Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Novi twingo slabo vozi, sledi odpuščanje
Strani: 1
sporočil: 482
Revoz ima smolo, da dela nezanimive modele, če bi delal recimo
Megana se to ne bi dogajalo.
sporočil: 13.528
V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.
Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
sporočil: 2.023
[vickibedi]Ne želi si nekaj električnega. To šele bi bila ekspresna bližnjica v takojšen in totalen polom. In če te slišijo naši, lahko kaj takega vzamejo zdravo za gotovo in takoj uresničijo.
>V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.
Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.
Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
sporočil: 14.456
Novi twingo in smart forfour, ki so ju v Revozu začeli delati aprila oziroma lani poleti, se prodajata slabše, kot so pričakovali v Renaultu.Gre za dva modela dveh znamk, zato se je pošteno vprašati, koliko za pričakovanji Renaulta zaostaja prodaja Twinga in koliko za pričakovanji Smarta/Daimlerja zaostaja prodaja Smarta. Renault je lahko pričakoval prodajo Smarta samo glede na dogovorjene in s strani Daimlerja napovedane količine.
sporočil: 14.456
[Endimion]Od Meganov v Franciji delajo samo še Megane CC, vse ostale pa v Španiji, Turčiji in (najbrž samo nekaj malega) v Rusiji.
Megane je vozilo z višjo dodano vrednostjo.
In to pač delajo v Franciji...
en.wikipedia.org/wik...present.29
sporočil: 10.307
Lubi jezus.
Revoz je tovarna v lasti Koncerna Renault. Kaj bo Revoz delal in koliko bo delal je izključno in samo domena Carlosa Ghosna. In niti slučajno nekega jožeta iz Novega mesta-
Pred tedni so v Franciji bili pripravljeni delat delavci več, da jim proizvodnje ne preselijo v Novo mesto...
Revoz je tovarna v lasti Koncerna Renault. Kaj bo Revoz delal in koliko bo delal je izključno in samo domena Carlosa Ghosna. In niti slučajno nekega jožeta iz Novega mesta-
Pred tedni so v Franciji bili pripravljeni delat delavci več, da jim proizvodnje ne preselijo v Novo mesto...
sporočil: 13.528
[Endimion]Že res, ampak Jože iz Novega mesta bi moral biti cenejši kot Pierre iz Francije, zato bi Carlos načeloma selil čim več proizvodnje (z nižjo dodano vrednostjo) v Revoz.
Lubi jezus.
Revoz je tovarna v lasti Koncerna Renault. Kaj bo Revoz delal in koliko bo delal je izključno in samo domena Carlosa Ghosna. In niti slučajno nekega jožeta iz Novega mesta-
Pred tedni so v Franciji bili pripravljeni delat delavci več, da jim proizvodnje ne preselijo v Novo mesto...
sporočil: 13.528
[Froc]Elektrika je zdaj "in", pa če ti je všeč ali ne. Vsa avtoindustrija zdaj preigrava te možnosti, če bi preusmerili del proizvodnje v kaj električnega (ali hibridnega) se mi to ne bi zdelo zgrešeno. Ne pa v celoti, seveda.
> [vickibedi]
> >V Revozu trdijo, da kljub odpuščanju izpolnjujejo zahteve, ki so jih ob sofinanciranju dali državi, te so bile, da bodo neposredno v Revozu na novo zaposlili 51 ljudi.
>
> Človek gre lahko iz socializma, socializem iz človeka pa bolj težko.
>
> Sicer pa je tole z Revozom žal bolj kot ne umiranje na obroke. Kje so zlati cajti, ko so delali Cliote ? Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
Ne želi si nekaj električnega. To šele bi bila ekspresna bližnjica v takojšen in totalen polom. In če te slišijo naši, lahko kaj takega vzamejo zdravo za gotovo in takoj uresničijo.
