Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Huda faca, ki jo poganja slovensko srce
Strani: 1
sporočil: 18.363
Tale projekt je zanimiv, seveda ni popoln, zagotovo pa skriva
kakšne inovacije, ki so lahko uporabne tudi drugje v avtomotopanogi
ali celo izven nje. In v tem vidim pomen takšnih podvigov. Upam, da
so jih je patetno zavaroval, če so na tej ravni. Seveda se raje
peljem z motorjem, kot s tem jajčkom:-). Lep dan.
sporočil: 13.528
Sicer zanimiv koncept urbanega gverilskega vozila, vendar je cena
še vedno nekoliko previsoka. Klime najbrž nima, vprašanje kako
vroče je notri poleti. Zanimivo bi bilo zvedeti kako obravnava
mestno redarstvo takšno vozilo, namreč bolj kot moped (ali ga lahko
puščaš na pločniku ipd..) ali veljajo zanj ista pravila kot za
avtomobile (tukaj na slikah ga je videti vsepovsod). Ni mi všeč
tudi koncept najema baterije, 50 evrov na mesec ni malo za mestno
vožnjo, je bencin cenejši. In najboljše na koncu, da se avto ne da
zaklenit. Pomoje ne bo veliko kupcev, v tem cenovnem rangu dobiš
elkvivalenten nov avto.
sporočil: 2.986
Klime nima (piše), ampak ni težav, saj se takrat voziš brez
stranskih zaščit in je podobno kot na skuterju. Bolj smo se vsi
bali dežja in mraza pa se je pokazalo, da gre tudi tako (z bundo,
kapo in rokavicami, stranska zaščita pa varuje pred dežjem). Naj bi
veljala pravila kot za avto, kar tudi piše, za kakšno sliko pa se
ga je potisnilo na roke. Najem pomoje prav pride podjetjem, meni
osebno se zdi idealen za dostavne službe po mestu, tudi
regeneracija takrat zelo dobro dela in je domet 100 km brez težav.
Glede zaklepanja pa je tako...če bo nekdo nekaj hotel ukrast, potem
mu tega ne bodo preprečila niti blindirana vrata, pri
poštenjakarjih pa lahko pustiš odprt prtljažnik pa ne bo nič
zmanjkalo. Ne vem pa, kaj takšnega bi sploh vozil s twizijem,
tovorni ima zadaj namesto sedeža 180-litrsko skrinjo in jo seveda
lahko zakleneš, za silo pa je na desni strani predal, ki se
zaklene. Lahko pa verjameš, da če ne veš kako odpret tega našega
twizya, lahko pustiš na sedežu 100 evrov pa bodo ostali tam ;)
sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 22.01.2016 11:41
Sem že bil na tem, da bi tole imel v domači garaži.Odvrnili so me nemogoči pogoji najema baterije.
Sem pobrskal po spletu, cel svet se pritožuje nad tem, še posebej Italijani.
Najbolj lovska je tale:
"The case in question is focused on the rental agreement of the batteries, which indicates the obligation to return the vehicle, even though it is your property, in the event that the contract runs out!"
Vir: longtailpipe.com/201...r-battery/
Omenjeni so tudi primeri, ko bi se rad vozila znebil, pa npr. ne najdeš kupca.
Nikakor se ne moreš znebiti najemnine za akumulatorje, tudi če vozilo odjaviš iz prometa in ga ne uporabljaš. Najemnina pa še kar teče. Ali pač vrneš cel avto, čeprav si ga plačal in je tvoj.
sporočil: 1.856
[kekez]Uff, grda zloraba EULA.... kako neumen sistem, da se to dovoli na račun zaupanja potrošnikov. Potrošnik mora opravljati popoldansko delo, izvajati ekspertize izdelkov, preštudirati vse pogoje in možne scenarije, prebirati forume in mnenja uporabnikov.. Koliko truda, časa in glavobola samo zato, ker bi nekdo rad potrošil svoj denar.
Sem že bil na tem, da bi tole imel v domači garaži.
Odvrnili so me nemogoči pogoji najema baterije.
Sem pobrskal po spletu, cel svet se pritožuje nad tem, še posebej Italijani.
Najbolj lovska je tale:
"The case in question is focused on the rental agreement of the batteries, which indicates the obligation to return the vehicle, even though it is your property, in the event that the contract runs out!"
Vir: longtailpipe.com/201...r-battery/
Omenjeni so tudi primeri, ko bi se rad vozila znebil, pa npr. ne najdeš kupca.
Nikakor se ne moreš znebiti najemnine za akumulatorje, tudi če vozilo odjaviš iz prometa in ga ne uporabljaš. Najemnina pa še kar teče. Ali pač vrneš cel avto, čeprav si ga plačal in je tvoj.
