6 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
57 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Ko rabljenim karavanom lahko pokažete sredinec

Strani: 1 2

pobalin sporočil: 14.456
[#2553752] 05.10.15 00:57
Odgovori   +    6
Zanimivo pa je, da serviserjem prijazen pokončni motorni pokrov pokonci drži pnevmatski nosilec, ne pa preprosta jeklena "šipka". Kdo bi to razumel?
Tisti, ki razume marketing. Ne gre za prihranek nekaj sto jurjev pri Dacii, ampak za to, da bi se zaradi teh nekaj sto jurjev preveč približala Renaultom. Dokler ima Dacia nekaj takšnih nerazumljivo zoprnih malih napak, bo veliko kupcev vseeno še enkrat pogledalo v dražji rumeni del prodajnega salona. Ko/če bo Dacia na glavnih trgih dobila resne konkurente po ceni in velikosti, bodo te napake Francozi in Romuni zelo hitro odpravili. :-)

Nasproten problem imajo po moje pri VW s Škodo, ki so jo po imidžu dvignili že praktično na nivo Renaulta. Zdaj prodajati nekakšno anti-Dacio pod znamo Škoda bi bilo čisto uničevanje dragocene Škodine tržne pozicije. Tudi Seata je škoda iz podobnih razlogov. VW ima torej velik problem, ker ob vseh svojih (Piëchovih) znamkah nima nobene, ki bi jo lahko uporabil proti Dacii, nekoč pa tudi proti Kitajcem, Indijcem ipd. Nove znamke pa ni VW nikoli lansiral, kar ni težko razumeti, če pogledamo usode znamk Saturn, Scion, tudi Smart na spodnjem koncu trga. V višjem segmentu sta se Lexus in še bolj Infiniti uveljavila bolj počasi in na račun večletnega "subvencioniranja" s strani krovne znamke.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2553753] 05.10.15 01:34 · odgovor na: pobalin (#2553752)
Odgovori   +    5
[pobalin]
> Zanimivo pa je, da serviserjem prijazen pokončni motorni pokrov pokonci drži pnevmatski nosilec, ne pa preprosta jeklena "šipka". Kdo bi to razumel?

Tisti, ki razume marketing. Ne gre za prihranek nekaj sto jurjev pri Dacii, ampak za to, da bi se zaradi teh nekaj sto jurjev preveč približala Renaultom. Dokler ima Dacia nekaj takšnih nerazumljivo zoprnih malih napak, bo veliko kupcev vseeno še enkrat pogledalo v dražji rumeni del prodajnega salona. Ko/če bo Dacia na glavnih trgih dobila resne konkurente po ceni in velikosti, bodo te napake Francozi in Romuni zelo hitro odpravili. :-)
Dokler bo Dacia konsistentno zadnja na crash testih, bo to zadosten razlog, da marsikdo pogleda drugam. Sicer pa bi bila fajn alternativa za vse tiste, ki potrebujemo zanesljivo, varno in cenovno ugodno sredstvo za transport iz točke A do točke B.


Nasproten problem imajo po moje pri VW s Škodo, ki so jo po imidžu dvignili že praktično na nivo Renaulta. Zdaj prodajati nekakšno anti-Dacio pod znamo Škoda bi bilo čisto uničevanje dragocene Škodine tržne pozicije. Tudi Seata je škoda iz podobnih razlogov. VW ima torej velik problem, ker ob vseh svojih (Piëchovih) znamkah nima nobene, ki bi jo lahko uporabil proti Dacii, nekoč pa tudi proti Kitajcem, Indijcem ipd. Nove znamke pa ni VW nikoli lansiral, kar ni težko razumeti, če pogledamo usode znamk Saturn, Scion, tudi Smart na spodnjem koncu trga. V višjem segmentu sta se Lexus in še bolj Infiniti uveljavila bolj počasi in na račun večletnega "subvencioniranja" s strani krovne znamke.
Po mojem VW nima interesa vstopati na trg nizkocenovcev, česar sicer ne razumem, a vse kaže, da je tako. Za kupce nizkocenovcev je čisto vseeno pod kakšno blagovno znamko se prodaja avto. Efektivno je zanje isto, če se prodaja pod znamko Dacia ali pod znamko VWclone. Ne ene in ne druge niso nikoli poznali - torej je zanje nova, zanimiva pa je samo zaradi cene in domnevne kvalitete, za katero deloma stoji Renault/VW.

