Strani: 1

anon-207862 sporočil: 1.476
[#2565050] 25.11.15 16:29
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-207862 25.11.2015 16:34
Politolog...hm...politolog...hm...politolog...hm. In zastopi se na "vse".
Yaooo....yaka muda & vsakih par mesecev na novi vodilni poziciji. Copperfield lično. Avto bo katastrofa; brez dvoma. Servisni interval na 5000 km.
pobalin sporočil: 14.456
[#2565056] 25.11.15 16:59
Odgovori   +    1
pred sedmimi meseci pa sem prevzel program razreda D, ki zajema od razvoja, oblikovanja, načrtovanja prodaje do trženja.
S talismanom imam še res veliko dela, s tem avtomobilom želimo prodreti v Evropo, v Afriko, Azijo vključno s Kitajsko in Indijo ter na Bližnji vzhod.
To pomeni, da so talismana od razvoja in oblikovanja do končne oblike spravili drugi, Šušnjara pa ga bo zdaj moral spravljati v promet. Takole izgleda, da so Francozi poslali Hrvata v žerjavico po kostanj, ker po fiasku dveh lagun talismana sploh ne bo lahko prodajati - tudi če je najboljši v tem razredu.
anon-381148 sporočil: 6
[#2565069] 25.11.15 18:31
Odgovori   +    7
še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
sopranos sporočil: 11.404
[#2565084] 25.11.15 19:54 · odgovor na: anon-381148 (#2565069)
Odgovori   +    28
[AdriaTing]
še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2565153] 26.11.15 09:32 · odgovor na: sopranos (#2565084)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 26.11.2015 09:37
[sopranos]
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja

Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"

mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...
milos9 sporočil: 1.046
[#2565158] 26.11.15 09:39 · odgovor na: drugmirko (#2565153)
Odgovori   +    0
O Tomosu smo pisali, tole je zadnji zapis - live.finance.si/1831...-MPO-Kabel
chef sporočil: 2.986
[#2565160] 26.11.15 09:50 · odgovor na: milos9 (#2565158)
Odgovori   +    0
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2565171] 26.11.15 10:20 · odgovor na: sopranos (#2565084)
Odgovori   +    3
[sopranos]
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja

Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
Odličen komntar! Res je potrebno dandanes slediti kupcem, njihovim potrebam in željam. Strinjam se tudi glede primerjeve Jobs-Nokia! DOdal bi samo, da v sloveniji imamo dva ekstrema, jebivetre, ki se imajo za Jobsa in niso 1% učinkoviti in tehnologe-naravoslovce, ki mislijo, da bodo brez družboslovnih znanj naredili najboljši marketing in se prodajali sami od sebe. Žal to tako ne gre.
pobalin sporočil: 14.456
[#2565194] 26.11.15 11:31 · odgovor na: chef (#2565160)
Odgovori   +    3
[chef]
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
Tudi jaz ne vem. Od naših medijev, ki se vsi po vrsti vtikajo v nerazkrito kupnino, kot da je to glavna stvar, tudi nisem izvedel kaj več o novem lastniku Tomosa. Ta cilja na podvojitev simbolične proizvodnje, ki jo je dosegala mednarodna korporacija Hidria, čeprav je MPO Kabel star dobra štiri leta, opazne in hitro rastoče prihodke ima šele od leta 2013, lani pa je obrnil več kot. Je torej prava gazela?

Mogoče. Ali pa je naslednik Kapisa, Dnevnikove bronaste gazele 2003, ki je zadnjo novico na svoji spletni strani objavila novembra 2009,
www.kapis-cables.com...etail.html
leta 2012 pa je od njih prišla tale izjava:
Tudi v Sloveniji so naša pričakovanja vezana na nove investicije v javni sektor, predvsem v posodobitve elektro-energetskega sistema. Večino svojih prihodkov v Sloveniji ustvarimo s prodajo prek javnih razpisov Javnim elektro družbam, ki pa so v zadnjem času razpise skrčile na minimum.
gazela.dnevnik.si/sl...pacitetami
Kapisu so samo eno leto pozneje prihodki padli za 4/5, izguba je močno presegla letne prihodke, zdaj je v stečaju, slovenski posli pa so očitno preneseni na MPO kabel. Ne poznam njihove ponudbe, ampak zdi se mi, da so po lanskem žledu slovenske potrebe po določenih kablih precej narasle. Ja, iskalnik Financ je super. Pokaže kup člankov o Kapisu. Novica Mihajlović je pisal prav o poslovni priložnosti zaradi žledu:
www.finance.si/83577...v-stečaju