In takšno ekspertizo zase potem dela vsak potrošnik posebej za isti izdelek. Kako potratno, namesto da bi to namesto vseh potrošnikov opravljala ekipa strokovnjakov, enkrat na enem mestu in za vse, goljufive produkte bi opremljala z ustreznimi opozorili oz. takšne prakse sankcionirala, izločila iz trga. Že samo če bi na vsakem izdelku navedli TCO ob ceni, bi naredili ogromno za vzpostavitev zaupanja.
Pametnega človeka v džungli mine, da bi sploh kaj trošil in takšnemu sistemu obrne hrbet in troši samo za najnujnejše.
sporočil: 14.456
[chef]Primestni in podeželski poštarji, v mestih dostava hrane, kurirske službe, redarji... sem ter tja pa še kakšen posameznik s specifičnimi potrebami in okusom. Ali npr. za sistem TwizeLj, za katerega bi še preostale kose mesta (fasade, ulice) prekrili z oglasnimi panoji. :-)
Ne vem pa, kaj takšnega bi sploh vozil s twizijem, tovorni ima zadaj namesto sedeža 180-litrsko skrinjo in jo seveda lahko zakleneš, za silo pa je na desni strani predal, ki se zaklene.
Re slike: Tista s Smartom je zelo zgovorna, pohvaljen. Tudi tista pred pivnico je zgovorna, okaran. Se Twizyja sme parkirati na mestih za motocikle?
sporočil: 6.570
[pomurski]Zanimivo je tudi to, da Renault naredi do neke točke vse okej - avtoček je zagotovo najbolj simpatičen od vseh teh napol avtomobilov - potem pa z baterijo zakomplicirajo do točke da ljudje ali Twizija ne kupijo ali pa po Twiziju ne kupijo nobenega Renaulta več.
> [kekez]
> Omenjeni so tudi primeri, ko bi se rad vozila znebil, pa npr. ne najdeš kupca.
> Nikakor se ne moreš znebiti najemnine za akumulatorje, tudi če vozilo odjaviš iz prometa in ga ne uporabljaš. Najemnina pa še kar teče. Ali pač vrneš cel avto, čeprav si ga plačal in je tvoj.
Uff, grda zloraba EULA.... kako neumen sistem, da se to dovoli na račun zaupanja potrošnikov. Potrošnik mora opravljati popoldansko delo, izvajati ekspertize izdelkov, preštudirati vse pogoje in možne scenarije, prebirati forume in mnenja uporabnikov.. Koliko truda, časa in glavobola samo zato, ker bi nekdo rad potrošil svoj denar.
sporočil: 2.986
Gre za zasebno zemljišče, na katerem se je twizy s pomočjo rok
ustavil in ne parkiral ;) Nobenih težav ;)
sporočil: 14.456
[chef]Nesporazum. Vprašal sem na splošno, ne v zvezi z določeno sliko. Parkirnim mest za motocikle je že kar nekaj, ampak je Twizy najbrž malo preširok. Po drugi strani pa so ta mesta pretežno prazna izven glavne poletne sezone, ko je pa Twizy še čisto uporaben. Recimo, da je to vprašanje za mestne redarje. :-)
> Se Twizyja sme parkirati na mestih za motocikle?
Gre za zasebno zemljišče, na katerem se je twizy s pomočjo rok ustavil in ne parkiral ;) Nobenih težav ;)
sporočil: 406
čas vnosa: 25.01.16 10:05
[chef]če ga zadihtaš, ko pada dež, je notri zaradi zarositve verjetno obvezna uporaba krpe za brisanje vetrobranskega in stranskih stekel. da o tem, da ni uporaben, ko je sneg, sploh ne govorimo (+neumnost z najemom baterije). jajčk za par poletnih dni. za seratorje in zaenkrat, tukaj pri hribovcih, neuporaben.
Klime nima (piše), ampak ni težav, saj se takrat voziš brez stranskih zaščit in je podobno kot na skuterju. Bolj smo se vsi bali dežja in mraza pa se je pokazalo, da gre tudi tako (z bundo, kapo in rokavicami, stranska zaščita pa varuje pred dežjem).
sporočil: 1.780
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 26.01.2016 15:03
[pobalin]Mene bolj kot parkiranje zanima, ali se sme s Twizzijem v pivnico :-)
Re slike: Tista s Smartom je zelo zgovorna, pohvaljen. Tudi tista pred pivnico je zgovorna, okaran. Se Twizyja sme parkirati na mestih za motocikle?
Saj ne, da bi hotel prav noter zapeljat...
Strani: 1