Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Optimalna izbira za preudarne poslovneže

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[#2560908] 05.11.15 08:21
Odgovori   +    3
V kontekstu Kie nekateri radi njeno domnevno priljubljenost v Nemčiji. Jaz sem tam od maja in moram reči, da jih v mojem okraju (Baden-Württemberg) praktično ni. Poleg vseh nemških avtov se vidijo še Dacie, Fordi, vsi Francozi, Škode, Fiati in še nekaj japoncev. Vse videne Kie in Hyundaje bi pa lahko preštel na prste obeh rok (pa še od teh ima ena slovensko registracijo, druga je imela češko...). Saj mogoče je v drugih delih Nemčije kaj drugače. Ima kdo kakšno statistiko za celo Nemčijo?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2560916] 05.11.15 08:38 · odgovor na: anon-116402 (#2560908)
Odgovori   +    0
anon-241698 sporočil: 1
[#2560950] 05.11.15 09:54
Odgovori   +    3
Naslov ni najbolj primeren.

Pri preudarnosti velik del igra cena. In ta je glede na konkurenco (pre)visoka. Enako, kot je bila v preteklosti, posledično ima optima zanemarljiv tržni delež.

Uvoznik se lahko tolaži s primerjavami, da je primerljivo opremljena konkurenca dražja, ampak to ne bo bistveno vplivalo na prodajo.
anon-293132 sporočil: 134
[#2560963] 05.11.15 10:22
Odgovori   +    3
Pod črto bo Optima ob upoštevani 7-letni garanciji in z njo povezanimi nižjimi stroški vzdrževanja verjetno res najbolj preudaren nakup v tem razredu - če bo zraven še kakšen spodbuden popust, še toliko bolj.
anon-319376 sporočil: 145
[#2561000] 05.11.15 11:58
Odgovori   +    4
čas vnosa: 05.11.15 11:43
Pred leti sem peljal svojo kio rio 1,4 na servis, zaradi prevelike porabe. Na avtocesti je prababil ob mirni vožnji cca 8 ali več litrov, čim pa je bil daljši klanec, pa tudi do 12 lit benzina. prodajalec me je tolažil, da se bo to kmalu uradilo samo od sebe. Pri 1500km sem peljal avto na servis v Btc ljubljana. Avto je bil cca 2uri v delavnici in v avto je vstopil samo en možakar, da je položil plastične prevleke kar je po dveh urah je to tudi odnesel. Potem me kličejo, da mi predajo vozilo, ker je popolnoma v redu. Pa ga ni nihče niti pogledal. Seveda sem hotel govoriti s šefom, saj tako lahko nategujejo samo tiste, ki ne morejo opazovati vozila, kot sem ga lahko jaz. A so mi poslali enega mladeniča, ki mi je hotel dopovedati, da ne znam voziti in da naj pridem enkrat kasneje z avtom, da mi bo on dokazal, da so podatki porabe taki, kot v prospektu piše. Za tak pouk, pa bi moral sam plačati gorivo in njegove ure učenja.
Sem jih hotel tožiti, a me je advokat pozoril, da je bo preveč stroškov, saj se taki barabini znajo izogibati vsem takim problemom. Reklama "Kia je najcenejši avto", velja samo, dokler ga gledaš v garaži, na vožnji, pa to ne velja več.
Žal je edina rešitev taka, da nikoli več Kie v hišo.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2561006] 05.11.15 12:16 · odgovor na: anon-319376 (#2561000)
Odgovori   +    1
Tudi jaz nimam dobre izkušnje s Kio: forum.finance.si/?m=...754&single

Je bila pa Kia včasih vsaj poceni, sedaj pa še to ni več. Glede serviserjev Kie imam tudi nekaj zanimivih izkušenj. Recimo to, da je serviser prvič zaračunal 3.3L olja (kot je v tehničnih podatkih), drugič 3.5L, tretjič 4L. No, četrtič ni več on servisiral. Pa taisti serviser na servisu očitno ni sploh pogledal zavornega diska, kljub opozorilu, da tam nekaj ropota. Če par sto km sem menjal gume in me je skoraj kap, ko sem videl s kakšnim diskom se vozim. In to po pičlih 60 tisoč prevoženih, ko nekako še nisem računal na menjavo.
anon-297342 sporočil: 416
[#2561007] 05.11.15 12:17 · odgovor na: anon-241698 (#2560950)
Odgovori   +    2
Škoda, da ne ponudijo tudi bolj osnovno opremljene različice, ki bi s ceno konkurirala avtomobilskemu razredu nižje, podobno, kot je to praksa drugod po svetu. Marsikdo, ki potrebuje tako velik avto, bi bil zadovoljen tudi z ročno klimo, jeklenimi platišči, navadnimi žarometi, oblazinjenjem v blagu, bencinskim motorjem, ipd.
anon-304487 sporočil: 967
[#2561028] 05.11.15 13:24 · odgovor na: anon-297342 (#2561007)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 05.11.15 13:08
Končno še nekdo, ki ga ni čisto zapustila pamet!

