Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Živeli prekerci!
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 29.10.2015 06:44
Zakaj slovenski vladajoči in diktatorski javni sektor dobesedno
sovraži prekerne podjetnike in jih želi zadaviti z davki? Zato, ker
delamo 10, 12 ali 15 ur dnevno tudi v soboto in nedeljo, in na delo
hodimo delat in ne kot večina javnega sektorja, ki hodi v službo in
na koncu meseca dobi plačo. Uber voznikom pusti skoraj ves zaslužek
(75 odstotkov), slovenski požrešen javni sektor, ki ga ponazarjajo
štruklji, koprivnikarji in kuštrini pa bi podjetnikom pustil le 25
odstotkov.
sporočil: 48.253
Pa delo na črno, Uberjev voznik ni nikjer zaposlen, potrebuje samo pametni telefon in avto (no, v Sloveniji tudi licenco za prevoz potnikov). Kaj bo rekel tržni inšpektorat?Kaj bo rekel? Isto kot inspektorati marsikje drugje po svetu, prepovedal ga bo, ce ne bodo imeli vozniki vsaj svojega s.p.ja.
Sicer pa naceloma ljubljana ne rabi Uberja, ker so cene prevozov s taksijem ze itak zelo nizke, v svojem casu (taksije uporabljam redno ze 15 let) pa se nisem naletel na mocno odstopanje taksimetra.
Vozniki znajo povedati, da so cene prevozov tako nizke (zaradi velike konkurence), da so pred padcem cene goriv delali skoraj samo za bencin.
Drzava v sloveniji je zelo blago regulirala taksi sluzbe in rezultat je to, da smo ljubljancani imeli storitve na ravni uberja (minus mobilna aplikacija) ze leta in leta.
Uber je disruptiven tam, kjer je stevilo taksijev mocno omejeno, ne pa v sloveniji. Vecina taksistov v sloveniji je s.p. in bodo z veseljem pac vozili za uber namesto za lokalno taksi zdruzenje, ali pa celo za oboje. Velike razlike pa ne bo.
sporočil: 35
čas vnosa: 29.10.15 05:51
Vse te delavce bodo čez nekaj let nadomestili samovozeči
avtomobili, tako da sploh ne bomo več potrebovali prekercev. Tudi v
drugih panogah imamo verjetno 3/4 odvečnih ljudi. Jasno mi ni
edino, kdo bo plačeval vse te storitve, če bodo odavtomatizirani
ljudje brez prihodkov čepeli doma.
Prepričan sem, da takšen članek ne Upworku ne stane več kot 2€.
Prepričan sem, da takšen članek ne Upworku ne stane več kot 2€.
sporočil: 11.404
Na Zemlji bo kmalu 10 milijard ljudi. Prevec, da bi lahko vsi imeli
standard srednjega sloja na Zahodu. S sedanjimi "inovacijami" v ZDA
nacrtno in sistematicno unicujejo srednji sloj in se pripravljajo
na obdobje avtomatizacije, ko bodo te prekerce lepo vrgli pod
avtobus. Ob nekontroliranih migracijah, ki smo jim sedaj prica, bo
to vodilo k vzponu novih ekstremisticnih ideologij, kot sta
komunizem in nacizem. V visokotehnoloskih druzbah, ko je vse v
digitalni obliki, bo najvecja disrupcija to, da se bodo proti njej
borili na analogni nacin. Zato recimo neke visokotehnoloske ZDA ne
morejo premagati low tech Afganistancev. Podobne stvari so se
dogajale ob koncu rimskega imperija. No, pustimo se
presenetiti.
P.s. Bo zanimivo videti, kaj boste novinarji Financ rekli, ko bo Google se malo izboljsal prevajalnik in bodo svetovne novice za 1 euro na clanek pisali v Indiji in ga nato z Google translate prevedli v slovenscino. :)
P.s. Bo zanimivo videti, kaj boste novinarji Financ rekli, ko bo Google se malo izboljsal prevajalnik in bodo svetovne novice za 1 euro na clanek pisali v Indiji in ga nato z Google translate prevedli v slovenscino. :)
sporočil: 48.253
Se enkrat sem bral clanek. In je totalno mimo.
