Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avtoindustrija na široko odpira vrata tehnološkim start-upom
Strani: 1
sporočil: 48.253
[alek14]tako je. nimajo nic pametnega za ponudit, se najmanj pa znizanja cen avtomobilov, zato probajo v njih navesit vse zive pritikline, in tako pumpati cene.
>Povezljivost s pametnimi telefoni, internet, aplikacije ter vstop Appla in Googla v avtoposel so znanilci velikih sprememb v tej panogi.
Vstop zabavne industrije v avto je samo znamenje dolgcajta na področju avtoindustrije. Nič drugega.
Do gorivnih celic, ali česa podobnega bo dolgcajt še naprej.
tu bi rabili disruptivne tehnologije...
sporočil: 3.976
[alek14]Se strinjam, ampak problem je še precej večji - to tlačenje raznih gadgetov in touchscreenov v avte je totalna norost, z varnostnega vidika. Sploh tam, kjer so brihtne buče tudi upravljanje ventilacije/klime in avtoradia stlačili na skupni touchscreen. To prinaša samo nove distrakcije med vožnjo, pa folk že sedaj ne gleda dovolj, kam vozi.
>Povezljivost s pametnimi telefoni, internet, aplikacije ter vstop Appla in Googla v avtoposel so znanilci velikih sprememb v tej panogi.
Vstop zabavne industrije v avto je samo znamenje dolgcajta na področju avtoindustrije. Nič drugega.
Komande za klimo morajo imete svoj fizičen gumb, osnovne komande za radio (vklop/izklop, glasnost) prav tako. Ne pa da se moraš za vse to sprehajat po menijih infotainment sistema, kot je pri nekaterih novih avtih.
sporočil: 2.998
Popolna zmeda od članka. Če v ta prostor vstopajo Google, Apple in
Samsung, torej podjetja z neomejenimi finančnimi,
človeškimi,patentnimi in celo proizvodnimi resursi, kako temu lahko
konkurira startup s par ljudi, malo denarja in nobenega
patenta?
Bodimo vsaj rahlo realni.
Bodimo vsaj rahlo realni.
sporočil: 14.456
Istočasno J.D. Power ugotavlja, da tretjina in več lastnikov
avtomobilov mnogih blazno naprednih igračk sploh ne uporablja.
Nekateri niti ne vedo, kaj vse je vgrajeno v njihov avtomobil.
(svakoga dana u svakom pogledu sve više napreduju press)
In the report, major technology features that are never used by larger percentages of new-vehicle owners are: in-vehicle concierge (43%); mobile routers for wireless Internet connectivity (38%); automatic parking systems (35%); head-up display (33%); and built-in apps (32%).
It’s noteworthy that at least 20% of new-vehicle owners indicate they don’t want 14 of 33 technology features in their next vehicle. Features that are “not wanted” include: Apple CarPlay and Google Android Auto, in-vehicle concierge services, and in-vehicle voice texting. The report also finds that among Gen Y1 buyers and lessees, the number of unwanted features increases to 23—specifically technologies related to entertainment and connectivity systems. Among all new-vehicle owners the most frequently cited reason for not wanting a specific technology feature is because they “did not find it useful” in their current vehicle and the technology “came as part of a package on my current vehicle and I did not want it,” according to the report’s findings.
www.jdpower.com/cars...y-features
sporočil: 2.998
[Oscilious]Res je, ampak je to dolg proces, ki je bo začel s tovornjaki, ne osebnimi avtomobili.
Se strinjam.
Na srečo se selimo v dobo avtonomnih vozil in najema sedeža po prevoženem kilometru.
Strani: 1