Strani: 1

anon-383849 sporočil: 357
[#2579565] 03.02.16 16:17
Odgovori   +    24
kjer so korita je itak vse nesprejemljivo pa do kdaj bo to še tako šlo. Danes sem videl carinike v frizerekem salonu oborožene s pištolami so verjetno šli štet centa pa to je že noro ....naj grejo na mejo k je pravi šverc...
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579571] 03.02.16 16:40
Odgovori   +    2
Ocenjujemo, da se bodo povprečne marže za bencin dvignile za 15 odstotkov do 50 odstotkov, povprečne marže za dizelsko gorivo pa za 45 do 80 odstotkov.
Ocenjena sprememba marže bi distributerjem povišala prihodke iz naslova marž za od 41 do 83 milijonov evrov,« so še zapisali v sporočilu po seji vlade.
! :)
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2579573] 03.02.16 16:48
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: anon-93129 03.02.2016 16:51
Kaj pa znižanje taks? Koliko bi to zaradi nižje končne cene prineslo več v proračun? Ko že znate na decimalke zračunati kar hočete? Aja, bi bilo treba preveč spustiti, da bi se približali in bili konkurenčni sosedom in hkrati dovolili primerljivo enake marže prodajalcem? Lopovska država, vam bodo davkoplačevalci pozlatili vse.
anon-318613 sporočil: 664
[#2579576] 03.02.16 16:56
Odgovori   +    12
Perogrizi: "Deregulacija cen naftnih derivatov bo onemogočala vladi izvajanje davčne politike, ki stabilizira količino prodanih naftnih derivatov v Sloveniji in blaži šoke gibanja cen nafte.", "Posledično bi se zaradi nižjih količin prodanih naftnih derivatov znižali javnofinančni prihodki"

S tem so perogrizi lepo povedali, da se jim gre le za politiko "čim več pobrat in razpolagat"!


Kajti v isti sapi so priznali, da bil bil izplen pri podražitvi benza cca enak, zaradi DDV harača. V isti analizi argumentirali, da če znižajo (sicer pisali o zvišanju) ceno dizla (katere znaten del je trošarinski harač), njihovo napenjanje elastike bistveno bolj poveča prodajo.


Ob vsem tem pametovanju in očitnem haračenju (dvignili trošarine), pa nikakor ne pristanejo na tezo, da če "domaće" oharačijo manj s trošarino, tisto kar "domaći" prišparajo itak porabijo in so s tem oharačeni za 22%. Kupili pa bi si tisto kar rabijo pa si sicer ne morejo zaradi haračenja privoščit. Tranzitniki in obmejneži, pa so že v preteklosti dokazali, da tankajo tudi tam kjer jim je ceneje. Domači perogrizi pa ne, HOČEJO biti janičarji!!!

Ob tem pa prodajajo "bučke", kako so že zapisali, da njihova politika "blaži šoke gibanja cen nafte"! Pa kaj smo moroni, če bi njihova politika kaj blažila, bi imeli v času visokih in nizkih cen nafte lahko VEDNO NIZKO ceno! Naj ne vzamejo harač v procentih (razred 50% cene), vzamejo naj le 1 cent od litra, pa bojo imeli vedno predvidljiv in stabilen vir, perogriza ki matra exel manj, zadovovoljne kupce in zadovoljne državljane :)

Bolanija, pri 50%+ harača pri plači, pri 22% DDV harača pri prodaji, bencinskim janičarjem to ni dovolj, ob tem za vsak liter, vzamejo še liter zase!
anon-88966 sporočil: 166
[#2579577] 03.02.16 16:56
Odgovori   +    4
Ha, ha .. tole pa je izjava stoletja. To je pa tako kot bi otroku vzel liziko in ko nastane vik in krik mu jo daš nazaj... pa čeprav veš da to ni dobro zanj.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579578] 03.02.16 16:59
Odgovori   +    12
Še najbolj hecno je, da so uredbo podaljšali le za 2 meseca. Vmes se bo pa čudežno našla rešitev? Mogoče, ko bodo vsi vpleteni imeli dovolj PETG. :)
sopranos sporočil: 11.404
[#2579580] 03.02.16 17:08
Odgovori   +    26
Sedaj naj mi pa še nekdo reče, da to niso komunisti!

