13 min
DAF Trucks s tremi nagradami fleet news
18 min
Nemški prometni minister bo testiral samovozeči tovornjak družbe MAN
29 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 2
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
8 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
9 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2547423] 11.09.15 05:26
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: anon-317028 11.09.2015 05:44
Če bo minister Gašperšič zaradi drugega tira odstopil mu moramo izgraditi spomenik, ker je odločno prispeval, da ne »zabijemo« 1,5 milijard v 27 kilometrov progice, ki bo še dražja od zločinskega "pothvata" TEŠ 6.
anon-78175 sporočil: 834
[#2547430] 11.09.15 06:56
Odgovori   +    15
"Res ne razumem tega. Sploh si ne predstavljam, kakšna je ekonomika avstrijskega projekta. Če drugi razmetavajo z denarjem, ne piše, da mora tudi Slovenija,« na to odgovarja Bullock."
Tudi Bullocku bodo postavili spomenik, ampak Hrvati in Italijani. Bullock če nisi prebral obeh študij sosedov, kaj za vraga si se lotil našega 2. tira. Jaz dvomim, da si sploh strokovnjak (kot tudi dvomim v tvoje sodelavce). In kako naj ubogi slovenček verjame tebi oziroma P. Damijanu. Kako naj se vlada, poslanci odločijo, če je stroka na dveh bregovih ? Ali imamo0 tudi desno in levo stroko? Vemo pa, da bi se 2. tir že davno izplačal, če bi ga začeli graditi prve pobude že 1956 do 1965 op.p.Korelič) ! Gašperšič, če imaš projekte gotove, bi v času odkar si minister že lahko izvedel mednarodni razpis, kjer bi dobil ponudbe za gradnjo 2. tira, ne pa da vsk, ki ima pet minut časa ugiba in napoveduje (TEŠ&, AC, Patria, ...). A si vsaj prepričan , da imaš projekte za razpis? so dobri? recenzirani?
Ne glede na vse , pa je jasno od samega nastopa, da nisi za ministra, ne za politika, ... A da si strokovnjak - čudež za državnega birokrata. Pa dober si za svoje omrežje (skratka mali lobist), ko zaviraš projekt/e ...
anon-178647 sporočil: 32
[#2547442] 11.09.15 07:43
Odgovori   +    7
Najlepše je plavati nekje po sredi.
Ko se možnost za drugi tir veča, je komentator proti.
Ko se možnost manjša, je komentator za.
Seveda pa med vrsticami hkrati vedno navija še za drugo rešitev, zato da vzdržuje suspenz.

Min.Gašperšič je na začetku pošteno povedal, da se ne izplača.
Ker mu je vsa "osebno zainteresirana", "strokovna" in novinarska srenja nasprotovala, je naročil študijo, ki jim bo, vsaj upam, zavezala "gobce".

Ne vem, najbrž vsi, ki so za, mislijo, da bosta, ko začnemo graditi drugi tir, Italija in Hrvaška ustavila svoje projekte.
Blažena preproščina.

lp, Bogdan
anon-258837 sporočil: 1.755
[#2547444] 11.09.15 07:56
Odgovori   +    11
Tako kot vse drugo v Sloveniji, ima tudi to odzadje. Rok Svetek, ki je zame res strokovnjak, ga je včeraj nakazal na Odmevih. Študijo so naredili ne na OECD, ampak na inštitutu, ki ga koristi OECD, ima pa take rezultate kot jih želi naročnik. Da se za ministrom Gašperčičem skrivajo lobiji, je bilo nakazano že na začetku ministrovanja, sicer pa ali je že bil kak prometni minister apolitičen in strokoven? On sploh ne bi smel biti imenovan.

Brez 2.tira bo Slovenija nazadovala in ja, edino kar bo Luka lahko naredila, če bo želela še kaj posla, se bo morala priključiti na italijansko železnico, pri čemer bo naša še naprej propadala in žrla milijarde.

Drugi vidik seveda je, da bo 2.tir ista zgodba kot TEŠ6, samo tega ni kriv 2.tir, ampak koruptivnost v naši državi. Naj najamejo Kitajce, da ga zgradijo in bomo tovor potrojili,ne podvojili.
FIN-277951 sporočil: 128
[#2547491] 11.09.15 11:40
Odgovori   +    5
In zakaj se ne naredi resnično drugi tir, se pravi da ob obstoječem zgradijo še eno progo? Se ne splača? Nisem zasledil nikjer nobene analize o tem.
vrac sporočil: 11.068
[#2547496] 11.09.15 11:57 · odgovor na: anon-317028 (#2547423)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 11.09.2015 11:59
[FIN-311684]
Če bo minister Gašperšič zaradi drugega tira odstopil mu moramo izgraditi spomenik, ker je odločno prispeval, da ne »zabijemo« 1,5 milijard v 27 kilometrov progice, ki bo še dražja od zločinskega "pothvata" TEŠ 6.
Prispevek iz včerajšnjih Odmevov si poglej, boš morda spremenil mnenje. Rok Svetek ni kdorkoli. Njegovo mnenje o tej študiji, zalednem terminalu, ki ga predlagajo in ozadju obnašanja ministrstva in Vlade glede projekta II.tira je uničujoča.

