Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek BMW zanikal manipulacije pri meritvah dušikovih oksidov

Strani: 1 2 3 4 5 6

Endimion sporočil: 10.307
[#2551557] 24.09.15 12:26
Odgovori   +    20
E započelo...

Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."

Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...

In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....
BojanRi sporočil: 5.518
[#2551564] 24.09.15 12:33
Odgovori   +    32
Tako je, če sprejemajo zaknodajo ljudje, ki o tehniki nimajo pojma. Prav tako je za tako opravljene meritve kriv zakonodajalec, ker je predpisal način meritev kjer so take manipulacije možne. Čakam, da se pojavi en model, ki bo zahteval, da se poraba bencina ali dizla v roku 5 let v Ottovih in Diesel-ovih motorjih zmanjša za 50% v naslednji 5 letih. Dejstvo je, da bo za dosego zahtevanih ciljev potrebno opustiti navedene motorje in se počasi posloviti od nafte. No jenkiji ponovno delajo vse, da bi oslabili in uničili gospodarsko močno Evropo z evrom vred. Angela ne daj se!! Se pa tega moramo bati predvsem Slovenci, ker če bo zaškripalo nemški avtomobilski industriji tudi pri nas ne bo več gospodarske rasti. Bolj kot od slovenske vlade smo namreč odvisni od vlade v Nemčiji in Avstriji.
philips sporočil: 6.715
[#2551565] 24.09.15 12:34 · odgovor na: (#2551559)
Odgovori   +    12
[republican]
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
Saj se ni omejevalo koliko cvetnega prahu oddajajo diesel motorji ampak koliko strupenih snovi.
bigl sporočil: 18.363
[#2551566] 24.09.15 12:34 · odgovor na: Endimion (#2551557)
Odgovori   +    11
[Endimion]
E započelo...

Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."

Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...

In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....
Če bodo tako znižali cene modelov, kot strmoglavijo delnice, bom raje kot delnice kupil kakšnega znižanega bemfla:-). Prej se je maska svetila, sedaj je zapackana. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2551568] 24.09.15 12:36 · odgovor na: (#2551559)
Odgovori   +    18
[republican]
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
Prilagajat ja, ne pa goljufat!!!

A ti si tudi prepisoval za diplomsko delo, ker so nekaj več pričakovali od tebe?
Bratuškova se je samo prilagodila? Serje ga pa še zmeraj.
bozga sporočil: 6.303
[#2551569] 24.09.15 12:41
Odgovori   +    5
Prehod na alternativne tehnologije so zmožne edinole ZDA, ker kontrolirajo ceno nafte. Nemci so odlični v tehniki in izvedbi, strateško pa po mojem ZDA ne sežejo do kolen. Ko bo na trg prišel Applov-Googlov avto bodo Američani zaštopali ne samo dizle ampak tudi bencinarje. Že samo Applov kapital verjetno presega kapital vseh nemških avtomobilskih velikanov.
simonagruden sporočil: 630
[#2551570] 24.09.15 12:41
Odgovori   +    1
Tole sem nekje mal pobrala danes ... :)
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
klemenstp sporočil: 2.568
[#2551575] 24.09.15 12:45 · odgovor na: (#2551571)
Odgovori   +    9
[republican]
> [klemenstp]
> > [republican]
> > Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
>
> Prilagajat ja, ne pa goljufat!!!

Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.

Jaz bi zapisal tako: Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagoditi... lahko samo odstopiš.
blink sporočil: 3.523
[#2551579] 24.09.15 12:47
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: blink 24.09.2015 13:05
Jaz sem pa mislil, da tista dimna zavesa izza vsakega dizla pomeni svežino in čistočo glede na to kako visoki standardi so. Prepovejmo dizle, case closed.
tasilo sporočil: 9.830
[#2551580] 24.09.15 12:48
Odgovori   +    9
"afera, ki je predsednika uprave Volkswagna Martina Winterkorna stala stolčkA."

Ne, ni ga stala STOLČKA. Slovenska skladnja -- skladnja s te strani Kolpe -- pravi, da ga je stala STOLČEK.


LP. Hanibal Lector
klemenstp sporočil: 2.568
[#2551581] 24.09.15 12:48 · odgovor na: (#2551577)
Odgovori   +    4
[republican]
> [klemenstp]
> > [republican]
> > Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
>
> Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.

Saj je očitno ni...
Za BMW X5 trdijo (Američani) drugače.
Endimion sporočil: 10.307
[#2551582] 24.09.15 12:48 · odgovor na: BojanRi (#2551564)
Odgovori   +    8
Ti pa si slika.

Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)

In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.

In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.

Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.