Samo preberite obrazložitev. Pomembni so prihodki za proračun!!!!! Ne konkurenčnost, ne svobodna gospodarska pobuda, ne okolje itd. Vse je podrejeno polnjenju proračuna. Vse ostalo je samo šminka na pujsu, ki se mu reče javni sektor.
anon-378087 sporočil: 29
[#2579583] 03.02.16 17:21 · odgovor na: (#2579570)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.02.16 16:47
[denac]
Nikakor se ne uspe rešiti komunističnega načina določanja cen. Primerjavo so "uspeli" narediti s Hrvaško, ki (je bila) tudi komunistična. Zahodna Evropa pa ima pretežno cenejši bencin kot Slovenija.
Še na hrvaškem imajo bistveno več konkurence pri pumpah kot pri nas. Tako, da tu se z Mramorjem kar strinjam. Ne moreš sprostiti cen pri dejanskem mono(duo)polu.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579584] 03.02.16 17:25 · odgovor na: anon-378087 (#2579583)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.02.2016 17:26
Cene so na Hrvaškem nižje in Petrol še vedno dela tam več profita na liter. No, kje je po tvojem težava?
anon-29662 sporočil: 1.335
[#2579585] 03.02.16 17:27
Odgovori   +    8
čas vnosa: 03.02.16 16:40
Prokleti komi ekonomisti. Mora bo izgleda trajala in trajala.
pobalin sporočil: 14.456
[#2579587] 03.02.16 17:30
Odgovori   +    7
Lepo prosim za pomoč bolj pametne in izobražene forumaše ali modre predstavnike vlade.
Ne razumem prav dobro nekaj zadev.
ocenjuje, da bi, na podlagi analize Urada za makroekonomske analize in razvoj ter na podlagi lastnih izračunov, deregulacija cen naftnih derivatov v Sloveniji vplivala na spremembo prodajnih cen naftnih derivatov ter količine prodanih naftnih derivatov, kar bi posledično zmanjšalo javnofinančne prihodke.
Kako naj razumem oceno, da bi deregulacija cen vplivala na spremembo cen in količine? Bi šle cene gor in količine dol, cene dol in količine gor ali bi šle cene in količine gor/dol? Kako lahko iz te nejasnosti nekdo sklene, da bi se "posledično zmanjšali javnofinančni prihodki"? Gre mogoče za inflacijo strokovno-političnih evfemizmov?
Opravljena analiza kaže, da bo enoodstotno zvišanje cen naftnih derivatov znižalo količine prodanih naftnih derivatov za 0,3 odstotka pri bencinu in od 1,3 do 1,5 odstotka pri dizelskem gorivu.
Ok, to so najbrž ugotovili z natančnim monitoringom prodaje bencina in dizla in v zadnjih dveh ali treh letih cenovnega rollercoasterja.
Ocena vpliva morebitne deregulacije cen na javnofinančne prihodke temelji na podatkih dviga marže, ob deregulaciji cen dizelskega goriva v Sloveniji od leta 2001 do 2003, dviga marže po deregulaciji cen naftnih derivatov na Hrvaškem in na podlagi ocen elastičnosti povpraševanja po pogonskih gorivih, ki smo jih ocenili na MF ter na podlagi ocen UMAR.
No shit! Sherlock & Watson NISTA vzela podatkov zadnjih nekaj let, ampak se je nekdo spomnil na zaprašen fascikel iz časa Ropove vlade (hm, kdo je bil takrat financminister?), v katerem so (reci dragička) našli še povzetek hrvaških izkušenj ob deregulaciji iz leta cca 2000. Čez XX let vse prav pride, če si pripravljen na to.
Ob ocenjeni cenovni elastičnosti povpraševanja, ki je za bencin -0,3 in za dizelsko gorivo od -1,3 do -1,5, ocenjujemo da bi navedeni dvig drobnoprodajne cene vplival na znižanje prodanih količin bencina od 0,4 do 1,3 odstotka ter dizelskega goriva od 6,1 % do 9,4 odstotka.
Ta ocena elastičnosti povpraševanja je bila zagotovo preverjena z realnimi podatki zadnjih nekaj let, kajne? Ali je ta elastičnost simetrična? Bi/so se torej ob znižanju cen prodane količine ustrezno povečale? Najbrž so v perfekcionistično-kompliciranem modelu upoštevane tudi cene v okoliških državah in njihov vpliv na obmejno prodajo...

