Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Anglež, ki se je približal nemcu in ga delno celo presegel
Strani: 1
sporočil: 18.363
Če bom kdaj kaj kupil od Triumph-a, bo to zagotovo le in samo
njihov scrambler. Drugače pa zanimiv članek. Konkurenca se širi. V
primerjavi s Hondo Africa, absolutno Honda. Lep dan.
sporočil: 1.628
Triumphov Scrambler ima nekoliko zastarelo obliko izpušne cevi,
torej retro. Pri Ducatiju so to rešili bolje.
Še najugodnejši pa je izpuh, ki je speljan in zaključen pod motorjem in ne štrli tja nekam pod sedež ali stegna ...
Še najugodnejši pa je izpuh, ki je speljan in zaključen pod motorjem in ne štrli tja nekam pod sedež ali stegna ...
sporočil: 18.363
[abrame]Res je. Tista dva izpuha pri Triumphovem scramblerju sta res visoko, in zgledata čudno, a le zakaj, če ne zaradi terena. Ducati pa je mestni terenec in iz asfalta ne štrli kamenje. Luže pa so tudi plitke. Sicer pa je Ducati motor nasploh motor, ki je najprej za pokazat in nato za pelat:-). V glavnem, izbira je stvar okusa, o okusih pa se džentlmensko ne sme prepirat. Lep dan.
Triumphov Scrambler ima nekoliko zastarelo obliko izpušne cevi, torej retro. Pri Ducatiju so to rešili bolje.
Še najugodnejši pa je izpuh, ki je speljan in zaključen pod motorjem in ne štrli tja nekam pod sedež ali stegna ...
sporočil: 1.628
KO. Sedaj sem že skoraj prepričan.
Da, visoko speljan izpuh je prednost pri vožnji po vodi, pa ob hladnih dneh si na njem lažje pogreješ dlani. Npr. ko sem se nekoč nekdaj vozil na fakulteto s Solex-om 3800, sem si pri semaforjih lahko ogrel roke kar na motorju, pred balanco.
Da, visoko speljan izpuh je prednost pri vožnji po vodi, pa ob hladnih dneh si na njem lažje pogreješ dlani. Npr. ko sem se nekoč nekdaj vozil na fakulteto s Solex-om 3800, sem si pri semaforjih lahko ogrel roke kar na motorju, pred balanco.
Strani: 1