Sicer pa je znamk z zgodovino še kar nekaj in VW zlahka kakšno obudi, če jo hoče. Če smo že pri Češki, sta od tam Tatra in Jawa. Obe nekaj životarita in obe imata dolgo in bogato zgodovino - predobro za nizkocenovca. Hkrati pa ju skoraj nihče ne pozna, tako da je njun tržni potencial trenutno precej nizek.
grekom1 sporočil: 349
[#2553760] 05.10.15 07:24 · odgovor na: pobalin (#2553752)
Odgovori   +    6
[pobalin]
Nasproten problem imajo po moje pri VW s Škodo, ki so jo po imidžu dvignili že praktično na nivo Renaulta. Zdaj prodajati nekakšno anti-Dacio pod znamo Škoda bi bilo čisto uničevanje dragocene Škodine tržne pozicije. Tudi Seata je škoda iz podobnih razlogov. VW ima torej velik problem, ker ob vseh svojih (Piëchovih) znamkah nima nobene, ki bi jo lahko uporabil proti Dacii, nekoč pa tudi proti Kitajcem, Indijcem ipd. Nove znamke pa ni VW nikoli lansiral, kar ni težko razumeti, če pogledamo usode znamk Saturn, Scion, tudi Smart na spodnjem koncu trga. V višjem segmentu sta se Lexus in še bolj Infiniti uveljavila bolj počasi in na račun večletnega "subvencioniranja" s strani krovne znamke.
Na novo zaženejo Wartburg pa je. Nissan je tudi z Renaurtom ponovno zagnal Datsun. Imata dogovor, da ga do nadaljnega ne bo v Evropo da preprečita kanibalizacijo z Dacio.

Opel pa probava za začetek s Karlom, PSA pa je, če me spomin ne vara razmišljal o ponovni oživitvi Simce.

Me pa čudi, da ni Citroen oživil imena "Ami" ko je izdal Cactus.
igor1976 sporočil: 482
[#2553766] 05.10.15 07:51
Odgovori   +    8
Edini detajl, ki mi je pri tem avto všeč, je na sliki št. 7/26, med tekstom.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2553771] 05.10.15 08:03 · odgovor na: igor1976 (#2553766)
Odgovori   +    3
No, predzadnja slikca pokaže še malo več - surferka. :) Punca ima potencial... :)

Luštna punca, stara do 27 let, še nekako gre v tole Dacio, potem pa... jih je, luštnih, vse manj v taklem avtu. Le zakaj?...
bigl sporočil: 18.363
[#2553778] 05.10.15 08:23
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bigl 05.10.2015 08:24
Mi je nekoč znanec dejal, da raje sedi v volvotu ali bemflu brez motorja, kot da kupi vzhodnoevropski avto. Predsodki mu pravim. Prepričanja ni lahko menjati razen politikom, ki jim je to služba. Od nečesa je treba živet, položnice in to...Lep dan.
153 sporočil: 9.333
[#2553784] 05.10.15 09:16
Odgovori   +    0
Skratka, kar si zaželiš lahko dobiš,
če le dovolj gnarja si prej zagotoviš !

Sodražam
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2553785] 05.10.15 09:21 · odgovor na: grekom1 (#2553760)
Odgovori   +    2
[grekom1]
> [pobalin]

> Nasproten problem imajo po moje pri VW s Škodo, ki so jo po imidžu dvignili že praktično na nivo Renaulta. Zdaj prodajati nekakšno anti-Dacio pod znamo Škoda bi bilo čisto uničevanje dragocene Škodine tržne pozicije. Tudi Seata je škoda iz podobnih razlogov. VW ima torej velik problem, ker ob vseh svojih (Piëchovih) znamkah nima nobene, ki bi jo lahko uporabil proti Dacii, nekoč pa tudi proti Kitajcem, Indijcem ipd. Nove znamke pa ni VW nikoli lansiral, kar ni težko razumeti, če pogledamo usode znamk Saturn, Scion, tudi Smart na spodnjem koncu trga. V višjem segmentu sta se Lexus in še bolj Infiniti uveljavila bolj počasi in na račun večletnega "subvencioniranja" s strani krovne znamke.

