Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slab customer service vas bo pokončal

Strani: 1

anon-268539 sporočil: 2.339
[#2547187] 10.09.15 08:35
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: anon-268539 10.09.2015 08:39
»Kaj se dogaja? Kako je to mogoče?«
»Pa tudi, če bi, si mislim, takšne obtožbe si nikakor ne bi smela dovoliti.«
»…z jasnim pridihom, da mi ne verjameta in da želita samo še končati svojo izmeno.«
»V tistem trenutku je v očeh strank celotno podjetje izgubilo. Zaradi nepremišljenih ukrepov posameznikov so postali slabi vsi.«
»Zaradi slabe usposobljenosti in slabega ali v veliko primerih neobstoječega treninga se zaposleni odzovejo neprijazno, neprimerno, žaljivo in celo napadalno.«
»So trenutki, ko bodo nekatere stranke izkoriščale dobronamerno politiko storitev in pomoč strankam, ampak bo negativen vpliv na poslovanje tako obroben, da bodo pozitivni vplivi dobre podpore strankam pretehtali tistih nekaj zlorab slabih kupcev.«

Tako, zdaj pa skoraj vse zapisano prenesite od realnega še na določen del javnega sektorja, pa boste zaslutili, od kod takšna nepotrebna ignoranca in vzvišenost, ter posledično nezadovoljstvo ljudi in vztrajen padec ugleda,…
damjanr1 sporočil: 53
[#2547200] 10.09.15 09:35
Odgovori   +    10
Zaradi "ne verjamem" delavca na servisu, mi je za dejansko napako na varnostnem pasu avta MB 180 cdi, pretekel garancijski rok. Ko so koncno priznali napako je garancija potekla in ne moremo to v garancijskem roku. Nihce ni zmogel dveh besed se opravijujemo, nasa napaka bomo poskusili urediti. Tam me ne bo nikoli vec.
153 sporočil: 9.333
[#2547206] 10.09.15 09:44
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: 153 10.09.2015 09:44
NASLOV: Slab customer service vas bo pokončal

Vaša slovenščina pa še prej !?

Sodražan
bc123a sporočil: 48.253
[#2547208] 10.09.15 09:48
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: bc123a 10.09.2015 09:49
Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.

Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2547213] 10.09.15 10:03 · odgovor na: bc123a (#2547208)
Odgovori   +    3
[bc123a]
Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.

Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.
Jaz imam podobno izkušnjo iz Hoferja, ne sprašujejo kaj dosti, vzamejo nazaj in vrnejo denar. Vseeno razmislim predno kupujem tam kakšne tehnične gadgete, sploh če so zadnji kosi, folk namreč odpira embalažo in včasih kaj manjka ali je polomljeno. Če ne pogledaš boš to ugotovil šele doma, izgubljenega cajta pa tudi v Hoferju ne vrnejo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2547216] 10.09.15 10:06 · odgovor na: anon-204390 (#2547213)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [bc123a]
> Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.
>
> Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.