4d.rtvslo.si/arhiv/p.../174359341
vrac sporočil: 11.068
[#2547504] 11.09.15 12:13 · odgovor na: anon-258837 (#2547444)
Odgovori   +    6
[MF-542584]
Drugi vidik seveda je, da bo 2.tir ista zgodba kot TEŠ6, samo tega ni kriv 2.tir, ampak koruptivnost v naši državi. Naj najamejo Kitajce, da ga zgradijo in bomo tovor potrojili,ne podvojili.
Seveda, lobiji v spregi s politiko bodo potamanili vsaj polovico denarja,ki bo vložen v investicijo. Tako se pri nas pač dela. In to čisto zares, tu ni nobenega pretiravanja. Kdor glasno trdi drugače je ali ima oprane možgane ali pa sodeluje pri rajanju.
anon-343754 sporočil: 25
[#2547506] 11.09.15 12:15
Odgovori   +    8
čas vnosa: 11.09.15 08:27
Kot prvo je treba razčistiti to, da tem mednarodnim inštitucijam ne gre zaupati, da so neodvisne, nepristranske in strokovne kar same po sebi. To ne velja za bonitetne agencije, ne velja za IMF in tokrat očitno tudi ne za ITF pri OECD. Več kot očitno je, da si nekdo v tujini zelo prizadeva, da Luka Koper ne bi prosperirala, žal si tudi veliko kvizlingov pri nas prizadeva enako. Imajo svoje računice. To je, da Luko prehiti bodisi Reka bodisi Trst. Najverjetneje Reka, kajti Trst ni toliko perspektiven. Ali pa želijo Luko prihvatizirati, razparcelirati, po delih prodati in pobrati provizije. 2. tir mora zgraditi država in tudi rente mora potem pobirati država, ne pa prihvatizatorji! Lepo bi bilo, da Finance predstavi katero od resnih študij o multiplikativnih učinkih Luke na gospodarstvo ne pa da vedno potegne s kvizlingi samo zato, da je proti državi.
Kanarinac sporočil: 28
[#2547509] 11.09.15 12:15
Odgovori   +    8
čas vnosa: 11.09.15 10:07
Sovdatova Petra, ste se morda vprašali, kdo so ti strokovnajki, ki pravijo, da se ne izplača. Verjetno Hrvati, Italijani in Avstrijci. Najdražje pri pošiljanju je prav pretovor in dvojno skladiščenje?! Drugi tir mora biti zgrajen, ni pa nujno da po ceni, aktero oddržave izsiljuje gradbeni lobij in blokira EU, ki nasprotuje širitvi obstoječega, ker po tistih krivinah pač ne moreš voziti 160km/h (mimogrede 90% voznega parka SŽ ne doseže te hitrosti po ravnem).
Malo manj hlapčevski moramo biti in se postaviti zase. Vsi okoli nas gradijo, samo mi ne!
anon-370752 sporočil: 18
[#2547514] 11.09.15 12:16
Odgovori   +    6
čas vnosa: 11.09.15 12:03
Oba projekta TEŠ in drugi tir sploh nista primerljiva. Pri TEŠU je šlo za interese skupine ljudi ti. šaleškega lobija, ki so skrivali podatke in vsi mastno zaslužili!!
Drugi tir je za luko strateškega pomena, čeprav zdaj o njegovi pomebnosti govorijo neprave osbe, ki vidijo le lasten interes.
Luka Koper naj ostane v državni lasti, prav tako železniška infrastruktura , država naj najde tretjino sredstev sama ali z izdajo državnih obveznic za železnice in dve tretjine potegne iz evropskih sredstev (naj pomaga Violeta).
In najdite že enkrat sposbne poštene strokovnjake za vodenje in gradnjo in dajte priliko Sloveniji in državljanom slovenije, da se izvlečemo iz krize.
imocl sporočil: 258
[#2547524] 11.09.15 13:01 · odgovor na: anon-258837 (#2547444)
Odgovori   +    5
Rok Svetek in vsi ki zagovarjajo najdržajo varijanto (t.j. 2 tir) imajo svoj interes. Ne me basat da G. Svetek deluje dobrodelno. Tudi JPD je študijo napisal po naročilu.
če bi imeli kolikor tolikor zdrave pameti bi podvojili obstoječi tir in hkrati upoštevali vse vodovarstvene zahteve. obstoječi tir je (revalorizirano na danes) stal 300.000.000 €.

Strani: 1