Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cerar: Gašperšič je varen. Je varen tudi davkoplačevalski denar?
Strani: 1
sporočil: 1.447
Ko bo treba začeti pretovarjati vso blago v Divači, se bodo tokovi
hitro preselili proti Trstu. Verjetno je to cilj OECD.
sporočil: 508
Temu Cerarju še niso povedali, da Hrvaška pospešeno dela železnico
iz Reke in bo postala Reka glavna luka na Jadranu. Ve se pa tudi,
da so Hrvati pod strogim prorektoratom Amerike in da imajo vpliv
tudi na OECD. V državah, ki imajo zunanja ministrstva takšne
projekte sosednjih držav sledijo in tudi ustrezno ukrepajo. Mi žal
nimamo zunanjega ministrstva pač pa samo agencijo levih kvazi
diplomatov, ki sisajo državni denar in delajo za svoj žep in so
zaposleni pod naslovom MZZ. Na kraju, ko se bo začelo vse sesuvati
bo pa spet janša za vse kriv. Ta vlada je ena sama svinjarija.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 12.09.2015 16:29
Premier Cerar ne želi veliko povedati o drugem tiru, počakal bo
študijo, ki jo je vlada naročila pri Ekonomski fakulteti, ki jo bo
preko svojega espeja izdelal profesor Mramor v sodelovanju s
samostojnim podjetnikom profesorjem Cerarjem.
sporočil: 11.068
Naj vržejo študijo v smeti in takoj pričnejo postopke za
realizacijo projekta, vključujoč tudi morebitne možnosti
racionalizacije projekta. Sicer pa bo moral Cerar pokazati vrata
Gašperšiču, če noče še naprej tolerirati situacije, ko minister
sabotira nujen projekt za državo.
sporočil: 3.720
Avstroogrska in Franc Jozef sta dobro vedela kaj pomeni gradnja
železnice in njen izkoristek. OECD pravi, da gradnja drugega tira
ni ekonomsko smotrna. Za njih ni le politično smotrna ker bi
tržaško in reško pristanišče ostalo v ozadju. Za študijo OECD bi
rekel, da ni vse zlato kar se sveti.V vsej Evropi ne boste našli
nacije, ki bi se ponašala s tako bogato zgodovino neumnosti kot je
to Slovenija.Vzrok najdemo v pretekli zgodovini iz katere se
napajajo slovenski taki ali drugačni führerji, ki jim napuh in
vecna sebičnost partijske gerontokracije omogočata da počasi in
vztrajno potapljajo to karikaturo države, obsojeno na blodenje v
tem globalnem labirintu.
LP
Tupamaros
LP
Tupamaros
sporočil: 18
nisem bral študije OECD, toda ali je upoštevala:
strošek uničevanja avtocest zaradi tovornega prometa + strošek onesnaževanja z njim?
izboljšanje kvalitete življenja ljudem ki sedaj živijo ob starem tiru
koristi hitre povezave morje-ljubljana - namesto da se folk vsak vikend fura na morje bi ob hitrejšem vlaku marsikdo sedel v vlak
Jaz sem za modernizacijo prog da si v pol ure kjerkoli iz LJ v sloveniji...
strošek uničevanja avtocest zaradi tovornega prometa + strošek onesnaževanja z njim?
izboljšanje kvalitete življenja ljudem ki sedaj živijo ob starem tiru
koristi hitre povezave morje-ljubljana - namesto da se folk vsak vikend fura na morje bi ob hitrejšem vlaku marsikdo sedel v vlak
Jaz sem za modernizacijo prog da si v pol ure kjerkoli iz LJ v sloveniji...
sporočil: 148
čas vnosa: 14.09.15 12:19
Gradnja avtoceste Draženci Gruškovje prav gotovo tudi ni ekonomsko
upravičena. Zaradi nje ne bo DARS prodal več vinjet, nekaj bo res
kamjonskih cestnin, gotovo pa ni ekonomista, ki bi bil zmožen
izračunati ekonomsko upravičenost investicije. Pa vendar se ve, da
jo moramo zgraditi zaradi drugih faktorjev. Tudi pri drugem tiru bi
bilo potrebno upoštevati druge, še kako pomembne učinke. Med drugim
bo gotovo tudi manj požarov v naravnem okolju in še in še. Ali bi
Avstro-Ogrska gradila železnico LJubljana Trst, če bi izračunavala
le ekonomsko upravičenost. Tako kot je bil za takratno državo
pomembno pristanišče Trst, je za sedanjo Slovenijo pomembno
pristanišče Koper. Gradnja drugega tira kratkoročno mogoče res ni
ekonomsko upravičeno, je pa dolgoročno prava odločitev, seveda ob
pošteni ceni izgadnje.
Strani: 1