Jaz imam podobno izkušnjo iz Hoferja, ne sprašujejo kaj dosti, vzamejo nazaj in vrnejo denar. Vseeno razmislim predno kupujem tam kakšne tehnične gadgete, sploh če so zadnji kosi, folk namreč odpira embalažo in včasih kaj manjka ali je polomljeno. Če ne pogledaš boš to ugotovil šele doma, izgubljenega cajta pa tudi v Hoferju ne vrnejo.
Uh, jaz tehnicne gadgete kupujem tam na pogosto, seveda prej preverim ce je nalepka nedotaknjena. Tehnicni gadgeti imajo pri hoferju namrec taksne nalepke, da jih ali moras prerezati (z nozem ali kljuci) ali pa poskodovati embalazo. Problem tistega diska iz lidla pa je bil defekt pri izdelavi ali pa dizajnu, ni bil poskodovan.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2547249] 10.09.15 11:12 · odgovor na: damjanr1 (#2547200)
Odgovori   +    5
[damjanr1]
Zaradi "ne verjamem" delavca na servisu, mi je za dejansko napako na varnostnem pasu avta MB 180 cdi, pretekel garancijski rok. Ko so koncno priznali napako je garancija potekla in ne moremo to v garancijskem roku. Nihce ni zmogel dveh besed se opravijujemo, nasa napaka bomo poskusili urediti. Tam me ne bo nikoli vec.
V takih primerih moraš vztrajati, da gre v zapisnik in nato lahko uveljavljaš tudi po pretečenem garancijskem roku. Enkrat so mene tudi tako zavrnili, potem sem pisal generalnemu zastopniku, nato milijon opravičil in vse je bilo urejeno kot bi mignil.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2547270] 10.09.15 12:36
Odgovori   +    2
Hm, ne razumem, zakaj žolč, če mu pa Amazon vse reši, tudi fižol?
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2547277] 10.09.15 13:07
Odgovori   +    5
Odkar mi na njihovem ljubljanskem servisu niso priznali reklamacije v celoti, pa bi jo morali, ne kupim več ničesar z napisom SAMSUNG!
Jbg, niso edini. Če ti reče servis "pa nas tožite" je edini pravilni odgovor fuck off.
anon-330984 sporočil: 476
[#2547278] 10.09.15 13:09
Odgovori   +    3
Zato ne kupujem več v Sparu ... so nesramni
anon-202165 sporočil: 970
[#2547295] 10.09.15 14:32 · odgovor na: (#2547288)
Odgovori   +    2
Evropski Amazon ima vse cene z vključenim DDV. Je pa res da v primeru nakupovanja na recimo nemškem, pride cena za Slovenijo nekoliko višja, ker je nemška stopnja DDV nižja od slovenske, ki ti jo morajo obračunati. V primeru naročila na ameriški strani pa se plača še kompletni naš DDV, tako kot pri vseh pošiljkah, ki pridejo izven EU.

Je pa res, da strošek dostave vidiš šele na koncu, preden dokončno potrdiš naročilo. Ali pa moraš iti gledat pogoje dostave. Iz izkušenj ti pa lahko povem, da znaša nekje od 5 eur naprej, največ pa je bilo do zdaj okrog 20 eur, ampak je bil 14kg paket.
anon-380560 sporočil: 9
[#2547315] 10.09.15 15:17
Odgovori   +    0
čas vnosa: 10.09.15 11:43
Tudi mene so tako izgubili pri mariborskem Obiju. Kupil električni vrtalnik s 5. leti garancije, ki je prenehal delovati po 1. letu. Prodajalec odbil garancijo, ker ta velja samo za "naprave na motorni pogon". Sem poklical vodjo poslovalnice, pride debeli plešasti samovšečni možakar in se strinja s prodajalcem, da garancija velja samo za naprave na motorni pogon, ne pa za električno orodje.
Tudi Amazon ni tako zlat, sem vrnil okvarjen artikel in želel zamenjavo ali vračilo denarja. Ponudili so mi vračilo denarja in sem se strinjal. Poslal nazaj, dobil potrditev, da so prejeli in zdaj že 10 dni čakam na denar.
anon-237381 sporočil: 924
[#2547322] 10.09.15 15:38 · odgovor na: (#2547288)
Odgovori   +    1
Amazon USA = carina (enaka DDV) + manipulativni stroški

Amazon.co.uk ali Amazon.de = EU plačaš samo poštnino pri checkoutu.

Načeloma se ne splača kupovati knjig iz USA ker so ve EU cene enake, ko plačaš še carino in stroške carinskega postopka.
bc123a sporočil: 48.253
[#2547329] 10.09.15 16:09 · odgovor na: (#2547288)
Odgovori   +    2
[kajulci]
p.s. a če kdo, ki kupuje na Amazonu, povedat, kako je tam s cenami, jaz sem pri njih opravila nakup enkrat, tega je že dolgo, in so mi na koncu pribili še DDV in potem na to še poštnino, totalno nepregledno. Od takrat sem kupovala samo na Ebayu, kjer že v štartu veš celotni strošek. Medtem grem vsake toliko časa na Amazon in ko me kaj zanima, spet ni nobene informacije o celotnem strošku, potem bi pa morala vnašati vse podatke in kartice itd., da bi na koncu vedela koliko me stane, to se mi pa ne da. A jaz na Amazonu česa ne štekam ali kako? Ker Ebay je ista fora, pa je tam vse jasno in pregledno, drugi internetni trgovci pa imajo posebej naveden zneske poštnine po državah in ti je zopet vse jasno. DDV je pa povsod vključen. Tako da jaz res ne razumem, kaj me jebe na Amazonu.
Ce govorimo o ameriskem amazonu (amazon.com domena) pac ne more vedeti, kaksen DDV in carinske dajatve ti mora obracunati, dokler ne vneses naslova za dostavo. Jaz rutinsko doklikam do tja in ce mi ni vsec znesek za to in postnino pac takrat recem "hvala lepa".