Prvic:
www.taxi-rondo.si/
Kaj vidite levo zgoraj? Kreditne kartice, placilne kartice, moneta, vse zivo, majke mi. Verjetno tega nimajo VSI taksisti, ampak pac reces da bos placal s kartico pri klicu, a ne?
Skratka, frajer z avtom brez licence za prevoz potnikov, brez zavarovanja za komercialni prevoz potnikov, in brez s.p.ja je ilegalen tako sedaj kot bo ilegalen z uberjem, in je ilegalen na vecini trgov, kjer Uber operira.
Se pravi, avtor si zeli da ga po cesti vozi ubervoznik, ki ze 24ur ni spal?
Ce bi ves cas vozil po omejitvi 50 km/h, bi moral navoziti 12.000 ur na leto.
Skratka, ce se nisem zmotil v racunanju, ga avtor serje tako, da je joj.
Finance se vedno ostajajo aktivisticne, namesto kvalitetne.
Prvic:
A Uber je tudi nekakšen marksistični ideal. Uber voznikom pusti skoraj ves zaslužek (75 odstotkov), delavci pa so sami lastniki »produkcijskih sredstev«.Kako je to drugace od veliko slovenskih taksistov? A je sploh kaj drugace? Koliko pobere taksi drustvo slovenskemu taksistu ki vozi kot sp z svojim avtom? Vec ali manj kot 75%?
Za plačilo ne potrebuješ gotovine, plačaš prek aplikacije s plačilno kartico.Vidi se, da je ta clanek pisal nekdo, ki se v ljubljani vozi s taksiji enkrat na 10 let. Morda bi pa vseeno vprasal koga, ki je malo bolj frekventen uporabnik? Ce ne, lahko pomaga web stran:
www.taxi-rondo.si/
Kaj vidite levo zgoraj? Kreditne kartice, placilne kartice, moneta, vse zivo, majke mi. Verjetno tega nimajo VSI taksisti, ampak pac reces da bos placal s kartico pri klicu, a ne?
Pa delo na črno, Uberjev voznik ni nikjer zaposlen, potrebuje samo pametni telefon in avto (no, v Sloveniji tudi licenco za prevoz potnikov).To smo ze rekli, da je ilegalno po miljonu kriterijev, tako v sloveniji, kot v veliko drzavah, kot nenazadnje tudi v kaliforniji (kjer moras imeti kot podjetnik vsaj s.p., kot je zadnjic povedal Vinci).
Skratka, frajer z avtom brez licence za prevoz potnikov, brez zavarovanja za komercialni prevoz potnikov, in brez s.p.ja je ilegalen tako sedaj kot bo ilegalen z uberjem, in je ilegalen na vecini trgov, kjer Uber operira.
Namesto da bi Uber, ki pomeni dodatno ponudbo prevozov, sprejemali z odprtimi rokami, ga Evropejci odganjamo. Po mojem mnenju zato, ker posega v ideal, ki ga v Evropi poznamo že desetletja. To je, da vsak dela po osem ur (ponekod manj) in za to konec meseca dobi plačilo.Me zanima koliko ur delajo ljubljanski taksisti. A je avtor to preveril? Sicer pa ze zakonodaja omejuje profi voznike na 9 ur voznje na dan, ce prav razumem?
Se pravi, avtor si zeli da ga po cesti vozi ubervoznik, ki ze 24ur ni spal?
Delavci imajo plače toliko, kolikor je zaslužijo. Sami določajo razmerje med denarjem in prostim časom. Tako nekateri vozniki Uberja lahko zaslužijo več, kot je na DUTB zaslužil Torbjörn Månsson.Pri ceni ljubljanskih taxi prevozov, ki je 0.75 EUR/km (saj je to avtor preveril, a je tako?), bi za 250k EUR prihodkov (ce zanemarimo vse druge stroske razen bencina, ki nanese cez palec 0.1 EUR/km) moral taksist na leto prevoziti okrog 350.000 placanih kilometrov. Ker je vecina vozenj v eno stran (uber tu ne pomaga nic bolj kot prijazna punca na centrali), dajmo reci pavsalno da bi moral narediti 600.000 kilometrov, sploh ker bencin trosijo tudi voznje brez potnikov.
Ce bi ves cas vozil po omejitvi 50 km/h, bi moral navoziti 12.000 ur na leto.