Ne mi zamerit, ker tako kot ministrica za obrambo rabim dodatna pojasnila vladnih zadev. Midva sva pač malo posebna.
anon-236090 sporočil: 26
[#2579588] 03.02.16 17:31
Odgovori   +    9
Glede na to da gre za financni casopis bi vseeno pricakoval kaksen financni proti-argument.
Na hitro: Vlada govori o elasticnosti povprasevanja - (najbrz edina stvar ki so se je naucili na EF - pa se to slabo :) ) povsem ignorora pa vpliv ki ga ima sama na trosarine ko cena nafte pada (na primer sedaj).
Tisti -0.3 in -1.3--1.05 sta itak iz trte zvita (a ce se bo gorivo podrazilo bodo vozniki bencinarjev se naprej furali kot sedaj, dizelasi bodo sli pa na bus? :) )

Trdim, da je vpliv elasticnosti povprasevanja na prihodke proracuna le statisticna napaka v primerjavi z sedanjo marzno politiko vlade na podrocju goriv.

In z nekaj "visokoletecimi" ekonomskimi izrazi le dokazujejo svojo "strokovnost" raji ki jo voli :)
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579593] 03.02.16 17:48 · odgovor na: anon-236090 (#2579588)
Odgovori   +    12
Ja eden od desetih gre po novem na bus ali čez mejo tankrat, če Petrol dvigne za 1 cent. Če pa se dvigne trošarina, ki vse podraži za 2 centa, bo po njihovem poraba enaka ali celo večja, ker se bomo ob nakupu počutili bolj varni.
fcajt sporočil: 4.335
[#2579596] 03.02.16 17:53
Odgovori   +    3
Ob ocenjeni cenovni elastičnosti povpraševanja, ki je za bencin -0,3 in za dizelsko gorivo od -1,3 do -1,5, ocenjujemo da bi navedeni dvig drobnoprodajne cene vplival na znižanje prodanih količin bencina od 0,4 do 1,3 odstotka ter dizelskega goriva od 6,1 % do 9,4 odstotka.
... razumi, kdor more !!!
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579603] 03.02.16 18:17 · odgovor na: (#2579599)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.02.2016 18:19
Tako enostavno ravno ni, ker če bi se marže res tako dvignile, bi lahko postale cene spet regulirane, kar pa distributerjem ni v interesu.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579608] 03.02.16 18:25 · odgovor na: (#2579605)
Odgovori   +    6
Rešitev pred previsokimi cenami je precej enostavna.

Uvedeš regulacijo s plafonom pri povprečni EU marži za distributerje in konec. Na ta način ne bi bilo mogoče distributerjem očitati, da si nadpovprečno polnijo žepe in istočasno potisneš državo v kot, ker če bi bile končne cene precej nad povprečjem EU na liter, točno vemo, kdo je kriv.

To bi bila zmaga za vse in kozarec čistega vina.
macon sporočil: 12.861
[#2579635] 03.02.16 21:08
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: macon 03.02.2016 21:09
Poanta je v represiji nad lastnim prebivalstvom, predvsem produktivnim delom, ker "elita" dobiva skozi javni denar "money for nothing" ali denar za nič. Tem je potem vseeno, če je liter tri Eure, ker si bodo povišali dodatke in zajedanje.

