Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Poslastici za menedžerje, ki sovražijo uniforme
Strani: 1
sporočil: 2.309
Mercedes CLS in BMW 6 grancoupe sta avtomobila, ki se v razredu
poslovnih limuzin postavljata s svojo obliko in poskrbita za
opaznost.
Ne vem, zakaj bi nekdo moral biti opažen? Opaženi so radi filmski igralci, estradniki, lastniki bordelov in podobna svojat. Take avtomobile, kot sta ta dva vozijo v glavnem ljudje s polno denarnico in z določenimi kompleksi.
Meni je važno, da se udobno in varno pripeljem iz enega kraja v drugi in za to mi moj 11 let stari BMW 525dA Touring popolnoma zadošča.
Ne vem, zakaj bi nekdo moral biti opažen? Opaženi so radi filmski igralci, estradniki, lastniki bordelov in podobna svojat. Take avtomobile, kot sta ta dva vozijo v glavnem ljudje s polno denarnico in z določenimi kompleksi.
Meni je važno, da se udobno in varno pripeljem iz enega kraja v drugi in za to mi moj 11 let stari BMW 525dA Touring popolnoma zadošča.
sporočil: 1.195
Zadnja sprememba: anon-166099 15.01.2016 07:41
Udobje tvoje e39 ne seže do kolen tema dvema vozoma. Kaj šele ko
govorimo o moči in legi. Sprijazni se, da je v 15 letih + (kolikor
je star tvoj model) čas in razvoj naredil svoje.Jaz priznam, pa prav tako vozim 16 let starega bencisnkega šestvaljnika, ki je prišel približno takrat ven, kot tvoj model. Ko se sedaj vsedem v nove je razlika kar očitna.
ps: da ne bo pomote, e39 je eden boljših izdelkov, ki je dolgo trajal. Ampak bo počasi čas za slovo. (razen tvoj s tako malo km)
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 15.01.2016 09:59
[Plavi]Po svoje imaš prav, ampak jaz pri mojih 73 letih na bom več kupoval novega avtomobila. Sem zadnjič preizkusil prijateljevega novega BMW 525d, mislim da ima okoli 220 konjev iz 4 cilindrov, pa se mirnost teka motorja nikakor ne more primerjati z mojim starim šestvaljnikom. Potegne pa res kot raketa, a je vprašanje, kako vzdržljiv bo. Doma sem v bližini Avtoaktiva v Trzinu in vidim da vlečna služba vsak dan pripelje kakšnega novega, ki je obstal na cesti.
Udobje tvoje e39 ne seže do kolen tema dvema vozoma. Kaj šele ko govorimo o moči in legi. Sprijazni se, da je v 15 letih + (kolikor je star tvoj model) čas in razvoj naredil svoje.
Jaz priznam, pa prav tako vozim 16 let starega bencisnkega šestvaljnika, ki je prišel približno takrat ven, kot tvoj model. Ko se sedaj vsedem v nove je razlika kar očitna.
ps: da ne bo pomote, e39 je eden boljših izdelkov, ki je dolgo trajal. Ampak bo počasi čas za slovo. (razen tvoj s tako malo km)
Danes pa ne vozim več tako sunkovito in mi 163 konjev, ki jih ima moj popolnoma zadošča.
Ko berem komentarje na nemških forumih, skoraj vsi pravijo, da je bil E39 zadnji pravi BMW in tudi sam mislim tako.
sporočil: 1.623
Cemu je namenjena tista gromozanska tablica na armaturi CLS?
Glede na ekran, bi bila lahko pol manjsa.
Glede na ekran, bi bila lahko pol manjsa.
sporočil: 1.623
[justei]Poklici na AC, mogoče ti bodo dali avto in teto na preizkus ;)
Vse lepo in prav, samo na prvi slikci ni jasno, a se bejba koplje ven, potem je zadnja klop prenizka, ali pa jo je usekalo u križi, ali poskuša zapret vrata z nogo zunaj. Samo to me še zanima, drugače sem pa že odločen.
sporočil: 2.264
Problem teh vozil je, da se 95% potencialnih kupcev (ki si lahko
avto privoščijo) na koncu odloči za SUV, kar kažejo tudi prodajne
številke. Nr vidim kako se kdo pri 50ih ali 60ih kobaca v tole
namesto da se kot človek usede v Escalada, GLSjs, Range Roverja ali
Cayenna...
sporočil: 6.570
[dz1975]Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
Problem teh vozil je, da se 95% potencialnih kupcev (ki si lahko avto privoščijo) na koncu odloči za SUV, kar kažejo tudi prodajne številke. Nr vidim kako se kdo pri 50ih ali 60ih kobaca v tole namesto da se kot človek usede v Escalada, GLSjs, Range Roverja ali Cayenna...
sporočil: 27.169
[jani1974]a dej se sem kucana vlec ;)
Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
sporočil: 6.570
[crt]Ne, Kučan je tak džek, da se lahko tudi v Cliotu kamorkoli pripelje!
> [jani1974]
> Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
a dej se sem kucana vlec ;)
Dovolj dobro?
sporočil: 27.169
[jani1974]kucan (baje pa tudi neki c. norris, kar sicer se ni preverjeno) je tak dzek, da se sploh ne rabi nikamor peljat, ker destinacija sama pride k njemu.
> [crt]
> > [jani1974]
> > Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
>
> a dej se sem kucana vlec ;)
Ne, Kučan je tak džek, da se lahko tudi v Cliotu kamorkoli pripelje!
Dovolj dobro?
sporočil: 2.264
[jani1974]Res je, zato pa Escalde in Range Rover ponujata pomične stranske stopnice, ki se pri odpiranju vrat spustijo izpod praga... ;)
Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
sporočil: 6.570
[dz1975]Tako kot Scania?
> [jani1974]
> Obstajajo ljudje, ki se zaradi majhne telesne višine težko skobacajo v Escalade, GLS, Range Rover ali Cayenne.
Res je, zato pa Escalde in Range Rover ponujata pomične stranske stopnice, ki se pri odpiranju vrat spustijo izpod praga... ;)
Strani: 1