In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
bc123a sporočil: 48.253
[#2551583] 24.09.15 12:48 · odgovor na: simonagruden (#2551570)
Odgovori   +    22
[simonagruden]
Tole sem nekje mal pobrala danes ... :)
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
Tale clanek razkriva tudi nonsens - vsi so se ukvarjali z popolnoma nestrupenim CO2, medtem pa so dejansko strupene emisije sle mimo popolnoma neopazeno.

Nekateri smo ze dolgo napovedovali da bo ob vsesplosni noriji glede globalnega segrevanja prislo tocno do tega: vsi bodo govorili se samo o CO2, medtem bo pa v zrak sla dosti hujsa svinjarija povsem neopazeno.
anon-258837 sporočil: 1.755
[#2551584] 24.09.15 12:49 · odgovor na: simonagruden (#2551570)
Odgovori   +    3
Itak. Denar je sveta vladar.

Obstaja pa čisto poceni slovenska inovacija, ki so jo iznašli v Hidria ovarni, ki preprečuje izpuste, a imajo velika naročila od avtomobilskih velikanov šele za 2018, ko stopi v veljavo še ostrejša direktiva...
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2551586] 24.09.15 12:50 · odgovor na: BojanRi (#2551564)
Odgovori   +    4
[BojanRi]
Tako je, če sprejemajo zaknodajo ljudje, ki o tehniki nimajo pojma. Prav tako je za tako opravljene meritve kriv zakonodajalec, ker je predpisal način meritev kjer so take manipulacije možne. Čakam, da se pojavi en model, ki bo zahteval, da se poraba bencina ali dizla v roku 5 let v Ottovih in Diesel-ovih motorjih zmanjša za 50% v naslednji 5 letih. Dejstvo je, da bo za dosego zahtevanih ciljev potrebno opustiti navedene motorje in se počasi posloviti od nafte.
To sploh ni res. Porabo in izpuste se brez problema zniža za 50% z obstoječimi, cenovno dostopnimi tehnologijami. Samo ne brez drastičnega zmanjšanja hitrosti.


PS: Sicer pa meni sploh ni jasno zakaj Američani rabijo močne avte, ko pa se tam precej striktno držijo hitrostnih omejitev.
tasilo sporočil: 9.830
[#2551587] 24.09.15 12:50
Odgovori   +    17
Še dobv, da Kavl ni več mistv za okolje in pvostov, kev bi biu dvgač uvadno vazočavan nad bemveji in folcvagni.
blink sporočil: 3.523
[#2551589] 24.09.15 12:51 · odgovor na: Endimion (#2551557)
Odgovori   +    8
[Endimion]
E započelo...

Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."

Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
+ cel kup slovenskih firm, ki je vezanih na bavarsko regijo. To zna biti kar konkreten ekonomsko/finančni pretres.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2551590] 24.09.15 12:51 · odgovor na: (#2551585)
Odgovori   +    2
[republican]
> [klemenstp]
> > [republican]
> > > [klemenstp]
> > > > [republican]
> > > > Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
> > >
> > > Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.
> >
> > Saj je očitno ni...
>
> Za BMW X5 trdijo (Američani) drugače.

Pozabljaš, da je BMW X5 narejen v ZDA...
Kje pa X3?

BMW manufactures the second generation X3 at their Spartanburg plant in South Carolina, United States.

Kaj pol?
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2551591] 24.09.15 12:52 · odgovor na: anon-258837 (#2551584)
Odgovori   +    10
[MF-542584]
Itak. Denar je sveta vladar.

Obstaja pa čisto poceni slovenska inovacija, ki so jo iznašli v Hidria ovarni, ki preprečuje izpuste, a imajo velika naročila od avtomobilskih velikanov šele za 2018, ko stopi v veljavo še ostrejša direktiva...
To Hidrijino inovacijo smo že obdelali.

Tudi tam fantje močno lažejo.

-30% na porabi.

Ja pa kaj še.
tasilo sporočil: 9.830
[#2551593] 24.09.15 12:52 · odgovor na: philips (#2551565)
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: tasilo 24.09.2015 12:57
[philips]
> [republican]
> Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.

Saj se ni omejevalo koliko cvetnega prahu oddajajo diesel motorji ampak koliko strupenih snovi.
A ti veš, kolk metana šele krave pa pšanci pr(i)delajo!
anon-221230 sporočil: 3.052
[#2551596] 24.09.15 12:54
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-221230 24.09.2015 12:56
Se pravi da čakamo samo še Mercedes, pa je trojček popoln...