Na novo zaženejo Wartburg pa je. Nissan je tudi z Renaurtom ponovno zagnal Datsun. Imata dogovor, da ga do nadaljnega ne bo v Evropo da preprečita kanibalizacijo z Dacio.

Opel pa probava za začetek s Karlom, PSA pa je, če me spomin ne vara razmišljal o ponovni oživitvi Simce.
Mislim, da je PSA razmišljal o oživitvi znamke Talbot. Opel pa je nekaj poskušal s Chevroletom, a to ni čistopravi nizkocenovec, saj mu pravzaprav ni nič manjkalo.
tasilo sporočil: 9.830
[#2553788] 05.10.15 09:28
Odgovori   +    6
(?) se SLEJ KO PREJ znajdejo v položaju

Slej ko prej ali prej ali slej?

Ali razlikujete ti dve frazi? Ali razumete, kaj pomeni ena in kaj druga? Sprašujem povsem resno, saj sem o njiju že večkrat pisal, a vidim, da še vedno ne razumejo vsi logične razlike med njima ter ju zato zamenjujejo in rabijo narobe.

(?) potrebujejo predvsem prostor /.../ RAZNORAZNE športne rekvizite /.../

Pridevnik RAZNORAZEN sicer najdemo v SSKJ, a je označen s "publ." (publicistična raba), kar je malodane sinonim za srbohrvatizem (pritepenko z one strani Kolpe) ali jezikovno malomarnost. Jezikovno izobražen in omikan pisec bo napisal --->

(>) potrebujejo predvsem prostor /.../ RAZLIČNE (evtl. RAZNE) športne rekvizite /.../


