Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2572073] 05.01.16 20:24
Odgovori   +    2
Ne gre, kot bi kdo najprej pomislil, za avstralsko nagrado Good Design (Tesla S),
www.good-design.com/entries/

ampak za ameriško nagrado, ki jo je samo v kategoriji Transport (od skupno 25 kategorij) letos dobilo 43 izdelkov, med njimi tudi devet pnevmatik!
chi-athenaeum.org/tr...tion-2015/

Saj res, le komu nucajo nekakšni komplicirani in včasih sumljivi testi pnevmatik, če lahko peščica strokovnjakov že po slikah in opisih vidi, katere imajo dober dizajn. Sploh pa npr. žirija leta 2014, v kateri naj bi sedel "Program Manager Mercedes-Benz N.A.", ki je med drugim nagradila tri avtomobile M-B.
chi-athenaeum.org/ju...ction.html

Te nagrade so biznis in spodobilo bi se, da bi poslovni časnik predstavil njihovo poslovno plat. Začnete lahko tukaj:
en.wikipedia.org/wik...nity_award
in nadaljujete tukaj (število prijavljenih cca 3000 x kotizacija cca 1100 € = cca 33 M€):
www.monde-selection....s_2015.asp
anon-293132 sporočil: 134
[#2572149] 06.01.16 09:07
Odgovori   +    0
Kia je glede oblikovanja in tehnike naredila v zadnjih nekaj letih res kvantni skok. Je pa zanimivo, da za vsem skupaj stojijo v veliki meri predvsem nemški oblikovalci in inženirji. To, da so pri oblikovanju pustili povsem odprte roke Petru Schreyerju, je pa itak ena izmed najboljših potez.
milos9 sporočil: 1.046
[#2572168] 06.01.16 09:58 · odgovor na: pobalin (#2572073)
Odgovori   +    0
Hvala za izčprno poročilo, Pobalin

Ne bi jih pa kar tako na suho obtožil, da so si nagrado kupili

Res ej tudi, da vseh nagrad ne moremo pokriti, niti se podrobno spustiti v ozadje. Kiina se zdi zanimiva in zaslužena, zadnja leta delajo res lepe avte, hvala gre seveda Schreyerju.
pobalin sporočil: 14.456
[#2572194] 06.01.16 11:14 · odgovor na: milos9 (#2572168)
Odgovori   +    0
[milos9]
Ne bi jih pa kar tako na suho obtožil, da so si nagrado kupili
Saj tega nisem trdil. Trdim, da gre za poslovni model, ki ima v ozadju lahko bolj ali manj kredibilen, bolj ali manj zaslužkarski koncept. O kredibilnosti konkretne nagrade veliko pove število "od oka" nagrajenih gum. Kdor vstopi v tako igro, ima gotovo dobro pretehtane razloge in kalkulacije.
Res ej tudi, da vseh nagrad ne moremo pokriti, niti se podrobno spustiti v ozadje. Kiina se zdi zanimiva in zaslužena, zadnja leta delajo res lepe avte, hvala gre seveda Schreyerju.
Vi lahko pokrijete vse nagrade, o katerih dobite od PR služb že napisane tekste, in nobene nagrade, o kateri bi se morali kaj poučiti sami. V redu, tudi to je poslovni model. Vprašanje pa je, ali ste lani od Kie dobili (in objavili) podobno PR sporočilo o prav tako treh nagradah Good Design za Kie Soul EV, K900 in GT4 Stinger. Pa pred dvema letoma o nagradah za Kio Soul in Cadenza? Pa sporočila Hyundaia, BMW, Mercedesa in VW, ki so v zadnjih treh letih dobili lep kupček teh nagrad?

Sicer se pa strinjam, da ima Kia spodoben dizajn in da ima Schreyer veliko zaslug za to.
milos9 sporočil: 1.046
[#2572211] 06.01.16 12:00 · odgovor na: pobalin (#2572194)
Odgovori   +    0
Se strinjam, nagrad je veliko, njihova kredibilnost pa ima najbrž razpon kril airbusa

Ne morem se pa strinjat glede PR sporočil, resda objavimo kakšno zgolj s povzetkom, marsikatero info pa tudi nadgradimo - denimo kako so slovenski žiranti glasovali za evropski avto leta, autobest,... PAL je še bolj podroben, tudi zato ker je seveda naš,...
pobalin sporočil: 14.456
[#2572272] 06.01.16 15:39 · odgovor na: milos9 (#2572211)
Odgovori   +    0
[milos9]
Se strinjam, nagrad je veliko, njihova kredibilnost pa ima najbrž razpon kril airbusa
A380 800 :-)
Ne morem se pa strinjat glede PR sporočil, resda objavimo kakšno zgolj s povzetkom, marsikatero info pa tudi nadgradimo - denimo kako so slovenski žiranti glasovali za evropski avto leta, autobest,... PAL je še bolj podroben, tudi zato ker je seveda naš,...
No, za Autobest in evropski avto leta je kar razumljivo, da se malo bolj potrudite, saj gre za dokaj pomembni in ekskluzivni (evropski) nagradi z znanimi nominiranci in v žirijah so tudi vaši kolegi. PAL pa je, kot pravite, vaš domač izbor in tudi vaši kriteriji so precej razjasnjeni. Ni zanemarljivo, da avte za PAL tudi sami vozite in jih ne ocenjujete samo po fotografijah.

Analogija za tale primer s Kio bi bila, da bi po objavi testov EuroNcap objavili PR tekst ene same firme, čeprav bi bilo na testih npr. 10 avtomobilov, ker druge firme pač (še) ne bi poslale svojih PR tekstov. Ampak mislim, da tega praviloma ne delate, ker dobivate/poiščete originalno objavo EuroNcap.

Neodgovorjeno ostaja vprašanje o PR/medijskem pokritju nagrad Good Design za druge znamke in tudi za prejšnja leta. Uvoznik Hyundaia v deželi očitno ne prevaja in distribuira PR tekstov principala:
globalpr.hyundai.com...o?dID=5381
Kaj pa drugi nagrajenci: BMW, M-B, Mini, VW?

Strani: 1