2 sek
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
22 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
51 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2575919] 20.01.16 17:52
Odgovori   +    19
S kitajsko ponudbo je pravkar odšopala milijarda in pol, ki so jo pajdaši želeli zapraviti za in okrog drugega tira ter za lokalne lopove. Kitajci bi progico sfinancirali, izgradili je...Luka bi dobila novo progo in z damijanovimi multiplikatorji bi že do leta 2030 s pomočju kitajskega drugega tira lahko zaslužili vsaj 30 milijard. Mojstri, goreči zagovorniki drugega tira povejte, potrebujemo “kitajski” drugi tir ali ne potrebujemo?
blink sporočil: 3.523
[#2575921] 20.01.16 17:58
Odgovori   +    6
Raje bi videl, da jim prodamo celotno Luko Koper potem naj se pa sami odločijo ali bodo zgradili tir do Divače ali proti Trstu ali pa kaj tretjega.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2575925] 20.01.16 18:26 · odgovor na: blink (#2575921)
Odgovori   +    8
[blink]
Raje bi videl, da jim prodamo celotno Luko Koper potem naj se pa sami odločijo ali bodo zgradili tir do Divače ali proti Trstu ali pa kaj tretjega.
Če bi Kitajcem prodali Brniško letališče bi danes imeli nekaj deset več prihodov in odhodov letal, namesto tega imamo bolj kot ne stagnirajoče letališče. Poglejmo novo rastoče zagrebško letališče, ki je le 150 km avtoceste od Ljubljane...Ne zamudimo priložnosti in ne zavrnimo Kitajce še enkrat.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2575937] 20.01.16 19:14
Odgovori   +    1
Pahor ne bo dovolil. A se kdo spomni tiste famozne novinarske konfernce?
BlazVo sporočil: 2.599
[#2575965] 20.01.16 21:10 · odgovor na: anon-317028 (#2575919)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
S kitajsko ponudbo je pravkar odšopala milijarda in pol, ki so jo pajdaši želeli zapraviti za in okrog drugega tira ter za lokalne lopove. Kitajci bi progico sfinancirali, izgradili je...Luka bi dobila novo progo in z damijanovimi multiplikatorji bi že do leta 2030 s pomočju kitajskega drugega tira lahko zaslužili vsaj 30 milijard. Mojstri, goreči zagovorniki drugega tira povejte, potrebujemo “kitajski” drugi tir ali ne potrebujemo?
Pozabil si, da je Damjanov multiplikator po svoji naravi mencigerjanski multiplikator in deluje samo pri državnih naložbah in državnih podjetjih.

Za tuje investicije so mencigerjanci že zdavnaj dokazali, da zmanjšujejeo output.

ejbiga
anon-218201 sporočil: 1.447
[#2575968] 20.01.16 21:42
Odgovori   +    0
Bomo videli, če bodo dejansko dali kakšno poudbo ali pa samo čeblajo. Damjan je pa prav napovedal, da je financiranje gradnje železnic nezanimiva za zasebne vlagatelje, tale firma je tako zasebna kot Luka Koper...
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2575975] 20.01.16 22:58 · odgovor na: anon-317028 (#2575919)
Odgovori   +    0
Če ne bodo znali izkoristiti te priložnosti, potem ne vem, katero bodo.
Seveda je še marsikaj nedorečeno, tudi glede financiranja, in dogovarjanja. Za take projekte je potrebno nekaj časa, tudi za dogovarjanje.

Kjer je volja, je tudi pot.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2604592] 30.06.16 10:13
Odgovori   +    0
Čeprav je tema stara je še vedno aktualna. Čas je pokazal, da ta investitor v drugi tir hoče imeti tudi možnost transporta po tej progi. Če računamo vidimo, da se vsi zavzemajo za transport kontejnerjev, katere lahko z neko ladjo pripelješ čimveč do neke druge točke v eni vožnji. Etukaj pa je glavni problem pri nas, ko bi radi še zraven postopači zaslužili in izsiljevali. Če gledamo globalno bi bilo dobro to podpreti in omogčiti čimvečjo količino kontejnerjev v eni vožnji in sočasno omogočiti še dva zaledna terminala, katera že obstojata samo se jih malo posodobi in imamo rešen problem za nekaj časa. Sočasno pa se omogoči izgradnja drugega tira in tako se reši prometna politika LUKE Koper.

Sedaj pa imamo stanje, da bi radi denar, katerega bi v LUKI nadzirali in tistemu, ki jim da denar pa bi mu prepovedali upravljanje z njim. Kdor misli razvijati takšno ekonomijo je škoda, da se razglaša za menežerja. Čista BALKANSKA POSLA.
anon-383519 sporočil: 33
[#2604655] 30.06.16 13:17
Odgovori   +    0
čas vnosa: 30.06.16 11:42
Ko pride cel avtobus Kitajcev na MZI z vsemi načrti in jim minister lahko samo reče da ne ve do kdaj bo sedel se lahko samo obrnejo glavo zasukajo v tla in se čudijo. Ker danes že ogromno ljudi ve da 2TDK ne rešuje nič bi jim res bilo treba to dat pol pa naj se zezajo s celim križem, cestami, vrtci in drugo kramo ki jo župani zahtevajo za poleg.

Strani: 1