Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Razkrivamo: novi megane po sledi talismana

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2546381] 07.09.15 07:23
Odgovori   +    12
čas vnosa: 07.09.15 00:06
Samo dva knofa na konzolni plošči?!

Drugo pa tačskrin plastikfantastik?

Ne, hvala.

Preveč rad imam svoje življedje , da bi si ga ogrožal z življensko nevarnimi tačskrin igračkami...

Zakaj ne ukinejo še tega trapastega volana, ki je ostanek nekih drugih, zaostalih časov - ni vrag, da se ga ne bi dalo nadomestiti z kakšno prihajajočo aplikacijo na iPhonu 9 ali pa na Samsungo S9.

Očitno avtomobilska industrija ne zna ponuditi nič več novega, strojno naprednega - in ker v Nemčiji pa tudi drugod mladini popolnoma dol visi za nakup novih avtov (zadnje raziskave), jih je očitno treba prepričati z tole nadvse nevarno tačskrin navlako - na pametne telefončke je pa mladina namreč nadvse nora.

Dvomasni vztrajniki - crkujejo.
Turbine-crkujejo.
Dvojne turbnine - še večja zabava.
Tačskrin navlaka - koliko časa bo zdržala brez defekta? Recimo avtomatsko držanje cestišča, pa avtomatično zaviranje ipd.?

Bo še zabava, ko bodo tele heci začeli odpovedovati, ljudje bodo pa noreli po cesti, kot da vse dela še naprej brez problemov. Se samo meni dozdeva, da se s temi "varnostnimi napravami", ki so popolnoma odvisne od vgrajene elektronike, pravzaprav poneumlja voznike in se jih odvrača od defenzivne in varne vožnje, predvsem pa osredotočenost na cesto in na promet na njej?

Saj bo vsemogočna elektronika itak vse uredila in preprečila najhujše, kajne?
vasles sporočil: 195
[#2546387] 07.09.15 07:59
Odgovori   +    3
Odlično zgleda!
wrop sporočil: 110
[#2546414] 07.09.15 09:19
Odgovori   +    2
Saj nima samo dva knofa. Verjetno ne gledava istih slik.
Če ti milijon gumbov nudi kake posebne užitke, lahko kupiš kakega forda ali pa opelco. Mene kar srat prime, ko vidim, pri novih modelih, več kot 10 gumbov na konzoli.

Avtomobilska industrija je v zadnjih 20 letih precej napredovala. Samo primerjaj med sabo enega cliota 1 in 4. Kot noč in dan.

Turbine, dvomasni vstrajniki in ostale mehanske zadeve crkujejo, ja, tako, kot crkujejo telefoni, tv-ji in drugi aparati. Ne moreš si mislit, a ne.

Računalnik te opozori za vsak pasji drek, da ne dela. Če pa se ljudje vozijo naprej, pa ni krivda avtomobila.

Drugače pa tačskrin nima nobene veze z avtomatskim zaviranjem in držanjem voznega pasu. Tako, da lahko crkne, pa ti bodo pomembne stvari še vedno delale.

Pa vsemogočna elektronika bo slej ko prej bila zmožna preprečiti vsaj tiste napake, ki jih osli in oslice niso sposobni. Če pa ne verjameš, pa si poglej statistiko nesreč po letih. Misliš, da jih je manj samo zaradi vedno večjih kazni? Nekaj je sicer doprineslo. Večinoma rešenih življenj pa gre na račun boljših kletk, airbagov, ABS, sedaj še ESP. Kmalu pa še obveznega sistema pomoči v zaviranju v sili, pa verjetno tudi kakega sistema 360°, da bo avto vsaj sam rešil kako kolesarsko glavo, če bo kolesar mislil, da za njega CPP ne veljajo, voznik pa pisal sms sporočila oz. če se mu ne bo zdelo vredno ustaviti.


