Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Lidl se preobraža, tudi pri nas: kako se bodo odzvali klasični trgovci?
Strani: 1
sporočil: 1.447
Hm samo Tuš ima še vedno višji tržni delež kot 2012 in 2013. Tale
statistika je bolj tako, niste našli daljšega časovnega obdobja.
sporočil: 6.403
Zakaj je v Hoferju npr. pivo pod oznako Bergkönig (plava piksna in
mala flaška), ki ga polni Laško in ni po mojem okusu nič slabše od
zelenega Laškega po 0,66 €, cena zelenega pa je 1 €?
Razumem koncept teh trgovskih blagovnih znamk vendar vseeno je ta razlika velika.
Razumem koncept teh trgovskih blagovnih znamk vendar vseeno je ta razlika velika.
sporočil: 249
Smo pa tudi taki, ki kravatarjev in njihovega gospodarstva ne
podpiramo niti v sanjah.
Strani: 1