Človek bi pričakoval, da bo dva dni po objavi novice o prodaji Tomosa v poslovnem dnevniku o novem lastniku lahko prebral vsaj toliko kot je nametano tu zgoraj oziroma kolikor na ključne besede MPO kabel, Iztok Pikl in Kapis navrže iskalnik Financ. Če že ne kažete posebne volje do informiranja zahtevnejših bralcev, z malo truda vsaj izpostavite bogastvo svojega arhiva, namesto da prepisujete sta.si-agencijske neslanosti.

Sicer pa Tomosu tudi z novim lastnikom želim uspešno delo in poslovanje.
chef sporočil: 2.986
[#2565196] 26.11.15 11:38 · odgovor na: pobalin (#2565194)
Odgovori   +    0
Ne mešaj mene zraven ;)
pobalin sporočil: 14.456
[#2565206] 26.11.15 12:01 · odgovor na: chef (#2565196)
Odgovori   +    0
[chef]
Ne mešaj mene zraven ;)
No, ti si dal link na članek, res pa je ta nesrečni Tomos sem vrinil Milač in s tem prvi priklical bes popadljivega pobalina. :-)
chef sporočil: 2.986
[#2565210] 26.11.15 12:03 · odgovor na: pobalin (#2565206)
Odgovori   +    0
Še prej je bil pomoje drugmirko, ker ne vem zakaj bi mu sicer odgovarjal s Tomosom v temi o talismanu :D No, glavno da se midva razumeva ;) Lep dan
anon-231164 sporočil: 12
[#2565229] 26.11.15 12:57 · odgovor na: pobalin (#2565194)
Odgovori   +    0
Se ne bi moral bolj strinjati. Tudi jaz sem ob tej novici najprej začel brskati, kdo hudiča je ta novi lasntik.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2565271] 26.11.15 15:13 · odgovor na: chef (#2565210)
Odgovori   +    1
[milos9]
O Tomosu smo pisali, tole je zadnji zapis - live.finance.si/1831...-MPO-Kabel
[chef]
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
[pobalin]

Tudi jaz ne vem. Od naših medijev, ki se vsi po vrsti vtikajo v nerazkrito kupnino, kot da je to glavna stvar, tudi nisem izvedel kaj več o novem lastniku Tomosa. Ta cilja na podvojitev simbolične proizvodnje, ki jo je dosegala mednarodna korporacija Hidria, čeprav je MPO Kabel star dobra štiri leta, opazne in hitro rastoče prihodke ima šele od leta 2013, lani pa je obrnil več kot. Je torej prava gazela?

Mogoče. Ali pa je naslednik Kapisa, Dnevnikove bronaste gazele 2003, ki je zadnjo novico na svoji spletni strani objavila novembra 2009,
www.kapis-cables.com...etail.html
leta 2012 pa je od njih prišla tale izjava:

> Tudi v Sloveniji so naša pričakovanja vezana na nove investicije v javni sektor, predvsem v posodobitve elektro-energetskega sistema. Večino svojih prihodkov v Sloveniji ustvarimo s prodajo prek javnih razpisov Javnim elektro družbam, ki pa so v zadnjem času razpise skrčile na minimum.
> gazela.dnevnik.si/sl...pacitetami

Kapisu so samo eno leto pozneje prihodki padli za 4/5, izguba je močno presegla letne prihodke, zdaj je v stečaju, slovenski posli pa so očitno preneseni na MPO kabel. Ne poznam njihove ponudbe, ampak zdi se mi, da so po lanskem žledu slovenske potrebe po določenih kablih precej narasle. Ja, iskalnik Financ je super. Pokaže kup člankov o Kapisu. Novica Mihajlović je pisal prav o poslovni priložnosti zaradi žledu:
www.finance.si/83577...v-stečaju

Človek bi pričakoval, da bo dva dni po objavi novice o prodaji Tomosa v poslovnem dnevniku o novem lastniku lahko prebral vsaj toliko kot je nametano tu zgoraj oziroma kolikor na ključne besede MPO kabel, Iztok Pikl in Kapis navrže iskalnik Financ. Če že ne kažete posebne volje do informiranja zahtevnejših bralcev, z malo truda vsaj izpostavite bogastvo svojega arhiva, namesto da prepisujete sta.si-agencijske neslanosti.

