Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Novi twingo slabo vozi, sledi odpuščanje

Strani: 1

igor1976 sporočil: 482
[#2552920] 30.09.15 13:49
Odgovori   +    10
Revoz ima smolo, da dela nezanimive modele, če bi delal recimo Megana se to ne bi dogajalo.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2552921] 30.09.15 13:49
Odgovori   +    8
V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.
Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.

Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
Endimion sporočil: 10.307
[#2552922] 30.09.15 13:52 · odgovor na: igor1976 (#2552920)
Odgovori   +    13
Megane je vozilo z višjo dodano vrednostjo.

In to pač delajo v Franciji...
Froc sporočil: 2.023
[#2552924] 30.09.15 13:59 · odgovor na: anon-204390 (#2552921)
Odgovori   +    13
[vickibedi]
>V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.

Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.

Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
Ne želi si nekaj električnega. To šele bi bila ekspresna bližnjica v takojšen in totalen polom. In če te slišijo naši, lahko kaj takega vzamejo zdravo za gotovo in takoj uresničijo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2552928] 30.09.15 14:12
Odgovori   +    5
Novi twingo in smart forfour, ki so ju v Revozu začeli delati aprila oziroma lani poleti, se prodajata slabše, kot so pričakovali v Renaultu.
Gre za dva modela dveh znamk, zato se je pošteno vprašati, koliko za pričakovanji Renaulta zaostaja prodaja Twinga in koliko za pričakovanji Smarta/Daimlerja zaostaja prodaja Smarta. Renault je lahko pričakoval prodajo Smarta samo glede na dogovorjene in s strani Daimlerja napovedane količine.
pobalin sporočil: 14.456
[#2552931] 30.09.15 14:23 · odgovor na: Endimion (#2552922)
Odgovori   +    2
[Endimion]
Megane je vozilo z višjo dodano vrednostjo.

In to pač delajo v Franciji...
Od Meganov v Franciji delajo samo še Megane CC, vse ostale pa v Španiji, Turčiji in (najbrž samo nekaj malega) v Rusiji.
en.wikipedia.org/wik...present.29
Endimion sporočil: 10.307
[#2552932] 30.09.15 14:27 · odgovor na: anon-204390 (#2552921)
Odgovori   +    15
Lubi jezus.

Revoz je tovarna v lasti Koncerna Renault. Kaj bo Revoz delal in koliko bo delal je izključno in samo domena Carlosa Ghosna. In niti slučajno nekega jožeta iz Novega mesta-


Pred tedni so v Franciji bili pripravljeni delat delavci več, da jim proizvodnje ne preselijo v Novo mesto...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2552939] 30.09.15 14:42 · odgovor na: Endimion (#2552932)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Lubi jezus.

Revoz je tovarna v lasti Koncerna Renault. Kaj bo Revoz delal in koliko bo delal je izključno in samo domena Carlosa Ghosna. In niti slučajno nekega jožeta iz Novega mesta-


Pred tedni so v Franciji bili pripravljeni delat delavci več, da jim proizvodnje ne preselijo v Novo mesto...
Že res, ampak Jože iz Novega mesta bi moral biti cenejši kot Pierre iz Francije, zato bi Carlos načeloma selil čim več proizvodnje (z nižjo dodano vrednostjo) v Revoz.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2552940] 30.09.15 14:47 · odgovor na: Froc (#2552924)
Odgovori   +    0
[Froc]
> [vickibedi]
> >V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.
>
> Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.
>
> Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...

