Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2575543] 19.01.16 14:54
Odgovori   +    15
Upajmo, da kmalu o tej večni železniški izgubi ne bomo slišali več, naj čim prej postanejo del Avstrijskih ali Italijanskih železnic.
anon-394991 sporočil: 252
[#2575568] 19.01.16 15:48
Odgovori   +    8
čas vnosa: 19.01.16 15:47
To e že ednen izmed načinov ribarjenja v kalnem. Največjo korist od tega pa ima seveda sam SILVO in postopači krog njega. Če ima nekdo zakonsko doseženo število ur nemore z prekoračenimi nadurami še dobiti neke dodatke. Tukaj se vidi, da se gredo neko krajo deanrja iz proračuna. Zato me čudi, da se sploh dovoli takšna ideologija.
RAzumem, da dobi to izplačilo nekdo, ki je recimo dežuren doma in mora priti v službo zaradi neke nesreče. Ni pa opraičila, da nekdo goljufa z nadurnim delom in tako ogroža promet.
anon-248308 sporočil: 17
[#2575580] 19.01.16 16:27
Odgovori   +    3
Berdajs & comp. so zopet uspeli
Meha & comp. prepeljati žejne čez
vodo, kdaj se bo našel negdo, ki bo
do potankosti preveril kolektivne
pogodbe na SŽ, kar je brez podrobnega
poznavanja dela vseh poklicev in delovnih
mest na železnici nemogoče. Ko bi se to
zgodilo, bi se mnogi v tej državi prijemali
za glave.
anon-202018 sporočil: 8.635
[#2575582] 19.01.16 16:32
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-202018 19.01.2016 16:34
................ podoben nateg kot pri profesorjih!namreč nimajo dovolj ljudi da bi normalno servisirali stranke!očitno je to postala sistemska napaka v državi culakafrija kjer se krade direkno iz proračuna!

ps
ajzenponarje čimprej prodati pa četudi bo potrebno kupcu še plačati da jih sploh vzame!in potem sindikalne voluharje na cesto!!!
anon-394991 sporočil: 252
[#2575584] 19.01.16 16:43 · odgovor na: anon-248308 (#2575580)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 19.01.16 16:33
Mislim, da so delali kar z roko v roki. En drugemu ščitijo hrbte in delajo kriminal. Če vzamemo ta dodatek za prierjavo z GRČIJO je isto, kot naj i v Grčijo dobivali v javni upravi dodtek na poznavanje računalnika. Tukaj pa BERDAJS jasno pokaže, da je kader še iz časa komunizma, saj je očitno živel ves čas na tuj račun. Zato ta dodatek primerjamo kar z koruptivnim dejanjem MRAMORJA. Sedaj pa hoče še BERDAJS in kompanjija še konkurirati kriminalcem. Zato predlagam, da bi bilo dobro pojasniti zakaj se isplačuje takšen dodatek in komu je namenjen. Očitno bodo si ga isplačevali kar po pisarnah, ko jih bodo poklicali nazaj v službo i raznih tržnic in trgovskih centrov. Ni kaj se pozna, da Berdajs živi celo življenej na tuj račun. Potem pa bodo zahtevali iz proračuna za poplačilo teh doatkov.
anon-395081 sporočil: 7
[#2575665] 19.01.16 22:40
Odgovori   +    3
čas vnosa: 19.01.16 18:24
Meni se pa zdi cisto logicno. Bolje stimulirati zaposlene, kot zaposlovati nove. Pa se mnenja sem, da ce je delavec izven rednega dela vpoklican na delavno mesto na dela prost dan si vsekakor zasluzi placilo.

Pa da ne bomo blatili vsepovprek...Kolikor vem imajo SZ ze kar nekaj let zaporedoma dobre rezultate. Iz -20mio pred 5 leti so vsako leto delali dobicek, v 2015 mislim da imajo okoli 25mio cistega dobicka. EBIT so v 2015 dosegli 37mio. Zaposlene zmanjsali iz 11000 na 7800, produktivnost zaposlenih pa povecali na cca 40.000. Pa ce sem prav bral so zmanjsali zadolzenost v 4 letih iz 450 mio na cca 130mio.

Pa lep vecer,

MK
anon-291452 sporočil: 167
[#2575712] 20.01.16 08:56
Odgovori   +    0
Vodstvo kupuje lojalnost ........?

Pogrešam komentar financ na dosežke sindikata državnega podjetja ... :)
anon-394991 sporočil: 252
[#2575749] 20.01.16 11:16 · odgovor na: anon-395081 (#2575665)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.01.16 09:10
To pa je dobra produktivnost, če ti država daje sredstva, katera sam določiš koliko jih rabiš.

Samo poglejmo izsiljevanje glede subvencij. Železnca je največji prejemnik subvencij iz vseh skladov. SAmo pojdimo pogledat supervizorja in bo vse jasno. Zato ni moralno azlagati kako so uspešni.
anon-395081 sporočil: 7
[#2575825] 20.01.16 13:15 · odgovor na: anon-394991 (#2575749)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.01.16 12:17
Tone,

Tako kot sem napisal prej, ne sme se blatiti na pamet. Vedno se mora uporabiti argumente.