Avto mi je pa drugače všečen. Zadnji čas, za novo generacijo, ker po 10 letih se v notranjosti že pozna zastarelost. Če trenutna generacija vsaj po zunanjosti zgleda ok, sploh coupe, ga ne bi kupil samo zaradi notranjosti.
Pa mogoče bi tudi bil že čas, da bi ponudili možnost zamenjave stranskih ogledal s kamero.
simonagruden sporočil: 630
[#2546433] 07.09.15 10:39 · odgovor na: anon-304487 (#2546381)
Odgovori   +    6
[psm]
Samo dva knofa na konzolni plošči?!

Drugo pa tačskrin plastikfantastik?

Ne, hvala.

Preveč rad imam svoje življedje , da bi si ga ogrožal z življensko nevarnimi tačskrin igračkami...

Zakaj ne ukinejo še tega trapastega volana, ki je ostanek nekih drugih, zaostalih časov - ni vrag, da se ga ne bi dalo nadomestiti z kakšno prihajajočo aplikacijo na iPhonu 9 ali pa na Samsungo S9.

Očitno avtomobilska industrija ne zna ponuditi nič več novega, strojno naprednega - in ker v Nemčiji pa tudi drugod mladini popolnoma dol visi za nakup novih avtov (zadnje raziskave), jih je očitno treba prepričati z tole nadvse nevarno tačskrin navlako - na pametne telefončke je pa mladina namreč nadvse nora.

Dvomasni vztrajniki - crkujejo.
Turbine-crkujejo.
Dvojne turbnine - še večja zabava.
Tačskrin navlaka - koliko časa bo zdržala brez defekta? Recimo avtomatsko držanje cestišča, pa avtomatično zaviranje ipd.?

Bo še zabava, ko bodo tele heci začeli odpovedovati, ljudje bodo pa noreli po cesti, kot da vse dela še naprej brez problemov. Se samo meni dozdeva, da se s temi "varnostnimi napravami", ki so popolnoma odvisne od vgrajene elektronike, pravzaprav poneumlja voznike in se jih odvrača od defenzivne in varne vožnje, predvsem pa osredotočenost na cesto in na promet na njej?

Saj bo vsemogočna elektronika itak vse uredila in preprečila najhujše, kajne?
Se ne bi mogla bolj strinjat s tabo. Pa noben ne zna več parkirat brez tisoč in enega senzorja in kamer, vse piska in vriska. Potem pa kaj crkne, pa iz garaže ne znajo zapeljat. Ej, nekaj mi padlo na pamet ... mogoče pa zato noben več ne uporablja smernikov, ker niso na touch ekranu. :) V prejšnjih avtomobilih si se navadil kje so gumbi in nisi rabil nič odvračat pogleda s ceste, zdaj pa s temi touch ekrani delaš točno to in ne paziš na cesto.
Sem par mesecev nazaj kupovala nov avto in je bilo že prav bolano kako težko se dobi karkoli brez te navlake. Zakaj rabim, da mi računalnik pove v katero prestavo naj dam avtomobil? Saj ga slišim.
Da o prodajalcih in njihovih začudenih facah sploh ne začenjam, ker kaj je z mano narobe, ker me to niti približno ne zanima.
Je pa verjetno tudi v interesu proizvajalcev, da je vse čimbolj elektronsko in zakomplicirano, ker takega doma ne bo znal nihče nič več poštimat, koliko pa servisi uradni stanejo pa tudi vemo. Že dolgo se ve, da prodaja avtomobila ni niti pol tako uspešen biznis kakor je servisiranje in vzdrževanje. :)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2546459] 07.09.15 11:52 · odgovor na: simonagruden (#2546433)
Odgovori   +    1
[simonagruden]
Sem par mesecev nazaj kupovala nov avto in je bilo že prav bolano kako težko se dobi karkoli brez te navlake. Zakaj rabim, da mi računalnik pove v katero prestavo naj dam avtomobil? Saj ga slišim.
Ker jih večina to sliši prepozno in je posledično poraba goriva prevelika, je signal za prestavljanje že nekaj časa del zahtevane opreme za homologacijo vozil razreda M1.
Mimogrede ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2546495] 07.09.15 14:11 · odgovor na: simonagruden (#2546433)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 07.09.2015 14:13
[simonagruden]
Se ne bi mogla bolj strinjat s tabo. Pa noben ne zna več parkirat brez tisoč in enega senzorja in kamer, vse piska in vriska. Potem pa kaj crkne, pa iz garaže ne znajo zapeljat. Ej, nekaj mi padlo na pamet ... mogoče pa zato noben več ne uporablja smernikov, ker niso na touch ekranu. :) V prejšnjih avtomobilih si se navadil kje so gumbi in nisi rabil nič odvračat pogleda s ceste, zdaj pa s temi touch ekrani delaš točno to in ne paziš na cesto.
he... počakaj, da v serijo pridejo avtopiloti... že danes jih 3/4 več ne zna vozit, oziroma v avtu počnejo vse drugo, razen tega, da bi dejansko VOZILI (čitaj: se zavedali tega kaj se dogaja z njihovim vozilom in njegovo okolico)
strinjam se tudi o teh farbovitih zaslonih (vse od trenutka, ko sem emkrat, že n-let nazaj, skoraj zapeljal v jarek, ker sem z takrat najnovejšim in "najnaprednejšim" MMI-jem, šaril po enih neskončnih nastavitvenih menijih)... touch screen ma vsej to prednost, da ni treba z enim dislociranim knofom "skrolat" in potrjevat... je pa vseeno treba, namesto na cesto, gledat nanje, ker "knofa", narisanega na ekranu, ne moreš enostavno zatipat, kot to lahko pri navadnem...