...aja, kaj pa Audi?
anon-245643 sporočil: 1.841
[#2551600] 24.09.15 12:58
Odgovori   +    1
samo malo prosim,enkrat je navedeno:
Izpusti dušikovega oksida...
in drugič:
... izpuste ogljikovega dioksida - afera...
kaj sedaj merijo? NOx ali CO2, ali vse povprek?
anon-86811 sporočil: 341
[#2551602] 24.09.15 13:01
Odgovori   +    6
No, zdaj pa vsem BMW-jem odvzeti "Grüne Plakette", da se ne bodo več mogli voziti v centru Münchna... :-)
Endimion sporočil: 10.307
[#2551603] 24.09.15 13:03 · odgovor na: simonagruden (#2551570)
Odgovori   +    8
Pazi to... pedantni in bogaboječi ter pravilespoštujoči nemci:
Germany went further than the UK, calling for the tests to be conducted on sloping downhill tracks, and for allowing manufacturers to declare a final CO2 value 4% lower than the one measured. France supported all the proposed loopholes, bar the 4% lower CO2 value.
Testirat avto, ko gre po klancu navzdol?
anon-291910 sporočil: 27
[#2551608] 24.09.15 13:10 · odgovor na: (#2551559)
Odgovori   +    12
čas vnosa: 24.09.15 12:32
[republican]
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
To nam je enim jasno že nekaj časa, ampak smo v sodobni birokratski dobi, kjer papir prenese vse, drobnega tiska se pa ne bere ali pa ga ni (ker se je tako pri birokratih zlobiralo), kot v primeru označevanja GSO in podobno
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2551616] 24.09.15 13:17
Odgovori   +    8
Zabavno. Za te natege so (sem prepričan) vedeli vsi, sedaj pa se pač morajo delat glupca v smislu kaj, ni mogoče, pa ne no.... Tako se delajo poslovni uspehi, če pa kakšnega zasačijo, pa na javne vislice z njim. Naslednji dan ponovimo zgodbo.
Endimion sporočil: 10.307
[#2551617] 24.09.15 13:20 · odgovor na: (#2551605)
Odgovori   +    12
Še enkrat tebi limam link:


On road test 15 dizel avtomobilov, ki ga je izvedla ISTA organizacija kot ona, ki je na križ pribila Falšvagen...

www.theicct.org/site...141013.pdf

Dojče kvalitet ja...

Ich komme, ich Komme... Spritz ja... Schnell Helga..


In cela afera je tak poetic justice....

Šojble je pred meseci razlagal da kako niso Nemci krivi da imajo vsi radi nemške avtomobile...

Emmm.. Šojble.. you might wanna rephrase that one...
Endimion sporočil: 10.307
[#2551619] 24.09.15 13:22 · odgovor na: blink (#2551589)
Odgovori   +    3
Ja.. Hidria si lahko tisto paličasto svečko k je razvoj pokuril 2 miljona€, v pizdo zatakne...

Noben ni rekel, da nas tale pretres v nemški avto industriji ne bo pretresel. A ker smo Tier2/Tier3 dobavitelj, nas bo manj.

Nemška avto industrija bo to preživela... Rane bodo pa globoke...
anon-382620 sporočil: 7
[#2551621] 24.09.15 13:26 · odgovor na: Endimion (#2551582)
Odgovori   +    16
čas vnosa: 24.09.15 13:20
[Endimion]
Ti pa si slika.
Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)
In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.
In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.
Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.
In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
Pogled na te izpuste z določene distance pokaže dve dejstvi:

1. Povprečnega prepotentnega voznika BMW-ja boli kurac, koliko smeti oziroma serje njegov bleščeči konjiček strupenih izpušnih plinov.

2. Če se pogleda celotni življenski cikel avtomobila od proizvodnje sestavnih delov do reciklaže avtomobila, je slika taka:
- 90% CO2 in ostalega onesnaževanja se že pridela pri proizvodnji sestavnih delov avtomobila
- še par procentov se pridela pri reciklaži avtomobila, razen če ga zapeljemo v graben

Torej, avto pri vožniji po cesti pridela manj kot 10% CO2 in ostalega onesnaženja v svojem življenskem ciklu.

Glavni vir onesnaženja je v industriji in njeni hiperproukciji novih modelov, ki naj bi izpolnjevali zmerom ostrejše okoljevarstvene standarde.

Dejanko smo pred paradoksom ali pa ekološkim nategom, ko s hiperprodukcijo zmerom bolj čistih avtomobilov zmerom bolj onesnažujemo okolje.
anon-43949 sporočil: 4.362
[#2551623] 24.09.15 13:30 · odgovor na: tasilo (#2551580)
Odgovori   +    2
[tasilo]
"afera, ki je predsednika uprave Volkswagna Martina Winterkorna stala stolčkA."

Ne, ni ga stala STOLČKA. Slovenska skladnja -- skladnja s te strani Kolpe -- pravi, da ga je stala STOLČEK.


LP. Hanibal Lector

Seveda, - potem pa usta to prevedejo v neko podalpščino.

Strani: 1 2 3 4 5 6