Hiter pogled na mapo pove, da bi morala Slovenija imeti malo nižje cene od sosednjih držav, da bi tovornjakarji tankali pri nas, ker jo lahko drugače prevozijo brez dolivanja v rezervoar. Poleg tega verjetno cela Koroška in večina Maribora z okolico hodi v Avstrijo, ker se pri celem tanku izplača in je korist že okoli 10 Eurov prihranka.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579643] 03.02.16 23:38 · odgovor na: fcajt (#2579596)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.02.2016 23:47
OMV in Petrol: Marže so le manjši del cene

Marža trgovcev z naftnimi derivati v strukturi maloprodajne cene predstavlja zelo majhen delež, ob vladnih pričakovanjih, da bi ob deregulaciji cen trgovci zvišali marže, pravijo v Petrolu in OMV Slovenija, ki sta največja trgovca z naftnimi derivati v Sloveniji.

V Petrolu so predlog za delno deregulacijo pozdravili, saj da bi pomenil prvi korak v prosto oblikovanje cen. Kot so povedali, so na to pripravljeni, saj imajo izkušnje z ostalih trgov, kjer cene niso regulirane.

Pri tem so navedli, da so cene naftnih derivatov v Sloveniji močno obremenjene z vrsto davkov in trošarino, ki pomembno vplivajo na končno maloprodajno ceno vseh tekočih goriv in energentov.

Za OMV Slovenija bi bila sprostitev cen normalizacija oziroma vzpostavitev tržnih razmer na trgu goriv. »Pri ostalih energentih, denimo električni energiji in zemeljskemu plinu, se je država odrekla uravnavanju cen, z odprtjem trga pa so se vzpostavile normalne tržne razmere, zato podobno pričakujemo tudi pri naftnih derivatih,« so povedali.

Popolna sprostitev cen naftnih derivatov bi bila »pozitivna sprememba tako za ponudnike goriv kot za naše goste«, med drugim bi namreč prinesla možnost ponudbe goriv različnih kakovosti.

Možnost prostega oblikovanja marž po njihovem mnenju ne bi imela pomembnega vpliva na dvig maloprodajnih cen, saj marža trgovcev z naftnimi derivati v strukturi maloprodajne cene predstavlja »zanemarljiv delež«.

»Sicer pa lahko tudi na podlagi izkušenj iz okoliških državah, kjer so cene že sproščene in so v večini nižje kot pri nas, sklepamo, da sprostitev cen ne prinaša drastičnih sprememb cen goriv,« pravijo v OMV. Predvidevajo, da bi s sprostitvijo cen prišlo do strukturnih sprememb na trgu, in sicer zaradi prihoda novih ponudnikov.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579649] 04.02.16 00:08 · odgovor na: tilenrexi (#2579643)
Odgovori   +    2
Poenostavljena rešitev nadaljnjega izpolnjevanja obveznosti poročanja strukture cen naftnih
derivatov Evropski komisiji ob liberalizaciji trga je mogoča ob zagotovitvi dodatnega poročanja
podatkov o strukturi cen naftnih derivatov (NMB-95, NMB-98, dizelsko gorivo in KOEL) s strani
največjih trgovcev z naftnimi derivati.

Pogoj za zagotavljanje rednega poročanja je zagotovitev ustrezne pravne podlage za posredovanje podatkov s strani trgovcev. Potrebna je sprememba podzakonskega akta »Pravilnik o vrstah podatkov, ki jih zagotavljajo izvajalci energetskih dejavnosti«, ki ga sprejme minister, pristojen za energijo.

