Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju s Tonijem Balažičem: Tak je Mercator po enem letu pod Agrokorjem
Strani: 1
sporočil: 11.404
Mislim, da je prav, da smo prodali Mercator.
Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.
Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.
Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.
Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.
Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.
Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.
Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.
Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.
Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
sporočil: 583
Balažic: "Izgube v preteklosti so bile tudi posledice odpisov". Se
vam ne zdi čudno, da se odpisi zgodijo ravno v letu, ko se firma
prodaja? Ne prej ne potem firma nima izgube. V tujini se ob času
prodaje dogaja "prepare bride for the wedding", pri nas pa se firme
temeljito sesuje, da bodo cenejše. Payback še pride.
sporočil: 3.125
[sopranos]Kaj si hotel povedati?
Mislim, da je prav, da smo prodali Mercator.
Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.
Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.
Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.
Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.
Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
sporočil: 379
Naj kdo pogleda, kaj se dogaja s Getrom.Bogato preplačan je sedaj
zaprt-koliko mio je šlo (komu)? Debelinko bi lahko kaj povedal z
varnega Dunaja?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 06.09.2015 00:01
Novomeški Mercatorjev center je preurejen, nekaj več ljudi je v
njem pa vendar celoten kompleks trgovin deluje nekako
neprepričljivo in bolj prazno. Kot vegeterijanec kupujem le
določene izdelke npr. slovensko sadje in zelenjavo, danes vem, da
je v drugih trgovinah cena bolj prijazna, pri jogurtih je izbira
omejena, pri sladoledih so večinoma le »domači« hrvaški izdelki,
siri...Mercator v Novem mestu postaja podoben Konzumom na Hrvaškem,
ki ga Hrvatje percipirajo kot predrago trgovino in če se da se mu
izognejo. Prevzem novomeškega Mercatorjevega centra za Todoriča
zagotovo ni bil uspešen. Na splošno prevzem Mercatorja je bil
pregrob in iritirajoč. Todorič, ki je na našo srečo to trgovsko
izgubo kupil, ni dovolj mislil na prihodnost, podcenjuje Slovence
podobno kot nas podcenjuje Tedeschi z Barcaffejem. Kava je postala
drugačna, podobna hrvaški Gloriji in po desetletjih kave ne
kupujemo več, tudi za reprezentanco jo ne uporabljamo, za
priložnostna darila tudi ne. Govorim o osnovni varianti, tiste bolj
rdeče do vijolične, torej dražje variante nas ne zanimajo. Nerodno
je le, ker smo Barcaffe desetletja rutinsko kuhali, torej v vodo
daš sladkor, voda zavre, tretjino odliješ, daš dve, tri...žlice
kave, dobro zamešaš, zavre, se dvigne, dodaš odlito vodo in
napolniš skodelice...diši in ima okus, danes tega ni več, niti ne
diši, niti okusa nima več.
sporočil: 11.404
[FIN-311684]Mercator center v Novem mestu je na odrocni lokaciji, poleg tega deluje kot eno ceneno skladisce. Odkar je v Novem mestu Qlandia, res ne vem zakaj bi kdo hodil v Mercator. Tudi v Ljubljani ima Spar boljso lokacijo, prav tako v Mariboru. V Kranju ima dobro lokacijo, a je obkrozen z Lidli in Hoferji. Prav tako je Sparova lokacija odlicna.
Novomeški Mercatorjev center je preurejen, nekaj več ljudi je v njem pa vendar celoten kompleks trgovin deluje nekako neprepričljivo in bolj prazno. Kot vegeterijanec kupujem le določene izdelke npr. slovensko sadje in zelenjavo, danes vem, da je v drugih trgovinah cena bolj prijazna, pri jogurtih je izbira omejena, pri sladoledih so večinoma le »domači« hrvaški izdelki, siri...Mercator v Novem mestu postaja podoben Konzumom na Hrvaškem, ki ga Hrvatje percipirajo kot predrago trgovino in če se da se mu izognejo. Prevzem novomeškega Mercatorjevega centra za Todoriča zagotovo ni bil uspešen. Na splošno prevzem Mercatorja je bil pregrob in iritirajoč. Todorič, ki je na našo srečo to trgovsko izgubo kupil, ni dovolj mislil na prihodnost, podcenjuje Slovence podobno kot nas podcenjuje Tedeschi z Barcaffejem. Kava je postala drugačna, podobna hrvaški Gloriji in po desetletjih kave ne kupujemo več, tudi za reprezentanco jo ne uporabljamo, za priložnostna darila tudi ne. Govorim o osnovni varianti, tiste bolj rdeče do vijolične, torej dražje variante nas ne zanimajo. Nerodno je le, ker smo Barcaffe desetletja rutinsko kuhali, torej v vodo daš sladkor, voda zavre, tretjino odliješ, daš dve, tri...žlice kave, dobro zamešaš, zavre, se dvigne, dodaš odlito vodo in napolniš skodelice...diši in ima okus, danes tega ni več, niti ne diši, niti okusa nima več.