se pa ne bi strinjal z "uporabo smernikov".... mogoče sem "zoprn star prdec" ampak jaz ga striktno dajem samo takrat, ko komu z njim DEJANSKO pokažem kaj nameravam naredit... to je... ne dajem ga recimo na semaforjih s pasovi za obvezno (ali celo izključno) smerjo zavijanja v levo ali, če zavijam desno in za mano (in/ali pred mano) ni nikogar, ki bi moral vedet kaj bom naredil (zavil ali odpeljal mimo)... "žmiganje samemu sebi" se mi zdi nepotrebno... :)

edit: a, ja... novi megan mi je, predvsem s strani, blago neatraktivne oblike, spredaj in zadaj pa definitivno preveč "okrancljan"...
wrop sporočil: 110
[#2546504] 07.09.15 14:30
Odgovori   +    0
Moram pa še povedati, da močno dvomim, da bo samo ena verzija bencinskega motorja. Pa megani tudi sedaj niso imeli 120 hp tce motorjev. Bolj verjetno bodo 1.2 tce 115 hp motorji in 1.2 tce 130 hp motorji in seveda 2.0 tce motorji. 1.6 motorje pa jih, kot kaže, ne bo, saj jih na renaultovi spletni strani ne ponujajo več. Zgleda, da nižajo svoj povprečni co2 izpust.
vasles sporočil: 195
[#2546511] 07.09.15 14:46 · odgovor na: wrop (#2546504)
Odgovori   +    0
govori se o 1,6tce s 150 konji in ročnim menjalnikom.
anon-306927 sporočil: 206
[#2546525] 07.09.15 15:48 · odgovor na: wrop (#2546414)
Odgovori   +    0
Pri sosedu so zamenjali 2 dvomasna vztrajnika (preden so zamenjali avto) in 1 turbino na "super duper mega naprednem" TSI motočku, ampak mobitele pa imajo še vedno iste...
Idiotski predpisi, ki so jih izsilili ekofašisti so pač naredili svoje - motorjev se več sploh ne izdeluje (Baje, da je CO2 najhujši morilec v zgodovini!) in vgrajujejo se še samo motorčki, ki pa morajo sedaj vleči avte, ki so veliko večji (splošna moda) in tudi težji (varnostni predpisi - kar je o.k.) ter imajo več mehanskih in električnih ter elektronskih porabnikov, ki jim morajo prav tako zagotavljat energijo. Ker za nek normalen denar pri vedno manjši prostornini vsega tega ne morejo več zagotavljat na motorček pač privijačijo še turbino ali pa dve. Komplikacija na komplikacijo = drag motor in kratek življenjski ciklus le tega...
bc123a sporočil: 48.253
[#2546544] 07.09.15 17:26 · odgovor na: anon-306927 (#2546525)
Odgovori   +    0
[deficit]
Idiotski predpisi, ki so jih izsilili ekofašisti so pač naredili svoje - motorjev se več sploh ne izdeluje (Baje, da je CO2 najhujši morilec v zgodovini!) in vgrajujejo se še samo motorčki, ki pa morajo sedaj vleči avte, ki so veliko večji (splošna moda) in tudi težji (varnostni predpisi - kar je o.k.) ter imajo več mehanskih in električnih ter elektronskih porabnikov, ki jim morajo prav tako zagotavljat energijo
Vsaj za dvomasne vztrajnike obstaja resitev: vcasih se jih da "downgradeati" na enomasne.