Ministrstvo za infrastrukturo je že začelo izvajati potrebne aktivnosti za sprejem podzakonskega akta ministra.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2579663] 04.02.16 06:36 · odgovor na: anon-93129 (#2579573)
Odgovori   +    2
[Mleben]
Kaj pa znižanje taks? Koliko bi to zaradi nižje končne cene prineslo več v proračun? Ko že znate na decimalke zračunati kar hočete? Aja, bi bilo treba preveč spustiti, da bi se približali in bili konkurenčni sosedom in hkrati dovolili primerljivo enake marže prodajalcem? Lopovska država, vam bodo davkoplačevalci pozlatili vse.
Res je kako lahko nekdo izračuna to kar je opisano v članku, nemogoče. Če je tak strokonjak zakaj pa potem pri primankljaju kar naprej kiksamo. Nobeden se pa ne poglobi v to kaj bi bilo, če bi davke pri gorivih, stroških dela, obdavčenju podjetij in pri racionalnejši porabi javnih sredstev... kaj spremenilo kako bi to vplivalo na Slovenijo in njene finance. Prašiči branijo svoje koritoo za vsako ceno!
najobj sporočil: 31.920
[#2579710] 04.02.16 10:30 · odgovor na: macon (#2579635)
Odgovori   +    0
[macon]
Poanta je v represiji nad lastnim prebivalstvom, predvsem produktivnim delom, ker "elita" dobiva skozi javni denar "money for nothing" ali denar za nič. Tem je potem vseeno, če je liter tri Eure, ker si bodo povišali dodatke in zajedanje.

Hiter pogled na mapo pove, da bi morala Slovenija imeti malo nižje cene od sosednjih držav, da bi tovornjakarji tankali pri nas, ker jo lahko drugače prevozijo brez dolivanja v rezervoar. Poleg tega verjetno cela Koroška in večina Maribora z okolico hodi v Avstrijo, ker se pri celem tanku izplača in je korist že okoli 10 Eurov prihranka.
... OK, to je tudi samo mit, ker sem v zadnjem letu nekajkrat testiral in se na tankanje vsaj do Lipnice niti slučajno ne splača vozit samo zaradi nekaj centov nižje cene ...

P.S.: v ponedeljek je bila razlika na petih tankštelah na poti do Lipnice med 5 in 9 centov za liter ...
anon-378087 sporočil: 29
[#2579732] 04.02.16 11:05 · odgovor na: tilenrexi (#2579584)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 04.02.16 08:48
[tilenrexi]
Cene so na Hrvaškem nižje in Petrol še vedno dela tam več profita na liter. No, kje je po tvojem težava?
V trošarinah seveda.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579743] 04.02.16 11:43 · odgovor na: (#2579631)
Odgovori   +    0
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2579750] 04.02.16 12:23 · odgovor na: (#2579745)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 04.02.2016 12:24
Moral bi dobiti obvestilo:
Če želite dodati nov predlog, oddati svoj glas ali objaviti komentar, uporabite svoje uporabniško ime in geslo ter se prijavite v sistem. Če uporabniškega imena še nimate, se registrirajte.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2579839] 04.02.16 16:06 · odgovor na: anon-383849 (#2579565)
Odgovori   +    0
[FIN-566751]
kjer so korita je itak vse nesprejemljivo pa do kdaj bo to še tako šlo. Danes sem videl carinike v frizerekem salonu oborožene s pištolami so verjetno šli štet centa pa to je že noro ....naj grejo na mejo k je pravi šverc...
Mogoče so se bali, da jih bo frizerka s fenom napadla.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2579841] 04.02.16 16:12 · odgovor na: (#2579570)
Odgovori   +    0
[denac]
Nikakor se ne uspe rešiti komunističnega načina določanja cen. Primerjavo so "uspeli" narediti s Hrvaško, ki (je bila) tudi komunistična. Zahodna Evropa pa ima pretežno cenejši bencin kot Slovenija.
A govoriš v absolutnih številkah, ali v razmerju do povprečne plače? Ker cene v zahodni Evropi so pretežno višje kot pri nas, razen Avstrije, Luksemburga in Španije. Ampak v primerjavi s plačo so pa seveda nižje.

Na spodnjem linku so sicer cene od lanskega julija, ampak za primerjavo bo kar dobro:
www.euromobil.si/cen...vropi-2015
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2580057] 05.02.16 15:34 · odgovor na: (#2580014)
Odgovori   +    1
[alek14]
Jaz? Nič socializma.
A rešiti se ga, ko imaš na državne jasli priklopljeno že čez 50% folka, se mi zdi mission impossible.
Jaz sem obupal.
Ah, na to so računali. Folk najprej obupa in potem Den Sozialismus in seinem Lauf halten weder Ochs noch Esel auf :)
www.youtube.com/watc...7reIMSpBNA

Strani: 1