Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek VW: za plačilo odškodnine evropskim kupcem ni osnove
Strani: 1
sporočil: 4.276
Kupci, kupci, kupci....
Pa ravno kupci (predvidoma tudi vozniki spornih vozil) so dihali najmanj strupenih NOx-ov iz svojih vozil. VW mora plačati odškodnino vsem, ki smo zaradi njihovega natega dihali slabši zrak.
EU države pa naj premislijo, če je še smiselno, da vozniki bencinarjev subvencionirajo gorivo voznikom dizlov (višje trošarine in višji davek na bencin, čeprav je jasno, da liter dizla bolj zastrupi zrak, kot liter bencina).
Pa ravno kupci (predvidoma tudi vozniki spornih vozil) so dihali najmanj strupenih NOx-ov iz svojih vozil. VW mora plačati odškodnino vsem, ki smo zaradi njihovega natega dihali slabši zrak.
EU države pa naj premislijo, če je še smiselno, da vozniki bencinarjev subvencionirajo gorivo voznikom dizlov (višje trošarine in višji davek na bencin, čeprav je jasno, da liter dizla bolj zastrupi zrak, kot liter bencina).
sporočil: 6.570
[alek14]Kako jim je žal za tisto težko vodo iz Norveške.
VW je že jasno namignil, da morebitnega whistlebowerja ne bodo odpustili...., temveč obglavili.
sporočil: 4.276
Imel sem že kar nekaj avtov. Najdaljši staž v moji garaži ima ravno
Volkswagen (Golfa II 1.3B - 12 let). Po kvaliteti je bil številka
1. Po tej aferi pa sem se odločil, da VW ne kupim nikoli več.
Pa odločitev ni čustvena, ampak povsem pragmatična. Njihova aroganca kaže na to, da so prepričani, da so nedotakljivi (in najbrž imajo prav). In zakaj potem ne bi goljufali tudi pri vseh drugih (težje merljivih) rečeh.
Volkswagen od mene dobi samo še sredinec.
Pa odločitev ni čustvena, ampak povsem pragmatična. Njihova aroganca kaže na to, da so prepričani, da so nedotakljivi (in najbrž imajo prav). In zakaj potem ne bi goljufali tudi pri vseh drugih (težje merljivih) rečeh.
Volkswagen od mene dobi samo še sredinec.
sporočil: 49
Nemci so celo Evropo prepričali, da je diesel "tisto pravo".
Američani še posebno pa Azijci nimajo dieselskih avtomobilov.
Dieselski motor je dražji, potrebuje dražje vzdrževanje, res pa je da izpusti manj CO2.
Jaz se vozim na avto-plin. Poceni motor, poceni vzdrževanje, poceni gorivo.
www.plinske-crpalke.si/cene
Dieselski motor je dražji, potrebuje dražje vzdrževanje, res pa je da izpusti manj CO2.
Jaz se vozim na avto-plin. Poceni motor, poceni vzdrževanje, poceni gorivo.
www.plinske-crpalke.si/cene
sporočil: 1.284
Ravno obratno Volk bo zacel tuliti od evforije in se bol kupoval
VW,pa mi povej cez leto ce se motim.
sporočil: 416
VW se norčuje iz kupcev, češ tepci so si sami krivi, da so izbrali
naš produkt. VW žali inteligenco svojih kupcev, pa ne samo preko
reklame z g. Magnificom...
sporočil: 664
Fuck VW, pomaga pri zdravljenju bolezni evrope :) Avtov in
proizvajalcev je kot plevela. Zakaj spolnega nadlegovanja v družini
ne prijavljate? Obstajajo mogoče kakšni podobni vzorci obnašanja?
Kdo jih prodaja?
sporočil: 2.117
Tudi v WV ločijejo kupce na prvorazredne - ameriške - in na
drugorazredne - evropske - kupce. Evropa je res mlaka, se jim kar
pusti.
sporočil: 10.306
Skratka kupil si xy delnic in po tem zdajle neki pamet soliš? Maš
jajca...
Če si delnice PILR kupil pred dvemi leti po 8€ in jih zdajle Heinekennu prodal po 15 si tut na LJSE naredil fantastičen dobiček.
Mimogrede a veš kak biznis z LJSE smo naredili lastniki LJSE ko smo to prodali avstrijcem?
Nekaj firm je zivelo od te masti :))))
Mi je pa zanimivo... Stavil si na VW in na to položil denar. Obenem pa te stave oz. Vero v produkt nisi pripravljen v resnic verjet ker sicer uporabljaš konkurenčen produkt. Maš Renaulta.
In na koncu dneva tvoj post pokaže zgolj to da si mal sebična pička. Saj je vseen če lažejo. Vseen je če svinjajo bolj kot pravijo. Važn da je balance sheet ta prava pa da bo dividenda. Podoben princip so uporabili ameriški frackerji.. Kjer je kake dve leti nazaj vse zgledalo finančno super... Obenem pa se je prebivalcem nekaterih ameriških naselij ko so odprli pipo doma in dali poleg vžigalnik, prižgal plin... Iz jebenega vodovoda!!!
Če si delnice PILR kupil pred dvemi leti po 8€ in jih zdajle Heinekennu prodal po 15 si tut na LJSE naredil fantastičen dobiček.
Mimogrede a veš kak biznis z LJSE smo naredili lastniki LJSE ko smo to prodali avstrijcem?
Nekaj firm je zivelo od te masti :))))
Mi je pa zanimivo... Stavil si na VW in na to položil denar. Obenem pa te stave oz. Vero v produkt nisi pripravljen v resnic verjet ker sicer uporabljaš konkurenčen produkt. Maš Renaulta.
