Strani: 1

anon-1445 sporočil: 3.218
[#2546929] 09.09.15 09:01
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-1445 09.09.2015 09:03
Prius je že od nekdaj grd do skrajnosti, ampak kar se tiče hibridne tehnologije pa po moje vodi.
milos9 sporočil: 1.044
[#2546930] 09.09.15 09:03 · odgovor na: anon-1445 (#2546929)
Odgovori   +    0
No ja, kaj pa tretja generacija?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2546938] 09.09.15 09:22 · odgovor na: milos9 (#2546930)
Odgovori   +    3
Tretjo generacijo sem skoraj kupil. Četrta pa v takšni obliki ne bo dolgo na trgu.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2547025] 09.09.15 13:12 · odgovor na: anon-1445 (#2546929)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 09.09.15 10:43
[aleksander]
Prius je že od nekdaj grd do skrajnosti, ampak kar se tiče hibridne tehnologije pa po moje vodi.
Se strinjam. Žal so Priusi tako posebej grdi, kot da bi bila grdoda prav poseben cilj (iziv?) dizajnerjev. Samo zaradi odlične tehnike ga pač ne bi kupil. Če je na teh dve slikah ta rdeča stvaritev zadnji krik Toyotinih dizajnerjev, potem se ponovno pridružujem svojemu mnenju. Žal.
anon-88574 sporočil: 933
[#2547044] 09.09.15 13:50 · odgovor na: jurijjurij (#2547025)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]
Se strinjam. Žal so Priusi tako posebej grdi, kot da bi bila grdoda prav poseben cilj (iziv?) dizajnerjev.
Ne da bi branil Priusa, ker se mi tak koncept avta zdi zgrešen, ampak oblika je posledica nižanja koeficienta zračnega upora. Del odlične tehnike avtomobila torej :)
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2547099] 09.09.15 16:43 · odgovor na: anon-88574 (#2547044)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 09.09.15 14:30
[cman]
> [jurijjurij]
> Se strinjam. Žal so Priusi tako posebej grdi, kot da bi bila grdoda prav poseben cilj (iziv?) dizajnerjev.

Ne da bi branil Priusa, ker se mi tak koncept avta zdi zgrešen, ampak oblika je posledica nižanja koeficienta zračnega upora. Del odlične tehnike avtomobila torej :)
Vem da je v igri tudi koeficient zračnega upora, ampak ker močno trpi dizajn potem tudi odlična tehnika izgubi precej privlačnosti. Žal.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2547253] 10.09.15 11:32 · odgovor na: (#2547201)
Odgovori   +    1
Tudi v ZDA se zgražajo. 3 leta do temeljitega facelifta max.
GV-3786 sporočil: 234
[#2547260] 10.09.15 11:46
Odgovori   +    1
Prosim za definicijo toplotne učinkovitosti!
Motor z notranjim izgorevanjem iz kemične energije bencina proizvaja gibalno energijo (raztezek plinov za premikanje batov) in toplotno energijo (segrevanje kot izguba energije). Določene aplikacije izkoriščajo poleg gibalne energije tudi odpadno toploto (kogeneracijski motorji, določene izvedbe ladijskih motorjev,....). Pozimi je tudi moj Fičo pred 40 leti izkoriščal odpadno toploto za gretje kabine, poleti me je to sicer precej motilo! ;).
Kaj pa dela Toyota z odpadno toploto v Priusu? Proizvaja paro za parno turbino s katero proizvaja elektriko ali ogreva kompost da hitreje izdihuje metan za pogon motorja?
Glede na to da niso dali nobenega podatka o moči pogonskega sistema govori še o enem debaklu Toyote, kot je v prejšnjih generacijah bencincu dodala električni mlinček moči boljšega Smoothy makerja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2547269] 10.09.15 12:36 · odgovor na: GV-3786 (#2547260)
Odgovori   +    0
vrac sporočil: 11.068
[#2547280] 10.09.15 13:25 · odgovor na: anon-88574 (#2547044)
Odgovori   +    0
[cman]
Ne da bi branil Priusa, ker se mi tak koncept avta zdi zgrešen,

Očitno je koncept odličen, če avto tako dobro prodajajo:-))

Šalo na stran, vseeno je v tem trenutku za mene priključni hibrid najboljši koncept osebnega avtomobila, ki je na trgu. Nemci so to vrsto pogona dolgo zavračali, sedaj so pa na osnovi japonskega uspeha spoznali zmoto in tudi oni ponujajo hibride.

Strani: 1