21 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Strah pred Kitajsko je pretiran, pred dizli niti ne

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.780
[#2551938] 25.09.15 11:47
Odgovori   +    7
Težava z dušikovimi oksidi je rešljiva.
Le NOx je treba katalizirati v N2O - smejalni plin :-)
Potem ostane dilema, ali to spuščati v ozračje ali kar v kabino, za boljše vzdušje in še vozniki ne bodo več rabili alkohola.

Saj koncentracija verjetno ni tako močna, da bi imela narkotičen učinek (smejalni plin se uporablja tudi za anestezijo, ali pa kot potisni plin za sladko smetano). Se pravi, o strupenosti in škodljivosti ni dileme.
153 sporočil: 9.333
[#2552078] 25.09.15 21:57
Odgovori   +    1
VW potres ne bo kar tako pozabljen, od
popotresnih sunkov ne bo odjavljen; na
novo se bo začelo pisati testne načine,
dosti bolj pod lupo bodo njih sestavine.

Sodražan
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2552212] 27.09.15 16:00
Odgovori   +    2
Za začetek, bi bilo dobro zamenjati prodajni ceni dizla in bencina, ki bi tako bolje izražali proizvodno ceno. O tem se je že pisalo in menda ponekod tako tudi je. Do takrat kupci manj strupenega energenta, subvencioniramo kupce bolj strupenega energenta. Logika?
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2552392] 28.09.15 13:14
Odgovori   +    1
čas vnosa: 28.09.15 10:00
Drugo vprašanje je, ali se ji bo to izplačalo, ali ti posegi ne bodo preveč dvignili cen dizelskih avtomobilov. To je lahko slabo za kupce, tudi za naše dobavitelje avtoindustriji.
Zakaj pa bi bil konec umazanih dizlov (diskloužr: eno od mojih vozil je EURO6 dizelaš) slab za kupce? Če nas dologoročno avtoindustrija ubija s temi svinjskimi generatorji NOx in ne zna rešiti problema, naj pokoplje ta tip motorja. Še vedno imamo benzarje (ki sicer spustijo v zrak več CO2 zaradi višje porabe, potem so tu tudi razni benzeni in druge rakotvorne snovi - vprašanje, kaj je slabo in kaj slabše), hibride in morda, morda, nekoč štromarje.
vrac sporočil: 11.068
[#2552655] 29.09.15 13:43
Odgovori   +    1
Nekaj podatkov o NOx iz Wikipedie:

en.wikipedia.org/wiki/NOx

Strani: 1