Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek EasyJet predstavil načrte letal na delni vodikov pogon
Strani: 1
sporočil: 137
In kako bodo polnili gorivne celice ob pristanku? Bodo zavore
proizvajale vodik pod tlakom 700 bar in ga pošiljale v jeklenko?
Ali pa metanol, ki je tudi lahko vir vodika za gorivno
celico?
Dejte no, malo resnosti.
Dejte no, malo resnosti.
sporočil: 1.534
Takole je zapisano v originalu:
This innovative zero-emissions system allows energy to be captured as the aircraft brakes on landing and is used to charge the system’s lightweight batteries when the aircraft is on the ground (much like the Kinetic Energy Recovery System (KERS) found in Formula 1 cars).
mediacentre.easyjet....ories/9658
This innovative zero-emissions system allows energy to be captured as the aircraft brakes on landing and is used to charge the system’s lightweight batteries when the aircraft is on the ground (much like the Kinetic Energy Recovery System (KERS) found in Formula 1 cars).
mediacentre.easyjet....ories/9658
sporočil: 137
Aha, v originalu piše: "sistem omogoča zajemanje energije pri
zaviranju, ki se uporabi za polnjenje lahkih BATERIJ/AKUMULATORJEV
v sistemu, ko je letalo na tleh (podobno kot KERS pri F1, čeprav
kers v bistvu shranjuje dejansko kinetično energijo v obliki
rotacije uteži, ne pa posredno električno energijo v
akumulatorju/bateriji).
Polnjenje baterij!
Zmotilo me je navajanje gorivne celice. Gorivna celica DELUJE NA VODIK. In proizvaja elektriko neposredno iz VODIKA. In se NE polni. Mislim celica. Hranilnik vodika pač.
LP
Miro
Polnjenje baterij!
Zmotilo me je navajanje gorivne celice. Gorivna celica DELUJE NA VODIK. In proizvaja elektriko neposredno iz VODIKA. In se NE polni. Mislim celica. Hranilnik vodika pač.
LP
Miro
Strani: 1