Ne želi si nekaj električnega. To šele bi bila ekspresna bližnjica v takojšen in totalen polom. In če te slišijo naši, lahko kaj takega vzamejo zdravo za gotovo in takoj uresničijo.
Elektrika je zdaj "in", pa če ti je všeč ali ne. Vsa avtoindustrija zdaj preigrava te možnosti, če bi preusmerili del proizvodnje v kaj električnega (ali hibridnega) se mi to ne bi zdelo zgrešeno. Ne pa v celoti, seveda.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2552943] 30.09.15 14:52
Odgovori   +    13
Bojimo se, da se Renault poslavlja od Slovenije. Twingo res slabše vozi, tudi Cerarjeva vlada, ki je razdrla socialen sporazum v Sloveniji, po domače je vrgla delodajalce iz socialnega dogovora, vozi slabo. Torej, nasproti slovenskim delodajalcem (tudi Renaultu) se je oblikoval močan blok plenilskih strank (Cerar, Židan, Erjavec) s plenilsko vlado in plenilskim sindikati javnega sektorja, ki so se jim pridružili Semolič&co. Vsi so planili na gospodarstvo, ki ga bodo z davki izsesali. Francoska vlada kroti sindikate, ker ve, če pusti sindikatom, da razprejo krila bodo uničili francosko gospodarstvo, slovenska vlada pa se gre v španovijo s sindikati.
Endimion sporočil: 10.307
[#2552951] 30.09.15 15:13 · odgovor na: anon-204390 (#2552939)
Odgovori   +    4
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2552958] 30.09.15 16:05 · odgovor na: Endimion (#2552951)
Odgovori   +    2
[Endimion]
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
Dacija pač ni Renault, in ni nujno da je konkurenca Revozu. Je pa res, da Renault proizvodnjo seli nazaj v Francijo. Delno pa še vedno delajo v Turčiji (prej so Clio III delali tudi v Španiji, zdaj tudi tam ne več). Skrata, Revozu se slabo piše, če se ne bodo uspeli izborit za en kos pogače, magari od Dacije...
blink sporočil: 3.523
[#2552964] 30.09.15 16:25
Odgovori   +    7
Me zanima kako dolgo bi Renault še vztrajal tukaj, če ne bi država primaknila piskrček.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2552997] 30.09.15 21:05 · odgovor na: igor1976 (#2552920)
Odgovori   +    1
[igor1976]
Revoz ima smolo, da dela nezanimive modele, če bi delal recimo Megana se to ne bi dogajalo.
Še bolje, Capturja.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2553029] 01.10.15 06:20 · odgovor na: anon-204390 (#2552921)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2553031] 01.10.15 06:36 · odgovor na: Endimion (#2552951)
Odgovori   +    2
[Endimion]
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
Dacia je samo v Nemčiji leta 2014 prodala 48.900 avtomobilov, skoraj toliko kot Citroen in Mazda, ter veliko več kot Honda.

Škoda pa je leta 2014 prodala v Nemčiji 173.500 avtomobilov.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2553048] 01.10.15 08:03 · odgovor na: anon-202494 (#2553029)
Odgovori   +    0
[Breiva]
> [vickibedi]
> Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...

Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
No pa ti povej kaj jih še lahko reši.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2553052] 01.10.15 08:18 · odgovor na: anon-204390 (#2553048)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
> [Breiva]
> > [vickibedi]
> > Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
>
> Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.

No pa ti povej kaj jih še lahko reši.
Reši jih lahko samo Renault, če jim da v proizvodnjo enega od glavnih Renaultovih modelov, kot so že nekateri napisali (Clio, Megane, mogoče Scenic), kar pa se verjetno ne bo zgodilo. Nišni modeli, kot je bil prej Wind in sedaj novi Twingo, pa Revoz ne bodo rešili.

Izgleda, da bi se Renault rad rešil Revoza, kot je nekdo že prej zapisal.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2553068] 01.10.15 08:58 · odgovor na: anon-202494 (#2553052)
Odgovori   +    0
[Breiva]
> [vickibedi]
> > [Breiva]
> > > [vickibedi]
> > > Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
> >
> > Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
>
> No pa ti povej kaj jih še lahko reši.

Reši jih lahko samo Renault, če jim da v proizvodnjo enega od glavnih Renaultovih modelov, kot so že nekateri napisali (Clio, Megane, mogoče Scenic), kar pa se verjetno ne bo zgodilo.
Se popolnoma strinjam.
Nišni modeli, kot je bil prej Wind in sedaj novi Twingo, pa Revoz ne bodo rešili.
Izgleda, da bi se Renault rad rešil Revoza, kot je nekdo že prej zapisal.
Trenutno drugega pač nimajo. Mislim, da je sicer še možnost, da če bodo dovolj spretni, lahko tukaj še kaj izbrskajo, sicer pa jih bo Renault zaprl. Najbrž so stroški proizvodnje za ta segment enostavno previsoki.
Zato sem pomisli na elektriko ali druge možne alternative ..
anon-202165 sporočil: 970
[#2553210] 01.10.15 14:27 · odgovor na: anon-204390 (#2553068)
Odgovori   +    1
Največji problem je to, da sta obe verziji Twinga precej neuporabni. S tem da Renaultova verzija še nekako izgleda, Smart pa je tak da na daleč ne veš kaj je prednji in kaj zadnji konec avta. Za povrh pa je še drag. Kdo bi hotel imet avto, v katerem še tedenske špeže ne moreš peljat domov, razen da se ti kotali po kabini ali pa jo greješ na motorju?
V tem razredu je žal Panda bistveno boljši nakup.

Strani: 1