Mercator caka v Sloveniji tezka racionalizacija. In tisti, ki reze, odpusca itd., ni nikoli priljubljen. Tudi Mercator ne bo. Zato je njihovo pospeseno menjavanje slovenskih dobaviteljev s hrvaskimi strel v koleno. No, pustimo se presenetiti.
sporočil: 30.415
[sopranos]Slika Balažiča s prazno košaro kaže podobo novomeškega praznega Mercatorjevega centra. Generalni direktor se slika s prazno najmanjšo nakupovalno košarico in je med policami sam, osamljeni kupec, ki išče slovenske izdelke...Temu se reče prestrukturiranje Mercatorja. Ena slika pove več kot tisoč besed.
> [FIN-311684]
> Novomeški Mercatorjev center je preurejen, nekaj več ljudi je v njem pa vendar celoten kompleks trgovin deluje nekako neprepričljivo...
Mercator center v Novem mestu je na odrocni lokaciji, poleg tega deluje kot eno ceneno skladisce....
Mercator caka v Sloveniji tezka racionalizacija. In tisti, ki reze, odpusca itd., ni nikoli priljubljen. Tudi Mercator ne bo. Zato je njihovo pospeseno menjavanje slovenskih dobaviteljev s hrvaskimi strel v koleno. No, pustimo se presenetiti.
sporočil: 21
čas vnosa: 06.09.15 08:53
Ko je g. Balažic že slikan ravno ob zelenjavi, naj povem včerajšnji
vtis iz Mercator centra, prodajajo gnil brokoli, ovelo in gnilo
papriko. Če bom moral sadje in zelenjavo kupovati v Sparu, bom tudi
vse drugo. To je Mercator eno leto po prevzemu, pa naj Balažic
hvali kolikor hoče.
sporočil: 37
čas vnosa: 06.09.15 06:22
To, da je v trgovini vse več izdelkov hrvških, pa še bolje so
pozicionirani. Mi pa bomo kupovali Hrvaško, pa še na morje tja
drvimo.
sporočil: 1.022
Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi
hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale
Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
sporočil: 13.625
[polo06]Najbrz tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke - Hofer, Lidl, Spar.
Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
sporočil: 11.404
[polo06]Jaz ne vidim problema v tem, da so trgovske verige v tuji lasti. Tudi nisem nasprotoval temu, da se je Mercator prodalo Agrokorju.
Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
Kar pa me moti je to, da se je Agrokor zelo agresivno lotil izpodrivanja slovenskih dobaviteljev. Ker izpad nekaj 100 milijonov EUR prihodkov pomeni velik problem za slovenske dobavitelje. Za delovna mesta. Za blaginjo Slovencev.
In če nimaš na voljo slovenskih izdelkov, ampak samo tuje, potem je vseeno ali jih kupiš v Agrokorju, Lidlu ali Sparu.
Se bo pa Agrokorju ta strategija maščevala že na srednji rok. Kajti Mercator sedaj ljudje vedno bolj dojemajo kot tuje podjetje. To pa gre na roko Sparu, Lidlu, Hoferju.
Slovenski dobavitelji so si za te stvari delno krivi tudi sami. Kajti po mojem mnenju odločno premalo vlagajo v oglaševanje in izgradnjo blagovne znamke. Prav tako bi morali stalno delati na dvigu produktivnosti, povečevanju prodaje, dobičkonosnosti. Imamo sicer nekaj manjših podjetnikov, ki zadeve razumejo. A bo preteklo še kar nekaj let preden se kapitalsko tako okrepijo, da bodo postali močnejši igralci.