In na koncu dneva tvoj post pokaže zgolj to da si mal sebična pička. Saj je vseen če lažejo. Vseen je če svinjajo bolj kot pravijo. Važn da je balance sheet ta prava pa da bo dividenda. Podoben princip so uporabili ameriški frackerji.. Kjer je kake dve leti nazaj vse zgledalo finančno super... Obenem pa se je prebivalcem nekaterih ameriških naselij ko so odprli pipo doma in dali poleg vžigalnik, prižgal plin... Iz jebenega vodovoda!!!
sporočil: 10.306
Ni mlaka.
Ampak primerov Corporate Negligence-a imajo v ZDA zelo veliko.
Pred desetletji je Ford fasal tako batino, zaradi modela imenovan Pinto.
Pri fordu so inženirji ugotovili, da obstaja nevarnost eksplozije če se v avto nekdo zaleti od zadaj. Ker je bil avto tik pred odhodom iz tovarn, je management odločil, da bo ceneje plačevat eventuelne odškodnine kot pa predelat zasnovo vozila da se ta nevarnost odpravi.
Tisti mali gokarti od Fordov Pinto niso množično v luft leteli. Ford jih je dobil po prstih (in to z ornk šibo) ker je kalkuliral s človeškimi življenji.
VW tega ni počel. avtomobili niso nič manj varni. Problem je, da je zavestno po top-down komandi, nategnil kupce. Če kupiš nek produkt, ki se oglašuje da ima parametre take in take, potem pričakuješ da so taki in taki, ne pa da so way off. in v ZDA imajo lahko kazni za tako fino množičen nateg kupcev hitro 9 nul. in spredaj niso nule. In to lahko 1. oblast uveljavi na področju kompletnega 300 miljonskega tržišča. In v bistvu jih čisto nič ne boli, če z nekaj miljardami počijo nekega TUJEGA proizvajalca, ki si je z tem nategom kar solidno in za precej časa kar sam zaprl vrata na ameriški trg.
V EU ki je po svoji vsebini Zbor republik in pokrajin, kjer vsaka po svoje to ureja. In da je največ teh preveč svinjajočih se dizlov bilo prodanih ravno v članici EU, kjer je ima proizvajalec domicil, ti da mislit, kolikšen je interes nemške politike da z macolo udari po podjetju, ki samo v nemčiji daje delo verjetno več ko 300.000 ljudem, in verjetno v neke bundes in landes proračune prispeva kar solidno cifro denarja. Moralno bi bila Angela morala do gat obrat FalschWagen. Iz kamna bi morala vodo potegnit. A realpolitik je pač drugačen. Midva lahko balinava z dobrimi nameni in močnimi občutki. Samo dobrih namenov se ne da dati v pečico, močnih občutkov pa ne na kruh namazat.
Pri čemer pa poznajo v ZDA princip plačila škode BREZ priznanja krivde. Primer so bile banke ki so toksične terjatve prepakirale v neke strukturirane produkte z AAA boniteto, in jih prodale polovici sveta. Banke so plačale mastne odškodnine zakladnici (plus vrnile TARP), a pri niti eni ni bilo priznanja kakršnegakoli wrongdoing-a.
Ampak primerov Corporate Negligence-a imajo v ZDA zelo veliko.
Pred desetletji je Ford fasal tako batino, zaradi modela imenovan Pinto.
Pri fordu so inženirji ugotovili, da obstaja nevarnost eksplozije če se v avto nekdo zaleti od zadaj. Ker je bil avto tik pred odhodom iz tovarn, je management odločil, da bo ceneje plačevat eventuelne odškodnine kot pa predelat zasnovo vozila da se ta nevarnost odpravi.
Tisti mali gokarti od Fordov Pinto niso množično v luft leteli. Ford jih je dobil po prstih (in to z ornk šibo) ker je kalkuliral s človeškimi življenji.
VW tega ni počel. avtomobili niso nič manj varni. Problem je, da je zavestno po top-down komandi, nategnil kupce. Če kupiš nek produkt, ki se oglašuje da ima parametre take in take, potem pričakuješ da so taki in taki, ne pa da so way off. in v ZDA imajo lahko kazni za tako fino množičen nateg kupcev hitro 9 nul. in spredaj niso nule. In to lahko 1. oblast uveljavi na področju kompletnega 300 miljonskega tržišča. In v bistvu jih čisto nič ne boli, če z nekaj miljardami počijo nekega TUJEGA proizvajalca, ki si je z tem nategom kar solidno in za precej časa kar sam zaprl vrata na ameriški trg.
V EU ki je po svoji vsebini Zbor republik in pokrajin, kjer vsaka po svoje to ureja. In da je največ teh preveč svinjajočih se dizlov bilo prodanih ravno v članici EU, kjer je ima proizvajalec domicil, ti da mislit, kolikšen je interes nemške politike da z macolo udari po podjetju, ki samo v nemčiji daje delo verjetno več ko 300.000 ljudem, in verjetno v neke bundes in landes proračune prispeva kar solidno cifro denarja. Moralno bi bila Angela morala do gat obrat FalschWagen. Iz kamna bi morala vodo potegnit. A realpolitik je pač drugačen. Midva lahko balinava z dobrimi nameni in močnimi občutki. Samo dobrih namenov se ne da dati v pečico, močnih občutkov pa ne na kruh namazat.
Pri čemer pa poznajo v ZDA princip plačila škode BREZ priznanja krivde. Primer so bile banke ki so toksične terjatve prepakirale v neke strukturirane produkte z AAA boniteto, in jih prodale polovici sveta. Banke so plačale mastne odškodnine zakladnici (plus vrnile TARP), a pri niti eni ni bilo priznanja kakršnegakoli wrongdoing-a.
Strani: 1