Strani: 1

FIN-368181 sporočil: 2.807
[#2566237] 02.12.15 01:38
Odgovori   +    19
Morda pa propad Adrie pomeni, da bomo končno bolj povezani z Zahodom....
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2566239] 02.12.15 05:32
Odgovori   +    12
Zakaj nas Jazbec tako grdo gleda? Jezi se nase in na celi svet? So ga prisili, da je šef SDH in opravlja delo, ki večkrat presega njegove zmožnosti? Kako lahko njegovi sodelavci delajo pod tako grdim pogledom? V tem človeku je premalo zbranosti in notranje umiritve. Zdi se osoren, jezen, napet in nepotrpežljiv. Na sodelavce ne prenaša moč čistega, globokega pogleda.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2566252] 02.12.15 07:56
Odgovori   +    6
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2566400] 02.12.15 17:40 · odgovor na: anon-48899 (#2566252)
Odgovori   +    4
[tes]
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Tallin je čisto nekaj drugega kot Ljubljana. Je svetovljansko mesto, ki ga obšče ogromno turistov iz Skandinavije, Finske in celega sveta. Trajekti iz Helsinkov vozijo vsake dve uri, in veliko tudi iz Osla, Stockholma in Kopenhagna, da o letalskem prometu sploh ne govorimo.

Ljubljana pa je ena jankovičeva vokojebina, ki je nihče ne povoha. Še tisti tujci, ki se vozijo po avtocesti, komaj čakajo da zapustijo to neprijazno mesto in državo.
anon-195212 sporočil: 159
[#2566526] 03.12.15 12:59 · odgovor na: anon-48899 (#2566252)
Odgovori   +    0
[tes]

V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Kaj se je pokazalo, nič, ne prodajaj buč tes.
Estonci so se odločili, da brez nacionalnega prevoznika ne bodo, ustanovili novo firmo, ki je prevzela lete likvidiranega prevoznika, te začasno zanje opravlja Adria.
Slovenčki pa po diktatu eu komisije s sklonjeno glavo dobra podjetja prodajamo tujcem, nekatera služijo elitam kot molzne krave dokler jim jih vrli novinarji, ki prodajajo bučke kot v tem članku, ne pomagajo uničiti do konca.
Aerodrom ne želi odgovarjati, ker bo šel skupaj z Adrio... s parimi leti, ki so donosni pač tudi oni ne preživijo dolgo. Cargo so pa ob konkurenci v okolici samo mokre sanje.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2567492] 09.12.15 06:50 · odgovor na: anon-202494 (#2566400)
Odgovori   +    0
Debatiramo o Adriji ali Tallinu kot mestu? V kolikor je oz bo debata o Tallinu z veseljem sprejmem izziv.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2567802] 10.12.15 10:20 · odgovor na: anon-195212 (#2566526)
Odgovori   +    0
[Franci999]
> [tes]
>
Kaj se je pokazalo, nič, ne prodajaj buč tes.
Estonci so se odločili, da brez nacionalnega prevoznika ne bodo, ustanovili novo firmo, ki je prevzela lete likvidiranega prevoznika, te začasno zanje opravlja Adria.
Slovenčki pa po diktatu eu komisije s sklonjeno glavo dobra podjetja prodajamo tujcem, nekatera služijo elitam kot molzne krave dokler jim jih vrli novinarji, ki prodajajo bučke kot v tem članku, ne pomagajo uničiti do konca.
Aerodrom ne želi odgovarjati, ker bo šel skupaj z Adrio... s parimi leti, ki so donosni pač tudi oni ne preživijo dolgo. Cargo so pa ob konkurenci v okolici samo mokre sanje.
Brez frustracij prosim, bi šlo? Adrija ne opravlja poletov. Se enkrat .

Strani: 1