avtonasveti.com/dvom...ztrajniki/

Ce bi za vsako taksno ekofasisticno pogruntavscino obstajala taksna resitev, bi bilo super...
anon-350129 sporočil: 8
[#2546561] 07.09.15 18:31
Odgovori   +    1
čas vnosa: 07.09.15 13:21
Upam, da bo klima delala brez cukanja
wrop sporočil: 110
[#2546566] 07.09.15 18:40 · odgovor na: anon-306927 (#2546525)
Odgovori   +    0
[deficit]
Pri sosedu so zamenjali 2 dvomasna vztrajnika (preden so zamenjali avto) in 1 turbino na "super duper mega naprednem" TSI motočku, ampak mobitele pa imajo še vedno iste...
Idiotski predpisi, ki so jih izsilili ekofašisti so pač naredili svoje - motorjev se več sploh ne izdeluje (Baje, da je CO2 najhujši morilec v zgodovini!) in vgrajujejo se še samo motorčki, ki pa morajo sedaj vleči avte, ki so veliko večji (splošna moda) in tudi težji (varnostni predpisi - kar je o.k.) ter imajo več mehanskih in električnih ter elektronskih porabnikov, ki jim morajo prav tako zagotavljat energijo. Ker za nek normalen denar pri vedno manjši prostornini vsega tega ne morejo več zagotavljat na motorček pač privijačijo še turbino ali pa dve. Komplikacija na komplikacijo = drag motor in kratek življenjski ciklus le tega...
Seveda, tvoj sosed je statistično značilen vzorec. Ker njemu crkuje vse po spisku, potem to pomeni, da tudi ostalim. Če verjameš, seveda.
Bolj verjetna razlaga pa je, da tvoj sosed ni kupil pravega avta za njegove potrebe ali pa ne zna delati z avtom. Še dobro, da ni nima kupljenega rabljenega avta s TDI motorjem, z magičnimi 120 tisoč kilometri, uvožen, poceni in kot nov. Potem bi res lahko pojasnil vse. Ne bom več špekuliral, da mu morebiti ne delam kake krivice. Verjetno tudi kakemu crkne kaka turbina ali mora menjati dvomasni vztrajnik. Seveda, pa lahko na vsak tak primer, podam desetkrat več primerov za isti motor, ki imajo diametralno nasprotne izkušnje.

"Ekofašistom" se lahko samo zahvalimo. Vsaj nekaterim so človeška pljuča bolj pomembna, kot en kos pleha, ki stane par sto evrov. CO2 je najmanjši problem, večji problem je druga svinjarija, ki pride ven. Vse več je dizelskih primerkov na cestah, ki puščajo cele oblake črnega dima. Ko je treba popraviti EGR sistem, nekaterim ni težko izračunati, da ga je ceneje odstraniti za 400 €, kot dati 1000 € za popravilo. Da bi pokazali vso matematično znanje pri nakupu avtomobila, kjer bi si okvirno ocenili strošek uporabe avta je iluzorno pričakovati. Povprečen Slovenec zna samo pomnožiti porabo in ceno goriva ter narediti primerjavo med dizlom in bencinarjem. Kaj potegne določen nakup za sabo, pa je potem že znanstvena fantastika. Saj drugje ni nič kaj bolje. Ravno par dni nazaj sem na youtube pogledal nek filmček brihtnega Američana, kjer je razlagal, da je egr ventil čisto sajast. Saje se pa res ne morejo valjati po ceveh, ker je slabo za motor, pa še večja poraba je, ergo. treba je cel sistem onemogočiti. Zgleda, da je bolje, da pri 50 letih ljudem menjamo pljuča, naredimo kako kemoterapijo, otrokom zdravimo astme itd. Da bi sam s svojimi pljuči potem sfiltiral tiste dodatne saje, to pa ne. Brihta zna zračunat samo njegov kvazi prihranek, to, da si mora na 100 takih briht eden več plačati operacijo in zdravljene raznih bolezni, je le preveč za njihove tri sive celice (vsota vseh sivih celih od prve do 100. brihte).