LP, Hanibal Lector
anon-191845 sporočil: 961
[#2553797] 05.10.15 09:48
Odgovori   +    5
glede gum pa naslednji nasvet in preverjeno za Continental: isti model ista velikost v dimenzijah le ene so iz Romunije (KUPLJENE V LJUBLJANI) in druge iz malo bolj zahodne Evrope (KUPLJENE NA NIZOZEMSKEM). Že ko jih daste skupaj je vidna razlika v izdelku, ko ga otipaš še bolj, a ko jih daš na avto je razlika še precej večja. Razlika se pozna že po 1km prepeljane srednje ovinkaste ceste in to z istim avtom. Tako je to tudi z avti DACIA, le vprašajte se zakaj niso priljubljne pri taksistih.
najboljši nakup je tokrat s strani portala: www.mimovrste.si razlika v ceni je bila manj kot 3€ na gumo, učinek na asfaltu pa neprimerno večji (pozitivno pri dražjem nakupu pnavmatike). Se splača kdaj za obutev avtomobila dat kak € več, saj z to obutvijo vi in vaša družina prevozite v 4 letih cca. 50.000km.
chef sporočil: 2.986
[#2553799] 05.10.15 09:56 · odgovor na: anon-191845 (#2553797)
Odgovori   +    1
Glede gum se strinjam, hvala za opažanje, izkušnje in nasvet. Če bi bil avto moj, bi mu vsekakor sledil in nanj gotovo dal druge gume. Po suhem sicer ni bilo težav, mokra cesta pa je terjala dodatno previdnost. Vsekakor pa ni kriv avto :)
anon-184513 sporočil: 3.006
[#2553803] 05.10.15 09:56 · odgovor na: bigl (#2553778)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.10.15 09:03
[bigl]
Mi je nekoč znanec dejal, da raje sedi v volvotu ali bemflu brez motorja, kot da kupi vzhodnoevropski avto. Predsodki mu pravim. Prepričanja ni lahko menjati razen politikom, ki jim je to služba. Od nečesa je treba živet, položnice in to...Lep dan.
Od toliko dejavnosti na svetu je za plačilo položnic potrebno izbrati prav kriminal? Seveda najlažje je, zakaj bi sicer toliko ljudi živelo od kriminala.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2553804] 05.10.15 09:57
Odgovori   +    4
čas vnosa: 05.10.15 08:36
Dobri airbagi na sliki 7. I like. Romunske ali slovenske izdelave?
pobalin sporočil: 14.456
[#2553808] 05.10.15 10:05 · odgovor na: anon-116402 (#2553753)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
Dokler bo Dacia konsistentno zadnja na crash testih, bo to zadosten razlog, da marsikdo pogleda drugam. Sicer pa bi bila fajn alternativa za vse tiste, ki potrebujemo zanesljivo, varno in cenovno ugodno sredstvo za transport iz točke A do točke B.
Res je. Tudi varnost je pomemben element pozicioniranja.
Po mojem VW nima interesa vstopati na trg nizkocenovcev, česar sicer ne razumem, a vse kaže, da je tako. Za kupce nizkocenovcev je čisto vseeno pod kakšno blagovno znamko se prodaja avto. Efektivno je zanje isto, če se prodaja pod znamko Dacia ali pod znamko VWclone. Ne ene in ne druge niso nikoli poznali - torej je zanje nova, zanimiva pa je samo zaradi cene in domnevne kvalitete, za katero deloma stoji Renault/VW.
Kaj je interes VW v tem segmentu, ni čisto jasno. Bila so poročila, da jih to ne zanima, pa tudi čisto nasprotna. Če bi bil VW do tega segmenta čisto indiferenten, ne bi pred cca 10 leti v Evropo pripeljal brazilskega VW Foxa. To bi bil še danes zanimiv case study za kakšno marketinško konferenco...
Sicer pa je znamk z zgodovino še kar nekaj in VW zlahka kakšno obudi, če jo hoče. Če smo že pri Češki, sta od tam Tatra in Jawa. Obe nekaj životarita in obe imata dolgo in bogato zgodovino - predobro za nizkocenovca. Hkrati pa ju skoraj nihče ne pozna, tako da je njun tržni potencial trenutno precej nizek.
Starih znamk je veliko, vprašanje pa je, katera bi bila strateško prava izbira. Tatra ni znana po poceni avtomobilih za revne mase. Jawa je znana po motorjih. Grekom1 je navedel najbrž bolj zanimiv Wartburg, ampak tisto tovarno je prevzel Opel. To je lahko moteče za "perfekcionistično" (absolutistično) mentaliteto v VW. Poleg tega je VW po padcu berlinskega zidu v ex-NDR prevzel neko drugo tovarno: Trabant. Ta znamka je danes v Evropi in po svetu najbrž veliko bolj znana od Wartburga, vprašanje pa je, če ima ta slava pokojnika omembe vreden tržni potencial.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2553809] 05.10.15 10:16 · odgovor na: pobalin (#2553808)
Odgovori   +    2
[pobalin]
Starih znamk je veliko, vprašanje pa je, katera bi bila strateško prava izbira. Tatra ni znana po poceni avtomobilih za revne mase.
To ni čisto res. V splošnem je Tatra bila res predvsem tehnično perfekten avto, kar je sicer do neke mere veljalo tudi za Škodo (govorim o obdobju pred komunisti). So se pa spravili tudi med ljudske avte in če jih ne bi Hitler ustavil, bi danes Hrošču verjetno rekli Tatra. Navsezadnje tudi cenen avto potrebuje vrhunski inženiring, saj le-ta ne pomeni nujno kompleksen in zmogljiv avto, pač pa lahko tudi avto z enostavnimi in učinkovitimi rešitvami.

V bistvu jaz pogrešam avto, ki bi se ponašal z enostavnimi in učinkovitimi tehničnimi rešitvami ter visoko kvaliteto izdelave. Mi je pa jasno, da za tak avto ni trga :-)
Jawa je znana po motorjih.
Ja, res je, a je izdelovala tudi avtomobile. Imaš pa prav v tem, da je pomembno predvsem kaj znamka pomeni v zavesti ljudi. In daned velja Jawa = smrdljiva in muhava 2-taktna motorna kolesa.
pobalin sporočil: 14.456
[#2553810] 05.10.15 10:24 · odgovor na: grekom1 (#2553760)
Odgovori   +    1
[grekom1]
Na novo zaženejo Wartburg pa je. Nissan je tudi z Renaurtom ponovno zagnal Datsun. Imata dogovor, da ga do nadaljnega ne bo v Evropo da preprečita kanibalizacijo z Dacio.
Datsun je res dobra stara globalna znamka. Za ta namen daleč najboljša od vseh, kar se jih lahko spomnim.
Opel pa probava za začetek s Karlom, PSA pa je, če me spomin ne vara razmišljal o ponovni oživitvi Simce.
Me pa čudi, da ni Citroen oživil imena "Ami" ko je izdal Cactus.
Ami je bil model in ne znamka. Poleg tega izven frankofonsko-frankofilskih krogov ni bil ravno uspešen. V Španiji so ga sestavljali in prodajali pod drugimi imeni (Ami so bili neki piškoti).
mc sporočil: 508
[#2553813] 05.10.15 10:33
Odgovori   +    0
Fiat bi bil pravi konkurent Dacii.

