Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Fiat se spet vrača v preteklost, prihaja novi tipo
Strani: 1
sporočil: 933
Oblika je zelo posrečena, sploh zadek. Upam da izgled na koncu ne
bo preveč plastično cenen, kot je bil pri Linei.
sporočil: 2.730
V Turčiji imajo poleg Fiata tovarne še Hyundai, Toyota, Honda in FordPozabil si omeniti še Renault, ki ima prav tako v Bursi tovarno s 5.900 zaposlenimi in letno proizvodnjo 450.000 vozil.
en.wikipedia.org/wik...ak-Renault
sporočil: 89
ta je izredno lep,
cenena plastia, zadnji sem se peljal z opel ampero vredno 33k €, pa je imale plastiko kot jaz v puntu za 9k €.
lahko bi jo oblekli v tekstil, pol bi bilo boljše kot pri fijatu l 2000 trovratni je imel lepo narejeno na naslinh zadnje klopi
drugač fiat je zakon na punto sem obrnil 200k kilmetrov pa še mi nič ni crknilo ja avto se vozi 4k do 5,8k obratih, tak da kapo dol, olje pa pije zaradi plinske napeljave, ki ni najbolj zdrava za motor
nič ni slabega da je v turčiji
s tem pa pozabljamo da veliko ljudi nima zaposlitve, ker je v turčiji cenena delovna sila
nemčija je v večjem dreku kot pa se predstavlja, naverjetje tudi druge džave iz EU.
storitve samo sesajo lasten narod, če dnarja ni ni storivev
cenena plastia, zadnji sem se peljal z opel ampero vredno 33k €, pa je imale plastiko kot jaz v puntu za 9k €.
lahko bi jo oblekli v tekstil, pol bi bilo boljše kot pri fijatu l 2000 trovratni je imel lepo narejeno na naslinh zadnje klopi
drugač fiat je zakon na punto sem obrnil 200k kilmetrov pa še mi nič ni crknilo ja avto se vozi 4k do 5,8k obratih, tak da kapo dol, olje pa pije zaradi plinske napeljave, ki ni najbolj zdrava za motor
nič ni slabega da je v turčiji
s tem pa pozabljamo da veliko ljudi nima zaposlitve, ker je v turčiji cenena delovna sila
nemčija je v večjem dreku kot pa se predstavlja, naverjetje tudi druge džave iz EU.
storitve samo sesajo lasten narod, če dnarja ni ni storivev
sporočil: 4.758
[danimo]Zelo dobro napisano, sploh proti koncu. Korporacije se ne zavedajo, da z izvozom delovnih mest na tuje, na tuje izvažajo tudi lastne kupce. Sploh se ne zavedajo, da je prekleto pomembno KJE in KDO ustvari dodano vrednost. Dodana vrednost se meri v USTVARJENIH DOBRINAH, ne v količini valute, ki je itak samo papirček in je njegova vrednost lahko jutri 0. Realna dodana vrednost (izdelek) pa nikoli ne bo vreden 0. Naši vrli politiki so zdaj vsi sveto prepričani, da se dodana vrednost meri v količini valute in da jo lahko kar natisnemo... Ja, dokler jo bodo producenti jemali v zameno za produkte in delo. Model bo deloval, dokler se producentske države ne zbudijo in ugotovijo, da gre za globalno prevaro, da so zasužnjeni. Mi živimo bolje kot oni, a mi nič ne delamo, mi samo papir štancamo... No, Kitajska se že počasi prebuja. To bo še veselo. Zakaj zdaj uvažamo milijone Arabcev, če je dela venomer manj, ne venomer več...?
ta je izredno lep,
cenena plastia, zadnji sem se peljal z opel ampero vredno 33k €, pa je imale plastiko kot jaz v puntu za 9k €.
lahko bi jo oblekli v tekstil, pol bi bilo boljše kot pri fijatu l 2000 trovratni je imel lepo narejeno na naslinh zadnje klopi
drugač fiat je zakon na punto sem obrnil 200k kilmetrov pa še mi nič ni crknilo ja avto se vozi 4k do 5,8k obratih, tak da kapo dol, olje pa pije zaradi plinske napeljave, ki ni najbolj zdrava za motor
nič ni slabega da je v turčiji
s tem pa pozabljamo da veliko ljudi nima zaposlitve, ker je v turčiji cenena delovna sila
nemčija je v večjem dreku kot pa se predstavlja, naverjetje tudi druge džave iz EU.
storitve samo sesajo lasten narod, če dnarja ni ni storivev
sporočil: 638
Dve pripombi (za zdaj!):
1. kako lahko še vedno naredijo brisalce izven haube, piš zraka nad 100 je ?!
(skoraj dvomim o 0,29 količniku)!
2. kakšno funkcijo imata tisti dve plastiki na prtljažnih vratih
(brez potrebe, dodaten kič)!
1. kako lahko še vedno naredijo brisalce izven haube, piš zraka nad 100 je ?!
(skoraj dvomim o 0,29 količniku)!
2. kakšno funkcijo imata tisti dve plastiki na prtljažnih vratih
(brez potrebe, dodaten kič)!
Strani: 1