Drugače pa so avti v zadnji generaciji kar shujšali, tudi po 10% svoje teže, glede na generacijo prej. Tudi na račun manjšega motorja. Sedaj ima že vsak človek v riti nameščeno eno ledico. Tudi avti niso izvzeti. Kot verjetno veš, ledice ne porabijo veliko energije. Skoraj vsak nov avto jih ima za dnevne luči. Že samo pri sprednjih lučeh imaš 100 vatov manj porabnikov. Tisti zaslon in kos vezja pa verjetno ne rabi več kot par 10 w moči. Če pa 60+ kw motor ne more proizvajat 1 kw moči za tistih nekaj porabnikov je pa res za en drek motor.
wrop sporočil: 110
[#2546571] 07.09.15 18:56 · odgovor na: vasles (#2546511)
Odgovori   +    0
[vasles]
govori se o 1,6tce s 150 konji in ročnim menjalnikom.
Ta kombinacija bi bila možna. Če bi uporabili motor, ki ga ima clio rs in še nekateri, samo kakor vem se ta motor ne prodaja brez avtomatskega menjalnika, potem bi to bila zanimiva kombinacija. Čeprav dvomim.
Bolj verjetno se mi zdi, da bo to 1.2 tce motor s dodatnimi 20 KM. Teli imajo možnost z ročnim menjalnikom. Bomo kmalu videli.
anon-306927 sporočil: 206
[#2546575] 07.09.15 19:01 · odgovor na: wrop (#2546566)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-306927 07.09.2015 19:14
[wrop]
> [deficit]
> Pri sosedu so zamenjali 2 dvomasna vztrajnika (preden so zamenjali avto) in 1 turbino na "super duper mega naprednem" TSI motočku, ampak mobitele pa imajo še vedno iste...
> Idiotski predpisi, ki so jih izsilili ekofašisti so pač naredili svoje - motorjev se več sploh ne izdeluje (Baje, da je CO2 najhujši morilec v zgodovini!) in vgrajujejo se še samo motorčki, ki pa morajo sedaj vleči avte, ki so veliko večji (splošna moda) in tudi težji (varnostni predpisi - kar je o.k.) ter imajo več mehanskih in električnih ter elektronskih porabnikov, ki jim morajo prav tako zagotavljat energijo. Ker za nek normalen denar pri vedno manjši prostornini vsega tega ne morejo več zagotavljat na motorček pač privijačijo še turbino ali pa dve. Komplikacija na komplikacijo = drag motor in kratek življenjski ciklus le tega...

Seveda, tvoj sosed je statistično značilen vzorec. Ker njemu crkuje vse po spisku, potem to pomeni, da tudi ostalim. Če verjameš, seveda.
Bolj verjetna razlaga pa je, da tvoj sosed ni kupil pravega avta za njegove potrebe ali pa ne zna delati z avtom. Še dobro, da ni nima kupljenega rabljenega avta s TDI motorjem, z magičnimi 120 tisoč kilometri, uvožen, poceni in kot nov. Potem bi res lahko pojasnil vse. Ne bom več špekuliral, da mu morebiti ne delam kake krivice. Verjetno tudi kakemu crkne kaka turbina ali mora menjati dvomasni vztrajnik. Seveda, pa lahko na vsak tak primer, podam desetkrat več primerov za isti motor, ki imajo diametralno nasprotne izkušnje.