Finta je pa v tem, da ima amazon moznost vecih naslovov za dostavo in dokler ne izberes naslova, pac ne more racunati.

Ebay sploh nima nic taksnega o cem govoris, ker je vsak prodajalec odgovoren sam zase, je pa res, da uporabljajo sedaj ze mnogi prodajalci storitev podjetja Pitney Bowes, ki ti CE SI PRAVILNO LOGIRAN IN SI DAL PRAVE PODATKE :) prikaze koncni strosek, podatke o tem, kje se nahajas pa pobere iz baze Ebay-PayPal.

tule je bila debata o tem servisu:

forum.finance.si/?m=...617&single

Pitney Bowes je sicer firma, zrasla na postnih tehtnicah oz avtomatih za stempljanje posiljk..
bc123a sporočil: 48.253
[#2547330] 10.09.15 16:13 · odgovor na: (#2547326)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 10.09.2015 16:16
[kajulci]
Ne razumem, zakaj ti jo morajo obračunat? Zakaj pa to ne velja za druge spletne trgovine širom EU,ko imajo tudi drugačne stopnj DDV kot pri nas? Pa imajo vsi spletni trgovci pač nastavljene cene in to je to.
Ne bi smeli. Ampak Amazon je velik in jih davkarija gleda.
Ampak zakaj ravno Amazon.de, kaj pa drugi Amazoni v EU, saj imajo tudi različne stopnje DDV. A mi ti govoriš, da ima Amazon nastavljene cene z vključenim DDV po stopnji, ki velja za določeno državo, če pa je kupec iz druge države, pa se na koncu pred potrditvijo naročila na celoten znesek pribije še razlika v DDV?
Tako je :)
In če to drži, zakaj se potem na .uk končni znesek ne zmanjša? In zakaj recimo na Ebya ni tega problema? A potemtakem na Amazonu sploh ne moreš vedeti koliko nekaj stane, dokler se ne preklikaš do plačila? Ker pri dražjih izdelkih so lahko razlike kar konkretne, kar ti pa zelo oteži primerjavo cen z drugimi trgovci.
Se enkrat, zelo me cudi, od kje ti je Ebay vzor, ker je najbolj konfuzen glede tega, in ce nabavljas izven EU si povsem na suhem kar se tice morebitnih dajatev, in jih izves prijazno sele od carinika na posti, ko je tvoja posiljka ze v sloveniji...
KJE se plača naš kompletni DDV? A Amazon ti ga zaračuna ali naša carina? Jaz poznam samo sistem, ko ti ga zaračuna naša carina. Po mojem se nisva razumela, jaz vem, kake dajatve se plačajo pri naročilih izven EU in tudi zračunat jih znam. Meni samo niso jasne cene na Amazonu, ker ko jaz nekaj kupujem, hočem pri izdelku videti koliko je cena, ki jo plačam Amazonu, ne pa koliko mene pridejo zraven še carinske dajatve - to slednje je moja stvar, stvar Amazona pa bi morala bit cena izdelka na spletni strani - in čisto vse trgovine imajo to poštimano, od Ebaya do vsake male ali velike trgovine, razen Amazona.
Ne drzi. Ce si firma nad 50K letnega prometa, se moras registrirati za DDV v vsaki EU drzavi, kamor prodajas, in obracunavati lokalni DDV.

Amazon je dovolj velika firma, da ima dejansko bazo vseh moznih stopenj DDV za vse evropske vukojebine in to dela tudi pravilno. Ostali pa krsijo davcne predpise glede DDV.