VW pa tudi dela na avtu s ceno pod 7.500 eur:
www.autobild.de/arti...67110.html
pobalin sporočil: 14.456
[#2553819] 05.10.15 10:49 · odgovor na: anon-116402 (#2553785)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 05.10.2015 11:08
[usimoncic]
Mislim, da je PSA razmišljal o oživitvi znamke Talbot. Opel pa je nekaj poskušal s Chevroletom, a to ni čistopravi nizkocenovec, saj mu pravzaprav ni nič manjkalo.
Zgodovina Talbota (in tudi Simce) govori, da to nista primerni znamki za poceni avtomobile. Starejši se še spomnimo Talbota Tagora in Simce 1307. Kaj so pri GM mislili (če sploh so) ob svojih evropskih vajah s Chevroletom, mi ni jasno. Ampak bajno plačana gospoda, ki je sedela na oblakih najvišjih etaž GMa je v zadnjih 20-30 letih zagrešila že toliko kapitalnih neumnosti, da bi malo manjšo firmo že vzel hudič. Dokler si največji na svetu, si očitno lahko tudi nadpovprečno aroganten in zabit.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2553823] 05.10.15 10:54
Odgovori   +    1
mah... avto mi ni ne vem kaj ampak... gospodičnico na slikah 7/27 in 14/40 pa lajkam jako ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2553826] 05.10.15 10:56 · odgovor na: pobalin (#2553819)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [usimoncic]
> Mislim, da je PSA razmišljal o oživitvi znamke Talbot. Opel pa je nekaj poskušal s Chevroletom, a to ni čistopravi nizkocenovec, saj mu pravzaprav ni nič manjkalo.

Zgodovina Talbota (in tudi Simce) govori, da to nista primerni znamki za poceni avtomobile. Starejši se še spomnimo Talbota Tagora in Simce 1307. Kaj so pri GM mislili (če sploh so) ob svojih evropskih vajah s Chevroletom mi ni jasno. Ampak bajno plačana gospoda, ki je sedela na oblakih najvišjih etaž GMa je v zadnjih 20-30 letih zagrešila že toliko kapitalnih neumnosti, da bi malo manjšo firmo že vzel hudič. Dokler si največji na svetu, si očitno lahko tudi nadpovprečno aroganten in zabit.
po novi PSA organizaciji, z "osamosvojitvijo DS-a" naj bi neko vrsto "nizkocenosvnosti" prevzel Citroen... žal!
pobalin sporočil: 14.456
[#2553827] 05.10.15 10:57 · odgovor na: (#2553816)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [pobalin]
> V Španiji so ga sestavljali in prodajali pod drugimi imeni (Ami so bili neki piškoti).

Iz sl-fr slovarja (zmotili so me 'neki piškotki'):
prijátelj ami m, (fam) copain m; kot prijatelj en ami ...
V Španiji so že prodajali piškote Ami, zato Citroën tega imena ni mogel uporabljati za avto.
Luego empezó a comercializarse en España el Ami 8 (descatalogando el Break 3CV), conocido como C-8 (Citroën 8 rezaba en su placa trasera), ya que existía una marca de galletas "Ami" y entonces no era posible repetir la marca en otro producto, aunque fuese distinto;
es.wikipedia.org/wik...spa.C3.B1a
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2553829] 05.10.15 11:02 · odgovor na: mc (#2553813)
Odgovori   +    4
[mc]
Fiat bi bil pravi konkurent Dacii.
Fiat je čisto spodoben avto. Njihov model 500 je recimo dosti bolj uspešen od Renaultovega modela Twingo in sestrskega Smarta Forfour. Res pa Fiat nikoli ni bil uspešen pri večjih avtih, kar so tudi sami spoznali in temu prilagodili strategijo. Ironično pa je, da je Fiat avtomobilizmu dal precej več inovacij, kot marsikateri premium izdelovalec.