Skratka, ce se nisem zmotil v racunanju, ga avtor serje tako, da je joj.
Finance se vedno ostajajo aktivisticne, namesto kvalitetne.
sporočil: 48.253
[mlamat]ma odj* ga s temi samovozecimi avtomobili. ne bodo.
Vse te delavce bodo čez nekaj let nadomestili samovozeči avtomobili,
sporočil: 325
[bc123a]Nikjer v Sloveniji ni mogoče plačati tako enostavno kot pri Uberju. Nekateri vozniki Uberja v enem mesecu zaslužijo 20 tisoč dolarjev. Ne v Sloveniji, seveda. Se strinjam, da je primerjava ponesrečena - v Sloveniji ne bo nihče mogel z Uberjem zaslužiti toliko kot Mansson.
Se enkrat sem bral clanek. In je totalno mimo.
Prvic:
> A Uber je tudi nekakšen marksistični ideal. Uber voznikom pusti skoraj ves zaslužek (75 odstotkov), delavci pa so sami lastniki »produkcijskih sredstev«.
Kako je to drugace od veliko slovenskih taksistov? A je sploh kaj drugace? Koliko pobere taksi drustvo slovenskemu taksistu ki vozi kot sp z svojim avtom? Vec ali manj kot 75%?
> Za plačilo ne potrebuješ gotovine, plačaš prek aplikacije s plačilno kartico.
Vidi se, da je ta clanek pisal nekdo, ki se v ljubljani vozi s taksiji enkrat na 10 let. Morda bi pa vseeno vprasal koga, ki je malo bolj frekventen uporabnik? Ce ne, lahko pomaga web stran:
www.taxi-rondo.si/
Kaj vidite levo zgoraj? Kreditne kartice, placilne kartice, moneta, vse zivo, majke mi. Verjetno tega nimajo VSI taksisti, ampak pac reces da bos placal s kartico pri klicu, a ne?
> Pa delo na črno, Uberjev voznik ni nikjer zaposlen, potrebuje samo pametni telefon in avto (no, v Sloveniji tudi licenco za prevoz potnikov).
To smo ze rekli, da je ilegalno po miljonu kriterijev, tako v sloveniji, kot v veliko drzavah, kot nenazadnje tudi v kaliforniji (kjer moras imeti kot podjetnik vsaj s.p., kot je zadnjic povedal Vinci).
Skratka, frajer z avtom brez licence za prevoz potnikov, brez zavarovanja za komercialni prevoz potnikov, in brez s.p.ja je ilegalen tako sedaj kot bo ilegalen z uberjem, in je ilegalen na vecini trgov, kjer Uber operira.
> Namesto da bi Uber, ki pomeni dodatno ponudbo prevozov, sprejemali z odprtimi rokami, ga Evropejci odganjamo. Po mojem mnenju zato, ker posega v ideal, ki ga v Evropi poznamo že desetletja. To je, da vsak dela po osem ur (ponekod manj) in za to konec meseca dobi plačilo.
Me zanima koliko ur delajo ljubljanski taksisti. A je avtor to preveril? Sicer pa ze zakonodaja omejuje profi voznike na 9 ur voznje na dan, ce prav razumem?
Se pravi, avtor si zeli da ga po cesti vozi ubervoznik, ki ze 24ur ni spal?
> Delavci imajo plače toliko, kolikor je zaslužijo. Sami določajo razmerje med denarjem in prostim časom. Tako nekateri vozniki Uberja lahko zaslužijo več, kot je na DUTB zaslužil Torbjörn Månsson.
Pri ceni ljubljanskih taxi prevozov, ki je 0.75 EUR/km (saj je to avtor preveril, a je tako?), bi za 250k EUR prihodkov (ce zanemarimo vse druge stroske razen bencina, ki nanese cez palec 0.1 EUR/km) moral taksist na leto prevoziti okrog 350.000 placanih kilometrov. Ker je vecina vozenj v eno stran (uber tu ne pomaga nic bolj kot prijazna punca na centrali), dajmo reci pavsalno da bi moral narediti 600.000 kilometrov, sploh ker bencin trosijo tudi voznje brez potnikov.
Ce bi ves cas vozil po omejitvi 50 km/h, bi moral navoziti 12.000 ur na leto.
