Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Katastrofalno stanje slovenskega letalstva

Strani: 1

anon-347166 sporočil: 247
[#2571198] 28.12.15 22:47
Odgovori   +    2
Helikopter ni imel programa vzdrževanja, ki ga zahteva evropska regulacija. Helikopter je vseeno opravljal polete.
"Poudariti je treba, da varnost letenja v RS zaradi tega ni ogrožena in je na primerljivi ravni kot v drugih državah EU", pravijo na letalski agenciji
To me spomni na sobotainfo.com/sites...k=1hwfw2cp
anon-338578 sporočil: 4
[#2571244] 29.12.15 10:06
Odgovori   +    6
čas vnosa: 29.12.15 05:43
Navajam: "Gre za Canadair CRJ-900LR z registracijo S5-AAV, ki ga na Adrii sicer imenujejo Vesna, najemajo pa ga od družbe Falko. Pred tem ga je uporabljala iraška letalska družba Iraqi Airways, ki ji je avgusta letos
EASA prepovedala letenje v Evropski uniji." Tukaj sta vsaj dva netočna podatka:
1. Letalo CRJ-900 LR, konstrukcijsko številko 15284 S5-AAV je bilo sicer enako kot letalo S5-AAU s konstrukcijsko številko 15283 narejeno po naročilu Iraqi Airways, vendar ni bilo nikdar dobavljeno ali letelo za njih. Od konca proizvodnje do dobave Adrii Airways je bilo shranjeno v tovarni in pred preletom na Brnik servisirano prav tam.
2. Letalska družba Iraqi Airways nima splošne prepovedi letenja v EU. To vlja za določena letala te družbe. Letala Airbus A-300 z registracijami EP-IBA, EP-IBB, EP-IBC in EP-IBD ter A-310 z registracijami EP-IBK in EP-IBL imata dovoljenje in redno letita na zahodno evropska letališča. Zaradi sankcij ZDA pa jim na letališčih, kje so firme za oskrbo z gorivom v delni ali popolni ameriški ameriški lasti (London, Pariz, Frankfurt, KOeln, Kobenhaven in Amsterdam) ne dajo goriva, zaradi česar imajo vmesne tehnične pristanke na različnih letališčih. Nekaj časa so imeli redno pogodbo za pristajanje na Brniku, medtem ko trenutno v glavnem uporabljajo Prago in Istanbul.

Toliko o verodostojnosti preverljivih podatkov v članku. To seveda meče slabo luč na sicer korekten zapis in postavlja pod vprašanje tudi ostale navedbe. Pri tem pa je dejstvo, da zadeve z Javno agencijo za letalstvo niti po naključju niso dobre. Pa ne le zaradi pomanjkaja denarja. Gre najbolj za krizo vodenja, ki jepolitično nastavljeni kadri nikakor niso sposobni rešiti. Lahko zgolj odženejo strokovnjake, nikakor pa ne morejo pridobiti novih. Slovenska letalska druščina je relativno majhna in se vsi poznamo med sabo!
azrael sporočil: 325
[#2571255] 29.12.15 10:17 · odgovor na: anon-338578 (#2571244)
Odgovori   +    0
Delfin, hvala za objavo, imate prav, del o Iraqi sem odstranil. Za napako se vsem opravičujem.

LP Rok Pikon
anon-241643 sporočil: 6
[#2571307] 29.12.15 14:04 · odgovor na: anon-338578 (#2571244)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 29.12.15 13:12
Delfin, da nisi ti mogoče zamešal Iraqi z Iran Airways?
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2571369] 29.12.15 21:39
Odgovori   +    0
Neskladja kot izraz rezultata strokovnega pregleda pomeni da so out od potrebnega dosega standarda predpisa. Izraz neskladje je PR izraz nedoseganja predpisanih standardov. Katerikolih.
anon-338578 sporočil: 4
[#2571398] 30.12.15 07:56 · odgovor na: anon-241643 (#2571307)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 29.12.15 14:20
Se opravičujem za zmedo v drugem odstavku. Napako sem opazil šele, ko je bil prispevek že objavljen. In res je, v mislih sem imel čisto nekaj drugega. AAT je svojčas vzdrževala dva CRJ-900od Iraqi Airways, to je dejstvo. Tisto okrog tankanja pa velja za Iran Air, ki so ga prizadele sankcije.

Strani: 1