Sicer pa Tomosu tudi z novim lastnikom želim uspešno delo in poslovanje.
[chef]
Še prej je bil pomoje drugmirko, ker ne vem zakaj bi mu sicer odgovarjal s Tomosom v temi o talismanu :D No, glavno da se midva razumeva ;) Lep dan

eeee... ja, res sem bil jaz! ker sem svoj zgornji post zaključil szi tem, da bi veliko raje zvedel kaj več o prodaji Tomosa in njegovem kupcu.... no, pol sem, takoj po postanju, našu tistega prvega (drugega takrat še ni bilo) in svoj post poeditiral, tik preden je Miloš repliciral... se dloboko opravičavam za povzročeni zaplet... ;) :)
pej hvala za odgovore z linki.
pobalin sporočil: 14.456
[#2565288] 26.11.15 16:56 · odgovor na: drugmirko (#2565271)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
eeee... ja, res sem bil jaz! ker sem svoj zgornji post zaključil szi tem, da bi veliko raje zvedel kaj več o prodaji Tomosa in njegovem kupcu.... no, pol sem, takoj po postanju, našu tistega prvega (drugega takrat še ni bilo) in svoj post poeditiral, tik preden je Miloš repliciral... se dloboko opravičavam za povzročeni zaplet... ;) :)
Dragi druže Mirko, hvala za pojasnilo. Res sem se spraševal, kaj za vraga sta Milač in Kačič poturila noter ta Tomos. Mogoče sta včasih šlampasta, nista pa nora. Plötzlich alles klar! :-)
danimo sporočil: 89
[#2565360] 27.11.15 07:50 · odgovor na: sopranos (#2565084)
Odgovori   +    0
jaz ne bi nokie,

odkar je američan prišel z microsofta z namenonm da zdruši nokio in microsoft ustvari svoj telefon s poceni denarjem, je slo vse navzdol
sisli jih je na delajo na simbianu čeprav je bil OS v kurcu do konca, in še ne uporaben.

microsoftu je uspelo, tako kot veliko naših podjetij da so direktorji spravli na kolena firmo v kateri so delali in nato odprli svojo firmo z isto dejavnostjo

to je zmaga

vse čestitek hrvatu, da je zagret in odprt za vse ideje
danimo sporočil: 89
[#2565361] 27.11.15 07:56
Odgovori   +    1
vse čestitte

nimamo vsi sreče da bi tako naskakovali po položajih čeprav delamo odlične stvari, vse ideje realiziramo, nihče ne vidi da delaš še doma do 2-3 vjutro, v službi nadaljuješ ob 7.
amapk kaj moreš če je mišljenje našiv šefov takšno kot je delajo nič pa to počasi.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2565374] 27.11.15 10:08 · odgovor na: drugmirko (#2565153)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 27.11.15 09:34
[drugmirko]
za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"

mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...
Druže Mirko, če bi ti poznal razmere v Renaultu, bi vedel, da Hrvati vrtijo jezik, Slovenci pa delajo in imajo rezultate (ki si jih Hrvati nato zelo radi lastijo). Francozi so bolj podobni Hrvatom, slednji so mojstri lezenja v rit, Francozom to godi, rezultat pa so razni šušnjare. Ne pravim, da je tip nesposoben, pravim samo, da je cel trop ljudi enako ali bolj sposobnih kot on, a nimajo takšnih diplomatskih spretnosti (= interna politika).

Verjemi, res sposobni in pridni Hrvati (ki pa jih prav ogromno nisem spoznal, pa sem delal z njimi v več multinacionalkah) doživijo enako usodo kot Slovenci, kadar dosegajo odlične rezultate ali izvedejo dobre projekte - trepljaj po ramenih, 2% višjo plačo in delaj isto še naprej naslednjih 10 let.

Obstaja razlog, zakaj so Slovenci veliko bolj cenjeni v germanskih deželah in podjetjih. Ne samo v primerjavi s Hrvati, nasplošno.
153 sporočil: 9.333
[#2565386] 27.11.15 10:50
Odgovori   +    0
Bi morda bil Frano Šušnjar lahko
za ustrezen vzorec, da šušmarjev
ne gre preganjati na vsaki zvonec ?

Sodražan

Strani: 1