Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bodo Madžari investirali v drugi tir

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2567787] 10.12.15 09:28
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 10.12.2015 09:38
Tuja investicija v drugi tir se že bolje sliši. Za povračilo nekajstomilijonskega vložka lahko damo Madžarom v koncesijo Slovenske železnice za 50 let. Če se ta madžarska investicija realizira in bo npr. od vrednosti drugega tira odvisno časovno trajanje koncesije bo zanimivo spremljati slovensko politiko, ki bo ob pomoči državnih ekonomistov iz EF zmanjševala vrednost investicije in "damijanovih" multiplikatorjev. Ne bi nas presenetilo, če bi slovenska politika Madžarom dejala, da cena 1,5 milijard ni bila mišljena resno in je bila le za domačo uporabo, in za primer, če bi drugi tir gradili z denarjem iz proračuna, kajti ob porabi proračunskega denarja politika mora upoštevati veliko "lokalnih običajev".
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2567794] 10.12.15 09:55
Odgovori   +    6
Vseeno mi je ali bodo delavci jedli gulaž, riž ali ćevape. Tako majhen projekt v svetovnem merilu pa tak cirkus. Sklestit projekt na nujne zadeve in zakopat lopato!
pcs sporočil: 5.462
[#2567795] 10.12.15 10:11 · odgovor na: anon-317028 (#2567787)
Odgovori   +    5
[FIN-311684]
Tuja investicija v drugi tir se že bolje sliši.
Kakšna tuja investicija? 100 mio od 1400 ni nič. Končna cena po vseh aneksih bo itak vsaj 2 mrd, ker bodo v predorih odkrili še prav posebej trdo skalo etc.

Lp,
M
anon-202034 sporočil: 676
[#2567811] 10.12.15 10:40 · odgovor na: anon-207862 (#2567794)
Odgovori   +    3
Zakaj pa sploh rabimo hitrost 160 km/h na tej skoraj popolnoma tovorni progi in še to samo na teh ubogih 25 kilometrih???? Že sedaj vozijo vlaki v Koper s 70 km/h, iz Kopra pa zaradi uspona le od 50 d0 60 km/h. In tudi po novi progi ne bi vozili več kot 80, saj bi za večjo hitrost porabljali ogromno energije in tudi naši tovotni vagoni niso uporabni za večje hitrosti. Proga iz Divače proti Ljubljani pa omogoča hitrost tovornim vlakom 75 km/h in tako bo še nadalnjih sto let. Zato je potrebno drugi tir zgraditi poleg obstoječega tira za trikrat manjše stroške.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2567826] 10.12.15 11:11 · odgovor na: anon-202034 (#2567811)
Odgovori   +    2
Najprej porihtajmo prvi tir, da bodo vlaki lahko furali z normalnimi hitrostmi in boš v eni uri iz lj v kopru oz. murski. Takrat se bo tudi folk začel vozit z vlakom in bodo posledično železnice profitabilne.
Neuvrscen sporočil: 1.779
[#2567845] 10.12.15 11:49
Odgovori   +    0
Hmmmm, če že bo EU sofinancirala to progo, je gotovo ne bo zato, da bi Madžari (ali kdorkoli drug) na njej imeli poseben položaj. Madžarska ponudba torej ni združljiva z Brusljem in oboje hkrati ne bo šlo skozi.
anon-202165 sporočil: 970
[#2567854] 10.12.15 12:09 · odgovor na: anon-258692 (#2567826)
Odgovori   +    1
V eni uri prideš po krajši poti komaj z avtom. Vlak ima bistveno daljšo pot, pa še postanke. V Sloveniji je poseljenost in razdalje med kraji tako majhne, da ni ravno potreb nekih hudo hitrih vlakih.

Se pa strinjam, da tako kot imamo zdaj je pa absurdno. Še tam, kjer bi vlaki lahko vozili hitreje, ne smejo zaradi raznih prehodov in postaj pri vsaki pasji uti.

Kar se tiče pa drugega tira Divača - Koper, pa rabimo v štartu samo izogibališče, da se lahko 2 vlaka srečata na pol poti, nato pa cel tir na obstoječi trasi.
anon-202034 sporočil: 676
[#2568000] 10.12.15 20:18 · odgovor na: anon-202165 (#2567854)
Odgovori   +    0
Izogibališč je že na obstoječi trasi pet...torej manjka le tir.

Strani: 1