7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu

Strani: 1

anon-325654 sporočil: 4
[#2559126] 27.10.15 08:57
Odgovori   +    2
čas vnosa: 27.10.15 07:50
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven naslov. Vsebina pa prazna.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2559271] 27.10.15 15:53 · odgovor na: anon-325654 (#2559126)
Odgovori   +    2
[izofin]
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven naslov. Vsebina pa prazna.
ja... je pa, za celotno medijsko hajko okrog izpustov in posledično tudi okrog "lažnjivo deklariranih" podatkov o porabi s strani proizvajalcev, zelo indikativna priložena tabelica, v kateri so "izlistani" rezultati voženj... kot vidimo so vsi prevozili praktično enako razdaljo v približno enakem času, z praktično še bolj enakimi povprečnimi hitrostmi. vendar z ZELO RAZLIČNO porabo! in to na IDENTIČNI progi, v ENAKIH vozilih in ISTIH vremenskih pogojih... ;)

zdej pa ti meni povej kako bodo proizvajalci lahko podali verodostojen podatek o porabi v realnem prometu za določen model, ki ga bodo prodajli na Nizozemskem in v Švici, če je pa razlika za več kot liter že pri dveh voznikih, ki sta vozila isto traso v identičnih pogojih?
milos9 sporočil: 1.046
[#2559276] 27.10.15 15:59 · odgovor na: drugmirko (#2559271)
Odgovori   +    1
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
milos9 sporočil: 1.046
[#2559277] 27.10.15 16:03 · odgovor na: anon-325654 (#2559126)
Odgovori   +    1
Morda bosta spodnja članka izpolnila pričakovanja:

avto.finance.si/8823...abe-goriva

avto.finance.si/8808...n-tveganja
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2559304] 27.10.15 18:27 · odgovor na: milos9 (#2559276)
Odgovori   +    1
[milos9]
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
Google avto ima to že rešeno.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2559310] 27.10.15 19:23 · odgovor na: anon-154083 (#2559304)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: drugmirko 27.10.2015 19:24
[jani1974]
> [milos9]
> Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo

Google avto ima to že rešeno.
recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
bigl sporočil: 18.363
[#2559334] 28.10.15 07:09
Odgovori   +    3
Poraba??? Pri meni še vedno velja rek: na kupuj motorja ali avta, če nimaš za bencin. Lep dan.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2559339] 28.10.15 07:38 · odgovor na: drugmirko (#2559310)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [jani1974]
> > [milos9]
> > Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
>
> Google avto ima to že rešeno.

recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
Se v veliki meri strinjam s tabo. Vsega ni mogoče predvideti, se pa marsikaj še da izboljšati v tehnično-logističnem in osebnem smislu.
Nekaj sprotnih meritev je v tekmovalnem testu opravil g. Granda. Računalniki v nekaterih avtomobilih že danes sporočajo kakšen sproten uporaben podatek, npr., tekočo porabo.., obstaja pripomoček za bolj tekočo vožnjo (tempomat),... Mnoge parametre bi se dalo združiti v bolj zgoščen podatek za voznika/co.
Potem je tu obveščanje, vzgoja in izobraževanje obstoječih in bodočih voznikov in kupcev, prilagajanje cestne infrastrukture,..., vse s ciljem bolj varčne, učinkovite in predvsem varne vožnje. To je v osebnem in nacionalnem interesu.
Nekaj avtomatizacije je že tu, določena še pride, popolne pa v vsesplošni uporabi še dolgo ne bo, morda celo nikoli... Zato je veliko odvisno od nas samih.
bigl sporočil: 18.363
[#2559350] 28.10.15 08:28
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 28.10.2015 08:29
Predlog za proizvajalce, da garantirajo zapisano porabo: v avtomobile naj vgradijo spremljavo porabe. In kar je več, na črpalki izstavijo račun njim. Jamčeno porabo pa plača voznik/ca. Mislim,da bi prej nehali objavljati podatek o porabi goriva...Lep dan.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2559413] 28.10.15 11:11 · odgovor na: drugmirko (#2559310)
Odgovori   +    0
Je pa tudi varianta, da bi merili samo porabo pri polnem plinu in hkrati preverjali deklarirano maksimalno hitrost vozila.

Strani: 1