Se strinjam, jebes taksno EU in njen "prosti trg", kajne? :)

PS amazonova davcna v sloveniji je lepo vidna v bazah:

Podatki o podjetju:
Naziv: AMAZON EU S.Á.R.L.
Naslov: 5, RUE PLAETIS, 2338 LUXEMBOURG
Status: Pravna oseba
DDV ID: SI16256042
Matična številka:
Datum registracije za DDV: 01.04.2006
Šifra dejavnosti: 47.910 (Trgovina na drobno po pošti ali po internetu)
Urad DURS: DU Ljubljana
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2547333] 10.09.15 16:22
Odgovori   +    0
čas vnosa: 10.09.15 15:19
Slab customer service vas bo pokončal
Majster Aleš, sicer vodja trženja in uporabniške izkušnje pri CalypsoCrystal, ima sicer prav, samo jaz(mi) bi rad(i) slišal(i) še kakšen odziv kupca, ki je reklamiral njihove CalypsoCrystal handcrafted izdelke.
0513ANITO sporočil: 10.823
[#2547354] 10.09.15 17:44 · odgovor na: (#2547344)
Odgovori   +    0
Ja kot ti je že prej en forumaš napisal.

Ko firma iz EU preseže 50.000€ (čeprav imam jaz informacijo da je ta cifro 20.000€), potem več ne sme zaračunavat domicilnega DDV-ja, pač pa mora pridobiti davčno število države kupca in začeti zaračunavati DDV po stopnji, ki je v državi kupca.

To velja za letni promet.

Zato nekatere firme ko dosežejo kvoto (se kvoti približajo) enostavno nehajo prodajati (za tisto leto) v tako državo.

Ali pa serijsko odpirajo drugo firmo, ki še ni obremenjena s prometom. (lahko imajo iz teh razlogov tudi več firm).
bc123a sporočil: 48.253
[#2547362] 10.09.15 18:16 · odgovor na: (#2547344)
Odgovori   +    0
[kajulci]
Pri ameriškem točno vem kaka je cena in si na to ceno pribijem DDV in lahko direktno primerjam z nemškim. Če pa bi bil pri ameriškem notri še lokalni DDV, jaz ne bi vedela, koliko si moram še pribiti in ne bi mogla primerjati z nemškim.
To je samo posledica tega da se Amazon USA striktno drzi te nemogoce dzungle predpisov. Tudi ce v ZDA kupis izdelek in dostavo narocis na naslov v drzavah, ki obracunavajo Sales Tax, ti ga bo nabil na koncu.

Celo vec, v ZDA v brick and mortar trgovinah (vcasih?) najdes cene brez sales tax, ki ti ga priracunajo na blagajni.
Ebay ima sistem čisto isti kot vsi ostali trgovci, pač končno ceno - če kupuješ znotraj EU (ebay, x, y itd.) je pač objavljena cena končna cena,
Ne razumem. Ebay ne prodaja nic. Ebay je drazilnica in pogoji so odvisni od vsakega sellerja posebej. Tvojo "pravo" ceno ti pokaze samo, ce seller dostavlja v tvojo drzavo in ce si logiran s svojim pravim usernameom. Znesek ki ga na koncu odbije PayPal pri ebay placilu je lahko bistveno drugacen od tistega, kaj ti Ebay kaze, ce seller ni dobro vnesel vseh variant prodaje.
Hm. A potem meni spletne strani kažejo drugačno ceno kot enemu nemcu ali pa Angležu? Ali pa čisto vsi razen Amazona kršijo zakonodajo? Jaz kar precej kupujem v tujini pri raznoraznih trgovcih, pa nihče tega ne počne.
Ker krsijo zakon ali pa delajo bypass firme kot ti je ze drug forumas razlozil.
Kanzon sporočil: 2.392
[#2547370] 10.09.15 18:46
Odgovori   +    0
Perfekcionisteki bi se za 1 evro dali jebat,ko vas pa država analno obdeluje ste tiho kot miške.
anon-305462 sporočil: 287
[#2547379] 10.09.15 19:37
Odgovori   +    1
Amazon je tudi edini spletni trgovec, ki razume kupca in nezadovoljstvo z izdelkom ali embalažo. Nikoli nič problem, tudi, če sami plačate vračanje pošiljke, denar vrnejo na cc. V 2015 spremljajo tudi kvaliteto embalaže oz paketa, ki prispe na cilj.

Slovenski trgovci pogosto ne priznajo napake in kupca prepričujejo, da naj izdelek obdrži, itn. Pa čeprav so poslali podoben izdelek, ne pa naročenega.
anon-317971 sporočil: 768
[#2547410] 10.09.15 23:18 · odgovor na: jurijjurij (#2547333)
Odgovori   +    2
To sporočilo je izbrisal avtor (29.06.2020 21:42)

Strani: 1