Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bodo Madžari investirali v drugi tir
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 10.12.2015 09:38
Tuja investicija v drugi tir se že bolje sliši. Za povračilo
nekajstomilijonskega vložka lahko damo Madžarom v koncesijo
Slovenske železnice za 50 let. Če se ta madžarska investicija
realizira in bo npr. od vrednosti drugega tira odvisno časovno
trajanje koncesije bo zanimivo spremljati slovensko politiko, ki bo
ob pomoči državnih ekonomistov iz EF zmanjševala vrednost
investicije in "damijanovih" multiplikatorjev. Ne bi nas
presenetilo, če bi slovenska politika Madžarom dejala, da cena 1,5
milijard ni bila mišljena resno in je bila le za domačo uporabo, in
za primer, če bi drugi tir gradili z denarjem iz proračuna, kajti
ob porabi proračunskega denarja politika mora upoštevati veliko
"lokalnih običajev".
sporočil: 1.476
Vseeno mi je ali bodo delavci jedli gulaž, riž ali ćevape. Tako
majhen projekt v svetovnem merilu pa tak cirkus. Sklestit projekt
na nujne zadeve in zakopat lopato!
sporočil: 5.462
[FIN-311684]Kakšna tuja investicija? 100 mio od 1400 ni nič. Končna cena po vseh aneksih bo itak vsaj 2 mrd, ker bodo v predorih odkrili še prav posebej trdo skalo etc.
Tuja investicija v drugi tir se že bolje sliši.
Lp,
M
sporočil: 676
Zakaj pa sploh rabimo hitrost 160 km/h na tej skoraj popolnoma
tovorni progi in še to samo na teh ubogih 25 kilometrih???? Že
sedaj vozijo vlaki v Koper s 70 km/h, iz Kopra pa zaradi uspona le
od 50 d0 60 km/h. In tudi po novi progi ne bi vozili več kot 80,
saj bi za večjo hitrost porabljali ogromno energije in tudi naši
tovotni vagoni niso uporabni za večje hitrosti. Proga iz Divače
proti Ljubljani pa omogoča hitrost tovornim vlakom 75 km/h in tako
bo še nadalnjih sto let. Zato je potrebno drugi tir zgraditi poleg
obstoječega tira za trikrat manjše stroške.
sporočil: 1.010
Najprej porihtajmo prvi tir, da bodo vlaki lahko furali z
normalnimi hitrostmi in boš v eni uri iz lj v kopru oz. murski.
Takrat se bo tudi folk začel vozit z vlakom in bodo posledično
železnice profitabilne.
sporočil: 1.779
Hmmmm, če že bo EU sofinancirala to progo, je gotovo ne bo zato, da
bi Madžari (ali kdorkoli drug) na njej imeli poseben položaj.
Madžarska ponudba torej ni združljiva z Brusljem in oboje hkrati ne
bo šlo skozi.
sporočil: 970
V eni uri prideš po krajši poti komaj z avtom. Vlak ima bistveno
daljšo pot, pa še postanke. V Sloveniji je poseljenost in razdalje
med kraji tako majhne, da ni ravno potreb nekih hudo hitrih
vlakih.
Se pa strinjam, da tako kot imamo zdaj je pa absurdno. Še tam, kjer bi vlaki lahko vozili hitreje, ne smejo zaradi raznih prehodov in postaj pri vsaki pasji uti.
Kar se tiče pa drugega tira Divača - Koper, pa rabimo v štartu samo izogibališče, da se lahko 2 vlaka srečata na pol poti, nato pa cel tir na obstoječi trasi.
Se pa strinjam, da tako kot imamo zdaj je pa absurdno. Še tam, kjer bi vlaki lahko vozili hitreje, ne smejo zaradi raznih prehodov in postaj pri vsaki pasji uti.
Kar se tiče pa drugega tira Divača - Koper, pa rabimo v štartu samo izogibališče, da se lahko 2 vlaka srečata na pol poti, nato pa cel tir na obstoječi trasi.
Strani: 1