"Ekofašistom" se lahko samo zahvalimo. Vsaj nekaterim so človeška pljuča bolj pomembna, kot en kos pleha, ki stane par sto evrov. CO2 je najmanjši problem, večji problem je druga svinjarija, ki pride ven. Vse več je dizelskih primerkov na cestah, ki puščajo cele oblake črnega dima. Ko je treba popraviti EGR sistem, nekaterim ni težko izračunati, da ga je ceneje odstraniti za 400 €, kot dati 1000 € za popravilo. Da bi pokazali vso matematično znanje pri nakupu avtomobila, kjer bi si okvirno ocenili strošek uporabe avta je iluzorno pričakovati. Povprečen Slovenec zna samo pomnožiti porabo in ceno goriva ter narediti primerjavo med dizlom in bencinarjem. Kaj potegne določen nakup za sabo, pa je potem že znanstvena fantastika. Saj drugje ni nič kaj bolje. Ravno par dni nazaj sem na youtube pogledal nek filmček brihtnega Američana, kjer je razlagal, da je egr ventil čisto sajast. Saje se pa res ne morejo valjati po ceveh, ker je slabo za motor, pa še večja poraba je, ergo. treba je cel sistem onemogočiti. Zgleda, da je bolje, da pri 50 letih ljudem menjamo pljuča, naredimo kako kemoterapijo, otrokom zdravimo astme itd. Da bi sam s svojimi pljuči potem sfiltiral tiste dodatne saje, to pa ne. Brihta zna zračunat samo njegov kvazi prihranek, to, da si mora na 100 takih briht eden več plačati operacijo in zdravljene raznih bolezni, je le preveč za njihove tri sive celice (vsota vseh sivih celih od prve do 100. brihte).

Drugače pa so avti v zadnji generaciji kar shujšali, tudi po 10% svoje teže, glede na generacijo prej. Tudi na račun manjšega motorja. Sedaj ima že vsak človek v riti nameščeno eno ledico. Tudi avti niso izvzeti. Kot verjetno veš, ledice ne porabijo veliko energije. Skoraj vsak nov avto jih ima za dnevne luči. Že samo pri sprednjih lučeh imaš 100 vatov manj porabnikov. Tisti zaslon in kos vezja pa verjetno ne rabi več kot par 10 w moči. Če pa 60+ kw motor ne more proizvajat 1 kw moči za tistih nekaj porabnikov je pa res za en drek motor.
Nikjer ne trdim, da je moj sosed (oz. kolobocije okrog njegovih avtomobilov) statistično merodajen, to tudi ni forum za statistike.

Oba avtomobila sta kupljena nova - nobene voodoo magije pri elektronskem beleženju prevoženih kilometrov - (bližje kot prihaja rabljen avto Slo. manj ima prevoženih kilometrov na števcu). Glede modela avtomobila pa je dvomasni vztrajnik na vrhu "shit" liste glede na forume - gre za eno najpogostejših napak nad katero se pritožujejo (o.k. na forumih se običajno zbirajo ljudje, ki imajo kake težave in bi jih radi rešili, zato je "slika" malo skažena). Kopica različnih ljudi, z različnim različnim vožnje - isti problem...

Ekofašistom se lahko za velik bum dizel motorjev (natančneje sodobnih turbo dizlov z direktnim vbrizgom) sploh "zahvalimo". Brez ponorelega "eko" obdavčevanja goriv (če bi za gorivo plačal samo realno ceno + DDV)bi dizle vozili res samo tisti, ki bi delal obupno dosti kilometrov letno.

Kar pa se nakupa avtomobila tiče pa bolj natančno, kot si opisal situacijo ne gre. Glavno, da je dizel cenejši, ni važna višja cena avta v samem štartu, (nekoč?) dražjih (in pogostejših?) servisov itd, itd, glavno, da se na riti sveti TDI (dokler ga ne zameglijo saje...).

