz. odsotnostjo hrupa pri avtocestnih hitrostih?
heh... globoko dvomim, da je v primerjavi z atmosfercem kakršenkoli turbo, ne glede na svojo zmogljivost, bolj dolgoživ! je pa res, da manjši kot je, bolj mora bit "navit". to pa prinese tudi večje obremenitve in, z malo nesreče, tudi precej krajši "rok trajanja". kar se pa hrupnosti v Espaceovi kabini tiče, pa jaz ne bi imel pretiranih pripomb... njegova zvočna izolacija se je meni zdela zelo dobra! motorja ni blo slišat kej preveč, hrupa vetra in s ceste pa tudi ne. seveda je drugače kot v limuzini ampak to je posledica veliko večjega volumna njegove kabine, ne pa kakšne jakosti decibelov... števci pa mi ponoči tudi niso preveč bleščali... je nastavitev več kot dovolj, da si vsak najde pravo. tako v izgled in farbovitost, kot tudi jakost osvetlitve...
chef sporočil: 2.986
[#2583653] 25.02.16 08:30 · odgovor na: drugmirko (#2583614)
Odgovori   +    1

drži... analogna ura v DS-u je poprilično carska, pa tudi drugače je notranjost DS5-ke kot happy hour v kupleraju :))... sej tudi Espasova notranjost zgleda hudo šmekersko, vendar ne tako kot v DS-u. ni pa teh dveh avtomobilov za primerjat v bistvu po nobenem kriteriju... pač, dva popolnoma ločena svetova, digitalni in analogni števci gor ali dol.

sam pa ne bi rekel, da "hoče" Espace bit poslovna limuzina in SUV... po svojih lastnostih in obnašanju je še zmerom predvsem enoprostorec, čeprav ne več na tak "ultimativno kombijevsko, a bolj udobno prostoren" način kot smo to pojmovali do sedaj... je s svojim izgledom, ergonomijo in voznimi lastnostmi pač evoluiral do te mere, da lahko zadovolji del potreb in prefernc lastnikov, ki so jim všeč lastnosti limuzin in/ali "mestnih terencev"... ne bi ga pa zaradi tega razglašal za njihovega konkurenta.
se pa za tako velik monovolumen konkretno dobro pelje! in če je pri njemu kaj res za priporočit, je to definitivno 4control! zato bi ga jaz poudarjeno izpostavil... "le" v zgornji formulaciji pa ga nekako "slabšalno minimizira"... ;).
Aha, zdej vem kaj te je zmotilo. Čisto narobe si vzel stavek :) Ko nekomu rečeš, da avto nima štirikolesni pogon le štirikolesni volan, ponavadi pogledajo kot osmo čudo sveta. Nadalje pa razložiš kaj in kako ter kakšne so prednosti oz. kako dobro se avto zaradi tega pelje. Vsi ne poznajo tega, mnogi sploh še niso slišali za to. Skratka nič kaj podcenjevalno ni bilo mišljeno. Da želi biti espace tudi poslovna limuzina so rekli pri Renaultu in v tem kontekstu se ga je potem tudi peljalo del časa, da cilja na kupce križancev oz. SUV pa je njegov namen. Zakaj ne? Trg enoprostorcev se pač konkretno manjša in Renault skuša z espacom ujeti del premikov drugam. Pametno.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2583675] 25.02.16 10:01 · odgovor na: drugmirko (#2583582)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
....nagibanje pri menjavi smeri je lepo dušeno...
Nič ni dušeno.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2583676] 25.02.16 10:03 · odgovor na: chef (#2583653)
Odgovori   +    0
[chef]
Da želi biti espace tudi poslovna limuzina so rekli pri Renaultu in v tem kontekstu se ga je potem tudi peljalo del časa, da cilja na kupce križancev oz. SUV pa je njegov namen. Zakaj ne? Trg enoprostorcev se pač konkretno manjša in Renault skuša z espacom ujeti del premikov drugam. Pametno.
Tako so kupce lovili tudi s spreminjanjem Twinga in glej, kam jih je to pripeljalo - da je sedaj ekonomija Dolenjske odvisna od tega, ali bodo Kitajci začeli kupovati Smarte...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2583695] 25.02.16 10:52 · odgovor na: chef (#2583653)
Odgovori   +    2
[chef]
Aha, zdej vem kaj te je zmotilo. Čisto narobe si vzel stavek :) Ko nekomu rečeš, da avto nima štirikolesni pogon le štirikolesni volan, ponavadi pogledajo kot osmo čudo sveta. Nadalje pa razložiš kaj in kako ter kakšne so prednosti oz. kako dobro se avto zaradi tega pelje. Vsi ne poznajo tega, mnogi sploh še niso slišali za to. Skratka nič kaj podcenjevalno ni bilo mišljeno. Da želi biti espace tudi poslovna limuzina so rekli pri Renaultu in v tem kontekstu se ga je potem tudi peljalo del časa, da cilja na kupce križancev oz. SUV pa je njegov namen. Zakaj ne? Trg enoprostorcev se pač konkretno manjša in Renault skuša z espacom ujeti del premikov drugam. Pametno.
zmotlo me je že, zato sem tudi omenill :).... nisem pa narobe vzel stavka., vem kaj se je želelo povedat. pravim pa, da tisti "le" v stavku po nepotrebnem "učinkuje" slabšalno in podcenjevalno. in da... zaradi njega lahko cel stavek tudi "narobe vzameš".... kot recimo tistega v tvojem zgornjem postu, kjer praviš " Espace ni vec enoprostorec...". to je trditev "brez alternative", čeprav jo v nadaljevanju "omiliš" in "razložiš" poanto... vendar bi (prav nasprotno od stavka v članku) s primerno uporabo besedice "le" v njem odpravil vsakršen dvom o tem kaj si želel povedat... in če sem te razumel pravilno, si hotel reč, da " Espace ni vec "le" enoprostorec.." .... semantika pač :). pa pustmo to... vseskupaj sem omenil samo zato, ker se mi je 4control v praksi res zdel odličen, formulacija v tekstu pa po nepotrebnem učinkuje rahlo slabšalno... vseskupaj precej nebistveno!