Upam, da tudi enkrat pride do tega, da bomo Slovenci bolj cenili slovenske izdelke. Da bo prišlo do zavedanja, da s kupovanjem slovenskih izdelkov pomagamo tudi sebi.
sporočil: 1.755
Balažič ima prav, ko pravi, da Slovenci nismo pripravljeni kupovati slovenskih izdelkov, ker več stanejo. Žal je tako. Sem redni kupec Mercatorja in moram reči, da so v zadnjem času, kar se tiče cen naredili precej, saj so res cenovno konkurenčni napram drugim. Je pa tudi res, da so vpeljali v prodajo hrvaške izdelke, ki jih prej ni bilo (Pik, Ledo,..), o nakupu pa seveda odloča vsak kupec sam. Torej, če ne bi bilo kupcev teh izdelkov, jih tudi ne bi prodajali več. Zanimivo, da si izpustil Tuša, ki je zaenkrat edini slovenski trgovec. Jaz sicer tja tudi ne zahajam, ker mi Tuševe trgovine niso všeč. Še bolj mi je odbijajoč Lidl. Če se že opdravim kam drugam, je to ponavadi Špar, izjemoma Hofer in res občasno še Leclerc. Prodajajo pa vsi slovenske izdelke (razen za Lidl ne morem reči, ker tja pa res nikoli ne zahajam). Če pa na policah Mercatorja ne bo več slovenskih izdelkov, ki jih sedaj kupujem, bomo pač zamenjali trgovca. Vseeno menim, da je bila prodaja pravilna, morala bi se zgoditi že prej, napaka Slovencev je bila edino, da smo dopustili, da je ena peščica - elita iz prejšnje oblasti s potomci, izropala naša podjetja in državo pripeljala tako daleč, da druga kot prodat ne moremo, kajti denarja za vlaganje ni in tudi sposobnih ljudi za vodenje ne, ker pri nas prevladuje negativna kadrovska selekcija.
Upam, da tudi enkrat pride do tega, da bomo Slovenci bolj cenili slovenske izdelke. Da bo prišlo do zavedanja, da s kupovanjem slovenskih izdelkov pomagamo tudi sebi.
sporočil: 84
[Gustl]Morda se bo res zaposlil tam (čeprav sam dvomim o tem). Kolikor sem pa razumel avtorja prvotnega komentarja, tega to (balažičeva prihodnja zaposlitev namreč) spleh ne zanima (in ravno tako tudi razna ugibanja o tem ne).
> [polo06]
> Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
Najbrz tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke - Hofer, Lidl, Spar.
Meni je pa pri vsem tem zanimiva neka druga misel. Tale namreč: "tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke" . Kolikor razumem to izjavo, so torej nehrvaški izdelki pač nemški. Drugega pač ni! Ali sem morda kaj spregledal?
Lp
sporočil: 13.625
[XZZZS4]Si spregledal: sarkazem do izjave "naša ulica (LOL...:) ...še hrvaškega kulena... (LOL :)
> [Gustl]
> > [polo06]
> > Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
>
> Najbrz tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke - Hofer, Lidl, Spar.
Morda se bo res zaposlil tam (čeprav sam dvomim o tem). Kolikor sem pa razumel avtorja prvotnega komentarja, tega to (balažičeva prihodnja zaposlitev namreč) spleh ne zanima (in ravno tako tudi razna ugibanja o tem ne).
Meni je pa pri vsem tem zanimiva neka druga misel. Tale namreč: "tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke" . Kolikor razumem to izjavo, so torej nehrvaški izdelki pač nemški. Drugega pač ni! Ali sem morda kaj spregledal?
Lp
sporočil: 11.404
[MF-542584]Ja, Tus ima tako cudno razporeditev v trgovini, pocasne blagajne ter visje cene, da niti pod razno ni sposoben izkoristiti priloznosti, ki se mu je ponudila s prodajo Mercatorja. Vsi trgovci so prisl do spoznanja, da kupce moti cakanje v vrsti, samo Tus ni osvojil te lekcije. Tudi razporeditev izdelkov oz. oddelkov ne bi smela biti raketna znanost. A na obeh zadevah je Tus pogrnil na cel crti. Najtezje je sicer imeti konkurencne cene, ker je pac majhen in dosega slabse pogoje. A tudi tu bi se morda lahko povezal s kaksnim tujim trgovcem.