SZ prejemajo sredstva za OGJS - po zakonu - tako kot vse druge EU drzave in sicer iz 2 naslovov: upravljanje in vzdrzevanje infrastrukture, ter za potniski promet.

In da ne bo pomote, Slovenija v okviru EU namenja ena izmed najmanj sredstev za OGJS. V EU so te pogodbe urejene za 10letna obdobja v Sloveniji letno kakor vem.

Glede na rezultate, ki so jih na SZ dosegli pa lahko recemo, da gre v zadnjih 5 letih izkljucno za zgodbo o uspehu. Seveda se pustim prepricati ce mi kdorkoli navede boljsi primer pozitivne spremembe.

Aja pa se to SZ TP ustvara promet izkljucno na trgu.

LpK
anon-394991 sporočil: 252
[#2576725] 22.01.16 15:03 · odgovor na: anon-395081 (#2575825)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.01.16 14:28
[KraljCvicka]
Tone,

Tako kot sem napisal prej, ne sme se blatiti na pamet. Vedno se mora uporabiti argumente.

SZ prejemajo sredstva za OGJS - po zakonu - tako kot vse druge EU drzave in sicer iz 2 naslovov: upravljanje in vzdrzevanje infrastrukture, ter za potniski promet.

In da ne bo pomote, Slovenija v okviru EU namenja ena izmed najmanj sredstev za OGJS. V EU so te pogodbe urejene za 10letna obdobja v Sloveniji letno kakor vem.

Glede na rezultate, ki so jih na SZ dosegli pa lahko recemo, da gre v zadnjih 5 letih izkljucno za zgodbo o uspehu. Seveda se pustim prepricati ce mi kdorkoli navede boljsi primer pozitivne spremembe.

Aja pa se to SZ TP ustvara promet izkljucno na trgu.

LpK
Lepo si nakazal kako se manipulira. Slovenske železnice niso sposobne vzdrževati infrastrukture in tudi voditi potniškega prometa kot se šika. Tako lahko izsiljujejo in to ves čas počenjajo. Tudi poglej analizo, da železnica izgradi tir 1 km za 20 mio € drugo podjetje pa za 2 mio. €. Torej kdo se sedaj dela norca iz koga.
Bodiva toliko poštena, da si priznava, da je potrebno tudi malo varžete napolniti in tukaj je idealna priložnost. Če gledava glovalno na vse sinančne podstvke vidiva, da je tudi Železnica velik prejemnik raznih drugih subvencij. Zato je iluzorno pričakovat, da bodo železnice poslovale transparentno in pošteno. Človek dobiva sedaj občutek in to se ves čas dokazuje na vseh naslovih, da se skupni žakelj kar vrta z največjimi vrtalnimi stroji in se dela kot švicarski sir. Normalno, da takšen proračun nebo vzdržal Zato je tudi smešno, da se dogovi porinejo državi na proračun in dobiček se deli med seboj.

Zato je podjetje, ki tako dela prej ali slej obsojeno na propad. Tukaj se mroava strinjati, da je cenejše prodati Železnice za 1€, kot pa vlagati vto vrečo brez dna, katero e celo samo z največjimi hamerji povečujejo luknje.

ŽAl prej navedeno, če boš ti naredil še večje luknje prej ali slej boš imel vse prazno.

Poglej samo nasprotujoče si izjave vodstva in boš videl, da se delajo norca iz davkoplačevalcev.

ITN.....
bc123a sporočil: 48.253
[#2576730] 22.01.16 15:14 · odgovor na: anon-395081 (#2575665)
Odgovori   +    2
[KraljCvicka]
Meni se pa zdi cisto logicno. Bolje stimulirati zaposlene, kot zaposlovati nove. Pa se mnenja sem, da ce je delavec izven rednega dela vpoklican na delavno mesto na dela prost dan si vsekakor zasluzi placilo.

Pa da ne bomo blatili vsepovprek...Kolikor vem imajo SZ ze kar nekaj let zaporedoma dobre rezultate. Iz -20mio pred 5 leti so vsako leto delali dobicek, v 2015 mislim da imajo okoli 25mio cistega dobicka. EBIT so v 2015 dosegli 37mio. Zaposlene zmanjsali iz 11000 na 7800, produktivnost zaposlenih pa povecali na cca 40.000. Pa ce sem prav bral so zmanjsali zadolzenost v 4 letih iz 450 mio na cca 130mio.

Ja. Samo z vlaki se nihce vec ne vozi, tisti ki pa se, pa znajo povedati da te od borovnice do logatca prehitevajo kolesarji, ce sedis na vlaku.

Pa brez sestopanja na bus se tudi nikamor vec ne pride.
anon-394991 sporočil: 252
[#2576787] 22.01.16 18:55 · odgovor na: bc123a (#2576730)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.01.16 16:04
Tudi sam ugotavljam. Ugotavljam celo, da namerno naredijo vozni red tako, da ne prideš nikamor z vlakom in moraš uporabiti avtobus. Očitno zato, da samo pobirajo subvencije in nič drugega. Tako zagovajam, da bi morali tiste subvencije dati tistim, ki dejsnko vozijo ljudi. NA takšen način normalno imaš dobiček. Zato je potrebno subvencije ukiniti.

Strani: 1