Strani: 1

anon-218201 sporočil: 1.447
[#2547620] 12.09.15 14:38
Odgovori   +    8
Ko bo treba začeti pretovarjati vso blago v Divači, se bodo tokovi hitro preselili proti Trstu. Verjetno je to cilj OECD.
GV-0633 sporočil: 508
[#2547629] 12.09.15 16:06
Odgovori   +    22
Temu Cerarju še niso povedali, da Hrvaška pospešeno dela železnico iz Reke in bo postala Reka glavna luka na Jadranu. Ve se pa tudi, da so Hrvati pod strogim prorektoratom Amerike in da imajo vpliv tudi na OECD. V državah, ki imajo zunanja ministrstva takšne projekte sosednjih držav sledijo in tudi ustrezno ukrepajo. Mi žal nimamo zunanjega ministrstva pač pa samo agencijo levih kvazi diplomatov, ki sisajo državni denar in delajo za svoj žep in so zaposleni pod naslovom MZZ. Na kraju, ko se bo začelo vse sesuvati bo pa spet janša za vse kriv. Ta vlada je ena sama svinjarija.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2547631] 12.09.15 16:22
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: anon-317028 12.09.2015 16:29
Premier Cerar ne želi veliko povedati o drugem tiru, počakal bo študijo, ki jo je vlada naročila pri Ekonomski fakulteti, ki jo bo preko svojega espeja izdelal profesor Mramor v sodelovanju s samostojnim podjetnikom profesorjem Cerarjem.
vrac sporočil: 11.068
[#2547662] 12.09.15 20:46
Odgovori   +    5
Naj vržejo študijo v smeti in takoj pričnejo postopke za realizacijo projekta, vključujoč tudi morebitne možnosti racionalizacije projekta. Sicer pa bo moral Cerar pokazati vrata Gašperšiču, če noče še naprej tolerirati situacije, ko minister sabotira nujen projekt za državo.
tupamaros sporočil: 3.720
[#2547686] 13.09.15 09:11
Odgovori   +    7
Avstroogrska in Franc Jozef sta dobro vedela kaj pomeni gradnja železnice in njen izkoristek. OECD pravi, da gradnja drugega tira ni ekonomsko smotrna. Za njih ni le politično smotrna ker bi tržaško in reško pristanišče ostalo v ozadju. Za študijo OECD bi rekel, da ni vse zlato kar se sveti.V vsej Evropi ne boste našli nacije, ki bi se ponašala s tako bogato zgodovino neumnosti kot je to Slovenija.Vzrok najdemo v pretekli zgodovini iz katere se napajajo slovenski taki ali drugačni führerji, ki jim napuh in vecna ​​sebičnost partijske gerontokracije omogočata da počasi in vztrajno potapljajo to karikaturo države, obsojeno na blodenje v tem globalnem labirintu.

LP
Tupamaros
anon-5827 sporočil: 18
[#2547939] 14.09.15 11:59 · odgovor na: (#2547696)
Odgovori   +    1
nisem bral študije OECD, toda ali je upoštevala:

strošek uničevanja avtocest zaradi tovornega prometa + strošek onesnaževanja z njim?

izboljšanje kvalitete življenja ljudem ki sedaj živijo ob starem tiru

koristi hitre povezave morje-ljubljana - namesto da se folk vsak vikend fura na morje bi ob hitrejšem vlaku marsikdo sedel v vlak

Jaz sem za modernizacijo prog da si v pol ure kjerkoli iz LJ v sloveniji...
anon-344601 sporočil: 148
[#2548016] 14.09.15 16:28
Odgovori   +    0
čas vnosa: 14.09.15 12:19
Gradnja avtoceste Draženci Gruškovje prav gotovo tudi ni ekonomsko upravičena. Zaradi nje ne bo DARS prodal več vinjet, nekaj bo res kamjonskih cestnin, gotovo pa ni ekonomista, ki bi bil zmožen izračunati ekonomsko upravičenost investicije. Pa vendar se ve, da jo moramo zgraditi zaradi drugih faktorjev. Tudi pri drugem tiru bi bilo potrebno upoštevati druge, še kako pomembne učinke. Med drugim bo gotovo tudi manj požarov v naravnem okolju in še in še. Ali bi Avstro-Ogrska gradila železnico LJubljana Trst, če bi izračunavala le ekonomsko upravičenost. Tako kot je bil za takratno državo pomembno pristanišče Trst, je za sedanjo Slovenijo pomembno pristanišče Koper. Gradnja drugega tira kratkoročno mogoče res ni ekonomsko upravičeno, je pa dolgoročno prava odločitev, seveda ob pošteni ceni izgadnje.

Strani: 1