>
> Upam, da tudi enkrat pride do tega, da bomo Slovenci bolj cenili slovenske izdelke. Da bo prišlo do zavedanja, da s kupovanjem slovenskih izdelkov pomagamo tudi sebi.
Balažič ima prav, ko pravi, da Slovenci nismo pripravljeni kupovati slovenskih izdelkov, ker več stanejo. Žal je tako. Sem redni kupec Mercatorja in moram reči, da so v zadnjem času, kar se tiče cen naredili precej, saj so res cenovno konkurenčni napram drugim. Je pa tudi res, da so vpeljali v prodajo hrvaške izdelke, ki jih prej ni bilo (Pik, Ledo,..), o nakupu pa seveda odloča vsak kupec sam. Torej, če ne bi bilo kupcev teh izdelkov, jih tudi ne bi prodajali več. Zanimivo, da si izpustil Tuša, ki je zaenkrat edini slovenski trgovec. Jaz sicer tja tudi ne zahajam, ker mi Tuševe trgovine niso všeč. Še bolj mi je odbijajoč Lidl. Če se že opdravim kam drugam, je to ponavadi Špar, izjemoma Hofer in res občasno še Leclerc. Prodajajo pa vsi slovenske izdelke (razen za Lidl ne morem reči, ker tja pa res nikoli ne zahajam). Če pa na policah Mercatorja ne bo več slovenskih izdelkov, ki jih sedaj kupujem, bomo pač zamenjali trgovca. Vseeno menim, da je bila prodaja pravilna, morala bi se zgoditi že prej, napaka Slovencev je bila edino, da smo dopustili, da je ena peščica - elita iz prejšnje oblasti s potomci, izropala naša podjetja in državo pripeljala tako daleč, da druga kot prodat ne moremo, kajti denarja za vlaganje ni in tudi sposobnih ljudi za vodenje ne, ker pri nas prevladuje negativna kadrovska selekcija.
Zato ne preseneca, da Tusu delez pada. Noben marketinski trik mu ne pomaga, ce nima izpolnjenih zgoraj navedenih treh pogojev.
Me veselu, da si med redkimi kupci, ki si prizadeva kupovati slovenske izdelke. :-)
sporočil: 84
[Gustl]In kaj te moti pri izjavi "naša ulica", svojilni pridevnik, ali kaj drugega?
> [XZZZS4]
> > [Gustl]
> > > [polo06]
> > > Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
> >
> > Najbrz tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke - Hofer, Lidl, Spar.
>
> Morda se bo res zaposlil tam (čeprav sam dvomim o tem). Kolikor sem pa razumel avtorja prvotnega komentarja, tega to (balažičeva prihodnja zaposlitev namreč) spleh ne zanima (in ravno tako tudi razna ugibanja o tem ne).
> Meni je pa pri vsem tem zanimiva neka druga misel. Tale namreč: "tam, kjer zdaj kupujete nehrvaske, torej nemske izdelke" . Kolikor razumem to izjavo, so torej nehrvaški izdelki pač nemški. Drugega pač ni! Ali sem morda kaj spregledal?
>
> Lp
Si spregledal: sarkazem do izjave "naša ulica (LOL...:) ...še hrvaškega kulena... (LOL :)
Za "kulena" ne morem komentirati, ker ne vem, kaj je avtor izjave mislil.
Lp
sporočil: 3.339
Za sedanjo situacijo in lastništvo Mercatorja bi morali povprašati
Zorana Jankoviča in tudi njegovega naslednika Debeljaka, kaj sta
počela s svojimi upravami in vizijo podjetja.V bistvu bi oba morala
kazensko odgovarjati za kriminalno vodenje Mercatorja na enormnem
zadolževanju in predragih investicijah v trgovske centre in
dobesedno sovražne prevzeme manjših trgovskih družb v Sloveniji in
drugod. Konkretno , Jankovičeva uprava je razprodala tudi deset
živilskih in kmetijskih odvisnih družb konkutrnci, da jih je
dobesedno uničila ter tako zapravila ca.5000 del. mest in za ca.
10-15% zmanjšala kmetijsko in živilsko samooskrbo Slovenije.
Luzersko vodenje Mercatorja je pripeljalo nove lastnike, ki ne
delajo v interesu Slovenije,tako kot Jankovič in Debeljak, ki sta
delovala predvsem v svojem ozkem interesu in skromnemu znanju.
Strani: 1