Še dodam (popravek):
Ne gre za to, da bi 60+ KW motor imel probleme z dodatnim 1 Kw, gre zato, da je treba vse te kilovate proizvajat iz vedno manjših motorjev in da so zato ti ali dražji ali pa imajo krajšo življensko dobo...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2546666] 08.09.15 09:10 · odgovor na: wrop (#2546566)
Odgovori   +    0
[wrop]
> [deficit]
> Pri sosedu so zamenjali 2 dvomasna vztrajnika (preden so zamenjali avto) in 1 turbino na "super duper mega naprednem" TSI motočku, ampak mobitele pa imajo še vedno iste...
> Idiotski predpisi, ki so jih izsilili ekofašisti so pač naredili svoje - motorjev se več sploh ne izdeluje (Baje, da je CO2 najhujši morilec v zgodovini!) in vgrajujejo se še samo motorčki, ki pa morajo sedaj vleči avte, ki so veliko večji (splošna moda) in tudi težji (varnostni predpisi - kar je o.k.) ter imajo več mehanskih in električnih ter elektronskih porabnikov, ki jim morajo prav tako zagotavljat energijo. Ker za nek normalen denar pri vedno manjši prostornini vsega tega ne morejo več zagotavljat na motorček pač privijačijo še turbino ali pa dve. Komplikacija na komplikacijo = drag motor in kratek življenjski ciklus le tega...

Seveda, tvoj sosed je statistično značilen vzorec. Ker njemu crkuje vse po spisku, potem to pomeni, da tudi ostalim. Če verjameš, seveda.
Bolj verjetna razlaga pa je, da tvoj sosed ni kupil pravega avta za njegove potrebe ali pa ne zna delati z avtom. Še dobro, da ni nima kupljenega rabljenega avta s TDI motorjem, z magičnimi 120 tisoč kilometri, uvožen, poceni in kot nov. Potem bi res lahko pojasnil vse. Ne bom več špekuliral, da mu morebiti ne delam kake krivice. Verjetno tudi kakemu crkne kaka turbina ali mora menjati dvomasni vztrajnik. Seveda, pa lahko na vsak tak primer, podam desetkrat več primerov za isti motor, ki imajo diametralno nasprotne izkušnje.

"Ekofašistom" se lahko samo zahvalimo. Vsaj nekaterim so človeška pljuča bolj pomembna, kot en kos pleha, ki stane par sto evrov. CO2 je najmanjši problem, večji problem je druga svinjarija, ki pride ven. Vse več je dizelskih primerkov na cestah, ki puščajo cele oblake črnega dima. Ko je treba popraviti EGR sistem, nekaterim ni težko izračunati, da ga je ceneje odstraniti za 400 €, kot dati 1000 € za popravilo. Da bi pokazali vso matematično znanje pri nakupu avtomobila, kjer bi si okvirno ocenili strošek uporabe avta je iluzorno pričakovati. Povprečen Slovenec zna samo pomnožiti porabo in ceno goriva ter narediti primerjavo med dizlom in bencinarjem. Kaj potegne določen nakup za sabo, pa je potem že znanstvena fantastika. Saj drugje ni nič kaj bolje. Ravno par dni nazaj sem na youtube pogledal nek filmček brihtnega Američana, kjer je razlagal, da je egr ventil čisto sajast. Saje se pa res ne morejo valjati po ceveh, ker je slabo za motor, pa še večja poraba je, ergo. treba je cel sistem onemogočiti. Zgleda, da je bolje, da pri 50 letih ljudem menjamo pljuča, naredimo kako kemoterapijo, otrokom zdravimo astme itd. Da bi sam s svojimi pljuči potem sfiltiral tiste dodatne saje, to pa ne. Brihta zna zračunat samo njegov kvazi prihranek, to, da si mora na 100 takih briht eden več plačati operacijo in zdravljene raznih bolezni, je le preveč za njihove tri sive celice (vsota vseh sivih celih od prve do 100. brihte).
EGR ventil nima veliko zveze s količino saj v izpuhu. Tako da si se ful razpisal na osnovi napačne predpostavke :-)

Strani: 1