Sicer bi bila Kia lahko konkurent Dacii. Samo je preveč kompleksen in predrag avto. Sicer pa igra na podobne karte - garancija namesto kvalitete in vtis ugodne cene.
pobalin sporočil: 14.456
[#2553835] 05.10.15 11:14 · odgovor na: anon-116402 (#2553829)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: pobalin 05.10.2015 11:18
[usimoncic]
Fiat je čisto spodoben avto. Njihov model 500 je recimo dosti bolj uspešen od Renaultovega modela Twingo in sestrskega Smarta Forfour.
Pri tem ni zanemarljivo, da je bil Fiat z novim 500 prvi takšen (poseben) avto v tem segmentu. Paralela s prvim Twingom, ob katerem je Cinquecento izpadel skrajno dolgočasen...
Sicer bi bila Kia lahko konkurent Dacii. Samo je preveč kompleksen in predrag avto. Sicer pa igra na podobne karte - garancija namesto kvalitete in vtis ugodne cene.
Hyundai:Kia ≈ Opel:Chevrolet?
primor sporočil: 201
[#2553836] 05.10.15 11:15 · odgovor na: anon-116402 (#2553829)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: primor 05.10.2015 11:16
Sem šel gledat Dacio karavana, bi ga tudi vzel, če ne bi bil rok dobave omenjen v mesecih, meni pa stara kripa na zadnjih izdihih. Drugače bi bil OK, sicer občutek kot nekaj iz devetdesetih let oziroma preloma milenija.

Pridem zvečer domov, odprem delo in not celostranska reklama za akcijski Fiat Punto, dobavljiv takoj, 5 let garancije (znan model, ker smo ga že imeli). Drug dan naročil. Ko se iztečejo krediti za hišo, menjam.

Sicer pa bo tudi Fiat nekako delil svoje modele v dve liniji, mislim da je tudi na financah že pisalo o tem.

P
mc sporočil: 508
[#2553841] 05.10.15 11:19 · odgovor na: anon-116402 (#2553829)
Odgovori   +    0
Fiat kot nizkocenovna znamka bi odprl trg za Alfa Romeo/Lancio.Šli so pa bolj v specializirane segmente ala fiat 500.

Miselnost Italjanov je bolj obrtniška naproti severnjakom ali Azijcem kjer prevladuje industrijska miselnost.
najobj sporočil: 31.910
[#2553844] 05.10.15 11:36 · odgovor na: anon-116402 (#2553753)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 05.10.2015 11:38
[usimoncic]
> [pobalin]
> > Zanimivo pa je, da serviserjem prijazen pokončni motorni pokrov pokonci drži pnevmatski nosilec, ne pa preprosta jeklena "šipka". Kdo bi to razumel?
>
> Tisti, ki razume marketing. Ne gre za prihranek nekaj sto jurjev pri Dacii, ampak za to, da bi se zaradi teh nekaj sto jurjev preveč približala Renaultom. Dokler ima Dacia nekaj takšnih nerazumljivo zoprnih malih napak, bo veliko kupcev vseeno še enkrat pogledalo v dražji rumeni del prodajnega salona. Ko/če bo Dacia na glavnih trgih dobila resne konkurente po ceni in velikosti, bodo te napake Francozi in Romuni zelo hitro odpravili. :-)
Dokler bo Dacia konsistentno zadnja na crash testih, bo to zadosten razlog, da marsikdo pogleda drugam. Sicer pa bi bila fajn alternativa za vse tiste, ki potrebujemo zanesljivo, varno in cenovno ugodno sredstvo za transport iz točke A do točke B.
... OK, sicer je za počutje fajn, če ima avto čim več varnostnih dodatkov, ampak naj me kura brcne, če sem pri kakšnem svojem avtomobilu preverjal rezultate na crash testih ... jebiga, avta pač ne kupujem, da bi se z njim zaletaval, ampak da bi se z njim čim bolj zanesljivo, udobno in cenovno ugodno prevažal iz točke A do točke B ...