sporočil: 30.415
Bojimo se, da se Renault poslavlja od Slovenije. Twingo res slabše
vozi, tudi Cerarjeva vlada, ki je razdrla socialen sporazum v
Sloveniji, po domače je vrgla delodajalce iz socialnega dogovora,
vozi slabo. Torej, nasproti slovenskim delodajalcem (tudi Renaultu)
se je oblikoval močan blok plenilskih strank (Cerar, Židan,
Erjavec) s plenilsko vlado in plenilskim sindikati javnega
sektorja, ki so se jim pridružili Semolič&co. Vsi so planili na
gospodarstvo, ki ga bodo z davki izsesali. Francoska vlada kroti
sindikate, ker ve, če pusti sindikatom, da razprejo krila bodo
uničili francosko gospodarstvo, slovenska vlada pa se gre v
španovijo s sindikati.
sporočil: 10.307
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja
Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
sporočil: 13.528
[Endimion]Dacija pač ni Renault, in ni nujno da je konkurenca Revozu. Je pa res, da Renault proizvodnjo seli nazaj v Francijo. Delno pa še vedno delajo v Turčiji (prej so Clio III delali tudi v Španiji, zdaj tudi tam ne več). Skrata, Revozu se slabo piše, če se ne bodo uspeli izborit za en kos pogače, magari od Dacije...
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
sporočil: 3.523
Me zanima kako dolgo bi Renault še vztrajal tukaj, če ne bi država
primaknila piskrček.
sporočil: 7.023
[igor1976]Še bolje, Capturja.
Revoz ima smolo, da dela nezanimive modele, če bi delal recimo Megana se to ne bi dogajalo.
sporočil: 2.309
[vickibedi]Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
sporočil: 2.309
[Endimion]Dacia je samo v Nemčiji leta 2014 prodala 48.900 avtomobilov, skoraj toliko kot Citroen in Mazda, ter veliko več kot Honda.
A ti pravim, da za ono kar z srednjo dodano vrednostjo proizvaja Renault, ni trga. Nizko dodano vrednost pri njih pomeni Dacia
Škoda pa je leta 2014 prodala v Nemčiji 173.500 avtomobilov.
sporočil: 13.528
[Breiva]No pa ti povej kaj jih še lahko reši.
> [vickibedi]
> Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
sporočil: 2.309
[vickibedi]Reši jih lahko samo Renault, če jim da v proizvodnjo enega od glavnih Renaultovih modelov, kot so že nekateri napisali (Clio, Megane, mogoče Scenic), kar pa se verjetno ne bo zgodilo. Nišni modeli, kot je bil prej Wind in sedaj novi Twingo, pa Revoz ne bodo rešili.
> [Breiva]
> > [vickibedi]
> > Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
>
> Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
No pa ti povej kaj jih še lahko reši.
Izgleda, da bi se Renault rad rešil Revoza, kot je nekdo že prej zapisal.
sporočil: 13.528
[Breiva]Se popolnoma strinjam.
> [vickibedi]
> > [Breiva]
> > > [vickibedi]
> > > Če ne bo kaj takega na vidiku je konec z njimi, razen če ne začnejo sami delat kaj električnega ...
> >
> > Öista neumnost nekoga, ki nima pojma o avtomobilski industriji.
>
> No pa ti povej kaj jih še lahko reši.
Reši jih lahko samo Renault, če jim da v proizvodnjo enega od glavnih Renaultovih modelov, kot so že nekateri napisali (Clio, Megane, mogoče Scenic), kar pa se verjetno ne bo zgodilo.
Nišni modeli, kot je bil prej Wind in sedaj novi Twingo, pa Revoz ne bodo rešili.Trenutno drugega pač nimajo. Mislim, da je sicer še možnost, da če bodo dovolj spretni, lahko tukaj še kaj izbrskajo, sicer pa jih bo Renault zaprl. Najbrž so stroški proizvodnje za ta segment enostavno previsoki.
Izgleda, da bi se Renault rad rešil Revoza, kot je nekdo že prej zapisal.
Zato sem pomisli na elektriko ali druge možne alternative ..
sporočil: 970
Največji problem je to, da sta obe verziji Twinga precej
neuporabni. S tem da Renaultova verzija še nekako izgleda, Smart pa
je tak da na daleč ne veš kaj je prednji in kaj zadnji konec avta.
Za povrh pa je še drag. Kdo bi hotel imet avto, v katerem še
tedenske špeže ne moreš peljat domov, razen da se ti kotali po
kabini ali pa jo greješ na motorju?
V tem razredu je žal Panda bistveno boljši nakup.
V tem razredu je žal Panda bistveno boljši nakup.
Strani: 1