Tudi jaz gledam za tak primerek avta višjega srednjega razreda, ampak ga - enostavno ni več!

A res proizvajalci mislijo, da čisto vsi želijo kupovati zgolj tačskrin plastik-fantastik spake, za dobo največ pet let?!
anon-202165 sporočil: 970
[#2561045] 05.11.15 14:18 · odgovor na: anon-304487 (#2561028)
Odgovori   +    3
Po mojem bi se pri Mazdi še našlo kaj takega.

Tale Kia je pa predraga in ne bo prav pogost pojav na naših cestah.
anon-304487 sporočil: 967
[#2561080] 05.11.15 16:06 · odgovor na: anon-202165 (#2561045)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 05.11.15 15:54
Ja, sem opazil tudi jaz. Očitno je Mazda 6 danes tudi edina, ki še ima na voljo atmosferski motor in ne podlega splošni histeriji obvezne vgradnje turbin k bencinskim motorjem. Dizla namreč ne maram, naredim premalo km.

Hvala za info!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2561083] 05.11.15 16:12 · odgovor na: anon-304487 (#2561080)
Odgovori   +    0
Če ti je 147 konjev dovolj, obstaja tudi Avensis.
chef sporočil: 2.986
[#2561089] 05.11.15 16:42 · odgovor na: anon-304487 (#2561080)
Odgovori   +    0
Ti boš za vedno ostal v kameni dobi? ;)
anon-304487 sporočil: 967
[#2561090] 05.11.15 16:42 · odgovor na: anon-154083 (#2561083)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.11.15 16:23
Seveda je zame moči več kot dovolj, saj vendar nisem Fitipaldi!

Hvala!!!
anon-202165 sporočil: 970
[#2561169] 06.11.15 07:36 · odgovor na: chef (#2561089)
Odgovori   +    0
Mene prav zanima kako bo, ko bodo tile razni supermoderni in supervarčni tsi-ji in ecoboosti stari 5+ let in imeli 200.000+ km... bo to sploh še kdo kupil, ali se bodo iskali samo motorji za te avtomobile?
chef sporočil: 2.986
[#2561191] 06.11.15 08:51 · odgovor na: anon-202165 (#2561169)
Odgovori   +    1
A tole tipkas na masini s 386SX procesorjem ali imas kaj novejsega? Pentium? Za bivse uporabnike 1.4 in 1.6 atmosferca je ecoboost pravi raj in s podobno rabo so predsodki odvec. Sem pred casom vozil 1.5 atmosferc, star 10 let z 90k km. Najbolj vesel sem bil, ko sem vrnil kljuce. Katastrofa v vseh pogledih in zrelo za odpad. Sicer pa sem bolj ciljal na famo o dizlih in kilometrih, ki mu je ostala iz kamene dobe in casov golfov dvojk. Cas gre naprej ;) Ce drugega ne, so novi modeli varnejsi in imajo precej uporabnih sistemov. Ne se bat sprobat ;)
anon-202165 sporočil: 970
[#2561225] 06.11.15 09:56 · odgovor na: chef (#2561191)
Odgovori   +    0
Tipkam pravzaprav v remote desktop :)

Kar se tiče pa downsizinga pa sem skeptičen predvsem do tistih 1.0 in 1.2 tricilindrskih mlinčkov, ki jih tlačijo tudi v poldrugo tono težke avtomobile C ali celo D segmenta. To da je namesto 1.6 ali 1.8 atmosferca zdaj 1.4 turbo je že čisto fajn. Že zaradi tega ker imajo avtomobili danes konkretno večjo maso kot nekoč. Kar se tiče pa dizlov, pa vem da ne rabijo več pol ure in 20 km da pridejo na delovno temperaturo. Vendar pa bi za vsakdanje jajcanje po mestu vseeno izbral bencinarja.

Strani: 1