P.S.: pri totem avtu bi pogledal drugam, ker mi preprosto ni všeč, avto pa mi vsaj zaenkrat mora biti všeč ...
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2553859] 05.10.15 13:06 · odgovor na: najobj (#2553844)
Odgovori   +    3
[najobj]

... OK, sicer je za počutje fajn, če ima avto čim več varnostnih dodatkov, ampak naj me kura brcne, če sem pri kakšnem svojem avtomobilu preverjal rezultate na crash testih ...
Jaz pa sem. Saj ne, da bi tisti crash test bil alfa in omega, ker itak avte optimirajo za standardiziran test, realna nesreča je pa vse kaj drugega. A vseeno, avto z najslabšo oceno meni ne vzbuja pretiranega zaupanja glede varnosti.
jebiga, avta pač ne kupujem, da bi se z njim zaletaval, ampak da bi se z njim čim bolj zanesljivo, udobno in cenovno ugodno prevažal iz točke A do točke B ...
Jaz tudi nimam zdravstvenega zavarovanja zato, ker bi rad bil bolan...

P.S.: pri totem avtu bi pogledal drugam, ker mi preprosto ni všeč, avto pa mi vsaj zaenkrat mora biti všeč ...
No, meni je grda oblika in določeni artefakti preteklosti (ključ za tank ipd.) sprejemljiv kompromis ob nizki ceni, pretirano varčevanje pri varnosti pa ne. A kot rečeno, tisti crash testi niso alfa in omega. Je pa slab rezultat tam lahko razlog zakaj bodo nekateri posegli po alternativi - kdor si pač to lahko privošči...
alfa55 sporočil: 2.730
[#2553862] 05.10.15 13:07 · odgovor na: anon-116402 (#2553809)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
> [pobalin]
> Starih znamk je veliko, vprašanje pa je, katera bi bila strateško prava izbira. Tatra ni znana po poceni avtomobilih za revne mase.

To ni čisto res. V splošnem je Tatra bila res predvsem tehnično perfekten avto, kar je sicer do neke mere veljalo tudi za Škodo (govorim o obdobju pred komunisti). So se pa spravili tudi med ljudske avte in če jih ne bi Hitler ustavil, bi danes Hrošču verjetno rekli Tatra. Navsezadnje tudi cenen avto potrebuje vrhunski inženiring, saj le-ta ne pomeni nujno kompleksen in zmogljiv avto, pač pa lahko tudi avto z enostavnimi in učinkovitimi rešitvami.

V bistvu jaz pogrešam avto, ki bi se ponašal z enostavnimi in učinkovitimi tehničnimi rešitvami ter visoko kvaliteto izdelave. Mi je pa jasno, da za tak avto ni trga :-)

> Jawa je znana po motorjih.

Ja, res je, a je izdelovala tudi avtomobile. Imaš pa prav v tem, da je pomembno predvsem kaj znamka pomeni v zavesti ljudi. In daned velja Jawa = smrdljiva in muhava 2-taktna motorna kolesa.
Pred 40 leti si je vsak mulc želel MZ ali Jawo. Honda, Kawa etc. so bile takrat pri nas na Vzhodu pač nedosegljive snaje (razen za kakšnega hudega privatnika, pa še ta je moral goljufati s kakšnim gastarbajterjem za nakup deviz in pravice do uvoza)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2553864] 05.10.15 13:16
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-207617 05.10.2015 13:20
Ljubim rabljene karavane.

Moj Ford Mondeo 2001 (nov model :-P) za jurja in pol je z menoj naredil 70.000 km, med drugim dva roadtripa v severno nemčijo in v južno francijo (prelaz galibier!), stroški popravil 500 - 600 na leto, in se kasneje prodal za 950 eur z nekoliko slabo sklopko.

Gretje sprednje šipe, ogledal, sedežev. Lega na cesti odlična. Dacia nima za kruh :-)

Požrl je 8 - 8,5 litrov bencina na 100 km. Edina slabost: počasen, prešvoh motor 1.8l.

Naj mu bo gladka cesta do smrti!
najobj sporočil: 31.910
[#2553868] 05.10.15 13:48 · odgovor na: (#2553847)
Odgovori   +    1
[republican]
> [najobj]
> jebiga, avta pač ne kupujem, da bi se z njim zaletaval
A misliš, da ga kdo?
... eh, kaj pa vem ? ... no, glede na vsa telefoniranja, pisanja in branja SMS-ov med vožnjo in glede na vsa silna fensi sranja, ki jih v tekmi za zdolgočasene kupce proizvajalci vgrajujejo v svoje avtomobile, počasi niti Patria ne bo dovolj varna ...

P.S.: ne vem, kdaj so začeli s crash testi, ampak sem skoraj ziher, da sem imel avto že pred tem ...

Strani: 1 2