vendar bi, ker si glih omenu, kakšno rekel o bolj bistveni stvari... tistemu, kar rečejo pri Renaultu (ali kateremkoli drugem proizvajalcu) rečemo "marketing"! in marketingarji bodo zmeraj "sadili rožice" in "nategovali" resnico do skrajnih možnih meja in še čez, če se le da.... zato se recimo Citorenov marketing na vse pretege trudi prodat DS5 (ker sva ga glih omenjala), kot "prestižni flagship" D segmenta, čeprav ti zdrava pamet pravi (tudi brez pretiranega poznavanja avtomobilizma), da gre za avto C segmenta... za en tak "nobel C4 karavan" ali "hudo spimpan" kratki Picasso... enako Renaultovi marketingarji poskušajo prodat Espacea za "enoprostorca, limuzino in SUV" hkrati. saj je to njihov osnovni namen... "prodati"! oziroma, kupca na kakršenkoli način prepričat ali "premamit" v nakup! in s tem (v mejah dobrega okusa in zunaj pretiranega zavajanja) ni nič narobe.... me pa že nekaj časa moti, da novinarji, katerih služba je, s testom realno in s kritično distanco, ocenit vozilo ter njegove lastnosti in sposobnosti, te "marketinške floskule" uporabljate kot "neizpodbitno dejstvo" in/ali "pokritje" traparij s primerjavami... kot, da ste tudi sami podlegli "hipnozi marketinga", zdravo pamet, podkrepljeno z znanjem, izkušnjami in kritično distanco, pa "izklopili". tako lahko (če ostaneva pri omenjanem dvojcu) lahko v testnih zapisih beremo primerjave (ali celo direktne primerjalne teste) DS5-ke z Fordovim Mondeom ali Audijevim A5,. pri testih Espacea pa, primerjave z SUV-ji ali pa, da "želi bit limuzina"... zdej sam še čakam, da bo kdo dejansko naredil primerjalni test med njim in recimo Passatom ali Touaregom. če se kdo kdaj ob to obregne pa takoj dobi "pri Renaultu (oz., poljubna firma) tako pravijo"... vendar, če se trg enoprostorcev obrača drugam (konkretno proti SUV-jem) in so se -pametno- odločili njegove lastnosti "prilagodit" tako, da vsaj deloma zadovoljuje tudi te nove preference trga, tega ni treba jemat tako "dobesedno"!

evo, ne bom več "drobnjakarsko dlakocepil".... ne pa tega jemat preveč osebno, zgornji očitek je bolj generalne kot pa konkretne narave.... oziroma gre za prošnjo za več zdrave pameti v primerjavah in kvalitativnih sodbah v testih.... marketingarji pa naj avtomobile prodajajo kakorkoli se jim zdi "efektivno".
crt sporočil: 27.190
[#2583962] 26.02.16 09:55 · odgovor na: crt (#2583397)
Odgovori   +    0
[crt]
> [NemirniTujec]
> Črt, skrij ta članek, da ga žena ne vidi.
> Ker sicer si oplel za nekje med 30 in 35 jurčkov!

yeah, tell me about it :)
5 min nazaj klice iz mesta in to prav "hej ravno gledam..."

lahko bi te pa poslusal in skril clanek... eh... :)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2584063] 26.02.16 13:43 · odgovor na: crt (#2583962)
Odgovori   +    0
[crt]
> [crt]
> > [NemirniTujec]
> > Črt, skrij ta članek, da ga žena ne vidi.
> > Ker sicer si oplel za nekje med 30 in 35 jurčkov!
>
> yeah, tell me about it :)

5 min nazaj klice iz mesta in to prav "hej ravno gledam..."

lahko bi te pa poslusal in skril clanek... eh... :)
Veš to je tko... tukaj smo ful pametni, pa nemčija, pa priseljenci, pa negativne OM, pa priložnost v preživelih naftnih firmah... pol pa ti žena roko na hrbet zvije in pušiš 30K za Renaulta, ki mu bodo tista sem in tja obračajoča zadnja kolesa čez leto dni delala take risanke, da boš rožni venec znal na pamet...

Zdaj se pa pejd. Ostane nam to, da dobra slivovka še vedno prime tako kot sto let nazaj :-)
anon-300612 sporočil: 83
[#2584239] 27.02.16 20:47
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-300612 27.02.2016 20:56
To sporočilo je izbrisal avtor (12.05.2016 18:00)

Strani: 1