11 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
18 min
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
33 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
42 min
Večer: nov sistem omrežnin bo prestavljen za dve leti 1
1 ura
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
1 ura
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
1 ura
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
2 uri
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
3 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
3 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
5 ur
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
5 ur
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
6 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2547011] 09.09.15 12:59
Odgovori   +    3
Zdaj se pa naj že enkrat odločijo o pravi ceni 2. tira: javnost trdi, da je 1,4 milijarde za drugi tir pretirana številka, OECD študija pa trdi ravno nasprotno. Bilo bi dobro izvedeti profile strokovnjakov OECD - avtorjev študije, njihove povezave in poslovne interese, ki jih zastopajo. Avstrijci in Hrvati gradijo mnogo dražje železniške proge za nič večjo izkoriščenost kapacitete tirov, pa bi bilo zanimivo videti, zakaj bi se njim splačalo tire graditi, nam pa ne? Gre morda tudi za vpliv lobistov na rezultate študije za koristi reškega in tržaškega pristanišča? Tu je mnogo odprtih vprašanj. Nekaj pa drži kot pribito: z obstoječo železniško infrastrukturo nimamo v EU na področju potniškega in tovornega železniškega prometa kaj iskati. Vsaj dolgoročno ne. Seveda se bo zaradi tega v Sloveniji ustavil tudi razvoj Luke in panoge logistike nasploh.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2547016] 09.09.15 13:10
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2015 13:30
Ustavite drugi tir naj bo dovolj, če pa ga nekdo želi naj ga gradi z zasebnim denarjem in skrbi za vsaki vloženi evro. Mogoče nekateri imajo prav in drugi tir res potrebujemo, le država ne sme biti nosilec investicije, ker bomo dobili nov TEŠ 6. Z malo zlobe bi napisali, več prometa na železnici pomeni večjo izgubo Slovenskih železnic.
anon-343346 sporočil: 396
[#2547041] 09.09.15 13:42
Odgovori   +    2
Če gledamo globalno je politika Slovenije v kopenskem prometu kot gasilska akcija. ZAto je potrebno narediti strategijo razvoja transporta in jo čimbolj znižati. Sočasno pa povezati luko KOper tako, da bi lahko kontejnerski terminal v Ljubljani bil kot glavni distribucijski center za pošiljke v kontejnerjih in bi se zaradi mešane robe tukaj delile v zbirnem centru. Korist bi imel Poštni logistični center, saj bi kontejner lahko pripeljali do njih in ostali distributerji. ZAto Divača ni logična in primerna, ker nima globalnih povezav.

ČE pa gladamo drugi tir pa je po pojem prepričanju izključno zato tako velik strošek izgradnje, da se bi iz teh sredstev poplačali razni bleferji in prisklerdniki preko provizij in namišljenih del. Zato trenutno niso še zreli pogoji za izgradnjo, saj bi cena narasla nekje na 2,15 miljarde € in to po zaslugi raznih lumpov, ki bi posesali ta denar.

Strani: 1