Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu
Strani: 1
sporočil: 4
čas vnosa: 27.10.15 07:50
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven
naslov. Vsebina pa prazna.
sporočil: 1.301
[izofin]ja... je pa, za celotno medijsko hajko okrog izpustov in posledično tudi okrog "lažnjivo deklariranih" podatkov o porabi s strani proizvajalcev, zelo indikativna priložena tabelica, v kateri so "izlistani" rezultati voženj... kot vidimo so vsi prevozili praktično enako razdaljo v približno enakem času, z praktično še bolj enakimi povprečnimi hitrostmi. vendar z ZELO RAZLIČNO porabo! in to na IDENTIČNI progi, v ENAKIH vozilih in ISTIH vremenskih pogojih... ;)
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven naslov. Vsebina pa prazna.
zdej pa ti meni povej kako bodo proizvajalci lahko podali verodostojen podatek o porabi v realnem prometu za določen model, ki ga bodo prodajli na Nizozemskem in v Švici, če je pa razlika za več kot liter že pri dveh voznikih, ki sta vozila isto traso v identičnih pogojih?
sporočil: 1.046
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako
učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa
primerljivo
sporočil: 1.046
Morda bosta spodnja članka izpolnila pričakovanja:
avto.finance.si/8823...abe-goriva
avto.finance.si/8808...n-tveganja
avto.finance.si/8823...abe-goriva
avto.finance.si/8808...n-tveganja
sporočil: 6.570
[milos9]Google avto ima to že rešeno.
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 27.10.2015 19:24
[jani1974]recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
> [milos9]
> Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
Google avto ima to že rešeno.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
sporočil: 18.363
Poraba??? Pri meni še vedno velja rek: na kupuj motorja ali avta,
če nimaš za bencin. Lep dan.
sporočil: 2.339
[drugmirko]Se v veliki meri strinjam s tabo. Vsega ni mogoče predvideti, se pa marsikaj še da izboljšati v tehnično-logističnem in osebnem smislu.
> [jani1974]
> > [milos9]
> > Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
>
> Google avto ima to že rešeno.
recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
Nekaj sprotnih meritev je v tekmovalnem testu opravil g. Granda. Računalniki v nekaterih avtomobilih že danes sporočajo kakšen sproten uporaben podatek, npr., tekočo porabo.., obstaja pripomoček za bolj tekočo vožnjo (tempomat),... Mnoge parametre bi se dalo združiti v bolj zgoščen podatek za voznika/co.
Potem je tu obveščanje, vzgoja in izobraževanje obstoječih in bodočih voznikov in kupcev, prilagajanje cestne infrastrukture,..., vse s ciljem bolj varčne, učinkovite in predvsem varne vožnje. To je v osebnem in nacionalnem interesu.
Nekaj avtomatizacije je že tu, določena še pride, popolne pa v vsesplošni uporabi še dolgo ne bo, morda celo nikoli... Zato je veliko odvisno od nas samih.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 28.10.2015 08:29
Predlog za proizvajalce, da garantirajo zapisano porabo: v
avtomobile naj vgradijo spremljavo porabe. In kar je več, na
črpalki izstavijo račun njim. Jamčeno porabo pa plača voznik/ca.
Mislim,da bi prej nehali objavljati podatek o porabi goriva...Lep
dan.
sporočil: 6.570
Je pa tudi varianta, da bi merili samo porabo pri polnem plinu in
hkrati preverjali deklarirano maksimalno hitrost vozila.
Strani: 1