Strani: 1

0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2581863] 16.02.16 13:29
Odgovori   +    5
aaaa moje oči krvavijo!
dz1975 sporočil: 2.264
[#2581916] 16.02.16 17:20
Odgovori   +    2
Avto je vzročni primer, kaj se zgodi, če oblikovanje zaupaš 20im ljudem, katerim prepoveš medsebojno komunikacijo.,.
0329Softb sporočil: 3.757
[#2581931] 16.02.16 19:14
Odgovori   +    3
Miloš, za tale naslov bi ti Clarkson tako zmasiral ušesa, da bi ti bilo do prvega maja toplo. :)
anon-163499 sporočil: 950
[#2581937] 16.02.16 20:07
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-163499 16.02.2016 20:07
Prius je bil vseskozi odličen avto, sicer tudi drag. Škoda, da naši avtomobilski stručnjaci to spoznavajo šele sedaj, ko so naredili grdega.
CVT je zakon, čeprav so mnogi pljuvali po njem. Menjalnik v trenutku najde optimalno št. obratov in jih drži tam kjer je potrebno. Pri počasni vožnji optimalno nizko in varčno in pri pospeševanju na optimalnem navoru. Seveda to ne godi staromodnemu povprečnemu stručnjaku, ki ima na prvem mestu palico, potem klasični avtomatstki menjalnik, vse drugo je čudno...
NiCd baterija je prav tako zakon. Za razliko od novejših nikoli v celoti ne crkne, poceni je in zelooo dolgo zdrži.
anon-329849 sporočil: 2
[#2581949] 16.02.16 21:31
Odgovori   +    5
čas vnosa: 16.02.16 20:54
Hehe, ja res - moje izkušnje v Barceloni so kar podobne. Šibanje s Priusom po uličicah :-) Kdaj pa pridejo v Slovenijo? Dizajn je neprimerno boljši kot prejšnji, se strinjam. Sicer pa ne vem, zakaj se pod tovrstnimi članki skoz oglašajo ljubitelji klasičnih nemških oblik, ki z svojimi potrebami itaq niso ciljna publika tovrstne tehnologije. Prius in nasplošno japonski styling ne bo nikoli podaljšan kur.c za vaške kelnarce, pubeci.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2581950] 16.02.16 21:31
Odgovori   +    0
čas vnosa: 16.02.16 20:10
»Želimo deliti mnenja, prius je poseben in ni za vsakogar, je pa vsekakor naš zastovonoša, ponos in tehnični pionir, zato mora biti poseben tudi po videzu,« pravi O(Fabio Capano#Fabio Capano) iz vodstva evropske Toyote.
O Priusu lahko govorijo in pišejo kar hočejo (tudi ti Miloš), lahko ga celo kujete visoko v zvezde, vendar je in bo še vedno oblikovno skrpucalo. Ne hvala. Poleg tehnike je (danes) pomemben tudi dizajn.
anon-17705 sporočil: 28
[#2581984] 17.02.16 07:38
Odgovori   +    0
Baterija je Ni-MH, ni "nikel-kadmijeva"
Traction Battery Type:
Sealed Nickel-Metal Hydride (Ni-MH)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2581988] 17.02.16 08:00 · odgovor na: anon-17705 (#2581984)
Odgovori   +    0
[rajkoj]
Baterija je Ni-MH, ni "nikel-kadmijeva"
Traction Battery Type:
Sealed Nickel-Metal Hydride (Ni-MH)
In prevod Nickel-Metal Hydride v slovenščino se glasi?
anon-202165 sporočil: 970
[#2581999] 17.02.16 08:47 · odgovor na: anon-154083 (#2581988)
Odgovori   +    0
Nikelj metalhidrid? :)

Dejansko pa nimajo veze s kadmijem... www.google.si/url?sa...STXOxw8rlA
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2582020] 17.02.16 09:27 · odgovor na: anon-202165 (#2581999)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Nikelj metalhidrid? :)
Če Miloša učimo, ga moramo učiti, ne samo grajati in puščati samega, da se znajde. Ni to faks, to, kar se gremo tukaj, je v najboljšem primeru srednja tehnična :-)

"nikelj-kovinsko-hidridne" seveda.
milos9 sporočil: 1.046
[#2582039] 17.02.16 10:01 · odgovor na: anon-154083 (#2582020)
Odgovori   +    0
Hvala, to bo pravi prevod
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2582112] 17.02.16 15:44 · odgovor na: dz1975 (#2581916)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Avto je vzročni primer, kaj se zgodi, če oblikovanje zaupaš 20im ljudem, katerim prepoveš medsebojno komunikacijo...
...katerim rečeš, da hočeš nekaj čimbolj čudnega?

Strani: 1