Skratka, ce se nisem zmotil v racunanju, ga avtor serje tako, da je joj.
Finance se vedno ostajajo aktivisticne, namesto kvalitetne.
Sicer pa ni Slovenija samo Ljubljana - probaj dobiti taxi na Bledu ali na Jesenicah. Če si domačin, imaš številko v telefonu, če nisi, pa vprašaš v hotelu, ampak bo v ceno vključena tudi provizija za receptorja. Če imaš na trgu Uber, pogledaš, če je kdo v bližini in ga dobiš. Ampak, ko bo prišel Uber, se bodo verjetno vsi inšpektorati postavili na zadnje noge, češ da krši pravila. Kljub temu, da že zdaj vozniki vozijo po 16 ali več ur brez spanja (vprašaj kakega, ki te bo peljal čez vikend) in da je ponoči menda v Ljubljani polovica taksistov brez licenc (to mi je enkrat en taksist rekel, z licenco, se razume). In ja, mene ne moti, če me vozi voznik, ki dela več kot 9 ur skupaj (s 24 urami pomoje pretiravaš, ampak če se mu zdi, da lahko vozi, naj me pelje - računam na njegov samoohranitveni nagon ;)
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 29.10.2015 09:15
[azrael]Uberjeva glavna prednost za voznike je dinamicno nastavljanje cen. V jesenicah ali pa murski soboti je seveda zelo tezko dobiti taksi. Zato bodo cene verjetno tako hudo navite, da bo bolje biti verjetno v dobrih odnosih z receptorjem. In ce noben ne bo hotel voziti, ne bo.
Sicer pa ni Slovenija samo Ljubljana - probaj dobiti taxi na Bledu ali na Jesenicah. Če si domačin, imaš številko v telefonu, če nisi, pa vprašaš v hotelu, ampak bo v ceno vključena tudi provizija za receptorja. Če imaš na trgu Uber, pogledaš, če je kdo v bližini in ga dobiš.
Taksiji v sloveniji dokaj dobro funkcionirajo - tam kjer je povprasevanje (LJ) jih je ogromno, na spodnji meji rentabilnosti ali pod njo (kot ugotavljas, z ilegalnimi vozniki, tako se jim lahko splaca), tam kjer pa povprasevanja ni, pa ni voznikov.
Uber tega ne more popraviti na nacin, da bi imel poceni prevoze tam, kjer redko ljudje rabijo taksi. Glavni prodor uberja se je zgodil zaradi tega, ker mesta umetno omejujejo taksi licence zaradi pritiska taksisticnih kartelov.
V NYC "stane" dovoljenje 100k USD, ce sem prav slisal. Ni samo grcija grcija, tudi USA zna biti grcija. Uber je nacin, kako se izognes potrebi po dovoljenju.
V UK imajo to regulirano na ta nacin, da lahko samo taksiji pobirajo nakljucne stranke na cesti, "limousine service" pa ne smejo, ampak jih moras poklicati. Torej Uber ze zdaj ni neka huda konkurenca taksistom, taksisti so konkurenco ze imeli v obliki "limuzin".
Tako da je vse to navdusenje nad uberjem v veliki meri rezultat nepoucenosti nad razlogi visokih cen taxi prevozov.
sporočil: 31.918
... Pa delo na črno, Uberjev voznik ni nikjer zaposlen,
potrebuje samo pametni telefon in avto (no, v Sloveniji tudi
licenco za prevoz potnikov). ...
... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so vse relacije med Uberjevim voznikom in potnikom pravno že urejene ... khmm, ali pa se bo potnik čudil, kako da se nima komu pritožit, ko bo šlo kaj narobe, ker je verjel, da je z Uberjem njegov status enak kot pri vsakem javnem prevozu ...
... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, so vse relacije med Uberjevim voznikom in potnikom pravno že urejene ... khmm, ali pa se bo potnik čudil, kako da se nima komu pritožit, ko bo šlo kaj narobe, ker je verjel, da je z Uberjem njegov status enak kot pri vsakem javnem prevozu ...
sporočil: 436
Kar pogosto uporabljam storitve ljubljanskih taksijev. Kdor se
spozna na Ljubljano, jo lahko res dobro odnese, taksiji so poceni
in še kar kakovostni, če slučajno ne naletiš na voznika, ki
Ljubljane ne pozna oziroma je nov. Takih je kar nekaj. A to ni
velik problem. Kdor pokliče Intertours, Rondo, Metro oziroma
"uradne" taksiste, dobi kakovostno storitev, s karticami je bolj
tako, ampak to ni problem samo v Ljubljani, je tudi na Dunaju,
recimo. Če pa Ljubljane ne poznaš oziroma nimaš shranjenih
telefonskih številk "uradnih" taksi podjetij, potem resnično lahko
nadrsaš - če naletiš na taksiste, katerih cene so tudi do trikrat
višje. Železniška postaja, denimo. Uber bi v bil Ljubljani
dobrodošel predvsem za tiste, ki veliko potujejo in v Ljubljani
niso pogosto oziroma so turisti ali poslovni obiskovalci. Če bi
Uber prišel v Ljubljano, bi največjo korist naredil s tem, da bi
izrival taksiste - morske pse. "Uradni" taksiji verjetno ne bi
veliko izgubili, ker so kar ok, konkurenčni.
Lep pozdrav,
Peter
Lep pozdrav,
Peter
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 29.10.2015 09:34
[peterfrankl]
Kar pogosto uporabljam storitve ljubljanskih taksijev. Kdor se spozna na Ljubljano, jo lahko res dobro odnese, taksiji so poceni in še kar kakovostni, če slučajno ne naletiš na voznika, ki Ljubljane ne pozna oziroma je nov. Takih je kar nekaj. A to ni velik problem. Kdor pokliče Intertours, Rondo, Metro oziroma "uradne" taksiste, dobi kakovostno storitev, s karticami je bolj tako, ampak to ni problem samo v Ljubljani, je tudi na Dunaju, recimo.
Tako je. Jaz se s taksiji po LJ vozimo 10-20x na leto in imam enake obcutke.
Če pa Ljubljane ne poznaš oziroma nimaš shranjenih telefonskih številk "uradnih" taksi podjetij, potem resnično lahko nadrsaš - če naletiš na taksiste, katerih cene so tudi do trikrat višje. Železniška postaja,Tole velja vsepovsod, ne samo v ljubljani - na dolocenih lokacijah se taksijev ne jemlje adhoc, torej iz ceste.
Uber bi v bil Ljubljani dobrodošel predvsem za tiste, ki veliko potujejo in v Ljubljani niso pogosto oziroma so turisti ali poslovni obiskovalci. Če bi Uber prišel v Ljubljano, bi največjo korist naredil s tem, da bi izrival taksiste - morske pse. "Uradni" taksiji verjetno ne bi veliko izgubili, ker so kar ok, konkurenčni.Zelo verjetno bi za uber vozili s.p. taksisti, ki ze itak vozijo za taksi podjetja, pa bi sedaj pac imeli 2 centrali namesto ene. In ja, to je edina prednost, za obiskovalce morda velika, za ljubljansko taksi ekonomijo pa nikakor ni disruptivna.
Pa se nekaj je. Pri uberju - ce prav razumem - odpadejo napitnine, ki so sedaj neobdavcen zasluzek, ki pade direktno v zep voznika. Prihodek preko uberja bo pa lepo obdavcen z vsemi lepimi davki, ki jih premore Slovenija.
sporočil: 2.264
Jih je cel kup, pojdi malo po ameriških forumih...vse skupaj izpade
da na koncu zaslužijo par sto dolarjev mesečno. Velja za Uber X in
XL. Uber Black in Uber SUV je verjetno boljši, saj je število vozil
omejeno, ampak so tudi omejitve hujše (starost vozil do 3 leta,
višja cena vozil: rang MB GL, Chevy Suburban, ipd, se pravi cca
50.000 USD za avto).
sporočil: 7
čas vnosa: 02.03.16 14:05
Pa saj imamo že pri nas "zastojn" sistem prevozov kjer nič ne
plačaš posredniku.Pri nas gre denar direktno ponudniku storitve.
Ali potrebujemo, da tako malenkost upravlja tujec. SAJ ZNAMO SAMI.
RAJE DAM DENAR NAŠIM KOT TUJCEM.
Strani: 1